SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:31 schreef Afhaalchinees het volgende:
je kan spieken, en je klaagt erover?
Waarom zou ik spieken van leerlingen waarvan ik toch weet dat ze lager zullen scoren?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:31 schreef Afhaalchinees het volgende:
je kan spieken, en je klaagt erover?
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:32 schreef L.no het volgende:
[..]
Waarom zou ik spieken van leerlingen waarvan ik toch weet dat ze lager zullen scoren?
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:34 schreef Olep het volgende:
[..]Niet iedereen heeft een inbel verbinding
En natuurlijk ook even voorspelbare reacties:quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:49 schreef afcajos het volgende:
Nog even een paint ter verduidelijking
[ afbeelding ]
quote:Wat een kut klacht
quote:Wat een kut samenvatting
quote:Dan waarschuw je hem toch even, zeur?
quote:wat een kut topic
Teringquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:22 schreef L.no het volgende:
maar deze docent wat ik voor maatschappijleer heb vind ik wel erg slecht als het opletten gaat.
Ik denk dat ik 't prima gemaakt heb hoor, maar ik vond het overdreven dom van hem dat hij het zelf niet merkt.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:21 schreef Teunebeun het volgende:
Wat maakt het uit? Het is toch zijn probleem, waarom moet je meer kopzorgen creëren? Je kunt je beter concentreren op de toets
LVO? Godsdienst?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:39 schreef Florian_ het volgende:
Ik moest een keer 't oude testament uit mn hoofd kennen bij mn oude middelbare school ( voor LVO). De halve klas zat gewoon met een bijbel (die toch best dik is) op z'n schoot, en die lambal van een lerares had niks door
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:24 schreef BK89 het volgende:
Als zijn klas hogere cijfers haalt dan de andere, krijgt hij geen gezeik van de schoolbestuur. Hij laat jullie gewoon expres afkijken.
Wat hij zegt dus. Mensen, kap eens met dat gebagger.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
En natuurlijk ook even voorspelbare reacties:
Dankje.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat hij zegt dus. Mensen, kap eens met dat gebagger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |