abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_224643
Goedemorgen allemaal,

Dag 73

De dagstreams zijn weer aangemaakt, veel plezier!!!

Screenshot v/d dag
13.21 Ruud heeft zijn dekbed en rode petje gepakt en is in de zon gaan liggen in de tuin.

Aan alle posters in dit topic: dank namens iedereen die niet kan kijken. In onderling overleg hebben we besloten dat degene die in de ochtend het eerste op het net is, rond 9.00 uur een nieuwe dagstream aanmaakt. Deze stream laten we dan doorlopen tot ongeveer 18.00 uur. Rond die tijd wordt een topic voor de avond/nachtstream aangemaakt (met dezelfde datum). Je kunt soms bij je eigen reactie de EDIT optie gebruiken (potlootgifje rechtsboven in je reactie), zodat je verder kunt gaan in je eigen streamverslag. Vooral als je net na je gezette verslag je nog wat wil bijvoegen is dat een handige optie. Dan volgen je verslagen niet te vaak achter elkaar , het is dan beter te lezen voor de niet stream kijkers. Realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB-, we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven.

NOG EVEN DIT:

Dit is dus een LIVE STREAM verslag, voor alle andere eigen interpretaties zijn er andere Topics geopend waar je terecht kunt. Daarbij is er nu een Topic die Voyeur heeft geopent en die heet "Commentaren bij de livestream verslagen" , daar kun je alles kwijt wat je wilt. Gebruik aub die optie omdat anders deze verslagen zo gauw "vervuilen" en dat is niet de bedoeling.

En nou weer aan het werk

Laatste streamverslag was:

quote:
op 11-27-1999 om 02:08 AM schreef DIGGER het volgende:
1.42 Ruud schuift wat heen en weer over de bank en strekt zich even uit.art is nu weer terug met wat water. Gesprek gaat over de parachutisten. Ze vonden die 2 lui erg opgefokt. Goh zegt Bart, parachutisten, vliegtuigen, met een megafoon voor het hek, 'commando' man, de VI's, tis wel wat geweest he? Ja zegt Ruud, "alleen een luchtballon hebben we nog niet gehad, maar dat is een beetje lastig plannen he?"

6 December nomineren, exit 9 zegt Ruud. 23 December haalt zeker 1 van ons het. "Ik hoop dat we samen nog veel mee mogen maken" zegt Ruud, daarmee nog even terugkomend op al die acties.

Gesprek gaat er nu over om een keer in Bad te gaan. Bart is aan het rekenen, denkt dat er wel 16 liter water in de pannen gaat en als je het water 40 graden wilt hebben dat je dan al redelijk wat water hebt, zeker als je ook warm water van de douche gebruikt. Bart zegt nu dat het 1.45 is en dat ie zo maar slapen gaat, morgen op tijd op om brood te maken. Ruud duikt er ook zo in zegt ie. Bart zegt het niet erg te vinden, vroeg opstaan en met brood bezig te gaan, hij is altijd al wel een ochtendmens geweest.

1.50 de enige stream die het doet, stream 3 schakelt laat de tuin en vervolgens de omgeving zien. Nu zie ik Ruud en Bart buiten, Bart lijkt iets te zoeken in de groentetuin en vraagt Ruud of hij misschien wat ziet.
Is niet het geval. Bart heeft net iets opgepakt.

1.53 beiden zijn weer binnen, Ruud is 'ff pissen'. Ik krijg nu weer een shot van een lege keukentafel.

Aha ik weet al wat ze zochten. Er is eerder deze avond een luide knal geweest, Bart heeft iets met een stuk tape net uit de tuin gepakt wat helemaal kapotgeslagen is en wat volgens Bart een zwarte strijker geweest moet zijn welke dus in de tuin gegooid moet zijn. Ze zijn er kennelijk flink van geschrokken.

Het beeld is knetter donker nu, ze staan nog even in de kamer wat te leuteren over vissen, snoeken en karpers. Ruud pakt nu zijn shirt van de bank en beiden vertrekken nu naar de slaapkamer. Ze zijn nu (2.02) naar bed toe.

Oliebol, sorry dat ik wegens werkzaamheden en mijn kater overdag niks heb kunnen verslaan, maar het gesprek van vanavond tussen Ruud en Bart heb ik wel mooi kunnen volgen. Belangrijkste daaruit is wel dat Ruud goed liet blijken om met Willem en Bart over te willen blijven.

Nu is iedereen in diepe rust, de enige stream die het doet staat op buiten, dus ik stop er mee, morgen weer een dag.



------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 27 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_224644
Goeiemorgen allemaal, afwachten wat er vandaag weer te beleven valt in huize BB

Bart is alweer wakker en is brooddeeg aan het kneden, dus is nu de vierde dag dat hij zo vroeg op is, zoals hij gisteravond al zei bevalt hem dat beter en ze hebben straks vers brood dat is ook wel prettig denk ik. Bart heeft een korte kakibroek aan met een bordeau rood T-shirt.

8.28 Bart heeft de bakplaat gepakt en hij heeft wat broodjes gemaakt en die gaat hij nu bakken, daarnaast kneed hij een gewoon brood. Maar voordat hij dat doet gaat hij eerst naar zijn kipjes en haalt wat eieren uit het hok en geeft ze voer en brengt de vuilnis naae buiten.

8.42 Bart heeft zich gewassen en geschoren en kijkt nu naar de over hoe het met de broodjes staat.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 27 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_224645
Bart is aan het kaarten en wacht ondertussen op het brood dat in de oven staat. De rest is nog in diepe slaap. Geen teken van lezen tezien. Hij haalt een stuk papier uit de kast met een potlood en is aan het schrijven op de keukentafel. Het lijkt erop dat hij opnieuw aan het dichten is geslagen.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 27 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_224646
Bart is nog steeds aan het rijmen en dichten en heeft bijna zijn papier alweer vol, hij gebruukt daarvoor de helft van een inpakvel.

Willem liep net even door de keuken en ging naar de toilet en is nu terug, hij leest wat Bart heeft geschreven.

W: "dat heb je al goed gedaan Bart, hoe vroeg was je eigenlijk op?"

B: "tegen 7.30. ik kon niet meer slapen, het bevalt me beter om dan op te staan"

Willem gaat zich aankleden en zegt zo terug te komen. Bart gaat vragen voor nieuwe batterijen want ze zijn bijna leeg.

9.50 hij heeft inmiddels nieuwe batterijen. Hij doet zijn zender weer om en bootst een stem na zoals je ook hoort bij bijvoorbeeld een rondleiding ergens in een pretpark. Hij verteld hoeveel graden het is buiten en hoe de situatie eruit ziet in de woonkamer. Hij speelt met de camera's, doet net of hij ze een rondleiding geeft door het huis. Grappig om te horen. De camera's hoor je al een gek draaien

Willem is terug en Bart zegt dat over een paar minuten de broodjes klaar zijn. Het water hoor je zachtjes koken op de achtergrond, de fluitketel hoor je heel zachtjes.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 27 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_224647
Ze zitten te ontbijten. Moeder Karin zoals gewoonlijk aan het hoofd. Het groepje begint nu toch wel klein te worden!


Ik heb alleen beeld op stream 3. De andere geveen allemaal het blauwe scherm: elk weekend hetzelfde liedje! (kennelijk zijn er niet genoeg regisseurs om alles in de gaten te houden)

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 27 November 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zaterdag 27 november 1999 @ 11:25:00 #6
910 Barbie
Graduated Fool
pi_224648
Stream drie staat al een half uur op het zelfde punt gericht. Toevallig zit Ruud daar. Op de achtergrond hoor je Maurice praten, maar ik kan het niet verstaan. Oh leuk, Ruud loopt nu weg, dus ik zie alleen maar een lege stoel. Grrrrr
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_224649
Iedereen zit aan tafel, Karin staat op en gaat zich aankleden.

B: "ik heb nog een leuk gedicht geschreven vanmorgen"

B: "er zijn er al drie aangekleed behalve jij en Karin niet" zegt Bart tegen Willem.

Karin schrijft nog even wat bij op het bord, het zijn de boodschappen die erop staan. Ruud is ook bezig met dichten en rijmen op een vel inpakpapier. Willem heeft nu ook een T-sgirt en korte broek aan en schuift aan bij Karin om samen de boodschappen door te nemen. Kaas, hartige dingen zoals goed broodbeleg, beschuit, melk, ontbijtkoek, suiker, boter, melk, youghurt, vla, jam, pindakaas, blikgroente, aardappelen, appelmoes, appelsap, limonadesiroop, appels, bananen, vlees, schol, sla, spinazie, rode kool, andijvie, uitjes.

Het theewater kookt voor de koffie, Bart maalt de koffie en Willem schenkt het op. Ruud hoor je verder niet hij is diep in gedachten om te rijmen, hij heeft twee manderijen bij zich liggen.

B: "we hebben al twee weken veer gehakt gehad, misschien nu eens wat ander vlees"

W: "gebakken aardappelen met kleine uitjes erdoor is ook lekker"

12.00 Maurice en Ruud pakken de verf en kwasten en het lijkt erop dat ze wat aan het knutselen gaan.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 27 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  zaterdag 27 november 1999 @ 12:07:00 #8
1215 DomP
Weet nu ook hoe het moet
pi_224650
[quote]op 11-27-1999 om 11:39 AM schreef oliebol2000 het volgende:


Het theewater kookt voor de koffie,

sorry kon het niet laten

pi_224651
HAHAHA..DomP, oeps goed opgelet dat getuigd dat het prima gelezen wordt, perfect.

Ze zijn verder aan het koffiedrinken dus en Maurice is met het vliegtuigje aan het knutselen.

M: "ik zit eigenlijk nooit rustig thuis zo te knutselen als hier, dat is het mooie vanhier dat je dat kunt doen zonder wat anders te laten"

R: "helemaal een blauwe hemel joh he", hij was even buiten in de tuin.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 27 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  zaterdag 27 november 1999 @ 12:35:00 #10
262 Re
Kiss & Swallow
pi_224652
1215
alle bewoners zitten aan tafel
Karin speelt met vliegtuigje
ze hebben het over uittreden herintreden
B: de BOM is toch erg achterhaald, ze zijn er nog wel ( gaat over moeders )maar je ziet ze niet veel

gaat over jomanda
B: je lijkt wel een beetje op jomanda vandaag
R: miin vriendin heeft er ook veel van gnoten toen ze zwanger was
K: ik was in het begin zo ziek
Bart kijkt in de deur naar buiten

gaat verder over K zwangerschap K: je wordt heel log, WC schoonmaken met zo'n dikke buik
K: ik woog maximaal 65 nu weeg ik 57
M: dus je had niet eens zo'n dikke buik
K: als je 10 kilo aankomt is dat normaal
B: even wat anders.. hebben jullie vanacht die knal gehoord
K: ik niet
M: ja
B heeft het nu over de zwarte strijker die die heeft gevonden met plakband eromheen.. klinke knal geweest ik voelde het gewoon dreunen

K: teken je ook niet graag
B: nee niet zo
K: lijkt me wel wat voor jou
B: ik voel meer voor schrijven
W is heel stil.. B en M praten over dingetjes zoals tekenen
Ze hebben het over John Lennon en dat Karin haar kinderen heeft laten zien waar hij is doodgeschoten
K: gadverdamme, wie heeft dit met thinner gedaan?
R: ik heb het in de bak gegooit
K: straks vroeg naar bed

stilte in huis Ruud loopt nog even naar buiten en zegt dat het weer helemaal blauw is geworren

1235
K en M zijn van tafel (kwee nie woar) B W en R sitten een betje te neurien aan tafel... koud zeil
r: was jij maar hier
ik heb geen zin ik heb geen zin, om naar m'n baas te gaan

alle pakjes staan trouwens nog in de woonkamer en ik heb verder nergens gehoord of de weekopdracht geslaagd is?
------------------
http://www.cruel.com/cgi/cruelette.cgi

[Dit bericht is gewijzigd door Re (Datum 27 November 1999).]

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_224653
Nee Re, nu je het zegt, ik heb het ook nog niet gehoord, ben benieuwd wanneer de pakjes eigenlijk weggaan. Willem is aan het tekenen en Maurice aan het lijmen.

Ruud is buiten en zit even op een houtblok te kijken naar de kipjes, hij zit in zijn blote bovenlijf. Eeven later schuift hij weer aan tafel en gaat verder met knutselen.

Ze hebben het over Bob Dylon en Boudewijn de Groot en zingen erbij "Ben ik te min"

Buiten horen ze een hond blaffen, Karin zegt "het is net onze hond, preies dezelfde blaf"

13.00 Karin is zich aan het opmaken en doet haar lenzen in.

13.09 Ruud heeft zijn dekbed gepakt en gaat buiten liggen op het bed.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 27 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  zaterdag 27 november 1999 @ 12:57:00 #12
262 Re
Kiss & Swallow
pi_224654
1245
M en b hebben het over zagen, fijne zaagjes en het hout , afwerken
Karin is van tafel
B zingt ik wil je nu .. hier op het kleed en ik hou niet op tot je alles vergeet
gaat over Boudewijn De Groot, Bart weet er aardig wat vanaf moet ik zeggen toch voor zijn tijd

Bob Dylan, Armand.. ben ik te min, Jimmy Hendrix
K is zich aan het optutten
1315
Alleen K en W zitten nog aan tafel Maurice komt erbij zitten
Bart staat buiten te schuren en gaat ook weer naar binnen

ze zijn dus kadootjes aan het maken voor familie
K; volgende wek is her al sinterklaas
B: morgen over een week
B: mijn Oma moet een ferrari krijgen, ze heeft zo'n 3 wieler en dan zeggen we altijd, zo Oma zijn we weer met de ferrari
Ruud ligt buiten zeer vredig te slapen met rode baseballpet, kip komt kijken en loopt vredig weer weg
W: goh wat ben ik lekker uitgerust

B: voor frans duits en natuurkunde had ik altijd verschrikkelijke cijfers
B: ik ben een keer blijven zitten 2 VWO
na 3 VWO naar de HAVO
m: ik lag altijd te slapen
B: ik heb nog geen 10 uur gespijbeld
B: heb jij vroeger veel gespijbeld
K: nee nooit,
B: das voorspelbaar
K: durfde ik nooit

[Dit bericht is gewijzigd door Re (Datum 27 November 1999).]

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_224655
Bart is buiten aan het figuurzagen en schuurt nu het stukje dat hij heeft afgezaagd af. Wat het wordt weet ik nog niet we wachten met spanning af

Karin zegt dat ze de camera's zo hoort draaien en lawaai maken, dat dat steeds erger wordt dat geluid.

Ze hebben het over spijbelen op school, iedereen heeft weleens gespijbelt.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 27 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_224656
Ze zijn dus allemaal nu met hun eigen kadootjes bezig die ze aan het maken zijn voor familie en vrienden. Bart pakt al wat in op het aanrechtblok, iets wat op een ton lijkt met een witte hand erop.

Maurice maakt een auto af en beschildert die, hij heeft twee kadootjes staan die ingepakt kunnen worden.

Karin maakt iets van naald, stof en draad, het lijkt op een verkleedpak, dat Willem al eens geoppert had in het begin van de opdracht. Willem heeft dat zelf ook gemaakt voor een van zijn dochters.

Willem zit nu te dichten op inpakpapier.

Ruud ligt nog steeds een uiltje te knappen

14.11 Karin is ook aan het dichten geslagen.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 27 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  zaterdag 27 november 1999 @ 14:19:00 #15
262 Re
Kiss & Swallow
pi_224657
1412
DBK: Willem zou je even naar de DBK willen komen
W: daar heb je het al

R: vannavond weer lekker voetballen, dan lekker douchen en huppakee
B: hij zal wel glassex en doekjes krijgen om de raampjes schoon te maken

W is weer terug maar ik heb niet gehoord waar het over gaat

Ruud ligt weer buiten maar het weer is een stuk minder, de haan komt op bezoek
b: hey Ruud je hebt een stille aanbidder
------------------
http://www.cruel.com/cgi/cruelette.cgi

[Dit bericht is gewijzigd door Re (Datum 27 November 1999).]

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 27 november 1999 @ 14:35:00 #16
262 Re
Kiss & Swallow
pi_224658
1430
Bart piept
K: zo wat is dat, komt dat door het roken
B: ja dat kan best
m: komt zeker allemaal los
K: moet je gewoon een pakje vragen of je gaat weg
B: ik heb het gevoel dat ze hier niet zo consequent zijn
W: ja hoe zat het nou met Gigi
GW en te laat met schakelen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_224659
Ze zijn wat aan het eten, Willem heeft een omeletje gemaakt.

Bart gaat afwassen en de anderen gaan wee bezig met knutselen. Willem en Ruud kijken even naar de vissen, die zijn duidelijk beter gestemd en het water ziet er goed uit.

R: "huppakee zie ze eens zwemmen"

15.26 Willem en Ruud trekken hun voetbalbroekie weer aan en gaan een balletje trappen in de tuin. Eerst lopen ze zich warm, de kipjes hebben al precies door wat er gebeurd, ze gaan al netjes op het hek zitten. Ze hebben dus echte toeschouwers .

15.36 het gaat er fanatiek aantoe tussen die twee.
W: "het helpt toch wel dat je de bal hebt geplakt hoor"

R: "ja he dat vindt ik ook"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 27 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_224660
W: "Wij hebben al eens met de voetbalclub een poule gemaakt dat we zo 2000 gulden in de pot hadden. Dat doen we eigenlijk altijd als er een belangrijke wedstrijd is."

Bart is op de slaapkamer en bekijkt de foto's aan de muur en op het tafeltje. Hij trekt zijn shirt uit en gaat in bed liggen. Bart gaat lezen in een dik boek.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  zaterdag 27 november 1999 @ 15:56:00 #19
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_224661
Willem en ruud zijn een balletje aan ut trappen en praten er ook over
W: zegt over vliegtuig "hij geeft een rondje van de zaak" en tegen ruud "hij heeft je in het vizier, vuur!"

Maurice is druk aan het knutselen

En Bart ligt in z'n nest te lezen

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  zaterdag 27 november 1999 @ 16:13:00 #20
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_224662
Karin staat ondertussen in de keuken, ik weet niet wat doende

zit nu bij Maurice ook te knutselen.

Ruud rekte zich uit om een lobje van w te pakken en zei rekken "trekken"=rukken en strekken
ze beginnen al aardig te hijgen
Ruud vraagt wat ze zo eten, kip zegt w r:Kip!?
kippen lopen aardig in de weg dat bedoelde willen waarschijnlijk met het eten

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  zaterdag 27 november 1999 @ 16:27:00 #21
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_224663
De zon komt op zegt W
R:Zullen we voetvolleyen? W:ja
De boonstammetjes met touw worden weer tevoorschijn gehaald.
de partij begint
W:mooie really
De stream houdt t niet echt bij.

nou weer wel 5-5
7-6 voor ruud hoogstaande really gelijkop
7-7
10-7 voor W
eerste set voor willem

2e set
3-0 willem
4-1
4-2 ruud komt terug 4-3

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  zaterdag 27 november 1999 @ 16:36:00 #22
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_224664
6-3 voor willem
8-3 willem = toch iets beter denk ik
9-5
9-6
10-6 willem wint

nog een x

Bart slaapt ondertussen

1-2
2-2
in een ultieme poging om de bal terugtespelen van willem gaat ie over de schutting maar ze krijgen hem terug
4-3
5-5
6-5 voor r
6-6
8-6
9-6
9-7 voor r
10-6 ruud wint

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_224665
De Stem roept en vraagt of Willem naar de DBK wil komen.

De rest zit aan de keukentafel nog steeds te knutselen. Ruud is onder de douche en Bart leest nog steeds een boek in bed.

Maurice en Karin praten wat met elkaar. Ze hebben het over de dingen die ze gemaakt hebben en nog aan het maken zijn.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 27 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  zaterdag 27 november 1999 @ 16:41:00 #24
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_224666
Willem moet naar de DBK
en dat was m'n ontmaagding van t vreslaan later.
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_224667
Willem is terug maar het is me niet duidelijk wat hij in de DBK heeft gedaan. In ieder geval gaat hij nu douchen na de partij voetbal.

17.01 Willem heeft dus gewichten gekregen om wat te bewegen en te trainen, zo kunnen ze wat fitness gaan doen.

Op de slaapkamer liggen Bart en Ruud nu te slapen.

Alle 1000 pakjes staan nog steeds tegen de muur te wachten om opgehaald te worden. Ik hoorde van Hunter dat dus die weekopdracht geslaagd is. De pakjes zullen wel ergens opgehaald worden, tegelijk misschien met de persoonlijke pakjes.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 27 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')