Die had ik op (hou je vast) cassettesingle!quote:
Aahhh,.. Dikkevettepannenkoeken zoek ik al jaren!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 07:58 schreef HEvaRe het volgende:
en hier kan ik alleen dit van vinden sorry van het geschreeuw tussendoor:
En is het een bekende dj geworden?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:04 schreef Trainspotter het volgende:
In 4HAVO had ik wat vriendjes die een dj-carriere ambieerden (eentje is het zelfs gelukt). Heeft mijn ogen voor de dansmuziek wel een beetje geopend. Het is niet echt oldschool meer maar goed, de absolute topper was:
Van deze plaat vind ik het echt ongelofelijk dat ie 1990 komt. Klinkt voor geen meter gedateerd:
Fitalic. Na de middelbare school ben ik ze uit het oog verloren, tot een klasgenoot uit die tijd er mee aankwam. Mij zei de naam me eigenlijk niksquote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:45 schreef IJsblock het volgende:
Even diep in mijn geheugen graven, bij mij was het als volgt: als puisterig pubertje elke vrijdagavond de eerste en de beste house op StadsRadio Rotterdam's --->Turbulentie!![]()
Hee,, wat herkenbaar dit zeg! later in de jaren 90 konden we net Channel X/Radio Atlantis ontvangen in Rotterdam, was iets van 103.2 fm en met goed weer had je dan savonds als je luisterde altijd heeele coole mixen en de nieuwste releases van Club X!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:55 schreef Trainspotter het volgende:
[..]
Fitalic. Na de middelbare school ben ik ze uit het oog verloren, tot een klasgenoot uit die tijd er mee aankwam. Mij zei de naam me eigenlijk niks.
[..]
Haha, herkenbaar! Bij ons op school was het niet of je gisteren nog een of andere serie op televisie had gezien, maar of je nog naar SRR had geluisterd. En de Haagse Hakkuhpiraat Radio Balans. Ben verder nooit naar gabberfeesten geweest, maar af en toe die zooi op de radio luisteren was dan wel weer lachen. Op een gegeven moment is er een razzia gehouden onder al die piratenzenders en kon je de legale zenders weer een stuk beter ontvangen
.
Zegt me ook niets, wel Vitalic, maar dat is een fransman.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:55 schreef Trainspotter het volgende:
[..]
Fitalic. Na de middelbare school ben ik ze uit het oog verloren, tot een klasgenoot uit die tijd er mee aankwam. Mij zei de naam me eigenlijk niks.
[..]
Haha,.. zo hadden wij in Alphen en omstreken elke vrijdag en zaterdagnacht Chaos FM.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:58 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Hee,, wat herkenbaar dit zeg! later in de jaren 90 konden we net Channel X/Radio Atlantis ontvangen in Rotterdam, was iets van 103.2 fm en met goed weer had je dan savonds als je luisterde altijd heeele coole mixen en de nieuwste releases van Club X!
*Rent naar zolder om de bak met bandjes uit te spitten*
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |