abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 29 november 1999 @ 00:24:00 #26
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_224850
quote:
op 11-27-1999 om 10:27 PM schreef Jumparound het volgende:
Willem was weer lekker bezig, dat gaat wel de goede kant op, zo maak je je wel impopulair

---------------------------------------------Ik snap niet wat jullie allemaal tege Willem hebben te piepen.Je zult jezelf maar eens 100 dagen van je beste kant moeten laten zien dat lukt toch niemand dat zie je wel aan kinderachtig Bartje die meent dat hij veel kennis heeft vergaardt maar helaas voor hem nog een heleboel levenservaring mist die Willem wel heeft. Willem is gewoon zichzelf zonder toneel te spelen wie is er nou kamerageil wel eens op het spel van ons Bartje met de kamera's gelet.En wat het leiderschap betreft dit werd hem door Hans opgedrongen en niet door zichzelf hij is nu eenmaal leraar en die hebben automtisch al een leiderrol.

Laat Willen zijn wie hij is goudeerlijk en echt niet arm hij heeft een prima salaris.

Ayla

  maandag 29 november 1999 @ 00:37:00 #27
242 Pinball
Electric Monk
pi_224851
quote:
op 11-29-1999 om 12:24 AM schreef ayla1 het volgende:
Laat Willen zijn wie hij is goudeerlijk en echt niet arm hij heeft een prima salaris

Ja, raar he? Goed salaris en toch zo arm?

Ben het met je eens dat we (mijzelf incluis) bb-ers wel eens onevenredig hard veroordelen, maar onze manipulator-wannabe maakt het wel bont. Ik hoop voor willem dat dit niet zijn echte "ik" is...

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')