abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_225305
Goedemorgen allemaal,

Dag 75

De dagstreams zijn weer aangemaakt, veel leesplezier!!!

Screenshot v/d Dag
12.38 Bart is aan het oefenen op de gitaar van Ruud, hij vindt het moeilijk.

Inleiding:
Aan alle posters in dit topic: allereerst dank namens iedereen die niet kan kijken.

Uit vele positieve reacties blijkt dat de verdeling van de Dag en Avond/Nachtstreams goed werkt. Het is duidelijk en overzichtelijk. In onderling overleg hebben we besloten op deze voet door te gaan. Elke dag zal voor 9.00 de Dagstreams en voor 18.00 de Avond/Nachtstreams Topic worden aangemaakt door mijzelf (oliebol2000). Dit om te voorkomen dat dingen onduidelijk verlopen en streams dubbel worden geopent. Voor de nieuwkomers is het dan tevens duidelijk. Je kunt soms bij je eigen reactie de EDIT optie gebruiken (potlootgifje rechtsboven in je reactie), zodat je verder kunt gaan in je eigen streamverslag. Vooral als je net na je gezette verslag je nog wat wil bijvoegen is dat een handige optie. Dan volgen je verslagen niet te vaak achter elkaar , het is dan beter te lezen voor de niet stream kijkers. Realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB-, we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven. Last but not least schrijven we samen letterlijk de geschiedenis van BB.

NOG EVEN DIT:

Dit is dus een LIVE STREAM verslag, voor alle andere eigen interpretaties zijn er andere Topics geopend waar je terecht kunt. Daarbij is er een standaard Topic die "Commentaren bij de livestream verslagen" heet, daar kun je alles kwijt wat je wilt. Gebruik aub die optie omdat anders deze verslagen zo gauw "vervuilen" en dat is niet de bedoeling.

Laatste streamverslag was:

quote:
op 11-28-1999 om 11:34 PM schreef Mamaloe het volgende:
Ze zitten allemaal aan de keukentafel.
Karin leest, Bart verft, Maurice zaagt en schuurt,
Willem is ook bezig met een cadeautje en volgens mij leest ook Ruud.
Ze hebben 't erover dat ze vanavond hun schoen gaan zetten. Willem verwacht dat ze dan allemaal een dikke bolus in hun schoen vinden. Flauwekullen hierover.

Blijven verhalen over poepen vertellen.

Iemand laat toepasselijk een scheet. LAchen

M. zaagt verder. Willem is met klei in de weer?

M. vindt het een lekker muziekje, weer eens wat anders dan Close 2 you.
B,M en R hebben 't over Rien Poortvliet. Ze hebben allemaal wel een boek van hem. Niet goed te vertaan door 't zagen van M.
B vraagt M even op te houden met zagen tot hij een priegeldingetje geschilderd heeft.
K leest onverstoorbaar verder.



------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 29 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_225306
Het is om dit moment nog rustig in huize BB, alleen natuurlijk de kipjes die zijn al wakker. De dozen staan nog niet allemaal in het vooraadhok, de muur bij het bankstel is nog bezaaid met kadootje, die zullen vandaag wel aan de beurt zijn denk ik.

8.54 Nog steeds rust op de streams
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 29 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_225307
Ze moesten eigenlijk een regel stellen in huize BB, voor 9.00 het bed uit . Je raad het al ze slapen nog allemaal. De camera is gericht op de slaapkamerdeur maar die blijft gesloten.

9.48 Oooooh vergissing, Ruud is er uit en haalt de deken van de visjes hun bak af. Hij trekt zijn gele jas aan en haalt de eieren uit het hok en laat de kipjes los. Ze krijgen voer van hem.

Maurice is er ook uit en loopt naar de toilet, daar is ook Bart, die zit op een stoel in de hoek te wachten op hem. Karin is ook op en die roept "Sinterklaas is geweest", ik weet alleen nog niet wat ze bedoeld. Ruud staart wat voor zich uit. Bart is begonnen met brood te kneden.

Maurice is zich aan het scheren en zijn tanden aan het poetsen.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 29 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_225308
Ze zijn aan het afwassen, dingen die zijn blijven staan van gisteren en Willem en Karin ontfermen zich erover. verder wordt het ontbijt voorbereid.

Ikzelf ga er even tussenuit tot straks.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_225309
Goedemorgen oliebol,
goemorgen allemaal,

Digger, ik ben weer present. Leuk van je dat je mij gemist had hahaahahaha.

Ze zitten nog steeds aan de ontbijtafel. Het gesprek gaat over een tante van Karin.
Iedereen praat door elkaar heen, dus het onderwerp is moeilijk vast te stellen.
Karin is een sinterklaas gedicht voor aan het lezen.
Ook pakt ze een cadeautje uit.

Er vliegt weer een heli over. Bart gaat naar buiten. Ze zwaaien met z'n allen.

Karin bedankt sinterklaas. Komt waarschijnlijk van Bart af, deze cadeautjes.

Maurice leest ook zijn gedichtje voor.

Het lijkt wel hoe langer zij in het huis zitten, hoe slechter ze praten. Niet te verstaan grrrrrrr
Wat maurice heeft gekregen zie ik niet, maar het was iets heel kleins.

En zo leest waarschijnlijk iedereen zijn gedichtje voor, en pakt zijn cadeautje uit

[Dit bericht is gewijzigd door binky (Datum 29 November 1999).]

what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn


pi_225310
Môge Binky, fijn dat je er weer bent. Ik ben er ook weer even

Bart is aan het oefenen op de gitaar, het klinkt alleen van geen kant . Maurice is zijn vliegtuigje aan het schuren.

Vanuit de keuken komt het verzoek of Bart niet op zijn kamer kan gaan zitten. Bart blijft echter op de bank.

12.53 Bart is nu toch maar op de slaapkamer gaan zitten en oefent daar wat op de gitaar.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 29 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  maandag 29 november 1999 @ 12:52:00 #7
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_225311
12.36
Willem en Karin in de keuken
Bart in de huiskamer op de leuning van de bank met de gitaar
Ruud staat bij het aanrecht

Willem en Karin hebben het over "het aankijken van mensen tijdens een gesprek".
Geluid is erbarmelijk.

Karin heeft het over "glimkraaltjes",Willem zegt dat " ze hetzelfde zijn"

Op de achtergrond doet Bart pogingen een om paar akkoorden uit de gitaar te krijgen en Mauwrice zingt wat losse zinnen

Willem :Voelt zich bekeken, "het is net alsof je achter het huis zit en wordt bespied"
Karin gaat hierop in ,helaas door de slechte geluidsweegave, is zij onverstaanbaar.

Willem gaat nu over op fluistertoon , dientengevolge, niets te typen.

pi_225312
Bart heeft toch aan de oproep voldaan, en zit alleen op de slaapkamer te pingelen.

Willem en Karin praten aan tafel, en knutselen wat. Wat ze zeggen is niet goed te verstaan grrrrr.
Ruud komt er ook bijzitten, en Maurice zit op een stoel bij de bank iets te tekenen, een auto, het lijkt wel een kever

Willem vraagt hoe het met de koffie zit. Ruud: ik heb maar een paar bakjes gezet.

In huize BB is het erg rustig. Geen interessante gesprekken, de camera zoemt veel te veel, rot geluid.

Bart heeft het gitaar spelen opgegeven, en voegt zich bij de rest. Hij beklaagde zich bij de anderen, dat hij werd weggestuurd om ergens anders gitaar te spelen. Karin: het was maar een grapje Als Ruud zo aan het spelen was, dan was hij ook weggestuurd geworden.

what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn


pi_225313
Wat mij trouwens opviel is dat ik nog zeker 2 minuten Bart in de stream had met zijn gitaarsolo en ik hoorde hem ook al praten in de keuken dat hij zei "jullie zitten te zeiken als ik gitaarspeel". Maar goed kan aan mij liggen , ik heb mijn shot weer gehad vandaag...HAHAHA..(grapje)

Verder zie ik dat Maurice een tekening aan het maken is van een fiets, die wil hij gaan uitzagen. Hij zit in een stoel in de woonkamer bij het raam. Bart is weer terug van zijn gitaarpoging en vindt dat het voor hem maar niets is. Ruud is ook aan het knutselen.

Karin leest een gedicht voor dat ze heeft gemaakt.

Ze gaan met zijn allen even naar buiten.

13.12 Ze halen een soort tafel van buiten die tegen de muur aanstond, wat ze ermee doen nog geen idee. oooh ik zie het al, ze maken een soort zitje voor de vuurkorf. Ze zetten die tafel op zijn zijkant en halen die twee balken, die onder het keukenraam staan, waar ze vaker opzitten erbij en vormen samen dus zo een zitje, de vuurkorf wordt windvrij gemaakt zodat het vuur aan kan blijven als ze het aan gaan steken. Ze gaan het aansteken en een vuurtje maken.

Verder valt het me op dat ze onderling wat aan het "kibbelen" zijn, je haalt dat uit allerlei kleine opmerkingjes en reacties op elkaar.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 29 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_225314
Ze hebben het vuur aangemaakt en ze hebben ook stokken met plastic erbij gehaald, wat dat voor een functie gaat krijgen ik zal het niet weten. We zullen zien . Ze hebben de gietijzeren bad op zijn kop gezet boven het vuur wat daar de bedoeling van is is voor mij nog een vraagteken. Wel hoor ik Bart zeggen "hier kan het ook niet meer inregenen"

Dit doen ze dus???


------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 29 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_225315
Ze zijn aan het koffiedrinken, over de hele tafel liggen knutselspullen verspreid.

Maurice maakt een soort schema. Ook dat is me nog niet duidelijk. Ze hebben het over een schema die ieder om de twee uur aflost ook s'nachts. Misschien hebben ze de weekopdracht gekregen?

Karin en Willem zijn begonnen met eigen kaarsen te maken. Karin heeft het geprobeert in een pannetje.

Ik ga even beginnen aan mijn middagrust, tot straks.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 29 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  maandag 29 november 1999 @ 14:58:00 #12
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_225316
14.22

Iedereen is druk bezig in de tuin

Ruud zegt dat hij last van zijn ogen heeft

14 27 Bart en Ruud zijn in de tuin.De rest zit in de keuken, aangezien er meer verhaal valt te verwachten van de andere drie, schakel ik nu over naar de keukenstream.

Willem heeft het nu over zijn broertje en een boerderij, het gaat over "fikkie stoken" hoor wat flarden met woorden las "politie" en "alles afgefikt", maar het geluid gaat met horten en stoten.

Verder vraagt hij aan Maurice :"hoe krijg jij die dingen er nou in, hamer je ze erin of druk je alleen"?Maurice is ijverig aan het figuurzagen.

14.39 Tuinstream
Het olympisch vuur brand lekker.(zou dat een nieuwe weekopdracht zijn?)Bart zegt dat hij dit vooral 's nachts leuk vind, en, JA, het is maar vier nachtjes (duidelijk de nieuwe weekopdracht dusOok Ruud vind het fijn.Ze kijken even omhoog, vanwege het vliegverkeer, "so, das een kleintje",zegt Ruud.Ze zwaaien.
Ruud denkt dat er drie mensen inzitten.

14.45 keukenstream
Karin en Willem zitten nog te knutselen.
Bart komt even binnen en Karin vraagt of het lukt.Karin zegt dat als ze naar buiten kijkt ze niets kan zien.Bart zegt, dat ze dat expres hebben gedaan, omdat je dan naar buiten moet.Willem vind dat het open moet blijven zodat je het juist wel kan zien.Karin moppert iets als "djeezus"
geluid valt weg

Karin roept:'mag ik ook ff bellen dat ik wat later ben".
Willem zegt:"ja, dat je niet thuis komt eten"

Willem begint over Bart.Karin vind hem wat koppig.(hoorde ietsje eerder ook iets van Karin over Bartje heropvoeden)

14.55
STEM VOO>over een aantal zaken die gerepareerd moeten worden.

geluid valt wederom weg

pi_225317
14:52 Stream 1

Bart, Ruud en Maurice zitten buiten bij een vuurkorf. Het gaat over het maken van pepernoten en over het feit dat Ruud en Bart veel buiten zijn.

Bart gaat de kippen eten geven. Maurice zet Manananah in en Bart fluit mee. Ruud zit nu alleen op de bank. Bart praat met de kippen en zegt dat een de grootste raddraaier van het stel is.

Willem was net ook buiten en stelde voor om speklapjes te maken op de vuurkorf en buiten te eten met dikke jassen aan.

Hoi Quenda, het valt me op dat we doorlopend op het zelfde momeent posten. Benieuwd of het weer zo is .

15:06
Het lijkt erop dat de nieuwe weekopdracht te maken heeft met het doorlopend brandend houden van de vuurkorf, op de schutting staat vuururen en daaronder het cijfer 1.

binnen is Maurice aan het figuurzagen, en zitten Karin en Willem te knutselen. Ruud is nu ook binnen. Karin zegt dat het regent en Ruud is weer naar buiten om naar de vuurkorf te kijken.

  maandag 29 november 1999 @ 15:17:00 #14
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_225318
14.59

Willem zegt tegen Karin dat de kans om genomineerd te worde steeds groter wordt.

Karin tegen Bart dat ze het met Willem heeft gehad over het koken, en dat er ook eens iemand anders moet koken.
Willem oppert "heerlijk speklapjes roosteren boven het vuur".
Willem bespreekt het gebruik van "alleen de braadpan, voor boven het rooster".
"speklapjes erop en lekkere oude dikke jassen aan", Karin heeft het over een oude trui.

Ruud is binnen en deelt mee dat het vuur al een uur aan is.

15.20 ruud zit fluitend bij het vuurtje, zichtbaar te genieten.


------------------
Als je vrij wilt ademen , moet je ervoor zorgen dat er niemand op je nek zit

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda (Datum 29 November 1999).]

pi_225319
16.35

Iedereen is in de keuken. Karin knipt Willems haar. Maurice vindt het 'best wel netjes'.
Bart vindt 't er ook goed uit zien.
Geluid valt steeds weg.

Maurice heeft thee gemaakt. Bart is aan het aanrecht bezig, maar ik kan niet zien wat ie doet.

Ruud zie ik nergens.
MAurice zet een pan op Willems hoofd om te zien of het wel recht geknipt is.

Geluid blijft wegvallen. Maurice knutselt nog steeds.

Ruud komt binnen, was waarschijnlijk bij 't vuur.
Gezamelijk kijken ze of Willem keurig wordt . Dat lukt best, hij lijkt al aardig op een play-mobil poppetje.

Bart heeft soep gemaakt? Er staat ook iets in de oven.
Aardappels staan op en koken bijna.

16.48

Maurice schenkt thee in, Bart pakt de suiker. KArin knipt nog steeds. Ruud zit aan tafel.Bart gaat naar buiten.
De tafel ligt vol knutselspullen.

"Het leven is geen snelweg, maar een parkeerplaats in de zon!"
  maandag 29 november 1999 @ 16:59:00 #16
2004 sunshine
Still shining!
pi_225320
quote:
op 11-29-1999 om 02:58 PM schreef Darkthorn het volgende:
14:52 Stream 1

Bart, Ruud en Maurice zitten buiten bij een vuurkorf. Het gaat over het maken van pepernoten en over het feit dat Ruud en Bart veel buiten zijn.

Bart gaat de kippen eten geven. Maurice zet Manananah in en Bart fluit mee. Ruud zit nu alleen op de bank. Bart praat met de kippen en zegt dat een de grootste raddraaier van het stel is.

Willem was net ook buiten en stelde voor om speklapjes te maken op de vuurkorf en buiten te eten met dikke jassen aan.

Hoi Quenda, het valt me op dat we doorlopend op het zelfde momeent posten. Benieuwd of het weer zo is .

15:06
Het lijkt erop dat de nieuwe weekopdracht te maken heeft met het doorlopend brandend houden van de vuurkorf, op de schutting staat vuururen en daaronder het cijfer 1.

binnen is Maurice aan het figuurzagen, en zitten Karin en Willem te knutselen. Ruud is nu ook binnen. Karin zegt dat het regent en Ruud is weer naar buiten om naar de vuurkorf te kijken.


Op de BBsite was te lezen dat de nieuwe weekopdracht was het vuur tot vrijdag 14.00 uur brandende te houden.

Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
  maandag 29 november 1999 @ 17:11:00 #17
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_225321
16.50

Inmiddels is de schemering ingetreden.
In de tuin zit iemand bij het vuur.Loopt nu naar binnen

16.55

In de keuken is het druk, (W*M*B*K EN R)
Bart en Maurice hebben het over haardracht .
Bart imiteert een "arniekapsel" met bjbehorende stem.
Maurice haalt een moment aan met Mona, iedereen lacht.Hij verteld ook dat z'n zus hardstikke goed kan knippen, z'n vader wilde nooit naar de kapper, met de tondeuse schoor zuslief zijn pappies bakkenbaarden ,z'n zus stond "echt te huilen",maar z'n vader "gaf er nix om".


Willems kapsel is klaar, en hij is zeer tevreden.(Karin was de kapster)Als tegenprestatie wil hij Karin morgen knippen, maar Karin ziet dat niet zo zitten.
Maurice vraagt of ze hem ook wil knippen, Karin wil dit niet, "jij doet het maar in een staart", Maurice zegt:"ben je bang dat het een zooitje wordt"?, Karin zegt "ja".

Karin bekijkt Willem en vraagt hem om haar aan te kijken, ze begint erover dat de bakkenbaarden nog geknipt moesten worden, de een is nu korter als de andere, anders moet je het morgen zelf maar doen zegt ze.

Willem verteld weer het verhaal over het te korte pony kapsel, en Maurice verteld over "de keer dat ze in z'n oor hebben geknipt".
Willem heeft het over kapper Bruin uit Nieuwe Schans, en knippen voor een knaak.
Ruud heeft het nu over :"korte stekeltjes",Karin vind het niet mooi als je die huid er doorheen ziet, vooral niet als je blond bent.
Bart trekt de conclusie tijdens het schillen dat ze bijna door de aardappels heen zijn.
Willem heeft het over boerenkool, en (JA HOOR!),weer over de lekkere speklapjes.(een duidelijke speklappenfan

pi_225322
Welkom Sunshine, wat er op de BB site wordt geschreven hoort helaas hier niet thuis omdat deze Topic voor een LIVE rapport is. Laat je niet ontmoedigen om niet een live streamsverslag te maken maar hou even in de gaten dat BB uitspreken hier niet de bedoeling is dat ze geplaats worden. Verder welkom en veel plezier op het forum.

Deze Topic hebben we gesloten, de avond en nachtstreams zijn weer aangemaakt, bedankt namens de niet streamkijkers.

Ga verder bij: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002492.html

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')