abonnement Unibet Coolblue
pi_76247470
quote:
Op donderdag 31 december 2009 00:17 schreef GizartFRL het volgende:
Gewoon een meisje spontaan aanspreken op straat als je achter haar loopt:

[ link | afbeelding ]
[ ] funny
  donderdag 31 december 2009 @ 00:36:51 #127
273119 BeSimple
or die trying!
pi_76247898
Meisjes praten over...

1) Zichzelf
2) Zichzelf
3) Zichzelf
4) Andere meisjes waarop ze jaloers zijn
5) Zichzelf
Laat me met rust!
pi_76253781
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 10:23 schreef Tamaki het volgende:
Waar vinden meisjes het leuk om over te praten?
Zo'n meisje wil je niet. Je wil een meisje dat het leuk vind om naar je te luisteren.
pi_76256162
- meisjes willen dat je stoer praat over jezelf en je vrienden
- vrouwen willen met je praten.
:]
  donderdag 31 december 2009 @ 20:54:35 #130
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_76277201
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 10:26 schreef RedDevil085 het volgende:
Mode/Chocola/andere vrouwen/Johnny Depp/schoenen!!! :p (
Denkt een meisje dan niet mischien "goh die is dus homo" ?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  donderdag 31 december 2009 @ 20:56:12 #131
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_76277233
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 20:45 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

dat is hun favoriete gespreksonderwerp
Was een domme opmerking van mij. so obvious dat je mesiejs alles over zichzelf kan laten vertellen. ik had vast last van een denkkronkel
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_76362438
Stel, je bent op een feestje. Beetje ouwehoeren met vrienden en vage bekenden, biertje drinken, beetje dansen. Gewoon gezellig. Je ziet dat een meisje steeds naar je kijkt. Ze is knap dus je kijkt ook af en toe haar kant op. Als jullie blikken elkaar kruisen glimlacht ze, elke keer. Probleem is dat de muziek te hard staat en het te druk is om gewoon 'even hallo te zeggen'. Je glimlacht dus terug, maar een gewoon ontspannen gesprek zit er niet meer in. Immers, je weet allebei dat er meer achter schuilt. Wat moet je? Meenemen naar een rustige plek kan niet altijd, maar het is toch jammer als je het noodgedwongen moet houden bij bier drinken en dansen.
"I can accept failure. I can not accept not trying."
pi_76362765
"conversation flows out who you are as a person"

Zorg dat je een leuk en interessant figuur bent om mee te praten. Dan hoef je je ook niet meer druk te maken om wat je moet zeggen.
pi_76363211
Gooi je lul op tafel .

Het maak niet uit een kleintje of een grote . .Daar kan dan dagen over gesproken worden .
pi_76364976
quote:
Op zondag 3 januari 2010 16:23 schreef Schadenfreude het volgende:
Stel, je bent op een feestje. Beetje ouwehoeren met vrienden en vage bekenden, biertje drinken, beetje dansen. Gewoon gezellig. Je ziet dat een meisje steeds naar je kijkt. Ze is knap dus je kijkt ook af en toe haar kant op. Als jullie blikken elkaar kruisen glimlacht ze, elke keer. Probleem is dat de muziek te hard staat en het te druk is om gewoon 'even hallo te zeggen'. Je glimlacht dus terug, maar een gewoon ontspannen gesprek zit er niet meer in. Immers, je weet allebei dat er meer achter schuilt. Wat moet je? Meenemen naar een rustige plek kan niet altijd, maar het is toch jammer als je het noodgedwongen moet houden bij bier drinken en dansen.
Na toe lopen handkusje geven, vervolgens naar je toe trekken meesleuren naar de dansvloer gaan dansen, beetje schuren, beetje voelen later een zoen. En telefoonnummers uitwisselen..
maargoed ik ben dan ook een soort van 007:P
Veni,Vidi, Vici
pi_76370025
quote:
Op zondag 3 januari 2010 17:31 schreef Angelonfire23 het volgende:

[..]

Na toe lopen handkusje geven, vervolgens naar je toe trekken meesleuren naar de dansvloer gaan dansen, beetje schuren, beetje voelen later een zoen. En telefoonnummers uitwisselen..
maargoed ik ben dan ook een soort van 007:P
Soms heb ik idd de indruk dat ze het zo willen, ja. No guts, no glory.
"I can accept failure. I can not accept not trying."
pi_76378305
quote:
Op zondag 3 januari 2010 16:43 schreef C_N het volgende:
Gooi je lul op tafel .

Het maak niet uit een kleintje of een grote . .Daar kan dan dagen over gesproken worden .

That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_76378359
quote:
tips om met meisjes te praten
je mond open doen?
pi_76378458
quote:
Op zondag 3 januari 2010 22:06 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

je mond open doen?
lol
  zondag 3 januari 2010 @ 22:11:58 #140
278630 Snikch
Living my life
pi_76378658
Meiden zijn vaak heel erg into zichzelf en into psychologie. En dan bedoel ik niet dat je koude colleges over psychologie moet gaan voorlezen. Maar bijvoorbeeld 'coldreading', iets over haar karakter zeggen aan hoe ze zich gedraagt of hoe ze kijkt of doet, etc.. of gewoon testjes die wat zeggen over haar zelf of haar relatie met andere zoals vriendinnen e.d.
Klinkt misschien heel stom zoals het hier nu staat maar meiden vinden dat echt een stuk interessanter dan mannen, een beetje het mystieke en toch het onderwerp op haar houden.
For as he thinks within himself, so he is
pi_76382186
quote:
Op zondag 3 januari 2010 22:11 schreef Snikch het volgende:
Meiden zijn vaak heel erg into zichzelf en into psychologie. En dan bedoel ik niet dat je koude colleges over psychologie moet gaan voorlezen. Maar bijvoorbeeld 'coldreading', iets over haar karakter zeggen aan hoe ze zich gedraagt of hoe ze kijkt of doet, etc.. of gewoon testjes die wat zeggen over haar zelf of haar relatie met andere zoals vriendinnen e.d.
Klinkt misschien heel stom zoals het hier nu staat maar meiden vinden dat echt een stuk interessanter dan mannen, een beetje het mystieke en toch het onderwerp op haar houden.
maakt niet uit wat je zegt,
90% van alle taal is lichaamstaal (aldus will smith in hitch..:P)
je moet gewoon stoer zijn
Veni,Vidi, Vici
pi_76382224
bovenstaande smiley ws verkeerd trouwens
maar kan je zien als een mogelijke gevolg als je dat eenmaal hebt
Veni,Vidi, Vici
  zondag 3 januari 2010 @ 23:16:49 #143
230558 Koeketrommel
Trommel met koek.
pi_76382278
Roddelen?
Als je ontbijt op bed wilt slaap je maar in de keuken.
  maandag 4 januari 2010 @ 11:03:12 #144
278630 Snikch
Living my life
pi_76391571
quote:
Op zondag 3 januari 2010 23:15 schreef Angelonfire23 het volgende:

[..]

maakt niet uit wat je zegt,
90% van alle taal is lichaamstaal (aldus will smith in hitch..:P)
je moet gewoon stoer zijn
Je hebt wel gelijk natuurlijk, het zit hem er helemaal in hoe je iets brengt. Wees enthousiast (wat voor sommige heel moeilijk is, ik zelf ben vaak erg enthousiast over iets maar heb moeite dit aan de buitenwereld te tonen), wees zelfverzekerd, etc. etc.
Maar het is wel zo dat bepaalde onderwerpen voor meiden nou eenmaal een stuk interessanter zijn dan voor jongens. Dus laat zien dat je die onderwerpen ook onder de knie hebt, dat is wat ik bedoel te zegge.
For as he thinks within himself, so he is
pi_76394440
Dat communicatie voor een groot deel uit lichaamstaal bestaat is echt niet alleen zo volgens meneer Will S. in een film. Is al veel langer bekend. Het tweede grootste deel is intonatie.. de klank van wat je zegt. De daadwerkelijke woorden die eruit komen is t laatste restje
  maandag 4 januari 2010 @ 14:47:53 #146
273257 nadiaschoonheid
the dream..help me to remember
pi_76398867
Maak haar aan het lachen..dat werkt altijd wel...In het begin zal ze je als goede vriend beschouwen maar wij weten beter...vriendschap tussen man en vrouw bestaat niet...Oh en zorg dat je er lekker uitziet!!
pi_76400047
quote:
Op maandag 4 januari 2010 14:47 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Maak haar aan het lachen..dat werkt altijd wel...In het begin zal ze je als goede vriend beschouwen maar wij weten beter...vriendschap tussen man en vrouw bestaat niet...Oh en zorg dat je er lekker uitziet!!
Ja, als je er lekker uitziet maakt het niet meer uit wat je zegt he... "Hey, stronthoer!" "Oh, ik viel op, hij zag me staan! Wat is hij ook lief he! >zucht<"

En als je eenmaal in de friendszone zit kan je je piemel er nooit meer instoppen, algemeen bekend.
Ja, ik generaliseer.
pi_76400066
quote:
Op maandag 4 januari 2010 14:47 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Maak haar aan het lachen..dat werkt altijd wel...In het begin zal ze je als goede vriend beschouwen maar wij weten beter...vriendschap tussen man en vrouw bestaat niet...Oh en zorg dat je er lekker uitziet!!
ik geef je gelijk.
  maandag 4 januari 2010 @ 15:27:13 #149
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_76400213
Het valt mij op dat je meisjes tegenwoordig het beste kunt benaderen als een marokkaan/neger/antilliaan/egyptenaar/spanjaard in gebrekkig Nederlands. Omdat kleur + plaakgeblek nu eenmaal de norm is. Dan staan meisjes meer open voor een leuk gesprek. Ik denk omdat kleur nou eenmaal wordt geassocieerd met feesten en een cool imago in een warm vakantieland. Dat meisjes zich dan automatisch conformeren/reageren op dat 'hele beeld' en dan direkt meedoen. Een imago is dus alles. Ik heb zelf ook een kleurtje alleen niet de juiste. Aziaten zijn nou eenmaal niet een cool imago toebedeeld door de verkankerde neger-media. Mischien moet ik ook maar gaan beginnen met het schreeuwen over discriminatie en onvrede, en oude vrouwtjes gaan beroven. En daarna zielig doen op tv met een hoofddoekje op. Dat schijn toch de manier te zijn om aandacht te trekken en een cool imago te kweken. Normaal is niet goed genoeg, het is niet spannend. Daarvan raakt de clitoris van een vrouw niet opgewonden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Schenkstroop op 04-01-2010 15:38:03 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 4 januari 2010 @ 15:37:38 #150
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_76400605
quote:
Op maandag 4 januari 2010 15:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Het valt mij op dat je meisjes tegenwoordig het beste kunt benaderen als een marokkaan/neger/antilliaan/egyptenaar/spanjaard in gebrekkig Nederlands. Omdat kleur + plaakgeblek nu eenmaal de norm is. Dan staan meisjes meer open voor een leuk gesprek. Ik denk omdat kleur nou eenmaal wordt geassocieerd met feesten en een cool imago in een warm vakantieland. Dat meisjes zich dan automatisch conformeren/reageren op dat 'hele beeld' en dan direkt meedoen. Een imago is dus alles. Ik heb zelf ook een kleurtje alleen niet de juiste. Aziaten zijn nou eenmaal niet een cool imago toebedeeld door de verkankerde eger-media. Mischien moet ik ook maar gaan beginnen met het schreeuwen over discrimnatie en onvrede, en oude vrouwtjes gaan beroven. En daarna zielig doen op tv met een hoofddoekje op. Dat schijn toch de manier te zijn om aandacht te trekken en een cool imago te kweken. Normaal is niet goed genoeg, het is niet spannend. Daarvan raakt de clitoris van een vrouw niet opgewonden.
Dit is een van de meest gefrustreerde posts die ik in tijden heb gelezen, episch
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')