abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 23 oktober 2008 @ 16:04:57 #276
126795 Kaptein
Van de stoomboot
pi_62614399
OT: kippenvel zo nu en dan. Nog maar vier uur en drie kwartier!
Verbum domini lucerna pedibus nostris.
pi_62615606
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 15:28 schreef Darkenrahl het volgende:

Triest zeg, 10??? En dan zeker op marktplaats dumpen voor 100 euro?
Heel mensen mensen kochten er meerdere tegelijk. Na bijna 50 klanten waren alle 200 H'veen-Milan sjaaltjes verkocht... you do the math.

Las op een Heerenveen forum dat er zelfs iemand 25 gekocht had... helemaal absurd.

Erg slecht dat er maar 200 beschikbaar waren, dat heet een commerciële blunder.

Aaaaaah ik kan niet wachten tot vanavond.
pi_62615965
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 15:33 schreef Kopbal het volgende:
Als ik het zo lees her en der zit de helft van het stadion vol met sponsorkaarten.
Mjah de echt grote sponsors dan I guess, mijn stagebedrijf kreeg namelijk helemaal niks en die zijn co-sponsor
pi_62635967
Ik ben kapot
pi_62636210
Nou, dat was het dan inderdaad. Dat verwoordde Sibon wel goed. Zo stond ik er ook een beetje bij na afloop.

Het eerste kwartier was overrompelend en hoopgevend en als ze dat niveau hadden kunnen vasthouden dan was het nog een spannende avond geworden. Beerens kreeg steeds meer grip en ons eerste doelpunt hing in de lucht. Maar ja, dan weet je het wel tegen Italiaanse clubs.

Na dat doelpunt nog af en toe een opleving. We zijn zeker niet afgedroogd. Die verdediging van Milan is wel een lust om naar te kijken zeg, maar ja, dat is meteen het probleem van het Italiaanse voetbal: je gaat toch niet naar het stadion voor de verdediging.

Zag pas in de herhaling thuis dat Inzaghi rood had moeten hebben. Jammer dat de scheids dat blijkbaar niet durfde want hij had wel gezien. Was wel een belangrijk moment voor de wedstrijd.

Puik sfeertje, maar zeker niet de indrukwekkendste Heerenveenavond die ik heb meegemaakt.
pi_62638421
Nou, dan maar drie punten in de Kuip pakken zondag.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:11:44 #282
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_62641624
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 11:08 schreef SCH het volgende:
Nou, dat was het dan inderdaad. Dat verwoordde Sibon wel goed. Zo stond ik er ook een beetje bij na afloop.

Het eerste kwartier was overrompelend en hoopgevend en als ze dat niveau hadden kunnen vasthouden dan was het nog een spannende avond geworden. Beerens kreeg steeds meer grip en ons eerste doelpunt hing in de lucht. Maar ja, dan weet je het wel tegen Italiaanse clubs.

Na dat doelpunt nog af en toe een opleving. We zijn zeker niet afgedroogd. Die verdediging van Milan is wel een lust om naar te kijken zeg, maar ja, dat is meteen het probleem van het Italiaanse voetbal: je gaat toch niet naar het stadion voor de verdediging.

Zag pas in de herhaling thuis dat Inzaghi rood had moeten hebben. Jammer dat de scheids dat blijkbaar niet durfde want hij had wel gezien. Was wel een belangrijk moment voor de wedstrijd.

Puik sfeertje, maar zeker niet de indrukwekkendste Heerenveenavond die ik heb meegemaakt.
Goed verwoord, zo dacht ik er ook over. Hiervoor ga je geen seizoenskaart kopen bij Milan. Als je de wedstrijd vergelijkt met bijvoorbeeld het wonderschone spel van Barcelona tegen Basel (eerste 55 minuten dan), daarvoor koop je een seizoenskaart.

Indrukwekkendste avondje blijft voor mij nog steeds Stuttgart thuis.
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 15:00:36 #283
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_62643349
Gaan er nog meer mensen naar de uitwedstrijd zondag? ik wel namelijk
pi_62644384
Toch zit die niet gegeven rode kaart voor Inzaghi me nog wel dwars. Wat had het dan anders kunnen lopen.

Veel complimenten in alle kranten voor het Friese publiek, terwijl ik de sfeer eigenlijk een beetje tegen vond vallen.
pi_62644572
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 15:35 schreef SCH het volgende:

Veel complimenten in alle kranten voor het Friese publiek, terwijl ik de sfeer eigenlijk een beetje tegen vond vallen.
Heb jij Seedorf ook nog toegezongen na de wedstrijd?
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 16:21:39 #286
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_62645752
ja na het tweede doelpunt zakte de sfeer in en kwam weer beetje terug in de 70 minuut.
pi_62646660
Was wel erg leuk om te zien, wat ik er gisteren van mee kreeg. En Pranjic gewoon een stiftje vanaf de stip, toch wel gaaf.

Overigens komt "boefje" Lopes mogelijk weer in jullie selectie: FC Volendam stuurt Lopes weg
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_62647016
Trouw
quote:
Kansloos was de nederlaag van Heerenveen niet, maar het was duidelijk dat Milan over veel meer individuele klasse beschikte.
Telegraaf
quote:
Heerenveen kansloos tegen Milan
pi_62647050
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 15:40 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Heb jij Seedorf ook nog toegezongen na de wedstrijd?
Who the fuck is Seedorf?

Volgende keer geef ik die gozert met die microfoon een nekschot

Kaartjes voor Wolfsburg zijn ook geregeld.
pi_62647325
Kansloos viel idd mee, goede grap van Pranjic, door die aktie laat je zien gewoon te spelen.

In het San Siro zou het nog 10x stoerder zijn maar ik vind het netjes.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 18:31:58 #291
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_62648956
Hmm.. 1-3.., dan nu maar winnen in Wolfsburg en Portsmouth
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_62650272
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 11:08 schreef SCH het volgende:
Nou, dat was het dan inderdaad. Dat verwoordde Sibon wel goed. Zo stond ik er ook een beetje bij na afloop.

Het eerste kwartier was overrompelend en hoopgevend en als ze dat niveau hadden kunnen vasthouden dan was het nog een spannende avond geworden. Beerens kreeg steeds meer grip en ons eerste doelpunt hing in de lucht. Maar ja, dan weet je het wel tegen Italiaanse clubs.

Na dat doelpunt nog af en toe een opleving. We zijn zeker niet afgedroogd. Die verdediging van Milan is wel een lust om naar te kijken zeg, maar ja, dat is meteen het probleem van het Italiaanse voetbal: je gaat toch niet naar het stadion voor de verdediging.

Zag pas in de herhaling thuis dat Inzaghi rood had moeten hebben. Jammer dat de scheids dat blijkbaar niet durfde want hij had wel gezien. Was wel een belangrijk moment voor de wedstrijd.

Puik sfeertje, maar zeker niet de indrukwekkendste Heerenveenavond die ik heb meegemaakt.
Goed verwoord. De sfeer was wel erg mooi. En de manier waarop Milan de afgelopen dagen is ontvangen in Heerenveen is alleen maar goede reclame voor de club lijkt me.
Tegen Milan heb je als Heerenveen zijnde eigenlijk alles te winnen en niets te verliezen. Achterin kom je er bijna niet doorheen en voorin hebben ze die klootzak van een Inzaghi. De scheids vond ik een laffe herder, hij had geconstateerd wat die eikel deed en had rood moeten geven...
Maarja, dat is achteraf praten. Volop kans om nog door te gaan en dit weekend eerst maar eens van Feyenoord winnen!
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 20:12:58 #293
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62651414
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 19:25 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Goed verwoord. De sfeer was wel erg mooi. En de manier waarop Milan de afgelopen dagen is ontvangen in Heerenveen is alleen maar goede reclame voor de club lijkt me.
Tegen Milan heb je als Heerenveen zijnde eigenlijk alles te winnen en niets te verliezen. Achterin kom je er bijna niet doorheen en voorin hebben ze die klootzak van een Inzaghi. De scheids vond ik een laffe herder, hij had geconstateerd wat die eikel deed en had rood moeten geven...
Maarja, dat is achteraf praten. Volop kans om nog door te gaan en dit weekend eerst maar eens van Feyenoord winnen!
Volgens mij heb je een verkeerde avatar.
pi_62651721
Weet iemand waarom sibon zich zo ontzettend (belachelijk) druk maakt met die vrije trap rond de 90e minuut??
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 20:31:05 #295
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_62651784
Indirecte vrije trap (dus niet ineens). De rest van het team had dat niet door, dus er waren geen afspeel mogelijkheden.

J.
You bend your words like Uri Geller spoons...
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 20:32:58 #296
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_62651819
het was wel een hele slechte pass idd
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_62654123
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 20:12 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Volgens mij heb je een verkeerde avatar.
Nee jong, volgens mij is het vrij uniek maar ik ben zowel een Heerenveen als Ajax sympathisant.
pi_62655214
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 21:58 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Nee jong, volgens mij is het vrij uniek maar ik ben zowel een Heerenveen als Ajax sympathisant.
Was het maar uniek, in het uitvak van de Arena zit het altijd vol met dit soort kansloze types
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:38:54 #299
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_62655234
we zijn bijna aan een nieuw topic toe
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:39:32 #300
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62655251
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 22:38 schreef One_conundrum het volgende:
we zijn bijna aan een nieuw topic toe
Gaat best hard hé.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')