abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_225059
quote:
op 11-28-1999 om 11:59 AM schreef Jochie het volgende:
Wij hebben het geluid van het DBK gesprek van Ruud. Ruud had een probleem met dingen die ze over hem zeiden.
Maandag in MP3.

P.s. Luistervink IV is goed gelukt. Met topkwaliteit audio! Meer info volgt gauw.



-----------
Jochie, je bent weer echt waanzinnig goed bezig ! Complimenten !!

Mijn vraag is: zou jij misschien hier in het kort kunnen opschrijven wat er zich in de DBK afspeelde ?
Er zijn ook een paar mensen die geen geluidskaart hebben, dus dat is voor hun ook makkelijk.

Van alles is weer waardeloos

pi_225060
echte fok! detectives hehe


pi_225061
GAAAAAAAAAFFFFF ikke wachten op maandag..
Hehehehehehehehe..Goeie actie weer!
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_225062
Ja mail me even wat gegevens door als het zover is, dan pas ik even de Luistervink pagina aan. Als je nog webruimte nodig heb dan ""roep"" je maar

Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_225063
quote:
op 11-28-1999 om 11:59 AM schreef Jochie het volgende:
Wij hebben het geluid van het DBK gesprek van Ruud. Ruud had een probleem met dingen die ze over hem zeiden.
Maandag in MP3.

P.s. Luistervink IV is goed gelukt. Met topkwaliteit audio! Meer info volgt gauw.


Heeft iemand hier trouwens ooit nog iets over gehoord?

pi_225064
*****Gefeliciteerd*****

Er werd net verteld in Barend en van Dorp dat jullie in de top 3 van fouten zaten !
Ze wisten niet dat ze het met scanners konden afluisteren

[Dit bericht is gewijzigd door Juffrouw Jannie (Datum 29 December 1999).]

Van alles is weer waardeloos

pi_225065
Inderdaad verdiende hulde en felicitaties.

Leuke fotoos ook van operatie Luistervink numero zoveel. Wat doen we verder met deze info? Niks. Niks controversieels toch? Of wel? Maurice en Willem en Anouk en zo te beluisteren. Had Paul Romer gelijk toen hij schouderophalend (of was het hoofdschuddend) de indruk probeerde te wekken dat het niets geweest was.

Wow wat een ruis hoor ik op dit scannergeluid. AAaaarrgggghh wat een onaangenaam geluid is dat zeg. (Ik hoor Ruud "Mag ik een stukje speculaas pakken?" Karin: "Nee")

Ik feliciteer jullie dat jullie met je operatie (en met ik hoop een hoop lol, spanning en voldoening) iets bereikt hebben waar je zelf nog lol van kunt hebben.

Anouk neuriet. Ik ga eens maffen. Ruzie tussen Willem en Anouk? Persterijtjes? Weer goed maken? Gezwets over een dikke kus?

Met alle respect. Ik vind dit erg grappig om te horen (ik hoor die andere opnames ook zeker nog).

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 29 December 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')