abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_224951
Als trouwe fan van het BB huis kan ik er de laatste dagen niet aan ontkomen ,dat een willem die ik vanaf het begin symphatiek vond
de laatste dagen bij mij door de mand valt
Hij gaat steeds meer over anderen roddelen en heeft op iedereen in huis steeds meer kritiek.
Maurice en Bart moeten wel steeds meer van hem gaan balen.
Volgens mij begint Willem het geld te ruiken
en is dat z,n enigste drijfveer.

Kok hou je bij je fornuis zou ik zeggen.

pi_224952
Pjotter, ik zie dat dit je eerste post is. Welkom op het forum!
Tja en over Willem over hem is al in heel erg veel Topics gesproken en er komt iedere topic over de uitzendingen en de topic Hoe eng is Willem deel I + II + III naar voren hoe eng hij is. Lees ze maar eens na (je moet dan denk ik wel een weekje terug ofzo, zie onderaan topic lijst en selecteer van de laatste .. dagen.).
hier deel III i/s/Forum21/HTML/002383.html
Deze is ook leuk Willem de toneelspelert: i/s/Forum21/HTML/002361.html

Veel leesplezier.

Greetz Tina

pi_224953
Netjes gedaan Tina! Je bent een goede gastvrouw

Ja Willem is achterbaks, maar daarover staat meer in de door tina genoemde posts

pi_224954
quote:
op 11-28-1999 om 05:40 PM schreef Jesper het volgende:
Netjes gedaan Tina! Je bent een goede gastvrouw


thanks.
Greetz Tina

  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 november 1999 @ 17:57:00 #5
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_224955
Willem, Ruud...pff

het zijn natuurlijk ALLEMAAL absolute nitwits...

Zoals de Amerikanen zeggen...
everybody has one moment of fame in their lives...

dit is hun moment

  zondag 28 november 1999 @ 18:10:00 #6
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_224956
Hi everybody,

Nog een berichtje van een nieuweling.
Ik heb dit forum nu een aantal keer gelezen en ik moet even kwijt dat het een enorme opluchting voor me is om te ontdekken dat ik niet de enige ben die een enorme antipathie heb ontwikkeld tegen willem.
Laten we hopen dat we binnenkort de kans krijgen om hem weg te stemmen.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_224957
Pjotter en Jane ook names mij een hartelijk welkom op dit forum..Temeer daar jullie gelijk een paar terrechte tikken uitdelen.
Ik ben het zeer met jullie eens.
Willem is een smerige rat die nu gelukkig door de mand valt. In mijn ogen verdient hij geen stuiver!
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_224958
Aan iedereen!

Ik lees meer en meer dat men over Willem niet helemaal meer te spreken is. Waarschijnlijk omdat nu hij toch enigszins zijn ware aard laat doorschemeren. Willem komt op mij als stiekum en erg slinks over. Hij weet mensen om zijn vinger te winden en zich op die manier altijd te verschonen van kritiek van medebewoners. Deze 'figuur' gaat voor het geld, net als iedere andere bewoner, laten we wel wezen. Maar de rest toont toch wel respect voor elkaar afgezien van Willem. Je ziet hem denken; "Suffe Ruud, trut van een Karin ...". Ik gun een ieder behalve onze 'kok' een lang verblijf in het huis. Zal nog wat worden met de aankomende nominatie. Zal Willem het inderdaad voor elkaar weten te krijgen dat hij verschoont blijft van een eventuele nominatie?

Geluk zit in jezelf, dus laat al dat materiaal maar eens los!
  maandag 29 november 1999 @ 01:44:00 #9
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_224959
Lijkt het Veronica forum wel... Willem is een 'achterbakse smerige rat die geen stuiver mag krijgen', die alles veinst en alleen maar 24 uur per dag aan de 2,5 ton denkt en met een moorddadige ijverheid moet iedereen daarvan overtuigd worden..

Alsjeblieft zeg. Jullie draaien helemaal door, alles moet wijken voor de ijzeren doctrine, ook geheel neutrale beelden, overal schuilt de slechtheid van Willem in. Maar ja, de bewoners van het huis zelf geven jullie grif ongelijk indien gevraagd, ze handelen in ieder geval totaal niet volgens jullie aversie... maar och, die blinde dommerds doen er in jullie geval toch ook niet meer toe?

  maandag 29 november 1999 @ 10:54:00 #10
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_224960
Mag ik jullie er even op wijzen dat Willem tot nu toe wel nog steeds als winaar genoemd wordt. Ik begrijp niet hoe dat kan als iedereen zo negatief over hem is.
pi_224961
quote:
op 11-29-1999 om 10:54 AM schreef mimi het volgende:
Mag ik jullie er even op wijzen dat Willem tot nu toe wel nog steeds als winaar genoemd wordt. Ik begrijp niet hoe dat kan als iedereen zo negatief over hem is.

tot voor kort ja....
maar de laatste paar uitzendingen komen zijn achterbakse ideeën wel vaak op de voorgrond
LET OP!!
dit kan natuurlijk vertekenend zijn door de regie maar de laatste tijd zou ik willem niet als groepsmens karakteriseren...
hij gaat niet winnen als hij zo doorgaat
wel kan geconcludeerd worden dat hij bij de laatste 3 overblijft maar dat is makkelijk omdat de bewoners hem(waarschijnlijk) nooit zullen nomineren maar het publiek mag uiteindelijk de winnaar aanwijzen en ik zou dan zeker NIET voor Willem kiezen..


------------------
Real POWER can't be given....
It must be taken!

[Dit bericht is gewijzigd door bobsel (Datum 29 November 1999).]

If the sun is shining after 2 rainy days it's probably monday
  maandag 29 november 1999 @ 11:11:00 #12
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_224962
Bobsel, op de FOK frontpage staat Willem op dit moment nog steeds bovenaan met 37,7 % van de stemmen.
pi_224963
Dat het publiek willems minder sympathieke kantjes inmiddels doorheeft is prima maar ik verbaas me er eigenlijk wel over dat hij binnen de groep zo goed blijft liggen.
Karin roemde zijn 'gelijkmatige humeur', Ruud is superloyaal naar Willem toe, Maurice en Bart lijken ook geen enkel teken van irritatie te vertonen. Snappen jullie het? Ik hoop van harte dat er nog enige verandering in komt want deze onaantastbare positie is precies waardoor Willem zich zo arrogant is gaan gedragen volgens mij. Heeft iemand enig idee wat ervoor nodig is om de anderen tot inzicht te laten komen?
pi_224964
Hoi allemaal, nu ik jullie gevonden heb zit ik ook meteen in drie discussies tegelijk maar ach wat zou het. De enige manier waarop Willem uit de gratie raakt bij zijn medebewoners is als hij betrapt wordt op zijn geklets over anderen ben ik bang. tot nu toe lijkt willem het echter alleen aan te durven om commentaar te leveren als hij heel zeker weet dat z'n slachtoffer buiten gehoorsafstand is, maar wel in het zicht zodat hij bijtijds kan stoppen. Wat mij betreft mag veronica Willem wel even 'Per ongeluk" over de speaker gooien, zou njiet de eerste keer zijn, Toch???
  maandag 29 november 1999 @ 12:39:00 #15
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_224965
Hoi Atir, welkom

Ja is er niemand hier die een cameraman-vrouw kent bij BB die dat ff kan regelen????

Trouwens, toen wieWillumpie zo over Bart zat te lullen tegen Karin en Maurice (over wie hij net tegen Bart had zitten roddelen) scheelde het niet veel, Bart en Ruud kwamen binnen en jahoor, het sleuteltje zat weer op zijn hanglipjes en zijn voorhoofd was in een frons veranderd, alsof ze over een echt onderwerp zaten te praten.

Het heeft mij (afentoe wat naieve ik) 2,5 maand gekost om erachter te komen maar wat een schijtbak is dat zeg. De mannelijke vorm van de roddelende buurvrouw die de hele dag niets beters te doen heeft als vanachter de bloeiende geraniums anderen in een kwaad daglicht te zetten.

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  maandag 29 november 1999 @ 13:42:00 #16
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_224966
He Badgirl,

Wat is dit? Ben je opeens bekeerd? Welkom in het contra-Willem kamp. Jammer, dat gaat wel goeie discussies kosten

Groetjes, Casey

  maandag 29 november 1999 @ 13:53:00 #17
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_224967
Ja Casey, ik ben bekeerd, lees i/s/Forum21/HTML/002383.html
Had ie maar niet aan mijn Karin moeten komen......

quote:
op 11-29-1999 om 01:42 PM schreef Casey het volgende:
He Badgirl,

Wat is dit? Ben je opeens bekeerd? Welkom in het contra-Willem kamp. Jammer, dat gaat wel goeie discussies kosten

Groetjes, Casey


She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  dinsdag 30 november 1999 @ 00:16:00 #18
1070 doosje1
praatjes vullen geen gaatjes
pi_224968
In het begin leek Willem een vriendelijke rustige vent, maar hij begint steeds meer zijn ware gezicht te tonen. Dus..... liever gisteren eruit dan vandaag. Walgelijk is de manier hoe hij op een gluiperige manier over zijn medebewoners roddelt. Zodra hij dan ook genomineerd zou worden sta ik vooraan om mijn stem door te bellen, terwijl ik normaal gesproken hier geen dubbeltje voor over heb.
Wie niet waagt blijft maagd

pi_224969
Waar ik nu gigantisch bij moet en bij "vieze willem" is dat hij het altijd zo gigantisch met zichzelf eens is en alles wat een beetje interresant klonk het liefst drie of vier keer herhaald (zo van: " in de eerste week had ik ook al gezegd...".)
Het feit dat Ruud al 12 x heeft verteld dat BB toch wel verdacht veel van de Tour de France wegheeft, komt omdat hij het van de orige keer simpelweg vergeten is. Overal zijn er van die mensen die echt alles tig x vertellen terwijl je het al weet, zonder dat zij dat doorhebben.. Ruud is daar een van...
Now, some of you people are probably not very religious, and one could hardly blame you.
pi_224970
Slaat dit op mij?!?
Loose all time, Love your mind, Free your soul
  dinsdag 30 november 1999 @ 12:51:00 #21
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_224971
Heet jij Ruud dan?

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_224972
Ik denk dat de achterbaksheid van Willem reeds langer bekend is maar simpelweg nog niet eerder op een dergelijke manier door Veronica op het publiek is overgebracht.

Heerlijk om te zien hoe ook iedereen dit simpelweg overneemt.... manipulatie werkt wel!

greetz

net niet te oud
pi_224973
Beeman: Hoorde ik niet laatst Bart zeggen tegen Willem: "Dat zei jij al na de eerste week he". Waarop Willem zei: " Hoe weet jij dat". Kortom, wel alles weergeven he.Niet alleen je voor en tegens aanhalen. Gisteravond was Willem heel positief over Bart (ik heb het op de streams gevolgd). Bart zat namelijk op DE STOEL. Maar dat wordt dan natuurlijk weer afgedaan als inlikkerij of zo. Bah! Jullie draven door. Vanochtend vroeg heeft hij het ook gehad over het verdelen van het Geld als hij wint. (Ik kon het niet helemaal volgen wat hij zei, maar in ieder geval iets anders als dat wat er op de VOO site staat !)

[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 30 November 1999).]

Blijft zich verbazen
  dinsdag 30 november 1999 @ 13:04:00 #24
1749 drummergirl
nee, ik speel niet in een band
pi_224974
wat mij van verbazing welhaast deed omvallen......dat W al weet wie hij nu gaat nomineren, terwijl hij de vorige ronde doe zgn lootjestrekking deed! dit bevestigt voor mij weer dat dat dus écht in scene was gezet.
(opvallend trouwens dat ie degene nomineert die hij als láátste trok; normaal is dat toch de eerste) dit is een smerig zaakje!

Daarbij moeten we gaan vrezen dat hij deze ronde wéér niet genomineerd zal worden. Hoe komt de rest zo blind.. of kookt die jongen echt zó lekker dat je hem alles vergeeft?
Ik steun de 'speaker'actie! wie weet iemand die we om kunnen kopen; de tijd dringt, straks zit ie echt bij de laatste drie.....

live life in beats per minute
  dinsdag 30 november 1999 @ 13:07:00 #25
1749 drummergirl
nee, ik speel niet in een band
pi_224975
quote:
op 11-30-1999 om 12:52 PM schreef dasaliz het volgende:

Heerlijk om te zien hoe ook iedereen dit simpelweg overneemt.... manipulatie werkt wel!


Dan zal je ook wel opgevallen zijn dat VOO nu een pro-maurice aktie is gestart...

live life in beats per minute
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')