abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 27 november 1999 @ 23:21:00 #1
1956 DaBouK
mayo met ui! Shoarma met gras.
pi_224866
In Kopspijkers liet men vanavond een engerd
aan het woord die in direct contact staat met z'n beschermengel ofzo en die engel kon in de toekomst kijken en toen zag die dat $$Willem$$ en Ruud overbleven in december en dat die twee ons en het !VOO!-team zouden verrassen..
Al speculaties??
I am what I've done


pi_224867
Iets waarover ik niet hoef te speculeren: Ik heb de aflevering gezien en sorry maar wat een crap. Vette onzin dus.

Maar waarom vraag je het anders je eigen engel niet?

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_224868
Mooie stommerrik dan die engel , er blijven er namelijk 3 over.
  zaterdag 27 november 1999 @ 23:35:00 #4
1956 DaBouK
mayo met ui! Shoarma met gras.
pi_224869
quote:
op 11-27-1999 om 11:24 PM schreef DIGGER het volgende:

Maar waarom vraag je het anders je eigen engel niet?


Die heeft het nu druk met after-shave opsmeren en andere (belangrijkere) voorbereidingen.

I am what I've done


pi_224870
Tof, laten we ruud en willem verassen!!!!
Ik zorg voor aanmaakblokjes, wie neemt een potje mee om de vrijgekomen endorolfine in op te vangen???
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zondag 28 november 1999 @ 17:09:00 #6
1169 BigDick
size DOES matter
pi_224871
De verrassing?
Even meedenkend met de engel, wat valt er te maken van zijn verhaal? Ten eerste het gedeelte over de twee die over blijven in plaats van drie; waarschijnlijk is de derde Maurice, die, zoals al gemeld bij andere topics, best eens door tactisch stemmen van de concurrentie als kansloze spek en boon in het huis mag blijven zitten. Ruud en Willem hebben dat ook door en weten dat zij het prijzengeld moeten gaan verdelen.
Ten tweede is er nog steeds onduidelijkheid over de laatste avond van de winnaar; moet hij of zij na het vertrek van de verliezers nog een nacht blijven? Ruud en Willem zien dit al twee weken van te voren aankomen en besluiten af te zien van onderlinge strijd om de pegels en spreken af het geld te delen ongeacht de winnaar en bovendien, als VERRASSING na het bekend maken van de winaar samen op oudejaarsdag het pand te verlaten.

Zoiets zou best eens kunnen gebeuren, zou ik zelf ook doen denk ik, alhoewel Maurice dan ook nog een zakcentje zou krijgen.

Verplaats je eens in de laatste drie (twee) dan maak je toch gewoon een deal?

[Dit bericht is gewijzigd door BigDick (Datum 28 November 1999).]

de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
pi_224872
In de contracten schijnt een bepaling opgenomen te zijn dat er geen afspraken mogen worden gemaakt over het verdelen van de 250.000 gulden. Nou ja, helemaal tegen te houden is dat natuurlijk nooit....
pi_224873
WWOOEEEAAHAHAHAHHAHAAH een engel in wolfskleren!...Hij bedoelde n.l. niet verrassen maar vergassen..Zeker wvb de winden die Ruud laat..Houdt Willem daar een aanstekertje bij dan? Kom op zeg wat een enorme onzin! Bovendien blijven er drie over ipv twee. Opsoutuh met deze onzin!

( ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die vergassen direct koppelen aan het vergassen hetgeen er in WO-II gebeurde. Aan een ieder: dit is niet mijn bedoeling dit op te roepen danwel de enorme winden die Ruud daadwerkelijk en veelvuldig laat en da´s goed )

Begin bij het begin en eindig nooit!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')