abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_225132
Ik hoor hier een aantal negatieve verhalen over Willem en Ruud, maar degene die mij echt irriteert is die nietszeggende Maurice.

Die Kerel kan toch wel eens zijn mening geven, zonder eerst aan Karin te vragen of die wel klopt.

Wat vinden jullie hiervan

De groeten Bernd
pi_225133
quote:
op 11-28-1999 om 08:03 PM schreef Bernd het volgende:
Ik hoor hier een aantal negatieve verhalen over Willem en Ruud, maar degene die mij echt irriteert is die nietszeggende Maurice.

Die Kerel kan toch wel eens zijn mening geven, zonder eerst aan Karin te vragen of die wel klopt.

Wat vinden jullie hiervan


Wat ik hiervan vindt?? dat je de spijker op de kop slaat!...Maar dat neemt niet weg dat Willem een smerige achterbakse hond is...

Begin bij het begin en eindig nooit!
  zondag 28 november 1999 @ 20:14:00 #3
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_225134
Voorop gesteld dat ik me het meest irriteer aan Willem, wil ik inderdaad ook wel iets kwijt over Maurice.
Zoals al eerder hier gesuggereerd is het waarschijnlijk zijn tactiek om zo weinig mogelijk zijn mening te geven. Hij is alleen wel zo slim (berekenend?) om niet HELEMAAL niets te zeggen.
Ik bedoeld bijvoorbeeld, dat hij als ze op de dagelijkse stelling reageren, weet dat hij wel iets moet zeggen en niet zoals Anouk over 'de eerste keer doet altijd zeer' weigeren om er iets over te zeggen. Hij weet gewoon dat dat niet goed over zou komen.
Maar uiteindelijk zegt hij eigenlijk nooit iets 'schokkends' en beperkt hij het altijd tot een soort algemeen geleuter. Van hem weet je eigenlijk na al die dagen nog niets en ik denk dat hij dat graag zo wil houden.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_225135
Wat ik hiervan vindt?? dat je de spijker op de kop slaat!...Maar dat neemt niet weg dat Willem een smerige achterbakse hond is...

Nou Letterman, dat vind ik een beetje overdreven. Kijk die man heeft vaak van die vreemde maniertjes, maar om hem nou meteen een hond te noemen....

En wat Maurice betreft, hij weet gewoon niet beter. Kijk maar naar zijn ouders die zo uitdrukkingloos zijn als de pest. Kijk, ik denk gewoon dat je die vent verder in z'n waarde moet laten en er verder geen woorden meer aan vuil maken. Een mening vertolken is goed, maar maak er dan geen apart "maurice-topic" van.

pi_225136
maurice denkt dat hij lekker is!
maar dat is ie op zeker niet
daar ik karin zo langszamerhand ook wel achter gekomen
hij is echt zo'n huh huh figuur
oke niet echt duidelijk
hij moet er in ieder geval uit
  maandag 29 november 1999 @ 12:43:00 #6
1660 amappa
is BB a young one?
pi_225137
Je irriteren aan iemand die niets zegt? Willem een smerige achterbakse hond? a way to go fokkers!!
Liever vandaag nog dan morgen! Maar vandaag lukt niks. Dan maar overmorgen.
  maandag 29 november 1999 @ 12:58:00 #7
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_225138
Valt me op dat idereen hier zich altijd zo lekker subtiel uitdrukt.

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_225139
Wat opvalt aan mauwries is dat hij vaak zijn zinnen niet afmaakt, om te checken of anderen het nog met hem eens zijn.
Als anderen dan de zin afmaken, blijkt dat opeens precies te zijn wat mauwries wilde zeggen, zelfs als hij eigenlijk iets anders in gedachten had...

Toch zet Willem meer aan tot jeuk!

Kapot is leuker
  maandag 29 november 1999 @ 13:24:00 #9
1271 Kutkip bv
Absolutely Fabulous
pi_225140
Ik wil ook graag iets kwijt over die wauwelende autoverkoper. Oke, het blijft gissen maar onze jonge ijdeltuit houdt iets verborgen. Stille wateren hebben diepe gronden. Maurice valt niet op oudere vrouwen maar vast en zeker op mannen!
Als hij moet daar nou niet zo moeilijk over doet mag ie van mij winnen!
Oh, behave!
(Austin Powers)


  maandag 29 november 1999 @ 13:25:00 #10
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_225141
Ik vind Maurice leuk en van mij mag ie blijven!

(AU)

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  maandag 29 november 1999 @ 13:26:00 #11
568 Juul
Is gewoon lief
pi_225142
quote:
Van BadGirl - 29 November 1999 @ 12:58.
Valt me op dat iedereen hier zich altijd zo lekker subtiel uitdrukt .

Altijd heerlijk om te lezen, hè Badgirl ?

The Bitch is Back!
  maandag 29 november 1999 @ 13:30:00 #12
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_225143
dat wel maar afentoe ook schrikken hoor juul, zit je op de chat?
She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_225144
Tja, dat Maurice zich op z'n minst laf gedraagt door nauwelijks een eigen mening naar voren te durfen brengen mag duidelijk zijn. Maar zo is die jongen nou eenmaal. Zulke mensen hebben we ook nodig. Al is het maar om jezelf niet zo'n slappe pias te voelen. Toch is hij volgens mij niet zo saai als veronica hem in beeld brengt. In de uitzending van gisteren liet hij voor het eerst een eigen MENING horen. "geen zin om de clown uit te hangen; bekijk het allemaal maar'of iets dergelijks. Let maar op dat Veronica hem, nu er nog maar vijf over zijn, nog vaker op die manier in beeld zal brengen. Lekker stoken en manipuleren van het publiek, vinden ze errrug leuk. Anders wordt het veel te eentonig ('t zou niet leuk zijn als nu al duidelijk is wie gaat winnen).

[Dit bericht is gewijzigd door tiki (Datum 29 November 1999).]

Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
  maandag 29 november 1999 @ 13:33:00 #14
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_225145
En ik vind Maurice boeiend en stoer en volwassen.
She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  maandag 29 november 1999 @ 13:37:00 #15
1271 Kutkip bv
Absolutely Fabulous
pi_225146
BadGirl, volgens mij geil jij een beetje op Maurice. Ik had hem eerst gezien hoor!
Oh, behave!
(Austin Powers)


  maandag 29 november 1999 @ 13:38:00 #16
568 Juul
Is gewoon lief
pi_225147
Ben het niet helemaal met je eens Badgirl maar moet toegeven dat M'ries me van de week zomaar moest laten lachen
ja ik zit natuurlijk op de chat !
The Bitch is Back!
  maandag 29 november 1999 @ 13:58:00 #17
1660 amappa
is BB a young one?
pi_225148
quote:
op 11-29-1999 om 01:33 PM schreef Bar(t)Girl het volgende:
En ik vind Maurice boeiend en stoer en volwassen.

Zoals ze zelf al aangeeft:
Hahahahaha

Liever vandaag nog dan morgen! Maar vandaag lukt niks. Dan maar overmorgen.
  maandag 29 november 1999 @ 14:25:00 #18
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_225149
Jamaar ik vind Maurice ook een echte vent.
She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_225150
Zei Bianca niet ergens dat ze niet begreep waarom Maurice zo negatief in beeld werd gebracht. Volgens haar was hij vrolijk, gezellig en actief, zoiets in ieder geval.

Kan natuurlijk ook aan de smaak van Bianca liggen.

  maandag 29 november 1999 @ 14:41:00 #20
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_225151
Neehoor Bianca had een goede smaak
She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_225152
Hey,
Mischien reageer ik een beetje laat en komt hier niemand meer..... maar toch,
Ik lees net voor het eerst iets waar ik zelf met betrekkinng tot maurice m'n vraagtekens bij heb. En dat is zijn sexuele geaardheid.l
Er komt wel regelmatig zo'n meisje op TV daat zegt 3 maanden voor de eerste bb uitzending verkering met Maurice te hebben gekregen, maar ook zij is ouder dan maurice. Ik vraag me af of maurice niet gewoon nog niet aan z'n "coming out" toe is en eeen licht moeder complex heeft. Ik vind maurice verder een tikkeltje kleurloos, maar beslist niet onaardig maar jaa over iemand die zo weinig van zichzelf laat zien kun je ook zo wienig vinden. PS volgens m'n man is juist maurice alleen maar heeeeel erg verlegen en onzeker over zichzelf
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 29 november 1999 @ 20:31:00 #22
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_225153
Bad girl

Maurice een echte vent ????????????

pfff belendende percelen nathouden

pi_225154
Hier een deel van de twins dat spreekt. Ik ben het zeker met Badgirl eens. Ook ik mag Maurice graag, maar zegt eigenlijk meer over mezelf dan over Maurice (om even te psychologiseren), dat verder daargelaten. Ik houd persoonlijk van mensen die anderen in hun waarde laten en mensen die rustig van aard zijn en daar voldoet Maurice aan.
Geluk zit in jezelf, dus laat al dat materiaal maar eens los!
pi_225155
Pfffff..Maurice een echte vent? Woeeeeeaaaahaaahaahahahahahahahahaha!
Maurice heeft totaal geen ruggengraat zeg!
Als hij klem wordt gezet dat gaat ie gelijk naar Mama Karin, heluuuuppp
En toen Anouk zei" Zeg Maurice probeer het eens met een vent" toen kreeg ie een rooie kop -> (Zoiets dus) Kom op zeg, wat MAurice nodig heeft is een echte vent...Wedden dat hij een perfect "vrouwtje" zal zijn.
Begin bij het begin en eindig nooit!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')