abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 28 november 1999 @ 14:43:00 #1
262 Re
Kiss & Swallow
pi_225033
Zoals ik op de main page heb gelezen zijn er behoorlijk veel buitenlanders die Fok!zine aanklikken, en ze zullen er wel geen bal van begrijpen (mischien lijkt FOK wel iets te veel op een engels equivalent?)

is het geen idee op een Engelse thread te maken en er naar te verwijzen zodat er nog meer mensen van dit project kunnen genieten?

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_225034
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat veel van die "buitenlanders" gewoon Nederlanders zijn die in het buitenland verblijven...
  zondag 28 november 1999 @ 15:03:00 #3
262 Re
Kiss & Swallow
pi_225035
Er is bijvoorbeeld door CNN een programma gemaakt over BB, ik weet niet waneer dit zal worden uitgezonden maar er zullen best mensen zijn die daar geintereseert in zijn, verder heb ik ook van die ICQ vriendjes die mij een beetje voor gek verklaren dat er een programma in Nederland is wat zoveel los maakt bij de mensen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_225036
What the F*l! Let´s keep it a Dutch site!
The dutch people must talk in german, engish,french, spanish..So let it be for one time our own site without any influence of other languages!!.....can´t those other people try to talk speak dutch or so?..
For crist suck!

Regards,
Letterman

Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_225037
Dnepr da wolski guistov naer latiski!
Za bleterj gy Holandsje gnetjs flod mjerzol!!
vjorv wjeartaski tyrestj klotsk zjartjeastki!!
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_225038
tjok hiun ta ching so dang na ping lo ta chiung????
Wok thung wong da tjiauw Miauw Miauw
Cong sjieng tauw la hiung fong lay!!!
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_225039
Uit eigen ervaring weet ik dat de meeste buitenlandse hits waarschijnlijk nederlanders zijn die in het buitenland wonen. Ik zelf lees het forum al een aantal maanden vanuit amerika. Mijn interesse in BB werd gewekt door het artikel op de voorpagina van de Washington post. Vervolgens stond er iets in de volkskrant of NRC online over dit forum en ben ik eens gaan kijken. Helaas moet ik toegeven dat dit erg verslavend werkt, zelfs als je BB zelf nog nooit gezien hebt. Ik kijk af en toe naar de streams, maar het lezen van de achtergronden en de meningen van de kijkers in NL is een stuk leuker. Ik kom dus elke dag even kijken naar het forum. Tot nu toe heb ik niets gepost omdat ik dat een beetje raar vond voor iemand die het programma nooit gezien heeft, maar bij dit topic kon ik het niet laten.
For most people a solution is the end of a problem, for a chemist just the beginning
  zondag 28 november 1999 @ 20:14:00 #8
995 PeteRp
What a decade!
pi_225040
quote:
op 11-28-1999 om 08:11 PM schreef The Chemist het volgende:
Uit eigen ervaring weet ik dat de meeste buitenlandse hits waarschijnlijk nederlanders zijn die in het buitenland wonen. Ik zelf lees het forum al een aantal maanden vanuit amerika. Mijn interesse in BB werd gewekt door het artikel op de voorpagina van de Washington post. Vervolgens stond er iets in de volkskrant of NRC online over dit forum en ben ik eens gaan kijken. Helaas moet ik toegeven dat dit erg verslavend werkt, zelfs als je BB zelf nog nooit gezien hebt. Ik kijk af en toe naar de streams, maar het lezen van de achtergronden en de meningen van de kijkers in NL is een stuk leuker. Ik kom dus elke dag even kijken naar het forum. Tot nu toe heb ik niets gepost omdat ik dat een beetje raar vond voor iemand die het programma nooit gezien heeft, maar bij dit topic kon ik het niet laten.


Leuk dat je reageert, Chemist. Het is juist extra leuk als mensen die de zaak wat meer op afstand bekijken ook meediscussieren. Je inbreng is welkom dus.

Tell the others!
pi_225041
PeteRp,

Ik wil best wat meer reageren, maar ik vrees dat mijn mening over BB meer gebaseerd is op wat de mensen hier zeggen dan op het programma zelf. Ik ben binnenkort weer even in nederland, dan zal ik zelf eens kijken of het programma nou eigenlijk leuk is om te zien. Ik ben bang dat dat een beetje gaat tegenvallen zonder de diepgaande analyse die hier plaatsvindt.

For most people a solution is the end of a problem, for a chemist just the beginning
pi_225042
The Chemist...Welcome brother
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_225043
quote:
op 11-28-1999 om 08:04 PM schreef Letterman het volgende:
tjok hiun ta ching so dang na ping lo ta chiung????
Wok thung wong da tjiauw Miauw Miauw
Cong sjieng tauw la hiung fong lay!!!

Hey Letterman!! Jij bent wel een beetje een maffe vent hè.....

pi_225044
Kozzzzzzzzzzzzzzzzzzz (sorry viel effe in slaap)...ehhhh Kozzmic, ik maf?...Nee nu issie helemaal mooi..IIk maf??...eehhh
ja gelukkig wel
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_225045
't kin natuurlijk ek noch in it frysk. Dat bart de letste tiid wol vaker.

  maandag 29 november 1999 @ 10:32:00 #14
1114 Fokke
Met een feestmuts
pi_225046
Der bin ik fansels net tsjin! Dat likket my wol tige moai ta. Sille wy mar ien protte moaie Fryske underwerpen oanmeitsjen?

[Dit bericht is gewijzigd door Fokke (Datum 29 November 1999).]

Niets is zeker, en zelfs dat niet.

  maandag 29 november 1999 @ 10:40:00 #15
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_225047
Blit morven zwap larno awurpee "Serieus en aktueel"?

Vlarcz amof duck duck weepo deepo clurva slarc wez awoono wanka ongein!

Haalt gelijk bij rechter.
pi_225048
Tok toktok tok! Tok tok toktoktok toktok tok. Tok toktok toktok, tok tok tok toktoktok, toktok tok tok toktok.
Tok!
  maandag 29 november 1999 @ 11:17:00 #17
653 [eNeRGy]
Ever tried to live without it?
pi_225049
{Ê Ëïè 1N 2? 648y 6?4 3?1 6­-A -?1 ?+D ?

57 Ø£Ü ÿç4| 545|51? +ÆÅò+×? 4.1 ê 41> 4Ä 62 +

Greetinx [eNeRGy]

Oxytocine, imagine a world without!
pi_225050
Sorry maar dit is wel heel erg off-topic

Chemist,

Zou jij zo vriendelijk willen zijn om even (via mail) contact met mij op te nemen. Jouw naam doet vermoeden dat je in dezelfde sector werkzaam bent als ik. Het feit dat je in Amerika zit geeft mij enigszins hoop!!!

Wil nl. een jaar in de chemie in Amerika werken maar dit is bijna onmogelijk!!!
Alvast bedankt.

[Dit bericht is gewijzigd door tHe RuLeR (Datum 29 November 1999).]

Ik wou dat ik dichter was, dan kon ik altijd dichter bij jouw zijn (Stef Bos).


  maandag 29 november 1999 @ 12:20:00 #19
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_225051
quote:
Letterman schreef het volgende:
Dnepr da wolski guistov naer latiski!
Za bleterj gy Holandsje gnetjs flod mjerzol!!
vjorv wjeartaski tyrestj klotsk zjartjeastki!!

Even een paar grammaticale correcties:
wolski moet met een hoofdletter - Wolski;
latiski moet met dubbel s - latisski;
zjartjeastki moet worden zjartjeastkaja, omdat je klotsk overgankelijk hebt gebruikt.
Verder was het helemaal foutloos... hulde
V

[Dit bericht is gewijzigd door Verbal (Datum 29 November 1999).]

Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 29 november 1999 @ 13:20:00 #20
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_225052
quote:
op 11-29-1999 om 12:20 PM schreef Verbal het volgende: (...)Even een paar grammaticale correcties(...)
Voordat je mij gaat corrigeren... Ik weet dat ik een accent grave op de "k" mis maar 'k wist de ascii code niet zo snel.

Wel geinig trouwens, dat eXtreme-tracker . Zat net even in de zoekwoorden lijst te kijken met welke trefwoorden de bezoekers zoal op FOK! terecht komen. Korte selectie : nudehotbabes, wet, hot, plaatjes, cyrille, sick, aambeien, naakt, nude.

Eh. Weet iemand trouwens waar de aambeien sectie van FOK! staat? (Dat vroeg ik voor een vage kennis van een vage kennis van een collega...)

Haalt gelijk bij rechter.
  maandag 29 november 1999 @ 18:01:00 #21
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_225053
quote:
Eh. Weet iemand trouwens waar de aambeien sectie van FOK! staat? (Dat vroeg ik voor een vage kennis van een vage kennis van een collega...)

Geen idee, maar een neef van de huishoudster van mijn chefs beste vriendin was ook best nieuwsgierig...
V
--------
Quod Rectum - Dat wat billijk is
Ja inderdaad, V. ja.
pi_225054
quote:
op 11-29-1999 om 12:20 PM schreef Verbal het volgende:
[QUOTE]Letterman schreef het volgende:
Dnepr da wolski guistov naer latiski!
Za bleterj gy Holandsje gnetjs flod mjerzol!!
vjorv wjeartaski tyrestj klotsk zjartjeastki!!

Even een paar grammaticale correcties:
wolski moet met een hoofdletter - Wolski;
latiski moet met dubbel s - latisski;
zjartjeastki moet worden zjartjeastkaja, omdat je klotsk overgankelijk hebt gebruikt.
Verder was het helemaal foutloos... hulde
V
[/quote]

Potverdikkie..Ja jij als dubbelspion weet dat natuurlijk!!!Dank voor de verbeteringen

Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_225055
quote:
op 11-29-1999 om 10:57 AM schreef Snuis Snuiskip het volgende:
Tok toktok tok! Tok tok toktoktok toktok tok. Tok toktok toktok, tok tok tok toktoktok, toktok tok tok toktok.
Tok!

Hej Snuiskip...Kukelekuuuuuuuuuu

Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_225056
De meest zinnige discussie ooit!
Wat kan ons nu helemaal dat BB schelen. Wordt er gek van. Al dat gemanipuleer, gezeur, invallen, kijkcijfers, kippen, katten, vissen, vogels. En dat allemaal om een paar randdebielen die zo gek zijn om in een paar luxe containers te gaan zitten. 't Mat net maller. Dat jir nog mensen nei sjoche ik wurd der gewoan hielemaal TOK TOK van. Potverdikkie he, het is toch niet te geloven dat de meeste motherFOKkers nu al meer dan twee maanden BB aan het volgen zijn. Bliep Bliep.

Het spijt me zeer dat ik deze onzinnige discussie weer naar boven heb gehaald. Maar ik moest even mijn frustratie's uiten.

  dinsdag 30 november 1999 @ 16:43:00 #25
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_225057
quote:
op 11-28-1999 om 08:17 PM schreef The Chemist het volgende:
PeteRp,

Ik wil best wat meer reageren, maar ik vrees dat mijn mening over BB meer gebaseerd is op wat de mensen hier zeggen dan op het programma zelf.


Hai Chemist!
Ik was eigenlijk wel benieuwd WAT ze dan eigenlijk precies van BB vinden?

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')