abonnement Unibet Coolblue
  maandag 6 oktober 2008 @ 22:20:49 #26
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_62187778
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 16:48 schreef jackson het volgende:
Ik heb vrijdag een meeting tot 5uur in Eindhoven... Even 2 pilsjes nog daarna dus rond 6 kan ik wegrijden uit Eindhoven maar dan wil ik natuurlijk wel eten in Leiden . De pre-party wil ik me best voor inschrijven alhier, dan zie ik des avondsch wel wat ik doe . Er vanuit gaande dat er zich andere knapen ook aanmelden.
lijkt me gezellig, maar tis op zaterdag he
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  maandag 6 oktober 2008 @ 23:06:05 #27
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_62189493
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 22:20 schreef DreamAway het volgende:

[..]

lijkt me gezellig, maar tis op zaterdag he
Uhh... ooh....

Als het je gezellig lijkt, dan liever op vrijdag . Maar zonder dollen, ik ga er nog even over nadenken. Als andere mensen dat dan ook even doen , voor zaterdag dus
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 08:25:33 #28
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_62193645
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 22:20 schreef DreamAway het volgende:

[..]

lijkt me gezellig, maar tis op zaterdag he
Oh Dan kan ik niet
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 09:27:56 #29
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_62194516
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 23:06 schreef jackson het volgende:

[..]

Uhh... ooh....

Als het je gezellig lijkt, dan liever op vrijdag . Maar zonder dollen, ik ga er nog even over nadenken. Als andere mensen dat dan ook even doen , voor zaterdag dus
vrijdag zit ik óf te borrelen of ben ik met mn tas met was op weg zum ouders
Maar iedereen is zaterdagavond welkom hoor! Kheb die bruine kerel van een hp22 ook al uitgenodigd, dus misschien kunnen jullie verzamelen en massaal naar Leiden komen?

ik ontdekte deze trouwens net pas: http://partyflock.nl/party/133628/join/maybe.html
Een DJ set van ome Trentert!! Wie wil mee?
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
pi_62209377
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 09:27 schreef DreamAway het volgende:

[..]

vrijdag zit ik óf te borrelen of ben ik met mn tas met was op weg zum ouders
Maar iedereen is zaterdagavond welkom hoor! Kheb die bruine kerel van een hp22 ook al uitgenodigd, dus misschien kunnen jullie verzamelen en massaal naar Leiden komen?

ik ontdekte deze trouwens net pas: http://partyflock.nl/party/133628/join/maybe.html
Een DJ set van ome Trentert!! Wie wil mee?
*kijkt naar PF-agenda van DA: u heeft tijd & geld over?

Trentmoller wil ik absoluut nog een keertje zien, maar voorlopig even geen feestjes voor de man uit Zeeland
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 19:08:03 #31
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_62209625
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 18:59 schreef Veersesmurf het volgende:

[..]

*kijkt naar PF-agenda van DA: u heeft tijd & geld over?

Trentmoller wil ik absoluut nog een keertje zien, maar voorlopig even geen feestjes voor de man uit Zeeland
Dat geld verrast me niet echt maar de tijd.... Ik ga zelf nog steeds slecht van die werkweken
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_62210009
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 19:08 schreef jackson het volgende:

[..]

Dat geld verrast me niet echt maar de tijd.... Ik ga zelf nog steeds slecht van die werkweken
Daarom werk ik zaterdags ook nooit als ik 's avonds een feestje heb Anders hou ik het tot een uurtje of half 4 vol, en dat is toch zonde
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 20:14:19 #33
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_62211658
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 18:59 schreef Veersesmurf het volgende:

[..]

*kijkt naar PF-agenda van DA: u heeft tijd & geld over?

tsja, dr zijn nogal wat dingen veranderd he, in t afgelopen half jaar....bijna alles is vanuit Leiden goed te doen, mn eerste salaris was een waar feest en tijd heb ik eigenlijk ook nog zat ja...vind t zo zonde om dan de weekenden niks te doen.

overigens ga ik tijdens ADE alleen naar Armada & This is en misschien Trentemoller nog dan. dus al die opties moet je gewoon vergeten
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
pi_62212337
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 20:14 schreef DreamAway het volgende:

[..]

tsja, dr zijn nogal wat dingen veranderd he, in t afgelopen half jaar....bijna alles is vanuit Leiden goed te doen, mn eerste salaris was een waar feest en tijd heb ik eigenlijk ook nog zat ja...vind t zo zonde om dan de weekenden niks te doen.

overigens ga ik tijdens ADE alleen naar Armada & This is en misschien Trentemoller nog dan. dus al die opties moet je gewoon vergeten
Goeie zaak
Het is misschien ook maar goed dat ik in het verre Veere woon, anders kon ik het waarschijnlijk niet laten toch behoorlijk wat feestjes te pakken

Setje van Deadmau5 in DanceDepartment is ook weer lekker. Deadmau5 - Faxing Berlin vs. Morgan Page - Longest Road wat een zalige mash-up is dat
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 22:12:52 #35
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_62215847
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 19:22 schreef Veersesmurf het volgende:

[..]

Daarom werk ik zaterdags ook nooit als ik 's avonds een feestje heb Anders hou ik het tot een uurtje of half 4 vol, en dat is toch zonde
Ik werk eigenlijk altijd op zaterdag nog een paar uurtjes... Is het niet voor de ene baas dan wel voor de andere . Merk toch dat ik in het weekend me rust nog redelijk nodig heb, ach.. dat zal wel veranderen in de loop der tijd. Niet iedereen heeft het even druk natuurlijk maar ik vind het knap wat sommigen naast hun werk presteren in het weekend
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 23:11:20 #36
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_62218001
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 20:34 schreef Veersesmurf het volgende:

Het is misschien ook maar goed dat ik in het verre Veere woon, anders kon ik het waarschijnlijk niet laten toch behoorlijk wat feestjes te pakken
ik wist niet dat jij in Veere woonde joh! Das echt een mooi plaatsje..met een Ben & Jerry's
maar kan idd goed begrijpen dat het dan echt een klote eind reizen is....
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 23:44:45 #37
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_62218998
Het wordt tijd dat ADE gaat staan voor Assen Dance Event. Lekker dichtbij.
pi_62222138
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 20:34 schreef Veersesmurf het volgende:

[..]


Setje van Deadmau5 in DanceDepartment is ook weer lekker. Deadmau5 - Faxing Berlin vs. Morgan Page - Longest Road wat een zalige mash-up is dat
Die mash-up is er typisch eentje die mij nooit zal vervelen! 't woord geniaal zou ik hier gepast vinden!
pi_62222148
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 15:04 schreef jackson het volgende:


Booked him, done that... Wat jij Teaumasch?
Defo!

Of ik de permissie heb om voor mezelf te beginnen nu jij al 50+ uur weken maakt
pi_62224932


Trentemoller - In progress

Klinkt lekkkkkkker!
BlaBlaBla
  woensdag 8 oktober 2008 @ 14:56:46 #41
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_62232963
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 03:59 schreef Tomaz het volgende:
Of ik de permissie heb om voor mezelf te beginnen nu jij al 50+ uur weken maakt
Tuulk Tuulk... Ik ben overigens in te huren voor 1140 euro per dag begreep ik vandaag . Dat natuurlijk exclusief btw maar die schrijf je toch keihard af! Mocht ik u op enig manier van dienst kunnen zijn betreffende ideen of andere zaken verneem ik dat graag (dat aanbod is wel gratis )
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_62233993
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 09:27 schreef DreamAway het volgende:

[..]

die bruine kerel van een hp22
jwt

Vietnam was ! Anders kom je ook nog even RTL Travel (incl. Chris Zegers) tegen in de lobby van je hotel , in december vietnam op tv dus

ontopic: m-kay bedankt voor het waarnemen van de honneurs

[ Bericht 1% gewijzigd door hp22 op 08-10-2008 17:25:55 ]
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  woensdag 8 oktober 2008 @ 16:32:02 #43
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_62235560
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 14:56 schreef jackson het volgende:

[..]

Tuulk Tuulk
allemaal leuk en aardig, dat zakelijke gelul enzo. Maar gaan we nou bier 'hakken' in HiFi of niet?!
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 15:33 schreef hp22 het volgende:

[..]
jwt

wwwbbbbb!!!
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  woensdag 8 oktober 2008 @ 18:33:28 #44
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_62238593
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 16:32 schreef DreamAway het volgende:
allemaal leuk en aardig, dat zakelijke gelul enzo. Maar gaan we nou bier 'hakken' in HiFi of niet?!
Weet wat je zegt wanneer er (minstens) 5 dronken mannen 's nachts bij je willen slapen... het liefst in jouw bed, naakt, ja ook jij naakt... Het eerste kwartier roepen ze alleen al "kleren uit... kleren uit" en dat roepen ze echt niet tegen elkaar. Ze willen met je: Douchen, slapen, "knuffelen", kussen, aaien, strelen, "knuffelen", naast je liggen, "knuffelen"... dit alles wederom naakt. Naakt is waar het om gaat als je dronken bent, dat weet jij ook .

Maar gezellig en een toffe uitnodiging Daan, laten we zeggen... Een man of 5 totaal, schikt dat, we willen wel graag blijven slapen.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 8 oktober 2008 @ 18:36:13 #45
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_62238659
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 15:33 schreef hp22 het volgende:

[..]

jwt
Hoi ouwes
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 16:32 schreef DreamAway het volgende:
allemaal leuk en aardig, dat zakelijke gelul enzo. Maar gaan we nou bier 'hakken' in HiFi of niet?!
Ja, andere billy's.... wat doen we? Voor de muziek hoef ik niet te gaan maar een keer snoeihard los en kruipend naar "huis" lijkt me gezellig
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 8 oktober 2008 @ 19:05:24 #46
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_62239373
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 18:33 schreef jackson het volgende:

Maar gezellig en een toffe uitnodiging Daan, laten we zeggen... Een man of 5 totaal, schikt dat, we willen wel graag blijven slapen.
mits dat bovenstaande ook echt het geval is, is iedereen van harte welkom
nee serieus, iedereen is welkom voor n pre en after party. Mits het bier natuurlijk zelf wordt meegebracht, want voor 5 lustige mannen bier halen trekt mijn fiets niet...
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
pi_62240149
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 23:11 schreef DreamAway het volgende:

[..]

ik wist niet dat jij in Veere woonde joh! Das echt een mooi plaatsje..met een Ben & Jerry's
maar kan idd goed begrijpen dat het dan echt een klote eind reizen is....
Veersesmurf komt niet uit Middelburg. De volgende keer dat je in Veere bent moet je echt het Italiaanse ijs proberen, dat is in geen vergelijk met Ben & Jerry's (nummer 2 van Nederland en 7 van Europa )

quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 15:33 schreef hp22 het volgende:

[..]

jwt

Vietnam was ! Anders kom je ook nog even RTL Travel (incl. Chris Zegers) tegen in de lobby van je hotel , in december vietnam op tv dus

ontopic: m-kay bedankt voor het waarnemen van de honneurs
Haha, dat is wel lache ook verliefd geworden op Vietnam? of teminste op de inwoners daar
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 19:05 schreef DreamAway het volgende:

[..]

mits dat bovenstaande ook echt het geval is, is iedereen van harte welkom
nee serieus, iedereen is welkom voor n pre en after party. Mits het bier natuurlijk zelf wordt meegebracht, want voor 5 lustige mannen bier halen trekt mijn fiets niet...
Lopend is geen optie?

Wil ik net gaan vertellen dat ik niet aanwazig ben, zie ik dit op de line-up staan: Misja Helsloot b2b Precision. Dat is toch wel heel vet! Precision wilde ik altijd nog is meemaken. Ik hou de optie nog even open
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:09:32 #48
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_62241241
Overigens ben ik in het bezig van een lease-auto en heb geen moeite om heel nederland door te gaan om jullie zaterdag naar de pre-party te brengen. Hoe het de volgende dag is, geen idee of ik dan nog zin heb om dezelfde tocht te maken maar ik hoor graag als iemand opgepikt wil worden .

Wellicht zijn dat verzachtende omstandigheden voor Smurf en/of andere menschen
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_62241413
?
pi_62242475
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:09 schreef jackson het volgende:
Overigens ben ik in het bezig van een lease-auto en heb geen moeite om heel nederland door te gaan om jullie zaterdag naar de pre-party te brengen. Hoe het de volgende dag is, geen idee of ik dan nog zin heb om dezelfde tocht te maken maar ik hoor graag als iemand opgepikt wil worden .

Wellicht zijn dat verzachtende omstandigheden voor Smurf en/of andere menschen
Oei, klinkt goed! Zou het erg tof vinden, maar ik zie nu net eigenlijk pas dat het a.s. zaterdag is, en niet a.s. vrijdag Zondag vlieg ik naar Porto, dus ik kan beter niet komen denk ik Toch bedankt voor het goeie aanbod
Bij de volgende meeting ben ik present als het ff kan, raakt tijd dat ik iedereen weer is zie van het CCT hopelijk is dat bij Tiesto in de HMH ofzo
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')