abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 24 maart 2009 @ 17:40:24 #151
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_67364091
En je betaalt er nog 55 euro voor ook Dat mensen daar wel geld voor hebben maar QPR niets vinden... werkelijk on-be-grijpelijk
pi_67364256
Ik gok dat ik wel weet wie vooraan zal staan
Bleuh.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 14:59:48 #153
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_67463716
Londen is tegenwoordig ook te vinden met StreetView van Google Maps.

Nu is het zo dat gezichten en nummerborden e.d. geblurred worden, maar ze hebben Freddie ook geblurred
kijk maar!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  vrijdag 27 maart 2009 @ 18:42:55 #154
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_67470660
En terecht. Weg met de Musikul!

Ik wil een nieuw album, verdeurie!
pi_67483451
Nu al?:P Dat album ligt pas een half jaar in de winkel en je wil nu al een nieuw album?.

Wees realistisch, Ze gaan denk ik geen nieuw album meer maken, Maar goed, Dat denk ik he:P.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 00:47:07 #156
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_67483911
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 00:24 schreef Braddie het volgende:
Nu al?:P Dat album ligt pas een half jaar in de winkel en je wil nu al een nieuw album?.

Wees realistisch, Ze gaan denk ik geen nieuw album meer maken, Maar goed, Dat denk ik he:P.
Nouja, Roger heeft gezegd dat ie graag weer iets op gaat nemen, en Brian schnabbelt graag bij
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zaterdag 28 maart 2009 @ 08:21:32 #157
134538 chansadres
Black & White
pi_67486903
Q+PR hoef ik niet meer te zien. 2x gezien (Antwerpen en Sheffield) maar dat vind ik goed genoeg. Wel ben ik benieuwd naar Queen zonder Paul Rodgers. Dat Brian en Roger zelf elk 1/3 van de zang op zich nemen (en dus wat andere liedjes langs komen) en dan een paar nummers door een gastzanger. En dat ze in de encore de grootste hit van die gastzanger ook spelen. Maar niet meer Paul 7/10 van alle nummers doen.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  zaterdag 28 maart 2009 @ 08:40:07 #158
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_67487013
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 08:21 schreef chansadres het volgende:
Q+PR hoef ik niet meer te zien. 2x gezien (Antwerpen en Sheffield) maar dat vind ik goed genoeg. Wel ben ik benieuwd naar Queen zonder Paul Rodgers. Dat Brian en Roger zelf elk 1/3 van de zang op zich nemen (en dus wat andere liedjes langs komen) en dan een paar nummers door een gastzanger. En dat ze in de encore de grootste hit van die gastzanger ook spelen. Maar niet meer Paul 7/10 van alle nummers doen.
Daar lijkt me dan echt geen drol aan.

Óf laat Brian en Roger gewoon zelf alles zingen en de hele show ook wat kleinschaliger opgezet zijn, óf gewoon doorgaan met Paul. Wéér een andere zangert, of zelfs een zanger regelen voor maar een paar nummers zou echt te slecht worden.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 08:41:24 #159
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_67487020
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 00:24 schreef Braddie het volgende:
Nu al?:P Dat album ligt pas een half jaar in de winkel en je wil nu al een nieuw album?.
Ja. Dus?
quote:
Wees realistisch, Ze gaan denk ik geen nieuw album meer maken, Maar goed, Dat denk ik he:P.
Het is juist erg onrealistisch om te denken dat i.i.g. Roger niets meer op gaat nemen.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 09:04:10 #160
134538 chansadres
Black & White
pi_67487152
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 08:41 schreef Hankster het volgende:

[..]

Ja. Dus?
[..]

Het is juist erg onrealistisch om te denken dat i.i.g. Roger niets meer op gaat nemen.
Ging Roger niet weer een tijdje zeilen? Dat stond me tenminste bij. Dus volgend jaar zou er niks gebeuren met QPR. Misschien die DVD van Kharkov.

Paul Rodgers is bij mij erg door de mand gevallen. Naast dat hij op het einde van de tour NOG STEEDS de autocue nodig had om de HITS van Queen te zingen, viel me de cd zwaar tegen. Hij veranderd Queen in een jaren 80 rockband waar er al duizenden van zijn. Het heeft totaal geen nieuwe waarde. Paul Rodgers mag weg van mij. Een nieuwe cd hoeft ook niet meer voor mij. Maar de laatste tour liet me zien dat vooral Roger het beste de Queen nummers kon zingen.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_67490605
Ach, alle grote acts hebben tegenwoordig autocue. Ik zit er niet mee. Feit blijft dat dingen als TYMD en Fat Bottomed Girls naar mijn idee nog nooit zo goed hebben geklonken - zelfs niet met Fredje. En ach, dat Cosmos Rocks geen nieuwe Innuendo of BoRhap bevatte - dat had ik ook niet echt verwacht. Ik heb de CD helemaal kapot gedraaid en snap niet dat er Queenfans zijn die 'm niet eens kopen of als ze 'm wel kopen het niks vinden. Er zitten zó veel elementen van het oude Queen in...
Bleuh.
pi_67490715
Ik vind het jammer dat Brian en Roger niet een keer een Storytellers-achtig iets doen (ik weet dat het in 2001 op de planning stond i.s.m. de Foo Fighters) waarin ze verhalen vertellen over nummers en die vervolgens spelen. Lijkt me geweldig om die twee samen met Spike, Jamie en Danny dingen als Tenement Funster, Long Away te zien spelen en te vertellen wat de inspiratie was enzo. Met daarnaast natuurlijk de grote hits als Kind of Magic en TATDOOL die door hen zijn geschreven. Kaartjes voor 80 euro alleen voor de fanclub, alle opbrengsten naar Mercury Phoenix Trust ofzo. Pleur de hele zooi op DVD en verkopen maar die hap.

Maar dat zal wel nooit gebeuren
Bleuh.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 19:22:06 #163
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_67500779
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 12:42 schreef PimD het volgende:
Ik vind het jammer dat Brian en Roger niet een keer een Storytellers-achtig iets doen (ik weet dat het in 2001 op de planning stond i.s.m. de Foo Fighters) waarin ze verhalen vertellen over nummers en die vervolgens spelen. Lijkt me geweldig om die twee samen met Spike, Jamie en Danny dingen als Tenement Funster, Long Away te zien spelen en te vertellen wat de inspiratie was enzo. Met daarnaast natuurlijk de grote hits als Kind of Magic en TATDOOL die door hen zijn geschreven. Kaartjes voor 80 euro alleen voor de fanclub, alle opbrengsten naar Mercury Phoenix Trust ofzo. Pleur de hele zooi op DVD en verkopen maar die hap.

Maar dat zal wel nooit gebeuren
Maak er dan maar een lange nacht van!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  maandag 30 maart 2009 @ 19:54:35 #164
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_67556058
http://queenforum.parlophone.co.uk/viewtopic.php?f=23&t=49288&sid=7cfa6007488e7ac1d9375f91918e04f3
quote:
"Here's a summary of the news that I found most exciting from Roger's message, the Q&A with his drum tech Nigel and a conversation I had with Nigel whilst he was guarding the drum kit later on:

In addition to saying he will be working with Brian in 2010, Rog said in his message that he's busy writing new material and Nigel later confirmed that Roger had already used the drum kit on show at the convention to record some new solo material. They are busy compiling his back catalogue of solo material, but Nigel said it wasn't decided yet what sort of future release this would be. My guess would be a "Best of" or a box set with some bonus new tracks. Rog is also preparing for the launch of his own website, which would figure as a new solo release seems imminent.

I asked Nigel during the Q&A if Roger, Brian and/or Queen would tour again, and he said.... wait for it...... "99% yes, next year". Someone later tried to clarify if he was referring to Rog solo dates or Queen concerts and his answer hinted that both were in the reckoning. He later said to me that in his opinion, we'd almost certainly see Queen doing some dates next year. When I asked whether Paul would be singer, he was very quick to point out that these were his own personal opinions and he was not making any sort of official statement on behalf of the band, but he sees it as "Doubtful - Paul may or may not come back"


Erg vaag en via via natuurlijk, maar toch! Ik ben benieuwd!
pi_67556495
Queen + Paul Rodgers is gaaf en supervet - maar een RT album/solo tour staat toch ook wel heeeel erg hoog op mijn wishlist
Bleuh.
  maandag 30 maart 2009 @ 20:14:39 #166
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_67556810
quote:
Op maandag 30 maart 2009 19:54 schreef Hankster het volgende:
http://queenforum.parlophone.co.uk/viewtopic.php?f=23&t=49288&sid=7cfa6007488e7ac1d9375f91918e04f3
[..]



Erg vaag en via via natuurlijk, maar toch! Ik ben benieuwd!
Nice!

En een Roger-website a la Brianmay.com zou ook wel gaaf zijn, weten we ook eens wat Roger doet
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  maandag 30 maart 2009 @ 20:15:03 #167
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_67556821
quote:
Op maandag 30 maart 2009 20:06 schreef PimD het volgende:
Queen + Paul Rodgers is gaaf en supervet - maar een RT album/solo tour staat toch ook wel heeeel erg hoog op mijn wishlist
Zeker!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_67556957
quote:
Op maandag 30 maart 2009 20:14 schreef qu63 het volgende:

[..]

Nice!

En een Roger-website a la Brianmay.com zou ook wel gaaf zijn, weten we ook eens wat Roger doet
Roger kennende krijg je dan 2x een update en daarna is die site weer vergeten. Zo ging het in 1998 tenminste
Bleuh.
  maandag 30 maart 2009 @ 21:16:48 #169
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_67559130
Och, zolang hij maar twee keer een update geeft over een aankomend album ben ik al tevreden hoor Iig vele malen beter dan het eeuwige onzinnige geneuzel wat we van Brian krijgen de laatste maanden
pi_67560367
Hoezo, vind jij de dassenjacht in Engeland niet erg dan?
Bleuh.
  donderdag 2 april 2009 @ 14:11:42 #171
250826 .Q.
Puntjes!
pi_67644823
Ik heb ze vaak gezien en vind ze van begin tot eind geweldig. Kan er geen kwaad woord over zeggen. En ja, een solo tour staat bij mij ook hoog in t lijstje
.. and that's the way the cookie crumbles!
  donderdag 2 april 2009 @ 16:30:48 #172
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_67649233
QPR boven alles wat mij betreft. En anders hopelijk dat Brian en Roger dan samen nog wat gaan doen, want bij een solotour is de overload aan b-artiesten op 1 podium zoals Jamie of Spike toch wel heel groot Beetje een SAS idee, waar dan toevallig Roger of Brian de leadzang doet
  zondag 5 april 2009 @ 21:16:04 #173
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_67740407
Hier een recent interview met Danny.
  dinsdag 14 april 2009 @ 13:05:59 #174
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_68003117
quote:
Queen + Paul Rodgers Live in Ukraine
Release date: June 15th

Formats:
DVD AMARAY BOX
2CD Album + DVD Limited Edition
TIN BOX 2CD Album + DVD + T-SHIRT *
Digital Download (Audio only)

When it comes to taking on logic-defying challenges, Queen have never fought shy: think Hyde Park, Latin America, Live Aid. All these years later, Queen are still living adventurously. Here’s the case in point: just weeks ahead of the start of the band’s 2008 Queen + Paul Rodgers’ The Cosmos Rocks tour the band were approached to help Ukraine’s AntiAids Foundation reach out to the youth of the country with the message ‘Don’t Let Aids Ruin Your Life”.

In a country facing the highest rising rate of infection throughout Europe, it is a message which cannot wait. For Queen + Paul Rodgers – already well prepared for a tour opening with two nights at Moscow’s SCO arena, it would mean some drastic rethinking. The venue on offer was Kharkov, Ukraine’s, historic Freedom Square, a place so big that during World War II it was used to land planes. For the band and crew it meant “Everyone had to run very fast, very suddenly, but then most of the great and worthwhile things in your life are a little dangerous.” Despite the seeming impossibility of it, Queen + Paul Rodgers made it to Freedom Square for the night of September 12, 2008.

Over 350,000 Ukrainians came to see them play and more than 10million homes watched the show live on television. In all, more than 20 million took part in what the band recall as “an unforgettable experience…one of those rare things in life you know you will never forget. A meeting in Music, but also a coming together to fight a common enemy…”

Learn more at:
http://www.antiaids.org / http://www.mercuryphoenixtrust.com

Tracklisting:
One Vision
Tie Your Mother Down
The Show Must Go On
Fat Bottomed Girls
Another One Bites The Dust
Hammer To Fall
I Want It All
I Want To Break Free
Seagull
Love Of My Life
‘39
Drum Solo
I’m In Love With My Car
Say It’s Not True
Shooting Star
Bad Company
Guitar Solo
Bijou
Last Horizon
Crazy Little Thing Called Love
C-lebrity
Feel Like Making Love
Bohemian Rhapsody
Cosmos Rockin'
All Right Now
We Will Rock You
We Are The Champions
God Save The Queen
Dus geen Magic, Wishing Well en Radio, geen extra's en geen Blu-Ray ... FAIL. Of ze moeten met 'Limited Edition' bedoelen dat dáár weer wel extra's op zitten Betaal je alsnog 50 piek voor een paar (ik vrees) matige bonus dingetjes...

Hoewel ik de registratie zoals hij in de bios werd vertoond erg tof vond, hoopte ik toch wel dat ze voor de DVD release gewoon de hele gig zouden uitbrengen. Gemiste kans, hoor.
  dinsdag 14 april 2009 @ 13:21:10 #175
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_68003596
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 13:05 schreef Hankster het volgende:

[..]

Dus geen Magic, Wishing Well en Radio, geen extra's en geen Blu-Ray ... FAIL. Of ze moeten met 'Limited Edition' bedoelen dat dáár weer wel extra's op zitten Betaal je alsnog 50 piek voor een paar (ik vrees) matige bonus dingetjes...

Hoewel ik de registratie zoals hij in de bios werd vertoond erg tof vond, hoopte ik toch wel dat ze voor de DVD release gewoon de hele gig zouden uitbrengen. Gemiste kans, hoor.
Das idd wel jammer
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  dinsdag 14 april 2009 @ 13:29:22 #176
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_68003830

pi_68022295
Een van brians laatste creatie`s zeker?
pi_68023085
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 13:05 schreef Hankster het volgende:

[..]

Dus geen Magic, Wishing Well en Radio, geen extra's en geen Blu-Ray ... FAIL. Of ze moeten met 'Limited Edition' bedoelen dat dáár weer wel extra's op zitten Betaal je alsnog 50 piek voor een paar (ik vrees) matige bonus dingetjes...

Hoewel ik de registratie zoals hij in de bios werd vertoond erg tof vond, hoopte ik toch wel dat ze voor de DVD release gewoon de hele gig zouden uitbrengen. Gemiste kans, hoor.
Had je wat anders verwacht dan? Moet eerlijk zeggen dat ik de laatste paar releases maar erg matig vind.

TCR - Tour Edition was nou ook niet echt super speciaal. Om natuurlijk nog maar te zwijgen van de immer uitblijvende release van WWRY - The Musical... Die DVD wil ik heeeeeeeeeeeeeeel graag in mijn kast. Moet het nu doen met een bootleg van de Hub, waar enkel Act 1 van redelijke kwaliteit is. Act 2 =
pi_68023376
Nou nou nou, ik zie nog 100x liever een mono en zwart/wit re-release van een concert van The Works tour dat van achter uit de zaal is opgenomen door een meelallende Duitser met Parkinson dan een dvd van de musical hoor
Bleuh.
pi_68024212
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 22:33 schreef PimD het volgende:
Nou nou nou, ik zie nog 100x liever een mono en zwart/wit re-release van een concert van The Works tour dat van achter uit de zaal is opgenomen door een meelallende Duitser met Parkinson dan een dvd van de musical hoor
Musical live gezien?
  dinsdag 14 april 2009 @ 22:53:39 #181
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_68024263
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 22:52 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Musical live gezien?
Ik wel, zou die dvd ook graag willen hebben!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_68024407
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 22:53 schreef qu63 het volgende:

[..]

Ik wel, zou die dvd ook graag willen hebben!
Liefst met de cast van het eerste uur, zoals op de CD... Maar de cast die wij (mn vriendin en ik) hebben gezien vin'k ook leuk . Was volgens mij grotendeels al verandert. Andere Galileo, Scaramooche, Killer Queen en Khashoggi.
  dinsdag 14 april 2009 @ 23:01:55 #183
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_68024596
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 22:57 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Liefst met de cast van het eerste uur, zoals op de CD... Maar de cast die wij (mn vriendin en ik) hebben gezien vin'k ook leuk . Was volgens mij grotendeels al verandert. Andere Galileo, Scaramooche, Killer Queen en Khashoggi.
Ik ben begin augustus vorige jaar geweest (ook met andere crew dus )
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_68024903
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 23:01 schreef qu63 het volgende:

[..]

Ik ben begin augustus vorige jaar geweest (ook met andere crew dus )
Wij een paar jaar eerder. Kan me helaas zo niet herinneren wanneer dat precies was
  dinsdag 14 april 2009 @ 23:16:21 #185
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_68025180
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 22:52 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Musical live gezien?
Als Pim al liever een mono en zwart/wit re-release van een concert van The Works tour dat van achter uit de zaal is opgenomen door een meelallende Duitser met Parkinson ziet dan dat-ie een dvd van de musical hoeft te bekijken, dan ben ik erg benieuwd wat hij er voor over heeft om niet naar de zelf musical te hoeven gaan.

Wat een opoffering! De ware fan
  dinsdag 14 april 2009 @ 23:23:57 #186
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_68025496
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 22:28 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Had je wat anders verwacht dan? Moet eerlijk zeggen dat ik de laatste paar releases maar erg matig vind.
Nou, eerlijk gezegd wel. Ik had werkelijk niet gedacht dat ze de biosversie ook zo op DVD zouden gooien. Dat ze Radio voor de bios eruit hadden gehaald kon ik nog wel begrijpen. Ze waren amper klaar met touren, en wellicht koste het overdubben wat meer werk. Dan nog was het opmerkelijk dat ze Magic en WW eruit hadden gelaten, maar och...misschien zaten ze aan een tijdslimiet.
Maar voor de DVD? Echt te stom voor woorden. Zonde van de registratie zelf, want die zag er in de bios echt onwijs gaaf uit. Maar dit gaat wat Queen betreft wel het dieptepunt qua releases worden Plant's Innuendo op het FMT en een amper geoefende UP van RotC uit de DVD knippen; logisch, of in ieder geval begrijpelijk. Maar dit? Ik ben heel erg benieuwd of Brian of Roger hier nog eens iets over gaan zeggen...
  dinsdag 14 april 2009 @ 23:25:14 #187
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_68025546
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 23:09 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Wij een paar jaar eerder. Kan me helaas zo niet herinneren wanneer dat precies was
Ik weet het omdat ik mn Flickr-foto's gisteren ben gaan sorteren
Rondje Londen
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  dinsdag 14 april 2009 @ 23:27:04 #188
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_68025625
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 23:23 schreef Hankster het volgende:

[..]

Nou, eerlijk gezegd wel. Ik had werkelijk niet gedacht dat ze de biosversie ook zo op DVD zouden gooien. Dat ze Radio voor de bios eruit hadden gehaald kon ik nog wel begrijpen. Ze waren amper klaar met touren, en wellicht koste het overdubben wat meer werk. Dan nog was het opmerkelijk dat ze Magic en WW eruit hadden gelaten, maar och...misschien zaten ze aan een tijdslimiet.
Maar voor de DVD? Echt te stom voor woorden. Zonde van de registratie zelf, want die zag er in de bios echt onwijs gaaf uit. Maar dit gaat wat Queen betreft wel het dieptepunt qua releases worden Plant's Innuendo op het FMT en een amper geoefende UP van RotC uit de DVD knippen; logisch, of in ieder geval begrijpelijk. Maar dit?
Ik had op zn minst wel een Blue-Ray verwacht inderdaad Rock Montreal kwam ook uit op Blue-Ray, dus dan zou dit helemaal wel moeten kunnen!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  dinsdag 21 april 2009 @ 12:27:43 #189
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_68233910
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  vrijdag 1 mei 2009 @ 08:21:53 #190
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_68549734
Paul Rodgers:
quote:
Well, you know, we did a world tour, we did a second tour of Europe and the Far East and Eastern Europe and we did a studio album and I think we’re kind of leaving it there gently. It’s out there for us to do things in the future if there’s something, a huge charity say like Nelson Mandela, I’m always open to that, but I think we are pretty much done.
pi_68549924
noooooooooo.....
nu heb ik geld om ze ooit een keer live te zien, En dan lees ik dat.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 10:47:17 #192
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_68551933
pi_68552258
Epic fail van QPR.
Bleuh.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 16:07:55 #194
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_68560961
vraag me toch wel af of er niet meer speelt, in alle interviews zijn ze iig vol lof over elkaar, maar kan natuurlijk ook schijn zijn.
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
  vrijdag 1 mei 2009 @ 16:47:57 #195
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_68562302
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 16:07 schreef KELDER het volgende:
vraag me toch wel af of er niet meer speelt, in alle interviews zijn ze iig vol lof over elkaar, maar kan natuurlijk ook schijn zijn.
Celebs die over elkaar praten vertrouw ik eigenlijk bijna nooit.. Het is altijd super goed, of ze mogen elkaar niet..
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  vrijdag 1 mei 2009 @ 20:07:35 #196
250425 troellie
Et in arcadia ego
pi_68568062
Voor mij mag het hele QPR project een stille dood sterven..ik heb ze gezien in Arnhem en Rotterdam, maar er kan niets tippen aan Freddie. Sorry als ik bij iemand op de gevoelige Queen teentjes ga staan. De tijd van Queen is geweest! Laten we het verleden koetsren en dat QPR heel snel vergeten
I go from one extreme to another....
  vrijdag 1 mei 2009 @ 20:08:05 #197
250425 troellie
Et in arcadia ego
pi_68568077
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 20:07 schreef troellie het volgende:
Voor mij mag het hele QPR project een stille dood sterven..ik heb ze gezien in Arnhem en Rotterdam, maar er kan niets tippen aan Freddie. Sorry als ik bij iemand op de gevoelige Queen teentjes ga staan. De tijd van Queen is geweest! Laten we het verleden koesteren en dat QPR heel snel vergeten
I go from one extreme to another....
pi_68568369
Natuurlijk kan QPR nooit aan de oude Queen tippen. Net als Paul McCartney niet kan tippen aan de Beatles, Roger Waters en David Gilmour niet aan Pink Floyd, Riders on the Storm niet aan The Doors etc. etc. Maar vaak is het wel de enige kans om de muziek gespeeld te zien worden door originele leden. Dat is voor mij al méér dan voldoende.

Eeuwig zonde als TCR het laatste van QPR is. De tournee was supergaaf, het album nog briljanter. Dat er dan huillies zijn die het geen kans geven omdat Freddy er niet op te horen valt viel te verwachten
Bleuh.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 20:26:51 #199
250425 troellie
Et in arcadia ego
pi_68568718
Luister Pim, ik ben geen huillie die QPR geen kans willen geven. Ik ben naar 2 concerten geweest en heb het album gekocht! Maar ik kan het gewoon niet Queen vinden! ja, Brian en Roger doen mee, maar de hart van de band is altijd Freddie geweest! IK geef toe dat Paul een dijk van een stem heeft, maar... hij tipt niet aan Freddie.Ik ben al vanaf mijn 12 jaar Queenfan, weet dus waar ik over praat! En ik snap dat het voor jou een kans was om Bian en Roger live Queen nummers te zien spelen, maar ik heb de echte Queen 3 keer gezien! En geloof me, daar kan niets tegenop.
I go from one extreme to another....
pi_68569580
Allemaal leuk en aardig dat je de echte Queen hebt gezien, maar dat is nog geen reden waarom QPR een stille dood zou moeten sterven. Dat de nieuwe muziek van Brian en Roger wellicht niet zo innovatief is als 20 jaar geleden spreekt voor zich - maar als ik moet kiezen tussen Brian en Roger die gave muziek maken met een superstrakke band of Brian en Roger die 2x per jaar optreden bij een benefiet optreden met een bij elkaar geraapt groepje van b-muzikanten dan weet ik het wel.
Bleuh.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')