abonnement bol.com Unibet Coolblue
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 november 1999 @ 02:01:00 #1
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_224874
Ik ben nieuw hier dus het zal al wel eens besproken zijn, maar ruud begint een beetje mijn strot uit te komen

In het begin zijn z'n maniertjes wel leuk, maar nu pffff

pi_224875
Nou vindt ik Willem nog veel irritanter.. Van mij mag ruudje nog wel even blijven, daar wordt ik minder door geirriteerd, dan door Ruud...

[Dit bericht is gewijzigd door Drazzy® (Datum 28 November 1999).]

pi_224876
Ik ben het helemaal met je eens !
Ik denk dat hij een BB-no-sex-syndroom over gaat houden aan dit verhaal. Hij praat alleen maar over tieten, sex, neuken en mooie vrouwtjes kijken ! Misschien scheelt het als hij zijn ogen wijd open houdt ! Dan ziet hij tenminste echt iets !!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 november 1999 @ 17:48:00 #4
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_224877
Ja precies....

Ik denk dat Ruud opgevangen moet worden als hij het huis verlaat.
Anders staat hij wekenlang met een lange regenjas in het park op niets vermoedende vrouwen te wachten ofzo.....

  zondag 28 november 1999 @ 18:54:00 #5
1567 Tha Poeroet
Stiekeme meelezer
pi_224878
uhh Ruud wat doe je daar:
Ik weet het zeker, zekerheid bestaat niet
pi_224879
heb net de uitzending van zondag gezien.
Vond het erg opvallend wat Karin zei tegen ruud.
Dat zij het idee heeft dat hij niet zo naief is als hij over wil komen.
Ze zou het best wel eens bij het rechte eind kunnen hebben, vooral naar aanleiding v.d reactie dieRuud daarop had.
Voelde zich erg aangevallen, Ja kritiek he.
Maar hij probeert blijkbaar toch erg perfect te zijn, dus niet zichzelf.
pi_224880
quote:
op 11-28-1999 om 07:19 PM schreef itsme het volgende:
heb net de uitzending van zondag gezien.
Vond het erg opvallend wat Karin zei tegen ruud.
Dat zij het idee heeft dat hij niet zo naief is als hij over wil komen.
Ze zou het best wel eens bij het rechte eind kunnen hebben, vooral naar aanleiding v.d reactie dieRuud daarop had.
Voelde zich erg aangevallen, Ja kritiek he.
Maar hij probeert blijkbaar toch erg perfect te zijn, dus niet zichzelf.

Nou daar gaat die dan:
ZO ALS DE WAARD IS VERTOUWT HIJ ZIJN GASTEN!!
Het is juist Karin die zo is NIET ruud.
Heel even kwam Ruud m´n strot uit maar nu denk ik toch dat het idd een goeie gast is die gewoon voor iedereen aardig wilt zijn...

Als er iemand iets speelt dan is dat Willem wel de vuile sucker!...Willem is diegene die de smerige rat is en jalours op Bart en Ruud!..Vlgs mij is zijn ex-vrouw bij hem weg gegaan ipv Willem bij zijn vrouw.

Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_224881
ja, mr.letterman,goede show de laatste,
wat ik begrepen heb is (lekker Net als willum roddelen, willem stylie) is zijn vrouw bij hem weggegaan omdat hij vreemd is gegaan. En hij heeft er nu erge snik spijt van. gossie.
  zondag 28 november 1999 @ 19:55:00 #9
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_224882
Ik denk dat je gelijk hebt Letterman.

Karin praat vaak tegen haar medebewoners op een manier die me echt de strot uit zou komen als ik daar zat. En dan met die blik van "ik zal je wel even vertellen wat er met je mis is".
Over betweterig gesproken.
Ondertussen probeert ze diegene natuurlijk alleen maar onzeker te maken.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 november 1999 @ 22:45:00 #10
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_224883
Zoals ik al in een ander thread zei....

Ruud, Willem, Karin ....pfff

het zijn allemaal complete nitwits

  FOK!fossiel zondag 28 november 1999 @ 23:25:00 #11
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_224884
Ik vin Ruud wel okay .. gedraagt zich tenminste 'normaal' .. iig niet zo gemaakt ..

Maar die Maurice.. als ik wel 1 iemand erg vind, dan is het MAURICE wel.. blegh

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  zondag 28 november 1999 @ 23:34:00 #12
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_224885
Ik voel toch de behoefte om het even op te nemen voor Ruud. In het begin was ik niet echt wild van hem, in real life zou ik dat nog niet zijn, maar ik begin meer en meer sympathie voor hem te voelen. Tja, z'n gezeur over sex en z'n platte kijk op vrouwen, daar hou ik persoonlijk niet zo van. Maar, het leuke aan hem vind ik juist zijn simpelheid en eerlijkheid (zo komt hij op mij over). Als voorbeeld: Bart zegt: ja zo'n film met 2 mooie mensen, waarover Ruud gilt: ja ja zo'n mooi wijf! Ik (als geemancipeerde vrouw) vind dat wat Ruud zegt veel eerlijker en grappiger overkomen. Hij zegt wat in hem opkomt en is soms heerlijk oerdom en schaamt zich daar geheel niet voor. Ik gier het soms uit bij het horen van zijn taalgebruik of woordverbasteringen.
Conclusie: afgezien van dat ik niet op hem val, vind ik Ruud een h(eerlijke)vent!!!!
Bart hoopt dat het publiek in zijn puberact trapt en rekent er zodoende op de poen te winnen.
Willem is ontzettend berekent, hij heeft eerst rustig vertrouwen opgebouwd om nu vervolgens de zaadjes (zijn plan) te planten om straks de 250.000 te oogsten.
Karin lijkt me redelijk eerlijk, al vind ik haar niet erg aardig en erger ik me zeer aan haar zogenaamde moederkloek-gedrag.
Maurice, ach Maurice, het lijkt wel of nederland zich tegen hem keert. Ik vind hem aardig. Ik hou wel van zo'n type, niet te opvallend, op zich zelf. Ik blijf het gevoel houden dat we hem er juist in moeten laten. Het actje van Bart, daar zijn we nu toch wel op uitgekeken en ik weet zeker: er zit nog iets in die jongen!!! Of het nou leuk, eng of uitspattend is, dat weet ik niet, maar dat is toch juist spannend.

Oh jee, ik ben te ver doorgedraafd!!??

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')