abonnement Unibet Coolblue
pi_63012533
Ik ga Oud&Nieuw met mn lief in Londen vieren
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_63018534
quote:
Op woensdag 5 november 2008 20:46 schreef sitting_elfling het volgende:
Overigens zuigt het aarsch, die mensen die zich zo genoodzaakt voelen zich voor de metro te werpen als ik weer naar huis moet. En toen we weer de roltrap naar boven hadden genomen, lag er een hoopje diarree van een hond of kots in die geest. Sinds het rond 5 uur altijd fucking druk is kijkt niemand naar de grond.. woepla ! daar ging ie! Pfft wat een stank was dat ook.

Overigens heb ik as we speak een heuse vuurwerk voorstelling als ik uit mn raam kijk. LOL, ze zijn al meer dan 20 minuten bezig, en ik moet studeren voor mn tentamens grrr Volgens mij komt het uit het kleine park achter ons hostel. Tzijn overigens vrij zware jongens, ook wel weer eens leuk om zo te zien haha.

-edit ze mogen nu wel eens ophouden met die herrie -_-
Ik zou gewoon lekker terugkomen naar Nederland...
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  vrijdag 7 november 2008 @ 12:32:46 #103
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_63027456
Vanavond om 18:20 zit ik in het vliegtuig naar london !!!
In me Burberry......
pi_63036923
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:51 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Ik zou gewoon lekker terugkomen naar Nederland...
Hell no elk land heeft zo z'n kuttigheden, en ik was deze week gewoon wat grumpy omdat in tentamen week had, en als er dan mensen voor je tube springen wordt je daar niet veel vrolijker van , dat had net zo goed in nederland kunnen gebeuren.

Voor de rest vermaak ik me prima, en ben ga ik alweer na de zomer verhuizen! Dus tot de zomer houd ik het wel vol in londen :p Ben dus niet van plan om komende 3 jaar terug te komen in NL
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 10 november 2008 @ 00:09:47 #105
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_63091893
Ben weer thuis, ik wil teruuuug!
In me Burberry......
pi_63093207
quote:
Op maandag 10 november 2008 00:09 schreef Chav het volgende:
Ben weer thuis, ik wil teruuuug!
Ik zit nog minstens een maand in Londen voordat ik de treine weer pak naar brussels, en dan zien we wel hoe we thuis komen
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_63102579
quote:
Op maandag 10 november 2008 00:09 schreef Chav het volgende:
Ben weer thuis, ik wil teruuuug!
Dat heb ik nou ook altijd als ik weer terugkom.

Gelukkig 14 december weer naar London.
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_63106448
Wat vinden jullie leuk aan Kerst in Londen? Het is echt zo druk de dagen ervoor en met Kerst zelf is alles gesloten... tenzij je hier familie hebt lijkt het me niet de meest geschikte tijd om Londen te bezoeken.
pi_63107050
Nou boehoe wat is Londen een leuke stad zeg
Na een weekendje op bezoek bij mijn ouders; gisterenavond weer terug vanaf Schiphol en daar aangekomen heeft easyjet een uur vertraging.
Nadat ik eindelijk op stansted ben aangekomen heb ik de stansted express genomen en wilde ik overstappen op Tottenham Hale: is het gehele station gesloten vanwege werkzaamheden... bah!
Dan maar de bus naar Finsbury om er aldaar achter te moeten komen dat zojuist mijn laatste metro is vertrokken.
De Nachtbussen gaan niet direct naar mijn regio, dus moest ik de taxi pakken...


Ik zal nog eens een keer mijn ouders verrassen met een bliksembezoek
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
  dinsdag 11 november 2008 @ 12:23:03 #110
132737 Urticaria
Dat wordt krabben.
pi_63126095
Zeg, die metro in Londen, hè.

Is het nou nog mogelijk om gewoon met een ouderwetse "printed ticket" te reizen?
Of werkt álles met die Oystercard tegenwoordig?

En eh, kan ik gewoon na aankomst het eerste de beste metrostation binnenlopen en een ticket (bij voorkeur een 3-day ticket voor zones 1 en 2) regelen?

De site van de Tube zelf praat op de ene pagina nog wel over printed tickets en op de andere alleen nog over de Oystercard.
pi_63126832
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 12:23 schreef Urticaria het volgende:
Zeg, die metro in Londen, hè.

Is het nou nog mogelijk om gewoon met een ouderwetse "printed ticket" te reizen?
Of werkt álles met die Oystercard tegenwoordig?

En eh, kan ik gewoon na aankomst het eerste de beste metrostation binnenlopen en een ticket (bij voorkeur een 3-day ticket voor zones 1 en 2) regelen?

De site van de Tube zelf praat op de ene pagina nog wel over printed tickets en op de andere alleen nog over de Oystercard.
Je kan gewoon nog met papieren kaartjes reizen, los of inderdaad de travelcards voor 1 of 3 dagen.
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_63139435
Loop ook al een tijdje rond met plannen om met 2 maten Londen te gaan verkennen. Ofja, eigenlijk willen we wat toeristische dingen gaan checken maar vooral toch wat shoppen (ook al is het misschien erg duur).

Maar wat is de meest voordelige manier om in Londen te komen vanuit Nederland (en om precies te zijn Zuid-Limburg). Ik vermoed per vliegtuig? Ik zie dat Ryanair bijvoorbeeld vanaf Eindhoven naar London Stansted vliegt (en gek genoeg voor 0 euro (excl belastingen etc.) als ik een reis in februari volgend jaar plan). Of is het misschien goedkoper/makkelijker om een reis te boeken in een reisbureau incl. overnachting(en) voor als we meerdere dagen willen blijven?

Klinkt misschien erg n00berig.... en dat is het ook Normaal rijd ik gewoon overal naar toe om dan de auto buiten de stad te parkeren en dan met OV verder te gaan en overnacht ik in goedkope pensions in een klein gehuchtje ver van die stad. Maar Londen wil ik toch anders aanpakken, maar dat wordt dan ook de eerste keer dat ik zoiets ga plannen
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  † In Memoriam † dinsdag 11 november 2008 @ 22:50:29 #113
230491 Zith
pls tip
pi_63144367
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 20:29 schreef DaFrenk het volgende:
Loop ook al een tijdje rond met plannen om met 2 maten Londen te gaan verkennen. Ofja, eigenlijk willen we wat toeristische dingen gaan checken maar vooral toch wat shoppen (ook al is het misschien erg duur).

Maar wat is de meest voordelige manier om in Londen te komen vanuit Nederland (en om precies te zijn Zuid-Limburg). Ik vermoed per vliegtuig? Ik zie dat Ryanair bijvoorbeeld vanaf Eindhoven naar London Stansted vliegt (en gek genoeg voor 0 euro (excl belastingen etc.) als ik een reis in februari volgend jaar plan). Of is het misschien goedkoper/makkelijker om een reis te boeken in een reisbureau incl. overnachting(en) voor als we meerdere dagen willen blijven?

Klinkt misschien erg n00berig.... en dat is het ook Normaal rijd ik gewoon overal naar toe om dan de auto buiten de stad te parkeren en dan met OV verder te gaan en overnacht ik in goedkope pensions in een klein gehuchtje ver van die stad. Maar Londen wil ik toch anders aanpakken, maar dat wordt dan ook de eerste keer dat ik zoiets ga plannen
Ryanair
Hostel in de buurt van de Victoria zone (Is tussen alle grote atracties)
Easybus ernatoe
Handbagage only
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_63151657
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:50 schreef Zith het volgende:

[..]

Ryanair
Hostel in de buurt van de Victoria zone (Is tussen alle grote atracties)
Easybus ernatoe
Handbagage only


Thanks!

Eens even op zoek gaan naar een van die hostels en kijken wat dat mag kosten voor één of twee nachten. Over die Easybus heb ik ook het e.e.a. gelezen in een vorig topic, die is inderdaad vrij voordelig om van het vliegveld in Londen te komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door DaFrenk op 12-11-2008 10:15:14 ]
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_63153839
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 20:29 schreef DaFrenk het volgende:
Loop ook al een tijdje rond met plannen om met 2 maten Londen te gaan verkennen. Ofja, eigenlijk willen we wat toeristische dingen gaan checken maar vooral toch wat shoppen (ook al is het misschien erg duur).

Maar wat is de meest voordelige manier om in Londen te komen vanuit Nederland (en om precies te zijn Zuid-Limburg). Ik vermoed per vliegtuig? Ik zie dat Ryanair bijvoorbeeld vanaf Eindhoven naar London Stansted vliegt (en gek genoeg voor 0 euro (excl belastingen etc.) als ik een reis in februari volgend jaar plan). Of is het misschien goedkoper/makkelijker om een reis te boeken in een reisbureau incl. overnachting(en) voor als we meerdere dagen willen blijven?

Klinkt misschien erg n00berig.... en dat is het ook Normaal rijd ik gewoon overal naar toe om dan de auto buiten de stad te parkeren en dan met OV verder te gaan en overnacht ik in goedkope pensions in een klein gehuchtje ver van die stad. Maar Londen wil ik toch anders aanpakken, maar dat wordt dan ook de eerste keer dat ik zoiets ga plannen
Vanuit Maastricht pak je de snelle intercity naar Brussel, waar je de Eurostar in 1u50 naar Londen pakt. Erg snel en goedkoop als je een goede maand vooraf boekt. In een Eurostarticket is de reis van ieder Belgisch station naar Brussel ook inclusief, dus je hoeft alleen extra te betalen voor bvb. Maastricht - Vise, wat een euro of 3 is.

Het is snel, comfortabel, je gaat direct naar hartje Londen, en het is goedkoop (100 euro retour is makkelijk te vinden, je krijgt ook korting indien je jonger dan 26 bent)
pi_63203257
Gisteravond nog even snel een retourtje Londen geboekt voor 5 dagen in februari.

Nu ben ik op zoek naar een goed hotel. Ik heb wal wat zitten rondzoeken op internet maar daar schrik ik soms van de beoordelingen die gegeven worden. Het lijkt wel alsof er geen een goed betaalbaar hotel is in Londen.
Nu zal dit vast niet het geval zijn, het ligt ook enorm aan je eisen. Vandaar dat ik hier wat ervaringen zoek. Waar ik naar op zoek ben is een redelijk centraal gelegen hotel en/of dichtbij een metrostation. Het liefste ook niet gehorig. Ik slaap altijd erg slecht en wordt overal wakker van. Dus niet in een uitgaansgelegenheid of een drukke straat. Verder maakt het me niet uit wat voor faciliteiten er zijn.

Verder had ik nog een vraag over evt een musical. Op internet worden zo ongeveer dezefde rijen/stoelen aangeboden. Dit zijn nou niet echt de beste plaatsen. Is het slimmer om toch van te voren te boeken via internet of is er ook nog genoeg plaats als je een ticket koopt bij het theater zelf?

Alvast heel erg bedankt!
pi_63204059
Wat is het budget waar je ongeveer aan zit te denken? Voor een musical kun je volgens mij prima tegen die tijd langs een van de boots op Leicester square gaan, hoewel ik dat zelf lang geleden voor het laatst gedaan heb...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_63204270
Voor 5 nachten wil ik maximaal 600 euro uitgeven
  Admin donderdag 13 november 2008 @ 22:36:13 #119
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_63205632
Qua hotel kan ik het Excelsior aanbevelen. Dat zit hier (vlakbij King's Cross en in een hele rustige straat) en beviel mij prima. De kamer die ik had was ruim, netjes, met een goede badkamer, toilet, handdoeken, etcetera (ik heb een filmpje van mijn hotelkamer, maar die moet ik nog effe verwerken en online zetten, dus dat kan nog wel even duren). De volgende keer London is de kans groot dat ik daar weer heenga.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_63213412
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:06 schreef blue_star het volgende:
Voor 5 nachten wil ik maximaal 600 euro uitgeven
Met de huidige koers kun je daarvoor zeker wel goeie hotel vinden. Als je nu boekt bij NH Hotels ben je iets van 90 pond per nacht kwijt, dus 450 pond in total oftewel rond de 550 euro. Ik zou die bij Harrington Gardens boeken, die is net compleet gerenoveerd en zit bij mij om de hoek - ik kan je garanderen dat het daar rustig is. Trouwens ook wel een mooie buurt en op 200 meter van Gloucester Rd tube station.

Nou ja, da's mijn 2 pence in ieder geval
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_63215513
Bedankt,

Ik zal beide hotels eens gaan bekijken zometeen!

Breuls weet jij toevallig iets over de musical kaartjes? Ik zit er aan te denken om ze gewoon daar te kopen aangezien op internet niet echt goede plaatsen worden aangeboden. Is dat slim of is daar elke dag echt alles uitverkocht of bijna uitverkocht? Het zou gaan om de musical Lion King, altijd al eens willen zien.
  Admin vrijdag 14 november 2008 @ 11:31:59 #122
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_63216177
Die kun je gewoon daar kopen. Op Leicester Square zit TKTS, die ze voor een lagere prijs verkoopt, en in de zijstraatjes aldaar zitten vergelijkbare verkooppunten, die ook goedkoper zijn dan bij het theater zelf. En het theater waar Lion King speelt zit op loopafstand van Leicester Square.

Ik heb geen idee hoe het zit met uitverkocht-heid, maar ik gok dat dat wel meevalt omdat die musicals al aardig lang draaien.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_63216602
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:11 schreef blue_star het volgende:
Bedankt,

Ik zal beide hotels eens gaan bekijken zometeen!

Heel goed. Ik stop mijn familie ook meestal in die NH en weinig klachten tot nog toe

Het ligt wellicht ook een beetje aan waar je op vliegt. Met de tube ben je vanaf Heathrow goedkoop en snel (40 minuten) bij Gloucester Rd, King's Cross is dan een stuk langer met metro of duurder met de Express. Maar als je vliegt op City of Stansted is dat juist weer beter.

Heb je verder geen voorkeur voor een bepaalde wijk? Je kunt ervoor kiezen juist iets te zoeken waar winkels zijn, of meer restaurant of juist erg residential, etc...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_63217680
Het Excelsior is in ieder geval al niet beschikbaar in de periode waarin we gaan (20 februari t/m 25 februari 2009). NH hotels zien er inderdaad goed uit!

Ik heb niet echt nagedacht over de wijk, in principe maakt het me niet zo heel veel uit zolang alles maar goed bereikbaar is. En van wat ik heb gelezen is dat meestal wel het geval met de Metro. Voorkeur was natuurlijk wel een rustige wijk.

Hoe zit het trouwens met het ontbijt/eten 's avonds. In de NH hotels zit het ontbijt namelijk niet inbegrepen, kost iets van 17 pond. Voor een ontbijt vind ik dat nogal prijzig. Ik neem aan dat er wel goedkopere eetgelegenheden zijn, ook voor 's avonds in de stad zelf?

We vliegen trouwens naar Stansted vanuit Dusseldorf.
pi_63218440
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:14 schreef blue_star het volgende:
Het Excelsior is in ieder geval al niet beschikbaar in de periode waarin we gaan (20 februari t/m 25 februari 2009). NH hotels zien er inderdaad goed uit!

Ik heb niet echt nagedacht over de wijk, in principe maakt het me niet zo heel veel uit zolang alles maar goed bereikbaar is. En van wat ik heb gelezen is dat meestal wel het geval met de Metro. Voorkeur was natuurlijk wel een rustige wijk.

Hoe zit het trouwens met het ontbijt/eten 's avonds. In de NH hotels zit het ontbijt namelijk niet inbegrepen, kost iets van 17 pond. Voor een ontbijt vind ik dat nogal prijzig. Ik neem aan dat er wel goedkopere eetgelegenheden zijn, ook voor 's avonds in de stad zelf?

We vliegen trouwens naar Stansted vanuit Dusseldorf.
Ik zou persoonlijk nooit voor ontbijt betalen, ik ga liever ergens buiten het hotel wat leuks zoeken, is vaak goedkoper ook. Je hebt bij die NH genoeg eettentjes zitten die goed betaalbaar zijn. Voor het ontbijt zit een simpel tentje vlakbij de tube (200 meter van het hotel) waar ik wel eens ontbijt. Vrij simpel, maar je bent er minder dat 17 pond kwijt en ik vind het wel iets leuker dan een hotel-zaal...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')