ik zit er wel mee ja,quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Moet je er persé over praten dan?
ja daar ben ik het absoluut mee eens.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:41 schreef timmmmm het volgende:
Op mijn zestiende was ik verliefd op een jongen, nu al half jaartje relatie met een vrouw, op mijn zeventiende dus!
Maar waarom zou het uitmaken: Als je verliefd bent op een jongen, val je op die jongen, als je verliefd bent op een meisje, dan op een meisje, waarom zo generaliserend? Labels zijn niet nodig, en nog hinderlijk ook. Je moet niet gaan voor ''jongens'' of ''meisjes'' maar voor degene die je leuk vind!!
ik vind nu een meisje erg leukquote:
ja je hebt gelijkquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:51 schreef timmmmm het volgende:
Nou, als je een meisje heel erg leuk vind, lijkt de vraag over je geaardheid een uitgemaakte zaak....... Je vraag is dus eigelijk, wat nu te doen? of zie ik dat verkeerd
Nou, zoals timmmm zegt ben je waarschijnlijk dus wel gewoon biseksueel.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:47 schreef Sophie1992 het volgende:
[..]
ik vind nu een meisje erg leuk
ik wil er wel over praten maar ben bang voor de reactie van mijn vriendinnen
eerst dacht ik, dat ik net als mijn vriendinnen een meisje gewoon knap kon vinden
tot ik dit jaar bij een meisje in de klas kwam, nu weet ik het gewoon niet zeker meer
niet dat het uitmaakt, maar ik zit er toch wel mee. - wat ik nu moet doen
Hihi. Dat dacht ik inderdaad ook wel eens, vroeger. Denk het maar zo; zou je haar willen zoenen? En nog wel meer dan dat? Wil je graag veel en vaak dichtbij haar zijn?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:53 schreef Sophie1992 het volgende:
[..]
ja je hebt gelijk
maar ik twijfel nu nog of ik het niet met vriendschap verwar
maar ik ken haar nog niet zolang
dus je hebt gelijk ja, denk ik
De eerste: Eensch, het is best leuk: ik val niet op jongens, ik val niet op meisjes, ik val gewoon op mensenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:58 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Nou, zoals timmmm zegt ben je waarschijnlijk dus wel gewoon biseksueel.
GefeliciteerdHet is best leuk
En wat je nu moet doen...tja...volgens mij hetzelfde als wat je zou doen als je gewoon een jongen leuk vond... Als je vriendinnen er raar op reageren zijn ze gewoon een beetje dom. Leg ze dan maar rustig uit dat je heus niet op hen verliefd gaat worden, omdat je ze gewoon als vriendinnen ziet, en dat het heel normaal is om bi te zijn.
En dan dat meisje proberen te versieren.... Ik hoop dat zij jou ook leuk vindt
Oh, zo bedoel ik het niet!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De eerste: Eensch, het is best leuk: ik val niet op jongens, ik val niet op meisjes, ik val gewoon op mensen![]()
de tweede daarentegen: Oneens, Als dat meisje totaal geen gevoelens heeft voor andere meisjes, heeft het geen zin om haar te gaan versieren. Dat levert alleen maar genante situaties op, voor jullie allebei
je hebt gelijk,quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:57 schreef timmmmm het volgende:
het lijkt mij, dat als je haar nog niet zo lang kent, het nooit zo'n goeie vriendschap kan zijn dat je het gaat verwarren met iets anders? Anywayz, wat een dilemma
Vooral dat laatste.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:59 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Hihi. Dat dacht ik inderdaad ook wel eens, vroeger. Denk het maar zo; zou je haar willen zoenen? En nog wel meer dan dat? Wil je graag veel en vaak dichtbij haar zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |