index       FOK!userfoto's
PI [US] Feedback, voor suggesties, klachten en vragen
bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8
Topicgallery™ :
PeRi
Allons-y!
vrijdag 10 oktober 2008 @ 12:16 (#1) 

Ook voor gezelligheid. .

I am blessed with quite a life.

Tha_Erik
[ Moderator ] vrijdag 10 oktober 2008 @ 13:54 (#2) 

Voor bij het klagen.

als ik geen engel kan zijn, dan ben ik maar een duivel
Hoogachtend,
Erik

PeRi
Allons-y!
zaterdag 8 november 2008 @ 21:36 (#3) 

quote:
Op zaterdag 8 november 2008 @ 21:17 schreef Darkenrahl het volgende:

[..]

Damn, get al life zeg. Zit je 24 uur per dag achter de pc aangezien je mijn reacties altijd zo snel weet te wissen?

Het voormalige babe en hunks forum een paar jaar geleden was een stuk prettiger, hoop in iedergeval voor je (en je omgeving) dat je in het dagelijkse leven wat relaxter bent. En om het spam te noemen.... zucht, wel een beetje overdreven niet?
Voor zover ik me kan herinneren is dit de enige post die ik ooit van je ge-edit heb. Deze post heb ik in ieder geval aangepast omdat het spam is, je promootte je eigen topic waar je boeken verkoopt en dat valt onder spam, ook als het zoals ik zei, om je eigen topic op FOK! gaat. Daar is geen discussie over mogelijk. Als je nou nog eens een enigszins vaste US poster was geweest die al dan niet foto's post, hadden we waarschijnlijk een oogje toegeknepen maar helaas.

Het oude B&H forum is al járen weg (Je bent minstens een jaar of 4 van FOK! weggeweest?), er is door de mods en hogerop destijds besloten dat het anders moest, er kwam een totale ommezwaai en er moest o.a. strenger gemod worden. Kritiek op het beleid is prima, en dat zullen we ook zeker meenemen bij onze evaluaties wbt het huidige beleid. Maar jouw kritiek is in mijn ogen onrechtvaardig, daar het ging om je ordinaire gespam.

En wat heb je aan mods met een leven? .

-edit- ik zie dat Auticia ook al eerder een post van je ge-edit heeft, waarin je je nogal naar uitlaat tegenover andere users, in ongewenst taalgebruik. Nu snap ik ook beter waarom je het oude B&H aanhaalt. Maar evengoed geldt dan dat het beleid in de loop der jaren zodanig veranderd is, zeker naar users die minder vaak dan wel nooit in US posten, dat ongewenste uitlatingen naar andere users toe streng(er) aangepakt worden. Dit allemaal staat onder andere in onze [US] FAQ!

[ Bericht 1% gewijzigd door PeRi op 08-11-2008 21:44 ]

PluisigNijntje
Chickz0r
maandag 10 november 2008 @ 19:08 (#4) 

Ik kan het 'fokkers samen op de foto' topic niet meer vinden.

You wish you had the privilege to kiss my ASS.

PeRi
Allons-y!
maandag 10 november 2008 @ 19:27 (#5) 

Fok!kers samen op de foto!

Hij was naar beneden gezakt . Als je onderin de forumlijst, het tabblad 'meer/minder topics' kiest, kan je naar topics die al wat ouder zijn.

PluisigNijntje
Chickz0r
maandag 10 november 2008 @ 19:31 (#6) 

Ah, bedankt. Ik dacht al, hij kan toch niet zomaar verdwijnen.

You wish you had the privilege to kiss my ASS.

Cahir
maandag 1 december 2008 @ 20:08 (#7) 

quote:
Op maandag 1 december 2008 19:17 schreef PeRi het volgende:

[..]

Denk het wel.

Wordt er een keer goed gepost, is het weer niet goed voor de heren. Het enige wat jullie doen is klieren naar elkaar toe en anderen onderuit halen. Het is geen ONZ of KLB hier, opzouten ermee.

Laat ik het nog een keer duidelijk maken, want alle andere keren heeft kennelijk niet geholpen. Als jullie je niet kunnen gedragen als volwassenen, gaat het topic dicht en is het afgelopen met M S&G. Klaar dus en weer ontopic verder met normale reacties op foto's.

Er worden foto gepost door de desbetreffende users. So what? Beetje SC tussendoor kan toch wel.

PeRi
Allons-y!
maandag 1 december 2008 @ 20:39 (#8) 

quote:
Op maandag 1 december 2008 @ 20:08 schreef Cahir het volgende:

[..]

Er worden foto gepost door de desbetreffende users. So what? Beetje SC tussendoor kan toch wel.
Noem je dat sc? Dat kinderachtige gesneer? En dat het nooit goed is als er wat gepost wordt door anderen, bijna altijd komt er wel commentaar wat uitloopt in hele msngesprekken. Dat hoort allemaal zeker niet thuis in M S&G en al helemaal niet in US.

En dat bijna elke keer weer als er weer een kickje komt met een foto. Dat keer op keer gewaarschuw komt niemand ten goede. Als onze waarschuwingen niet helpen, houdt het een keer op.

MaRySe
dinsdag 16 december 2008 @ 22:22 (#9) 
Zouden deze foto's van mij offline/gewist mogen? Is misschien lang geleden maar heel graag
quote:

Skaai
I am beyond coffee.
donderdag 18 december 2008 @ 17:21 (#10) 

Hey Darkenrahl, PeRi is keirelaxed irl én online ja !

-edit- Oh ouwe post .

[ Bericht 30% gewijzigd door Skaai op 18-12-2008 17:22 (1,5 maand later Skaai, 1,5 MAAND JA!) ]

Fat bikers bounce better.
One million giraffes!

PrincePolly
Undercover
maandag 12 januari 2009 @ 13:35 (#11) 

Ik vind het wel raar. Toen PeRi hier nog was, postte ze zelf regelmatig foto's van d'r zelf. Nu is er iemand anders moderator, maar zie ik helemaal geen foto's van haar/hem? Kan me niet voorstellen dat er geen topic hier is waar hij/zij zich mee kan identificeren (gewaagd, kontjes, verkering ofzo).

"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "

Re
Kiss & Swallow
[ Moderator ] maandag 12 januari 2009 @ 13:43 (#12) 

quote:
Op maandag 12 januari 2009 13:35 schreef PrincePolly het volgende:
Ik vind het wel raar. Toen PeRi hier nog was, postte ze zelf regelmatig foto's van d'r zelf. Nu is er iemand anders moderator, maar zie ik helemaal geen foto's van haar/hem? Kan me niet voorstellen dat er geen topic hier is waar hij/zij zich mee kan identificeren (gewaagd, kontjes, verkering ofzo).
toen jij nog in de poepluiers zat postte we hier al hoor. En heb geduld, als we de behoefte hebben om wat foto's te posten dan zie je ze vanzelf wel verschijnen

de R&P PM box voor al uw vragen en opmerkingen
Op de foto?
vind hier je drogredenatie

Harajuku.
C'est magnifique.
[ Moderator ] maandag 12 januari 2009 @ 14:11 (#13) 

tvp

Let's make out, let's do something amazing.
Let's do something that's all the way.

PrincePolly
Undercover
maandag 12 januari 2009 @ 14:47 (#14) 

quote:
Op maandag 12 januari 2009 13:43 schreef Re het volgende:

[..]

toen jij nog in de poepluiers zat postte we hier al hoor. En heb geduld, als we de behoefte hebben om wat foto's te posten dan zie je ze vanzelf wel verschijnen
we?

"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "

Samson
maandag 26 januari 2009 @ 21:13 (#15) 

Kan het nummer van het topic "op de foto met bekend persoon" in no. 6 veranderd worden, ik heb me vergist

Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg

golfer
be(j)daard
dinsdag 17 februari 2009 @ 02:39 (#16) 

quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 02:35 schreef Harajuku. het volgende:

Je kunt lekker je gang gaan, met meerdere foto's in één post ipv elke foto in een nieuwe post. En als je erover door wil gaan mag je naar FB komen
Je hebt nog veel te leren, qua mod zijn?
Een leuk lopend topic even killen met dit soort posts?
Users die enthousiast elke keer weer een nieuw post of foto plaatsen ben je niet zo gewend in US?

Probeer eens te leren te modden naar wat de users leuk vinden i.p.v. ons de les te lezen en te bepalen dat we per post meerdere foto's moeten plaatsen?

Poef.....gone! ©golfer
Onze restaurantrecensies

Harajuku.
C'est magnifique.
[ Moderator ] dinsdag 17 februari 2009 @ 02:43 (#17) 

quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 02:39 schreef golfer het volgende:

[..]

Users die enthousiast elke keer weer een nieuw post of foto plaatsen ben je niet zo gewend in US?

Probeer eens te leren te modden naar wat de users leuk vinden i.p.v. ons de les te lezen en te bepalen dat we per post meerdere foto's moeten plaatsen?
We hebben verschillende meningen over modden blijkbaar. Userfoto's is nooit de plek voor SC en ditjes en datjes geweest. En zoals ik al zei, je mag best op foto's reageren, maar een topic hoeft niet in 20 minuten vol terwijl sommige foto's gewoon in dezelfde post kunnen.

Als jij het daar niet mee eens bent, jammer.

Adolecens
a.k.a. Ado
[ Moderator ] dinsdag 17 februari 2009 @ 02:43 (#18) 

quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 02:39 schreef golfer het volgende:

[..]

eensch is

| I did |

admiraal_anaal
post enkel kwaliteit
[ Moderator ] dinsdag 17 februari 2009 @ 02:43 (#19) 

quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 02:30 schreef Harajuku. het volgende:
Topic hoeft ook niet gelijk vol, er kunnen best wat foto's in één post in het vervolg.
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 02:32 schreef golfer het volgende:

[..]

Jij kunt ook best wel eens wat minder overspannen en op elke post reagerend modje proberen te spelen.
Lighten up en laat de users even lekker hun gang gaan?
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 02:34 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Je zeurt, dit is juist leuk om een foto te plaatsen, reacties te lezen en dan nog meer willen posten!
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 02:35 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Je kunt lekker je gang gaan, met meerdere foto's in één post ipv elke foto in een nieuwe post. En als je erover door wil gaan mag je naar FB komen
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 02:36 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Men mag best reageren, maar 't blijft UserFOTO's, en dat is altijd al zo geweest.
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 02:37 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik zit me hier rot te plaatsen aan foto's, fotoalbums te zoeken e.d. kom op zeg
Ik ben alweer weg hier
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 02:40 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Ik ben ook weg... Denk je dat ik die foto's allemaal digitaal beschikbaar heb ofzo?!
Zo hoeft het voor mij ook niet, haal ze wel weer weg en scan de rest niet in
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 02:40 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Hier dus ook blijkbaar wordt het niet gewaardeerd en weet ze met een paar post de stemming te verneuken, heb foto's weggehaald en mij zie je hier niet meer terug voor inhoudelijke posts Thanks Hara

En bedankt Hara

V&A PM sturen? | V&A Policy en FB | En verder: verbeter de wereld , begin bij jezelf | Naaktfoto's mits vrouwelijk kunnen hier gedeponeerd worden in ruil voor positieve notes bij hele goeie foto's

Harajuku.
C'est magnifique.
[ Moderator ] dinsdag 17 februari 2009 @ 02:46 (#20) 

Jezus, wat kunnen jullie overdrijven zeg . Ik stel dat niet élke foto en élke reactie in een aparte post hoeft.

golfer
be(j)daard
dinsdag 17 februari 2009 @ 02:46 (#21) 

quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 02:43 schreef Harajuku. het volgende:

We hebben verschillende meningen over modden blijkbaar. Userfoto's is nooit de plek voor SC en ditjes en datjes geweest. En zoals ik al zei, je mag best op foto's reageren, maar een topic hoeft niet in 20 minuten vol terwijl sommige foto's gewoon in dezelfde post kunnen.

je hebt er echt geen enkel gevoel voor. Jammer. Een heel leuk topic zo de das om draaien.
En ik ben niet de enige die er zo ver denkt, zelf de beste en meest lange mod van Fok! heeft er een mening over:
quote:
02:39[/url] schreef Isabeau het volgende:[/b]
Dé reden dat ik meestal weg blijf uit dat UserFoto's forum is dat de mods daar zo overspannen reageren op ontopic commentaar op foto's Ik denk dat ze er heel veel mensen mee wegjagen

Poef.....gone! ©golfer
Onze restaurantrecensies

Bluezz
dinsdag 17 februari 2009 @ 02:47 (#22) 

quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 02:43 schreef Harajuku. het volgende:

Oe wat star. Je jaagt mensen weg hiermee Hara. Voor wie is dit forum?

Bluezz'site

Bluezz
dinsdag 17 februari 2009 @ 02:48 (#23) 

quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 02:46 schreef Harajuku. het volgende:
Jezus, wat kunnen jullie overdrijven zeg . Ik stel dat niet élke foto en élke reactie in een aparte post hoeft.
Als je ziet dat users het naar hun zin hebben, hun best doen om foto's in te scannen/opnieuw te fotograferen, daar lekker druk mee zijn en erover kletsen dan moet de mod dat toejuichen, ipv als een starre politieagent in te breken!!

Bluezz'site

Harajuku.
C'est magnifique.
[ Moderator ] dinsdag 17 februari 2009 @ 02:49 (#24) 

quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 02:46 schreef golfer het volgende:

[..]

je hebt er echt geen enkel gevoel voor. Jammer. Een heel leuk topic zo de das om draaien.
En ik ben niet de enige die er zo ver denkt, zelf de beste en meest lange mod van Fok! heeft er een mening over:
02:39[/url] schreef Isabeau het volgende:[/b]
Dé reden dat ik meestal weg blijf uit dat UserFoto's forum is dat de mods daar zo overspannen reageren op ontopic commentaar op foto's Ik denk dat ze er heel veel mensen mee wegjagen
Ik zit nog maar net op US, dus dat kan moeilijk aan mij hebben gelegen. Maar prima hoor.
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 02:47 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Oe wat star. Je jaagt mensen weg hiermee Hara. Voor wie is dit forum?
Zoals ik hierboven al zeg, niet elke nieuwe foto, niet elke nieuwe reactie, niet elke nieuwe opmerking hoeft steeds in een aparte post. Ik zeg nergens dat je maar één post mag plaatsen oid.

Harajuku.
C'est magnifique.
[ Moderator ] dinsdag 17 februari 2009 @ 02:50 (#25) 

quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 02:48 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Als je ziet dat users het naar hun zin hebben, hun best doen om foto's in te scannen/opnieuw te fotograferen, daar lekker druk mee zijn en erover kletsen dan moet de mod dat toejuichen, ipv als een starre politieagent in te breken!!
Het was een verkapte SC.

bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8
index       FOK!userfoto's
[US] Feedback, voor suggesties, klachten en vragen
nieuwe topics | actieve topics | online users | top 500