abonnement Unibet Coolblue
  maandag 24 november 2008 @ 16:06:31 #276
16701 scanman01
Today's a good day
pi_63480745
quote:
Op maandag 24 november 2008 15:54 schreef Darkenrahl het volgende:

In principe hoeft het vertalen niet veel tijd te kosten, je doet er ongeveer zo lang over als de aflevinerg duurt (anderhalf uur in dit geval) als je de engelse subs hebt (maar dit is een inschatting).
LOL.. jij hebt duidelijk nog nooit subs gemaakt
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_63480847
quote:
Op maandag 24 november 2008 16:06 schreef scanman01 het volgende:

[..]

LOL.. jij hebt duidelijk nog nooit subs gemaakt
Bedoel alleen het vertalen als de Engelse subs al synchroom staan
Heb wel voor het werk 1 keer een Friestalige uitzending van Nederlanse subs voorzien, was voor 22 zinnen meer dan 8 uur aan het werk , maar op fora las ik dat als je het vaker doet het heel snel kan. Maarja, wat je maar leuk vind.
  maandag 24 november 2008 @ 16:14:53 #278
16701 scanman01
Today's a good day
pi_63480954
quote:
Op maandag 24 november 2008 16:10 schreef Darkenrahl het volgende:

[..]

Bedoel alleen het vertalen als de Engelse subs al synchroom staan
Heb wel voor het werk 1 keer een Friestalige uitzending van Nederlanse subs voorzien, was voor 22 zinnen meer dan 8 uur aan het werk , maar op fora las ik dat als je het vaker doet het heel snel kan. Maarja, wat je maar leuk vind.
Ik heb een heel seizoen Smallville gedaan, maar het is best veel werk. Vaak zijn de engelse subs die je gebruikt voor de vertaling niet helemaal lekker qua tijdsduur enzo. Dan staan zinnen gewoon veel te kort in beeld. Dan moet je dus stukjes weg gaan laten en dat doen ze met die engelse subs nooit. Eén aflevering kostte me meestal (alles samen gerekend) zo'n 8 uur ofzo.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_63481590
http://william-hook.com/e(...)-20081124-093830.png

Wow, ze doen wel erg hun best om de standaard TV-film te ontstijgen. Ik hoop niet dat dit standaard word voor de serie. (niet mijn screenshot overigens).

Overigens wel een redelijke aflevering. Niet heel erg sterk, maar het was goed om de Bauer weer eens te zien. Toch is Sutherland wel een beetje een beperkte acteur. In de eerste seizoenen had ik er nog niet zoveel moeite mee, maar zodra Jack z'n persoonlijkheid etc. naar voren moet komen wordt het toch allemaal net wat te plat.

Desondanks heb ik wel weer zin in een seizoen 24.
pi_63481739
film ook zojuist gekeken, vond 'm wel aardig als opstapje voor seizoen 7, het had ook meer weg van een seizoensopening dan van een film.

Verhaal was wel erg voorspelbaar, jammer dat Robert Carlyle imo te weinig screentime kreeg. De nieuwe president heeft wat werk te doen en ik vermoed dat we Powers Boothe nog wel terug gaan zien.

conclusie: blij dat 24 eindelijk weer terug is en in afrika was wel verfrissend maar niet meer dan dat
  maandag 24 november 2008 @ 17:11:08 #281
16701 scanman01
Today's a good day
pi_63482617
Hoe zit het trouwens met het 'real-time' aspect in deze tv film?
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_63482711
quote:
Op maandag 24 november 2008 17:11 schreef scanman01 het volgende:
Hoe zit het trouwens met het 'real-time' aspect in deze tv film?
Aanwezig, het is gewoon S07E00 maar dan een dubbele . Op 't tijdsaspect is altijd van alles aan te merken dus daar ga ik niet aan beginnen .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_63482810
quote:
Op maandag 24 november 2008 17:14 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Aanwezig, het is gewoon S07E00 maar dan een dubbele . Op 't tijdsaspect is altijd van alles aan te merken dus daar ga ik niet aan beginnen .
Dude: Reclame.
pi_63482815
quote:
Op maandag 24 november 2008 17:11 schreef scanman01 het volgende:
Hoe zit het trouwens met het 'real-time' aspect in deze tv film?
Begint om 03:00 PM en eindigt op 05:00 PM gewoon 2 uur realtime (met reclame tussendoor qua film is het daadwerkelijk 85 minuten).

Vond het wel goed. Kiefer kon wat meer doen met Bauer (op emotioneel gebied) dan een aflevering normaal toelaat. Het voelde verfrissend en het 24 gevoel bleef gelukkig.
pi_63482856
quote:
Op maandag 24 november 2008 17:19 schreef Flaccid het volgende:
Dude: Reclame.
Dude: in een normale zit ook reclame. Dus dubbel als in keer 2.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_63483247
quote:
Op maandag 24 november 2008 17:21 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Dude: in een normale zit ook reclame. Dus dubbel als in keer 2.
Dude: Ja.

Maar ik vond het niet heel 24'erig. Niet veel spanning.
pi_63487247
Ik pak woensdag deze versie van usenet:

24: Redemption irector''s Cut* NTSC

Woensdag zal deze versie gepost gaan worden. Deze versie is 10 minuten langer dan de TV-versie die gisteren is uitgezonden. Ook zitten er leuke extra's bij, zoals een trailer van Seizoen 7 én ook de eerste 16 minuten van Seizoen 7. Met Nederlandse ondertiteling van goede kwaliteit

Wordt weer smullen!!!
pi_63487417
quote:
Op maandag 24 november 2008 15:32 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik volg de series al jaren, maar dan kijk ik zeker op de verkeerde sites. Of juist op de goede sites, want ik vraag me af wat de kwaliteit is van de subs als die over 2 uur al klaar is. De subs op de bekende sites duren meestal een paar dagen.
Is niet zo raar hoor, van Prison Break heb je ook dezelfde avond al ondertiteling in het Nederlands. En kwalitatief goed ook. En zo zijn er nog vele andere series, gaat tegenwoordig best snel.

Vooral het just4fun team doet dat heel goed en snel.
pi_63487505
Ik heb hem net gekeken, en vond het wel een beetje voorspelbaar lopen..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond het wel een boeiend voorstuk voor seizoen 7, goede introductie van de spelers, weinig maar toch goede actie scenes en de bekende 24 intro aan het begin klonk weer ouderwets goed, dat is echt te lang geleden..

Mijn favo serie is back
pi_63487795
quote:
Op maandag 24 november 2008 20:03 schreef drGoeroe het volgende:
Vooral het just4fun team doet dat heel goed en snel.
damn ja, goede gasten. Al ga ik voor prisonbreak toch altijd de ss2gohan versie meepakken, morgen dvd 3 trouwens van het lopende seizoen
pi_63487829
quote:
Op maandag 24 november 2008 20:16 schreef Darkenrahl het volgende:

[..]

damn ja, goede gasten. Al ga ik voor prisonbreak toch altijd de ss2gohan versie meepakken, morgen dvd 3 trouwens van het lopende seizoen
Elke dinsdagavond zo rond de klok van 11 staat de 720p versie mét ingebakken NL ondertiteling al online, perfecte timing want dan kijk ik Prison Break altijd. Hulde aan dat team

Ontopic: Wat ik ook erg leuk vond aan Redemption was Jack met een 'klein' probleem, niet de wereld reddende van een atoombom of een virus maar gewoon een groepje kinderen van wat bad guys.
pi_63487958
over reclame gesproken, de auto reclame was voor opzichtig aanwezig, maar gelukkig betrof het hier geen preview van 10 minuten zoals bij seizoen 6
pi_63488013
quote:
Op maandag 24 november 2008 20:21 schreef planethugo het volgende:
over reclame gesproken, de auto reclame was voor opzichtig aanwezig, maar gelukkig betrof het hier geen preview van 10 minuten zoals bij seizoen 6
Om maar niet te spreken over de telefoon en Cisco
pi_63488263
Boeiende TV film. Sterke opzet voor seizoen 7! Mooie plaatjes ook in Arika

Ik zie die vrouwelijke president helemaal zitten. Ik herken er het integere van David Palmer wel in. Ik heb zin in januari 2009
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_63488327
quote:
Op maandag 24 november 2008 20:30 schreef wolfrolf het volgende:
Boeiende TV film. Sterke opzet voor seizoen 7! Mooie plaatjes ook in Arika
Zeker, prachtige omgeving, prachtig land. Gefilmd in Kaapstad geloof ik.
quote:
Ik zie die vrouwelijke president helemaal zitten. Ik herken er het integere van David Palmer wel in. Ik heb zin in januari 2009
Ik hou toch meer van een donkere mannenstem als president
  Moderator maandag 24 november 2008 @ 20:40:36 #296
42184 crew  DaMart
pi_63488570
Toffe film, ik krijg alweer helemaal zin in seizoen 7. Ik ben ook benieuwd in hoeverre deze film doorspeelt in het nieuwe seizoen. Die man die de wapens verkocht, zou zomaar eens een belangrijke terroristische rol kunnen spelen of zo .
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_63489753
quote:
Op maandag 24 november 2008 20:40 schreef DaMart het volgende:
Die man die de wapens verkocht, zou zomaar eens een belangrijke terroristische rol kunnen spelen of zo .
John Voight bedoel je? Die is alleen gecast voor de tv film dacht ik.
Amen.
pi_63489884
-

[ Bericht 50% gewijzigd door planethugo op 24-11-2008 21:24:10 ]
pi_63489912
jon voigt blijkt natuurlijk de pa van Tony te zijn
maar die heeft op het moment dat dat zo blijkt te zijn al een relatie met angelina jolie waarna hij voor moet komen voor incest, gevolg is dat hij doordraait en zich bij zijn papa aansluit en dan ook maar wapens gaat verkopen maar buiten JACK BAUER gerekend heeft. Tony's laatste woord voordat jack zijn pistool op 'm leegschiet is dan ook een welgemeend DAMMIT!

lijkt me de meeste logische verklaring hoe tony een terrorist wordt
pi_63490464
Op TV.com staat Jon Voight aangegeven als "Recurring" Dus die komt wel terug, denk/hoop ik
lekker faxen heel de dag echt genot
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')