abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_225066
Hey!
Dit is de eerste keer dat ik dit Forum lees, maar ik voel mij meteen al geroepen om een stukje te schrijven. Ik weet niet of dit al een keer geweest ik als topic (zo ja, sorry), maar ik wil even melden dat ik Bart toch wel de enige persoon vind die zich goed staande houdt in het BB-huis.
Hij is de enige die echt zichzelf is en hij heeft schijt aan Papabear Willempie en z'n kutgedrag.
Ome Willem maakte laatst de, naar zijn mening intelligente, opmerking dat Bartje altijd gelijk moet hebben en dat het feit dat Bart veel leest totaal niets heeft veranderd aan de inhoud van zijn hersenpan (volgens W. niet erg groot).
Nou vraag ik je??
Denkt W. nou echt dat hij zo nog enige integriteit behoudt?
Ik persoonlijk vind dat Bart het goed doet, juist door zichzelf te zijn. We hebben allemaal gezien hoe moeilijk hij het had na het vertrek van Sabine en dat was dus echt geen act, hoor!
Het enige wat hij van de andere BB-bewoners krijgt is nominatie na nominatie (uitz.Ruud)
En waarom?? Omdat de anderen dondersgoed weten dat Bart de meest intelligente is en de sterkste persoonlijkheid heeft. Daarbij ziet hij er toevallig ook nog redelijk uit zodat de anderen vervallen in het lulligste oerkenmerk dat de mens bezit.....JALOEZIE!!!!
Nou ja, zolang het publiek dit maar blijft zien mag Willempie van mij rustig in z'n lullige aquariumpje blijven hengelen en al die rotte vissies naar Bart blijven keilen...
Als dank, mag meneer van mij rustig weer op z'n koe stappen en naar het Noorden hobbelen, waar hij thuishoort...
"a thousand miles from here there is another person smiling"
pi_225067
Hi Nouka (familie van Nouki??),

Welkom op het forum! Als Bart fan mag je deze topics niet missen:
Vragen aan de broer van Bart:
htttp://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002417.html i/s/Forum21/HTML/002431.html i/s/Forum21/HTML/002443.html
en i/s/Forum21/HTML/002389.html
en
ff lekker Barten i/s/Forum21/HTML/002412.html i/s/Forum21/HTML/002437.html

Als je de topics n.a.v. de avonduitzendingen leest merk je dat er veel mensen op dit forum zijn die het met je eens zijn (helemaal wat Willem betreft).

Greetz Tina

pi_225068
Helemaal met je eens, Willem wordt steeds arroganter, en Bartje is z'n slachtoffer. Bart is de leukste in het BBH, en hij is de enige die wat leven in de brouwerij brengt. Dus: laten we met z'n allen Willem eruit stemmen!
  zondag 28 november 1999 @ 17:01:00 #4
1749 drummergirl
nee, ik speel niet in een band
pi_225069
als we nou éven héél eerlijk zijn, zouden we dan ook allemaal zo pro-Bart zijn als hij een soort Chriet Titulaer junior zou zijn?

Of vonden we hem dan gewoon bloed-irritant

live life in beats per minute
  maandag 29 november 1999 @ 02:12:00 #5
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_225070
Hij is gewoon ook bloed irritant maar wat hij ook doet, alles wordt hier geadoreerd goed gepraat. Ligt hij de hele tijd dwars omwille van wat voor soort ego-complex dan ook, dan heet dat lekker eigenwijs jezelf zijn. Roddelt hij met Willem mee, dan wordt dat niet ter discussie gesteld, maar Willem wordt in grove termen besmuikt. En zit hij zijn salontafel boerenslimheden te spuien dan heet dat "belezen en super intelligent".
Nou vraag ik je wat, hij is het soort baasje dat zwammend begint over dat ie je helemaal kan vastlullen over dat het gras niet groen is en er dan na een halve minuut al in blijft steken.
Maar ja, 't is de favoriet van Hummie en prototype Veronica, dus dat merken we ook heel erg... en als iemand er goed uitziet spelen argumenten vaak helemaal geen rol...
  maandag 29 november 1999 @ 03:03:00 #6
1829 Jewel
De enige echte!
pi_225071
quote:
op 11-28-1999 om 04:02 PM schreef Nouka het volgende:

Daarbij ziet hij er toevallig ook nog redelijk uit


Een beetje een understatement vind je niet.

Maar even serieus, Bart is de enige in het huis waar lekker veel pit in zit. Toegegeven, hij is soms wat irritant, maar veel vaker heel erg leuk en humoristisch. Ook al was die zo lelijk als de nacht, het blijft leuk om naar te kijken.

pi_225072
quote:
op 11-29-1999 om 02:12 AM schreef Perico het volgende:
Hij is gewoon ook bloed irritant maar wat hij ook doet, alles wordt hier geadoreerd goed gepraat. Ligt hij de hele tijd dwars omwille van wat voor soort ego-complex dan ook, dan heet dat lekker eigenwijs jezelf zijn. Roddelt hij met Willem mee, dan wordt dat niet ter discussie gesteld, maar Willem wordt in grove termen besmuikt. En zit hij zijn salontafel boerenslimheden te spuien dan heet dat "belezen en super intelligent".
Nou vraag ik je wat, hij is het soort baasje dat zwammend begint over dat ie je helemaal kan vastlullen over dat het gras niet groen is en er dan na een halve minuut al in blijft steken.
Maar ja, 't is de favoriet van Hummie en prototype Veronica, dus dat merken we ook heel erg... en als iemand er goed uitziet spelen argumenten vaak helemaal geen rol...


Van hoogbegaafdheid heb ik geen last(zie Bart is hoogbegaafd) en verder ben ik ziek en dus ook lui op dit moment en begrijp dus niets van jouw latijnse?? onderschrift.... maar goed. Ik vind Bart inderdaad iemand met persoonlijkheid en recht door zee, Mijn mening over willem is dat hij een oude roddeltante aan het worden is, maar gezien het feit dat hij niet echt dom is, vermoed ik dat hij een "verdeel en HEERS taktiek voert. Mijn mening over Bart wordt niet bepaald door zijn uiterlijk, want ik vind hem niet aantrekkelijk!!!!

pi_225073
quote:
op 11-28-1999 om 05:01 PM schreef drummergirl het volgende:
als we nou éven héél eerlijk zijn, zouden we dan ook allemaal zo pro-Bart zijn als hij een soort Chriet Titulaer junior zou zijn?

Of vonden we hem dan gewoon bloed-irritant


Ik vond zijn persiflage op Chriet geweldig!!

Ik ben online
  maandag 29 november 1999 @ 11:52:00 #9
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_225074
Geen respect voor iemand die zelf voor niemand respect heeft!

En ja, alles draait op de tv om uiterlijk dus natuurlijk wordt Bart leuker gevonden dan wanneer die eruit zou zien als zijn broertje (sorry sjoerd maar dat moet je zelf ook toegeven denk ik).

Kijk maar naar wat er over het algemeen over een Maurice wordt geschreven, en dat gaat niet over zijn karakter -hoe eng die ook mag zijn-.

Jammer wel dat dat een uitgangspunt is om iemand leuk & aardig te vinden.
Kijk eens verder dan je neus wipt!

[Dit bericht is gewijzigd door BadGirl (Datum 29 November 1999).]

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  maandag 29 november 1999 @ 15:02:00 #10
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_225075
quote:
op 11-29-1999 om 11:52 AM schreef BadGirl het volgende:
Geen respect voor iemand die zelf voor niemand respect heeft!

Heeft die dat niet dan? En waaruit blijkt dat?

En ja, alles draait op de tv om uiterlijk dus natuurlijk wordt Bart leuker gevonden dan wanneer die eruit zou zien als zijn broertje (sorry sjoerd maar dat moet je zelf ook toegeven denk ik).

Oeehhh... dat zijn aanvallen op de persoon die zo dapper is geweest zichzelf bloot te geven... staat je niet heel netjes, Badgirl. Misschien ben ik ook wel heel erg lelijk maar daar zul je me nooit op kunen pakken omdat je me niet kent. Ook niet doen bij Bart's broertje omdat die een keer op tv is geweest. Overigens: mij waardering voor Bart is absoluut niet gebaseerd op zijn uiterlijk.... En ondanks haar uiterlijk kotste ik binnen een week van Anouk. Karakter speelt wel degelijk sterker (voor zover je dat kunt vaststellen via tv natuurlijk..)

Kijk maar naar wat er over het algemeen over een Maurice wordt geschreven, en dat gaat niet over zijn karakter -hoe eng die ook mag zijn-.

Heeft Maurisch karakter dan? Heb ik hem nog nooit op kunnen betrappen....

Jammer wel dat dat een uitgangspunt is om iemand leuk & aardig te vinden.
Kijk eens verder dan je neus wipt!



  maandag 29 november 1999 @ 15:33:00 #11
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_225076
Casey, we hebben weer een discussiepunt gevonden!

Je moet me wel GOED begrijpen, met die opmerking bedoelde ik dat een mooi koppie meer voor elkaar krijgt, natuurlijk is dat belachelijk maar wel de realiteit. Natuurlijk ligt Bart beter bij de meisjes als zijn broers, en ja, wieweet is ie wel veel mider aardig maar zo is het nu eenmaal.

Ik bedoel maar: Er zijn meer mannen gek van Danielle Overgaag als van Anette van Trigt. En als mannen DAT ontkennen liegen ze.

En dat geldt ook voor vrouwen, en dat als Bart voorzien zou zijn van het uiterlijk van zijn broertje hij niet zo goed in de markt zou liggen. En zeg nou niet dat dat gelul is want bijna iedereen had het op lacherige toon over dat broertje van Bart de dagen nadat ie op tv was verschenen.
En alhoewel ik daar net zo aan meedeed was deze opmerking geen kat naar sjoerd toe.

Casey, zo kan ik nog wel duizenden voorbeelden aandragen zoals Brad Pitt zou niet beroemd zijn als ie dat uiterlijk niet had maar je snapt mijn drift wel nu
toch???


quote:
op 11-29-1999 om 03:02 PM schreef Casey het volgende: Oeehhh... dat zijn aanvallen op de persoon die zo dapper is geweest zichzelf bloot te geven... staat je niet heel netjes, Badgirl.

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  maandag 29 november 1999 @ 15:46:00 #12
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_225077
quote:
op 11-29-1999 om 03:33 PM schreef BadGirl het volgende:
Casey, we hebben weer een discussiepunt gevonden!

Ja gelukkig! Ik zat er al bijna over tedenken pro-Willem te worden. Nu hoeft dat geluikkig nog even niet!!

Je moet me wel GOED begrijpen, met die opmerking bedoelde ik dat een mooi koppie meer voor elkaar krijgt, natuurlijk is dat belachelijk maar wel de realiteit. Natuurlijk ligt Bart beter bij de meisjes als zijn broers, en ja, wieweet is ie wel veel mider aardig maar zo is het nu eenmaal.

Iki snap wel wat hje bedoelt, maar geef even een ander voorbeeld van lelijkheid dan Bart's broer. Die zit hier ook op het forum, en het kan niet leuk zijn voor hem om dit te lezen. Even een echte lelijke kerel verzinnen, die niet op forum zit. Mijn suggestie is Rudi Carell (hoe schrijf je dat eigenlijk??). Afgesproken?

Ik bedoel maar: Er zijn meer mannen gek van Danielle Overgaag als van Anette van Trigt. En als mannen DAT ontkennen liegen ze.

Uhhhh... wie is DaniellE Overgaag? Van A. v. T. weet ik alleen dat het een ontzettend onnozel figuur is. DE onzin die die miep uitkraamt is slecht voor mijn tv, ze wordt dan ook stante pede weggezapt. Maar toegegeven, als Britney Spears langskomt wordt alleen de Mute knop gebruikt, en zet ik er zelf even een ander muziekje onder. Erg lekker om naar te kijken ja.

En dat geldt ook voor vrouwen, en dat als Bart voorzien zou zijn van het uiterlijk van zijn broertje hij niet zo goed in de markt zou liggen. En zeg nou niet dat dat gelul is want bijna iedereen had het op lacherige toon over dat broertje van Bart de dagen nadat ie op tv was verschenen.
En alhoewel ik daar net zo aan meedeed was deze opmerking geen kat naar sjoerd toe.

Ik heb daar niet aan meegedaan, niet uit principe oid maar gewoon niet. Maar nu zit hij hier op het forum en lijkt het me dat er even netjes naar deze jongen gedaan moet worden. Als subliem voorbeeld van lelijkheid aangedragen worden kan niet leuk zijn, ook niet als het niet als kat bedoeld is.

Casey, zo kan ik nog wel duizenden voorbeelden aandragen zoals Brad Pitt zou niet beroemd zijn als ie dat uiterlijk niet had maar je snapt mijn drift wel nu
toch???


Yep. Toch blijf ik van mening dat B. Pitt zonder acteerkwalitieten nooit zover gekomen was. Het is net als in de liefde, je zoekt een mooi meisje/jongetje maar als het daarna niet echt klikt zit er ook geen toekomst in.

Groetjes, Casey

  maandag 29 november 1999 @ 15:56:00 #13
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_225078
Casey...Bart zijn broertje is als ie zijn bril afzet en wat gel in zijn haar smeert waarschijnlijk the spitting image van Bart.

En bovendien is het nog steeds niet bewezen dat Jumparound daadwerkelijk het broertje is van Bart.

Maargoed, ik mail mijn grieven over sjoerd wel naar mezelf hoor als ik er nergens mee terecht kan

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  maandag 29 november 1999 @ 16:06:00 #14
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_225079


quote:
op 11-29-1999 om 03:56 PM schreef BadGirl het volgende:

Maargoed, ik mail mijn grieven over sjoerd wel naar mezelf hoor als ik er nergens mee terecht kan


He foute vrouw,

nu niet meteen zuur worden, jouw oorspronkeliojk posting ging over wat Bart voor had door zijn uiterlijk. Hoewel ik het er maar deels mee eens was, ging mijn voornaamste kritiek op het gebruik van Sjoerd als standaard van lelijkheid. Verder vooral blijven posten hoor, veel te leuk !!

Groetjes, Casey

  maandag 29 november 1999 @ 16:16:00 #15
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_225080
Ik kan het niet laten maar Casey, heb ik het woord "lelijk" gebruikt????

Projectie! Je vindt het zelf zeker...

Nogmaals, IK vind Bart niet leuk maar een groot deel van vrouwelijk Nederland wel.
En IK vind Sjoerd niet lelijk (?), nouja, dat woord heb ik in ieder geval niet gebruikt.

Ik zei letterlijk: Als Bart eruit zou zien als zijn broertje....

VECHTUH???

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  maandag 29 november 1999 @ 16:51:00 #16
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_225081
quote:
op 11-29-1999 om 11:52 AM schreef BadGirl het volgende:

En ja, alles draait op de tv om uiterlijk dus natuurlijk wordt Bart leuker gevonden dan wanneer die eruit zou zien als zijn broertje


He Badgirl,

Als dit jouw manier is om iemand een compliment te geven wil ik wel eens zien wat er gebeurt als jij echt begint te schelden....
Maar inderdaad lelijk heb je niet gezegd. Maar wil je werkelijk beweren dat ik je dat in de mond heb gelegd? Nu ben ik opeens de Badboy die mensen uitscheldt voor lelijk..

Overigens nee, ik voel me zelf niet echt (echt niet?) lelijk, maar het zal nog wel even duren voor ik Mister Universe ben. Ben wel fanatiek aan het zwemmen de afgelopen tijd, ik hoop dat dat de gevolgen van mijn andere hobby (zoals de Amerikanen zeggen: 'Pumping Aluminium') een beetje gaat verdoezelen.
Verder heb ik mij laatst een Spetnatz kapsel laten aanmeten, dit echter om de restjes verf (in een vlaag van verstandsverbijstering aangebracht) te verwijderen zonder daarvoor kapper te moeten betalen. En ach het ziet er nog best stoer uit ook.
En jij dan, ben jij een echt Femme Fatale of moet jij je eigen advies mbt gel enbril in aanmerking nemen.
Trouwens, als dat je echte foto is ben je, zoals de Engelsen dat noemen, well conserved voor een 72 jarige pot...

Groetjes, Casey

  maandag 29 november 1999 @ 17:33:00 #17
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_225082
Met projectie bedoelde ik dat jij hem lelijk vindt...

En WTF is een Spetnatz kapsel???

En ja he, ik zie er nog goed uit voor mijn leeftijd. Dankje. Altijd al een lekkere geconserveerde dame geweest.

Maar nu genoeg anders kunnen we beter "apart"gaan...

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  maandag 29 november 1999 @ 18:04:00 #18
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_225083
sorry, ging even fout..

[Dit bericht is gewijzigd door Casey (Datum 29 November 1999).]

  maandag 29 november 1999 @ 18:05:00 #19
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_225084
quote:
op 11-29-1999 om 05:33 PM schreef BadGirl het volgende:
Met projectie bedoelde ik dat jij hem lelijk vindt...
Ja sorry, even verkeerd begrepen (Freudiaans?)
En WTF is een Spetnatz kapsel???

Mariniers, ofwel bijna kaal.

En ja he, ik zie er nog goed uit voor mijn leeftijd. Dankje. Altijd al een lekkere geconserveerde dame geweest.

Maar nu genoeg anders kunnen we beter "apart"gaan...


Mijn email adres is bekend...


Maar even on-topic:

Het is haast niet te geloven, maar ook ik begin langzamerhand ziek te worden van de pro-Bart topics. Kunnen we alsjeblieft een aantal negatieve kenmerken van deze jongen gaan beschrijven? Perico, jij doet al aardig je best, kom op jong, dat kan nog altijd beter.
Ikzelf begin de laatste tijd me wat te ergeren aan zijn erg zelfverzekerde houding soms, en zijn twijfel op andere momenten. Zijn dat stemmingswisselingen of speelt hij die onzekerheid in de hoop op meer support van het publiek?

groetjes, Casey

  dinsdag 30 november 1999 @ 16:58:00 #20
1749 drummergirl
nee, ik speel niet in een band
pi_225085
quote:
op 11-29-1999 om 06:05 PM schreef Casey het volgende:

Het is haast niet te geloven, maar ook ik begin langzamerhand ziek te worden van de pro-Bart topics. Kunnen we alsjeblieft een aantal negatieve kenmerken van deze jongen gaan beschrijven? Perico, jij doet al aardig je best, kom op jong, dat kan nog altijd beter.
Ikzelf begin de laatste tijd me wat te ergeren aan zijn erg zelfverzekerde houding soms, en zijn twijfel op andere momenten. Zijn dat stemmingswisselingen of speelt hij die onzekerheid in de hoop op meer support van het publiek?

groetjes, Casey



Hoi Casey, een beetje laat, maar dat komt omdat mijn kritiek verder werd aangewakkerd door het 'Bart & the hot chair'geval.
(leuke naam voor een band? )
Ben zelf ook tamelijk pro-Bart, maar moet toegeven dat ik zijn afkeer van alles wat emotioneel wat verder gaat dan praatjes over het weer, wel een duidelijk minpunt vind.

Begrijp me goed, Drummergirl is geen Bianca-pseudo! maar waar Bianc haar ware ik verstopte achter psycho-babble over anderen, gooit Bart al z'n deuren dicht zodra iemand maar iets te dicht bijkomt.
Ik denk dat ik z'n vermeende broertje hier eens iets over ga vragen......als iemand me niet al voor was.

P.S. moet wel zeggen dat ik zijn 'rondleiding' van laatst wel méésterlijk vond!

[Dit bericht is gewijzigd door drummergirl (Datum 30 November 1999).]

live life in beats per minute
  dinsdag 30 november 1999 @ 19:28:00 #21
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_225086
quote:
op 11-30-1999 om 04:58 PM schreef drummergirl het volgende:
Hoi Casey, een beetje laat, maar dat komt omdat mijn kritiek verder werd aangewakkerd door het 'Bart & the hot chair'geval.




Beter laat dan nooit, Drummergirl (speelje soms in een band? En zo ja, laat me raden wat )
Dat houdt zo'n topic tenminste even levend. Maar menschen,ik ben nog lang niet overtuigf, kot allen met meer negatieve Bart-info, dat ik hem van zijn voetstuk kan halen (waar hij bij mij namelijk helaas nog steeds op staat...)

Groetjes, Casey

  woensdag 1 december 1999 @ 01:54:00 #22
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_225087
Okee Casey ik doe mijn best en bazuin dat wat Bart vanavond al uit de hotchair geklommen verkondigde getuigde van onnodig dedain voor Willem, een stoot onder de gordel. Bart had al aangegeven dat hij die chair moeilijk vond, niet goed met confrontaties/kritiek op hemzelf kan omgaan en al zeker niet en plein public, dus stipte Willem vooral zijn positieve eigenschappen aan. Mwoah, vond ik sympathiek.
Kritiek was er ook, maar goed onderbouwd, hier moest Bart toch wel wat mee kunnen.
Maar als Willem dan vraagt of Bart wat kritiek op hem wil spuien, wordt het meteen grof: een super doorsnee nul van een horecamannetje.
En als Willem hem dan vraagt of hij er wat mee kon: nee. Maar was het dan wel als verwacht? Ja.
M.a.w: Bart schat Willem gering en denkt (nog steeds) dat ie zelf een ontzettend uitgekookte alleskunner is. Maar feitelijk is ie veel meer doorsnee dan Willem...
  woensdag 1 december 1999 @ 03:32:00 #23
1829 Jewel
De enige echte!
pi_225088
quote:
op 11-29-1999 om 11:52 AM schreef BadGirl het volgende:
dus natuurlijk wordt Bart leuker gevonden dan wanneer die eruit zou zien als zijn broertje (sorry sjoerd maar dat moet je zelf ook toegeven denk ik).




Dit moet ik even kwijt. Ik vond Bart in het begin een oerlelijke kop hebben en dat heeft die nog, maar toch is hij erg aantrekkelijk en SJOERD als je dit leest: Ik vind jou simpelweg een schatje. Je kan beter door je bril kijken dan iedereen die dat niet ziet.

[Dit bericht is gewijzigd door Jewel (Datum 01 December 1999).]

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')