index       FOK!userfoto's
PI [US] Feedback, voor suggesties, klachten en vragen
bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8
Topicgallery™ :
Bluezz
dinsdag 17 februari 2009 @ 02:50 (#26) 

quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 02:50 schreef Harajuku. het volgende:

Het was een verkapte SC.
Je hebt nog veel te leren.

Bluezz'site

Isabeau
[ Moderator ] dinsdag 17 februari 2009 @ 02:51 (#27) 

quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 02:46 schreef golfer het volgende:

je hebt er echt geen enkel gevoel voor. Jammer. Een heel leuk topic zo de das om draaien.
En ik ben niet de enige die er zo ver denkt, zelf de beste en meest lange mod van Fok! heeft er een mening over:
Dat is mijn persoonlijke mening Maar hoe de mods van dit forum hier willen modden moeten ze toch echt zelf weten.

"I don't want to achieve immortality through my work; I want to achieve immortality through not dying." -- Woody Allen

admiraal_anaal
post enkel kwaliteit
[ Moderator ] dinsdag 17 februari 2009 @ 02:51 (#28) 

quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 02:50 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Het was een verkapte SC.
Duidelijk nog wat te leren idd

V&A PM sturen? | V&A Policy en FB | En verder: verbeter de wereld , begin bij jezelf | Naaktfoto's mits vrouwelijk kunnen hier gedeponeerd worden in ruil voor positieve notes bij hele goeie foto's

Harajuku.
C'est magnifique.
[ Moderator ] dinsdag 17 februari 2009 @ 02:51 (#29) 

quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 02:50 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Je hebt nog veel te leren.
Prima

Let's make out, let's do something amazing.
Let's do something that's all the way.

Isabeau
[ Moderator ] dinsdag 17 februari 2009 @ 02:52 (#30) 

quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 02:49 schreef Harajuku. het volgende:

Ik zit nog maar net op US, dus dat kan moeilijk aan mij hebben gelegen. Maar prima hoor.
Het ligt ook niet aan jou. Jij hebt je alleen helaas het gangbare beleid eigen gemaakt.

"I don't want to achieve immortality through my work; I want to achieve immortality through not dying." -- Woody Allen

Adolecens
a.k.a. Ado
[ Moderator ] dinsdag 17 februari 2009 @ 02:52 (#31) 

quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 02:49 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik zit nog maar net op US, dus dat kan moeilijk aan mij hebben gelegen. Maar prima hoor.
[..]

Zoals ik hierboven al zeg, niet elke nieuwe foto, niet elke nieuwe reactie, niet elke nieuwe opmerking hoeft steeds in een aparte post. Ik zeg nergens dat je maar één post mag plaatsen oid.
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 02:35 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Je kunt lekker je gang gaan, met meerdere foto's in één post ipv elke foto in een nieuwe post. En als je erover door wil gaan mag je naar FB komen

| I did |

FritsVanEgters
flipflopper
dinsdag 17 februari 2009 @ 02:53 (#32) 

Ik lurk mee in het topic (leuk topic ), en ik vind eerlijk gezegd eerder dat het topic half gekaapt wordt dan om zeep geholpen door Harajuku.

My 2 cents.

Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
[GEZ] Magnetron

admiraal_anaal
post enkel kwaliteit
[ Moderator ] dinsdag 17 februari 2009 @ 02:54 (#33) 

quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 02:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik lurk mee in het topic (leuk topic ), en ik vind eerlijk gezegd eerder dat het topic half gekaapt wordt dan om zeep geholpen door Harajuku.

My 2 cents.
Leg eens uit?

V&A PM sturen? | V&A Policy en FB | En verder: verbeter de wereld , begin bij jezelf | Naaktfoto's mits vrouwelijk kunnen hier gedeponeerd worden in ruil voor positieve notes bij hele goeie foto's

Bluezz
dinsdag 17 februari 2009 @ 02:54 (#34) 

quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 02:51 schreef Harajuku. het volgende:

Prima
Mooi
Maar woorden als verkapte SC maken me een beetje boos omdat ik me onbegrepen voel. Je ziet toch dat mensen er heel erg leuk mee bezig zijn en foto's zoeken en er over praten?? Wil je ons in een keurslijf dwingen een paar foto's per post en zo weinig mogelijk tekst?

Bluezz'site

Harajuku.
C'est magnifique.
[ Moderator ] dinsdag 17 februari 2009 @ 02:54 (#35) 

quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 02:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het ligt ook niet aan jou. Jij hebt je alleen helaas het gangbare beleid eigen gemaakt.
Ben ik het niet mee eens. Ik haal niet vaak reacties ed weg, maar een verkapte SC is een ander verhaal. Ik zeg dus ook nergens dat álles in één post moet, maar het is geen 'fotogesprek tussen 4 mensen topic'.

golfer
be(j)daard
dinsdag 17 februari 2009 @ 02:54 (#36) 

En vertel ons maar eens waar een het SC is?
Er worden steeds foto's gepost en op die foto's is elke keer even commentaar? Maar dat is toch geen SC?
Vind je nou echt niet dat je wat overdreven er bovenop zit?
Laat de users lekker hun kinderfoto's plaatsen en andere users daar reacties op geven.
Ook al ben je net modje, kan je dat toch wel snappen?

Poef.....gone! ©golfer
Onze restaurantrecensies

Adolecens
a.k.a. Ado
[ Moderator ] dinsdag 17 februari 2009 @ 02:56 (#37) 

quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 02:54 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens. Ik haal niet vaak reacties ed weg, maar een verkapte SC is een ander verhaal. Ik zeg dus ook nergens dat álles in één post moet, maar het is geen 'fotogesprek tussen 4 mensen topic'.
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 02:35 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Je kunt lekker je gang gaan, met meerdere foto's in één post ipv elke foto in een nieuwe post. En als je erover door wil gaan mag je naar FB komen

| I did |

Harajuku.
C'est magnifique.
[ Moderator ] dinsdag 17 februari 2009 @ 02:56 (#38) 

quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 02:52 schreef Adolecens het volgende:

[..]

[..]
Meerdere, niet álles.

admiraal_anaal
post enkel kwaliteit
[ Moderator ] dinsdag 17 februari 2009 @ 02:56 (#39) 

quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 02:54 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

En als die 4 mensen gewoon ontopic zijn met foto's plaatsen en reageren dan heb jij gewoon niet in te grijpen gezien dat dus niet nodig is, dat zie je nu ook in maar dat wil je blijkbaar niet toegeven ivm je positie

Bluezz
dinsdag 17 februari 2009 @ 02:58 (#40) 

quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 02:56 schreef admiraal_anaal het volgende:

En als die 4 mensen gewoon ontopic zijn met foto's plaatsen en reageren dan heb jij gewoon niet in te grijpen gezien dat dus niet nodig is, dat zie je nu ook in maar dat wil je blijkbaar niet toegeven ivm je positie
Precies

Bluezz'site

Harajuku.
C'est magnifique.
[ Moderator ] dinsdag 17 februari 2009 @ 02:58 (#41) 

quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 02:56 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Kom zeg, als ik fouten maak geef ik mijn fouten toe, maar ik vind niet dat ik hier fout zit. Het werd een fotoslowchat/gesprek tussen 4 personen, en ik vind dat dat wel iets minder kon. Als het voor jullie dan gelijk helemaal over is, jammer maar helaas.

FritsVanEgters
flipflopper
dinsdag 17 februari 2009 @ 02:59 (#42) 

quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 02:54 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Leg eens uit?
Veel gelul, weinig foto's (in veel posts inderdaad).
Ik vond het de verhouding op de eerste pagina's prettiger.

[GEZ] Magnetron

Isabeau
[ Moderator ] dinsdag 17 februari 2009 @ 02:59 (#43) 

[ Bericht 100% gewijzigd door Isabeau op 17-02-2009 03:09 (niet nodig) ]

golfer
be(j)daard
dinsdag 17 februari 2009 @ 02:59 (#44) 

Jammer.
Alweer een modje die niet snapt dat ze er voor de users is.
En jammer dat ze hiermee een erg, in potentie leuk topic. om zeep heeft geholpen.

Poef.....gone! ©golfer
Onze restaurantrecensies

admiraal_anaal
post enkel kwaliteit
[ Moderator ] dinsdag 17 februari 2009 @ 02:59 (#45) 

En begrijp me niet verkeerd, dit subforum is dan nieuw voor je maar leer het forum kennen en erken ook dat je fouten maakt... zo zijn we er allemaal bij gebaat en helpen we elkaar

Bluezz
dinsdag 17 februari 2009 @ 02:59 (#46) 

quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 02:58 schreef Harajuku. het volgende:

Kom zeg, als ik fouten maak geef ik mijn fouten toe, maar ik vind niet dat ik hier fout zit. Het werd een fotoslowchat/gesprek tussen 4 personen, en ik vind dat dat wel iets minder kon. Als het voor jullie dan gelijk helemaal over is, jammer maar helaas.
Je ziet niet het plezier en het enthousiasme

Bluezz'site

admiraal_anaal
post enkel kwaliteit
[ Moderator ] dinsdag 17 februari 2009 @ 03:01 (#47) 

quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 02:58 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Jammer van die oogkleppen en blijkbaar koppigheid... basta plop discussie voor jou is voorbij, users kunnen lullen wat ze willen want hara heeft toch gelijk.... en heeft ze geen gelijk dan heeft ze het toch wel.... zo zie je het toch?

Adolecens
a.k.a. Ado
[ Moderator ] dinsdag 17 februari 2009 @ 03:01 (#48) 

quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 02:56 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Meerdere, niet álles.

Prima, wat jij wil. Ik denk er net zo over als de rest hierboven. Het was allemaal ontopic, het is nacht en het zou juis leuk zijn als hier een deel 2 op kwam. Dit is wat anders als 'wat heb jij aan vandaag" of "show hier je liefje"

Dit is jeugdsentiment, wat herinneringen en flashbacks oproept en je kan verwachten dat je daar meer commentaar op krijgt, dan op een willekeurige simpele webcam foto van een pubertje wat achter de webcam zijn nieuwe skinnyjeans laat zien.

| I did |

Isabeau
[ Moderator ] dinsdag 17 februari 2009 @ 03:03 (#49) 

quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 03:01 schreef Adolecens het volgende:

Dit is jeugdsentiment, wat herinneringen en flashbacks oproept en je kan verwachten dat je daar meer commentaar op krijgt, dan op een willekeurige simpele webcam foto van een pubertje wat achter de webcam zijn nieuwe skinnyjeans laat zien.
Misschien dan in het nostalgieforum verder gaan Daar kan vast meer dan hier en dan houden we dit forum gewoon alleen voor de foto's. Is dat misschien een oplossing?

FritsVanEgters
flipflopper
dinsdag 17 februari 2009 @ 03:03 (#50) 

quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 02:59 schreef golfer het volgende:
Jammer.
Alweer een modje die niet snapt dat ze er voor de users is.
En jammer dat ze hiermee een erg, in potentie leuk topic. om zeep heeft geholpen.
Het was al een leuk topic. Vorige week al.

In mijn ogen wordt het er niet beter op als het bijna een pagina lang gaat over hoe cute één of twee fokkers vroeger waren.

[GEZ] Magnetron

bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8
index       FOK!userfoto's
[US] Feedback, voor suggesties, klachten en vragen
nieuwe topics | actieve topics | online users | top 500