abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62241940
Bi sexueel?
Hoe oud was je toen je erachter kwam?
en hoe wist je dat?
ik weet het niet zeker, maar durf er ook niet over te praten
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:33:59 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_62242048
Is Bi sexueel dan?
pi_62242122
Wat weet je niet zeker? Of je ook op meisjes valt?

Ik wist het pas zeker toen ik echt heel erg verliefd werd op een meisje toen ik 20 was, maar was er al lang achter dat ik tot beide seksen aangetrokken ben. Dat was al sinds mijn 16e ofzo.

Ik denk dat het belangrijk is te beseffen dat je geen label op jezelf HOEFT te plakken. Leef gewoon lekker, kijk wat er gebeurt en op wie je valt, en sluit niets uit.
pi_62242153
Waarom zou je er niet over durven te praten? Ga eens opzoek naar "lotgenoten" anders?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_62242195
Wie is Bi?
pi_62242244
Moet je er persé over praten dan?
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:41:47 #7
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62242308
Op mijn zestiende was ik verliefd op een jongen, nu al half jaartje relatie met een vrouw, op mijn zeventiende dus!
Maar waarom zou het uitmaken: Als je verliefd bent op een jongen, val je op die jongen, als je verliefd bent op een meisje, dan op een meisje, waarom zo generaliserend? Labels zijn niet nodig, en nog hinderlijk ook. Je moet niet gaan voor ''jongens'' of ''meisjes'' maar voor degene die je leuk vind!!
Laffe huichelaar
pi_62242311
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Moet je er persé over praten dan?
ik zit er wel mee ja,
pi_62242338
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:41 schreef Sophie1992 het volgende:

[..]

ik zit er wel mee ja,
Waarom zit je er mee?
pi_62242387
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:41 schreef timmmmm het volgende:
Op mijn zestiende was ik verliefd op een jongen, nu al half jaartje relatie met een vrouw, op mijn zeventiende dus!
Maar waarom zou het uitmaken: Als je verliefd bent op een jongen, val je op die jongen, als je verliefd bent op een meisje, dan op een meisje, waarom zo generaliserend? Labels zijn niet nodig, en nog hinderlijk ook. Je moet niet gaan voor ''jongens'' of ''meisjes'' maar voor degene die je leuk vind!!
ja daar ben ik het absoluut mee eens.
maar ik zie het toch als een soort ''geheim''
de reactie van je vriendinnen
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:46:00 #11
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62242472
Nou, de reactie van mijn vriendinnen was alleen maar positief, maar ik kan me voorstellen dat dat als vrouw lastiger ligt, de jongens waren wat lastiger te overtuigen, maar dat is onder mannen ook altijd makkelijker (wie is het grootst en engst win ik altyd, dat helpt mee bij mannen) Maar over het algemeen is het zo dat je er wel wat vrienden door verliest, (we moeten eerlijk blijven) Maar dat zijn toch de stumperts waar je niets aan hebt, en onbetrouwbaar zijn!
Laffe huichelaar
pi_62242522
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:42 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:

[..]

Waarom zit je er mee?
ik vind nu een meisje erg leuk
ik wil er wel over praten maar ben bang voor de reactie van mijn vriendinnen
eerst dacht ik, dat ik net als mijn vriendinnen een meisje gewoon knap kon vinden
tot ik dit jaar bij een meisje in de klas kwam, nu weet ik het gewoon niet zeker meer
niet dat het uitmaakt, maar ik zit er toch wel mee. - wat ik nu moet doen
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:51:26 #13
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62242690
Nou, als je een meisje heel erg leuk vind, lijkt de vraag over je geaardheid een uitgemaakte zaak....... Je vraag is dus eigelijk, wat nu te doen? of zie ik dat verkeerd
Laffe huichelaar
pi_62242752
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:51 schreef timmmmm het volgende:
Nou, als je een meisje heel erg leuk vind, lijkt de vraag over je geaardheid een uitgemaakte zaak....... Je vraag is dus eigelijk, wat nu te doen? of zie ik dat verkeerd
ja je hebt gelijk
maar ik twijfel nu nog of ik het niet met vriendschap verwar
maar ik ken haar nog niet zolang
dus je hebt gelijk ja, denk ik
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:57:55 #15
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62242954
het lijkt mij, dat als je haar nog niet zo lang kent, het nooit zo'n goeie vriendschap kan zijn dat je het gaat verwarren met iets anders? Anywayz, wat een dilemma
Laffe huichelaar
pi_62242966
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:47 schreef Sophie1992 het volgende:

[..]

ik vind nu een meisje erg leuk
ik wil er wel over praten maar ben bang voor de reactie van mijn vriendinnen
eerst dacht ik, dat ik net als mijn vriendinnen een meisje gewoon knap kon vinden
tot ik dit jaar bij een meisje in de klas kwam, nu weet ik het gewoon niet zeker meer
niet dat het uitmaakt, maar ik zit er toch wel mee. - wat ik nu moet doen
Nou, zoals timmmm zegt ben je waarschijnlijk dus wel gewoon biseksueel.
Gefeliciteerd Het is best leuk

En wat je nu moet doen...tja...volgens mij hetzelfde als wat je zou doen als je gewoon een jongen leuk vond... Als je vriendinnen er raar op reageren zijn ze gewoon een beetje dom. Leg ze dan maar rustig uit dat je heus niet op hen verliefd gaat worden, omdat je ze gewoon als vriendinnen ziet, en dat het heel normaal is om bi te zijn.
En dan dat meisje proberen te versieren.... Ik hoop dat zij jou ook leuk vindt
pi_62243026
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:53 schreef Sophie1992 het volgende:

[..]

ja je hebt gelijk
maar ik twijfel nu nog of ik het niet met vriendschap verwar
maar ik ken haar nog niet zolang
dus je hebt gelijk ja, denk ik
Hihi. Dat dacht ik inderdaad ook wel eens, vroeger. Denk het maar zo; zou je haar willen zoenen? En nog wel meer dan dat? Wil je graag veel en vaak dichtbij haar zijn?
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:02:54 #18
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62243155
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:58 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:

[..]

Nou, zoals timmmm zegt ben je waarschijnlijk dus wel gewoon biseksueel.
Gefeliciteerd Het is best leuk

En wat je nu moet doen...tja...volgens mij hetzelfde als wat je zou doen als je gewoon een jongen leuk vond... Als je vriendinnen er raar op reageren zijn ze gewoon een beetje dom. Leg ze dan maar rustig uit dat je heus niet op hen verliefd gaat worden, omdat je ze gewoon als vriendinnen ziet, en dat het heel normaal is om bi te zijn.
En dan dat meisje proberen te versieren.... Ik hoop dat zij jou ook leuk vindt
De eerste: Eensch, het is best leuk: ik val niet op jongens, ik val niet op meisjes, ik val gewoon op mensen

de tweede daarentegen: Oneens, Als dat meisje totaal geen gevoelens heeft voor andere meisjes, heeft het geen zin om haar te gaan versieren. Dat levert alleen maar genante situaties op, voor jullie allebei
Laffe huichelaar
pi_62243218
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:02 schreef timmmmm het volgende:

[..]

De eerste: Eensch, het is best leuk: ik val niet op jongens, ik val niet op meisjes, ik val gewoon op mensen

de tweede daarentegen: Oneens, Als dat meisje totaal geen gevoelens heeft voor andere meisjes, heeft het geen zin om haar te gaan versieren. Dat levert alleen maar genante situaties op, voor jullie allebei
Oh, zo bedoel ik het niet!
Foolish me ging er eigenlijk vanuit dat dat meisje ook op meisjes valt
Maar sowieso, als je niets probeert, wordt het nooit wat. Want dan weet dat meisje toch nooit dat Sophie op haar valt.
Maar inderdaad, eerst peilen voor haar geaardheid is handig
pi_62243224
christus. als je een mooi meisje bent. en zij ook. en je mag mekaar. en je begint gewoon met mekaar te friemelen (en giechelen uiteraard pff meisjes..) en daarna hardcore beginnen te kussen. waarom zo moeilijk? was ik maar een meisje
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_62243258
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:57 schreef timmmmm het volgende:
het lijkt mij, dat als je haar nog niet zo lang kent, het nooit zo'n goeie vriendschap kan zijn dat je het gaat verwarren met iets anders? Anywayz, wat een dilemma
je hebt gelijk,
het klinkt misschien raar; maar ik moet nu gewoon maar aan het idee wennen
dankjewel iniedergeval
pi_62243286
Succes en veel plezier Sophie
pi_62243313
Ben je weleens verliefd op en jongen geweest? Zo ja was dit gevoel anders dan bij dat meisje?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_62243352
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:59 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:

[..]

Hihi. Dat dacht ik inderdaad ook wel eens, vroeger. Denk het maar zo; zou je haar willen zoenen? En nog wel meer dan dat? Wil je graag veel en vaak dichtbij haar zijn?
Vooral dat laatste.
ik weet niet hoe dat bij anderen is; maar ik moet nu nog eerst even aan het idee wennen
nu ik jullie zo hoor, ben ik er wel uit
dankjewel x
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:09:42 #25
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62243385
Sorry, maar dat heeft er niets mee te maken, persoonlijk is dat voor mij elke keer weer anders, maar het is gewoon zo dat je het direct weet, als je verliefd bent, of je dat dan meteen accepteerd is een tweede
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')