abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_225089
Goedeavond allemaal,

Dag 74

De avond en nachtstreams zijn weer aangemaakt, veel plezier!!!

Screenshot v/d dag
14.02 Karin is bezig met haar dagelijkse rekoefeningen nadat ze een warming-up heeft gelopen in de tuin.

Aan alle posters in dit topic: dank namens iedereen die niet kan kijken. In onderling overleg hebben we besloten dat degene die in de ochtend het eerste op het net is, rond 9.00 uur een nieuwe dagstream aanmaakt. Deze stream laten we dan doorlopen tot ongeveer 18.00 uur. Rond die tijd wordt een topic voor de avond/nachtstream aangemaakt (met dezelfde datum). Je kunt soms bij je eigen reactie de EDIT optie gebruiken (potlootgifje rechtsboven in je reactie), zodat je verder kunt gaan in je eigen streamverslag. Vooral als je net na je gezette verslag je nog wat wil bijvoegen is dat een handige optie. Dan volgen je verslagen niet te vaak achter elkaar , het is dan beter te lezen voor de niet stream kijkers. Realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB-, we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven.

NOG EVEN DIT:

Dit is dus een LIVE STREAM verslag, voor alle andere eigen interpretaties zijn er andere Topics geopend waar je terecht kunt. Daarbij is er nu een Topic die Voyeur heeft geopent en die heet "Commentaren bij de livestream verslagen" , daar kun je alles kwijt wat je wilt. Gebruik aub die optie omdat anders deze verslagen zo gauw "vervuilen" en dat is niet de bedoeling.

En nou weer aan het werk

Laatste streamverslag was:

quote:
op 11-28-1999 om 04:39 PM schreef oliebol2000 het volgende:
Willem is aan het koken, verder is Maurice nog steeds aan het knutselen met zijn autootje, hij is aan het figuurzagen.

Karin helpt willem wat met de aardappelen.

Ruud is terug van buiten, hij heeft wat met de bal zitten trappen tegen de schutting aan.
Verder is het knutselen en koken nu dus niet echt spectaculair



------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 28 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_225090
Ze knutselen nog wat aan dingen, Willem is ook aan het dichten geslagen zie ik en Karin is met naald en draad bezig.

Bart is met de nepmielerolding in de weer en veegt alles aan onder de tafel.

K: "het is wel erg rustig om zondagmiddag een echte rustige middag zoals ik thuis ook wel eens heb"

W: "het verbaasd me dat Bart nog geen gitaar kan spelen, omdat jij best wel ritme gevoel hebt en een uitdaging voor je is"

W: "Bart is iemand die wil resultaat zien en als hij zeker weet dat hij dat kan halen zet hij alles op alles, als het hem niet goed afgaat gaat hij niet opnieuw beginnen met iets, dat heb ik gezegd in de DBK"

B: "Gitaar spelen vindt ik wel leuk maar het duurt mij telang.. Toen Sabine weg was zat ik een half uurtje even op de gitaar toen moest ik me bezig houden, maar het duurt me te lang die gitaar."

W: "Je ziet geen reslutaat en dan ga je niet door, zo zit je in elkaar, dat had ik dan wel goed ingeschat"

B: "heeft een gedicht voor zijn Oma en leest het voor, het is een houtsnijwerk."
Bart leest het nog een keer over en herstelt wat woorden.

Ruud zit buiten op een houtstronk en heeft de vuurmand aangestoken. Maurice is kleine houtjes aan het hakken voor aanmaakhout. Ruud heeft zijn armen over elkaar en zo te zien heeft hij het koud, maar hij heeft wel zijn korte broek aan, hoezo in de war? . De vuurkorf is aan omdat ze vis gaan grillen.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 28 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_225091
Ruud heeft inmiddels een lange broek aangetrokken en gaat met jas en al naar buiten om te kijken hoe het met de vuurkorf is gesteld.

Willem heeft de vis ongezouten en ingewreven met boter.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_225092
Het eten is op en ze zijn aan het natafelen. Ze zijn bezig met de stelling maar ik het het gemist. Ze hebben het nu wel over reisverhalen. Ruud verteld een verhaal over parijs.

R: "Trudie heeft me in Parijs opgehaald, 22.00 zou ze mij ophalen en het was al half elf ik heb me toen erg ongerust gemaakt. Maar ze kwam en we reden naar het verblijf, het ligt ten zuiden van Parijs, veel natuur en hebben een autootje gehuurd en hebben ritjes gemaakt en ontzettend lekker gegeten. 1 keer in de week gingen we naar een grote supermarkt om de weekboodschappen te halen, en gingen elke avond zitten in het bos, lekker stilletjes genieten van de vogeltjes, s'avonds kaarsjes aan gezellig joh he. Het was een soort zomerhuisje van vrienden van ons. We hebben daar een onzettende leuke vakantie gehad. Ik kwam ter sprake met een boerin, ze vroeg heb je een gsm, want het is daar zo duur joh he. Maar ik heb daar genoten van de intense rust, we gingen veel wandelen, Bibi en ik gingen bramen plukken en bleven uren onderweg, prachtig bos, was zo mooi om te zien gewoon."

B: "waar was Trudie dan als jij met Bibi aan het pulkken was?"

R: "Trudie was in de tuin, ze hadden daar een grote tuin, daar mocht ze graag inzitten"

R: "Bibi had het op beesten en er was een klein kalfje doodgegaan en de boer kwam met dat kalfje op de kar aanrijden, was toch geen mooi gezicht.

K: "is toch altijd naar dat zo te zien"

M: "ook met die biggetjes, daar kunnen ze ook zo mee gooien, dat is zielig"

R: "als je echt rust wil vinden en niet uit wil gaan moet je daar naartoe gaan."

R: "het eten was nogal eens moeilijk en dan met name Bibi"

W: "het is ook een ander land natuurlijk met hun eigen menukaart en wijn"

K: "dat is wel een voordeel met nomineren dan krijgen we altijd bier en kunnen jullie weer even een biertje drinken"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 28 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_225093
Ze hebben het over het eten dat ze deze maand nog hebben.

W: "ik ben 7 kilo afgevallen dus mag wel weer eens even een vetpot zijn, beetje vet is ook goed en lekker, dat hebben we hier bijna niet"

Elke dag brood bakken is net zo lekker, je kunt het ook in stukjes snijden en in de diepvries doen maar vers is natuurlijk lekkerder zegt Willem.

Ze gaan verder de tafel afruimen en beginnen met de afwas. Ruud ruimt de tafel af samen met Maurice.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 28 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_225094
Alle dozen kunnen nu in de voorraadkamer gezet worden. Bart is al aan het pakken en telt de dozen na die hij in het hok brengt. Het zal dus weer "kaal" worden aan de muren . Het is nog een heel karwei zo te zien.

Karin en Ruud zitten inmiddels op de bank en lezen beide een boek. Bart telt de dozen na en streept ze af op een blaadje als hij ze weg heeft gebracht.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 28 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_225095
Ruud en Maurice zijn nu aan het afwassen, Ruud droogt af. Willem is aan het dichten geslagen.

R: "ik ben moe zeg joh he, godverdiekie hee en niet eens zoveel gedaan vandaag"

20.13 De afwas is af, Maurice droogt het aanrecht af en spoelt de wasbak goed om. Willem zit aan de tafel en zit diep te denken wat hij rijmen zal.

Maurice neemt ook plaats aan de tafel en schildert het autootje af.

R: "zal ik even koffie zetten joh he?"

W: "doe maar we zitten even te rijmen en Maurice te knutselen"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 28 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_225096
Maurice is aan het zagen met de figuurzaag en zo te zien weer een vliegtuigje.

W: "karin slaap je?"

K: "nee wat is er dan?"

W: "ik heb je even nodig ik kom er niet uit"

Ze gaan gezamelijk koffie drinken en helpen elkaar wat. Willem zoekt rijmwoorden op zijn gedicht. Bart is verder eigenlijk niet bezig met een knutselding. Karin heeft haar boek meegenomen naar de keuken, nu zitten ze gezellig bij elkaar. Ze nemen een koek bij de koffie, een chocoprins.

K: "heb je de kadootjes weggezet Bart?"

B: "ja ik heb de meisjes kadootjes links gezet van de voorraadkamer en de jongens kadootjes rechts, je kunt er geen poot meer trekken"

K: "Ik had met Marijke nog een gesprek over standpunten aannemen en er niet goed van afwijken"

K: "Marijke legde nog eens uit van de stoel. Het was absoluut niet de bedoeling om elkaar te kwetsen met die opdracht, maar om over bepaalde punten te praten zodat je nog beter een band kunt vormen. Dat is de achterliggende gedachte van die stoel, gewoon positieve kritiek te geven en inzicht te krijgen van ieder kernkwaliteit"

B: "het moet alleen geen schopstoel zijn, ik ga er niet opzitten als dat de bedoeling is"

Bart raakt wat geirriteerd over het doel van de stoel, hij zegt dat het kwetsend kan zijn.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 28 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_225097
Het is duidelijk dat de "hot-chair" toch stof doet opwaaien bij iedereen, dat blijkt wel uit bovenstaande observatie.

Karin wordt naar de DBK geroepen. Ze heeft nieuwe batterijen opgehaald voor de zenders. Verder deelt ze nog een koek uit aan iedereen.

K: "jongens Bart is vandaag heel vervelend tegen mij kunnen jullie daar wat aan doen?", vraagt ze gekscherend aan de stem.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 28 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_225098
Bart, Willem en Karin discusseren wat over kritiek krijgen en ontvangen.

Maurice ligt op bed en Ruud op de bank te lezen.

Het voelt aan alsof er een wat bedrukkende sfeer in huize BB hangt, dit is puur op gevoel en wordt niet gezegd ofzo maar ze hebben het over elkaar en er is merkbaar soms een tikkeltje irritatie. Met name tussen Bart, Willem em Karin. Niet groots maar toch iets merkbaar. Ze zitten wel bij elkaar aan tafel dus zo slim zal het niet zijn

B: "als ik ga sporten ga ik daarna douchen, en als ik mijn bed uitkom poets ik altijd eerst mijn tanden, dat werkt nu eenmaal zo bij mij"

Mensen ik ga er voor vandaag mee stoppen het is genoeg geweest. Tot morgen bij de dagstreams.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 28 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_225099
Ze zitten allemaal aan de keukentafel.
Karin leest, Bart verft, Maurice zaagt en schuurt,
Willem is ook bezig met een cadeautje en volgens mij leest ook Ruud.
Ze hebben 't erover dat ze vanavond hun schoen gaan zetten. Willem verwacht dat ze dan allemaal een dikke bolus in hun schoen vinden. Flauwekullen hierover.
Blijven verhalen over poepen vertellen.

Iemand laat toepasselijk een scheet. LAchen

M. zaagt verder. Willem is met klei in de weer?

M. vindt het een lekker muziekje, weer eens wat anders dan Close 2 you.
B,M en R hebben 't over Rien Poortvliet. Ze hebben allemaal wel een boek van hem. Niet goed te vertaan door 't zagen van M.
B vraagt M even op te houden met zagen tot hij een priegeldingetje geschilderd heeft.
K leest onverstoorbaar verder.

"Het leven is geen snelweg, maar een parkeerplaats in de zon!"
pi_225100
Deze Topic hebben we gesloten de Dagstreams zijn weer aangemaakt. Bedankt namen de niet streamskijkers.

Ga verder bij: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002484.html

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')