abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 26 november 1999 @ 22:58:00 #1
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_224632
Adembenemende televisie vanavond, de minimal movie aan het begin van de uitzending, eindexamenfilm van Cornelis Drijfhout met een budget van 45,- gedraaid, over het inpakken van Anouks koffer. Veel spannender wordt het niet meer. Zou de koffer dichtgaan en wat gebeurt er met Beertje Beertje?
Zijn ze gek geworden bij Veronica! Wat zijn dat voor lulbeelden. Eerst gisterenavond tijdens live afscheid van Anouk een 10 minuten lang interview met een sprekende vliegenzwam, Paulus De Boskabouter over zijn eindscriptie. Ik heb er geen woord van verstaan. Ben er heel hard doorheen gaan schreeuwen. "Geluuuuuuuul, man. Ga naar huis, gek, jij mannetje van niets. Proleet, opzouten." Ook ik dronk hier een flesje Heineken en een flesje Grolsch bij. Wat bezielt de redactie om woest brainstormend met dit soort onderwerpen op de proppen te komen"? Je hebt drama, unieke live-beelden, honderden mensen bij de hekken buiten en waar komen ze mee aankakken? Met een op borgtocht vrijgelaten professor Lupardi. Nu ophouden, ja! Maak me echt kwaad.

Diepe ontroering bij Willem. Lijdt ernstig aan het Frans Bauer syndroom, namelijk als levensdoel hebben ooit nog eens betegelde badkamer voor je ouders te kunnen betalen. Frans laat zich in Duitsland na 12 uitverkochte concerten in het
Neue Deutsche sportpaleis uitbetalen in 4 leuke bijpassende handdoekjes. Willem zag zijn droom gisteravond aan zich voorbijkomen, een ligbad voor zijn ouders. Overigens helemaal passend in de huidige Country and Kitchen trend. Niets gezelliger dan een oud bad in de tuin en een vermolmde regenton als aanrecht. Leuk woonidee: schilder de aangeklede muisjes van Marjolein Bastin op u bed, een gevoerde oude roeiboot.
Briljante zet van Veronica, dat bad. Verschillende scenario's mogelijk. Meest voor de hand liggende: gestommel en gemurmel des nachts, streams op testbeeld, bewoners worden volgende ochtend wakker en Maurice zit al in de tot oldtimer omgebouwde badkuip. Snaren van Ruuds gitaar, kapot geknipt met tangetje, gebruikt voor de aandrijving. Koekepan van Willem is handvat van afgeslagen. Dient als stuur. En van Karins broek leren handschoenen en leren muts geknipt. Medebewoners moeten hem de hele dag door de tuin heen duwen en roepen: "Maurice pas op, wat ga je hard!!"

Ruud zal er achter komen dat het bij een spontane ejaculatie vrijgekomen. wekenlang in de diepste krochten van zijn immense lichaam opgehoopte zaad zich als een agressieve vetvlek over het water verspreidt en zich hardnekkig aan het ijzer hecht. Resultaat, 45 kleine kwalachtige wezentjes vastgekoekt aan de randen van het bad als Willem al klaar staat met zijn handdoekje om een frisse duik te nemen.

Karin zag je precies hetzelfde denken als miljoenen andere Nederlanders: Regie, monteer dit zo dat wij Karin niet naakt in het water hoeven te zien stappen"

Absoluut doemscenario, maar ook niet helemaal uitgesloten: Bart, die blijft volhouden, woest gebarend en zijn woorden kracht bijzettend met gedreun op de onderkant van het bad, dat een goede reiniging alleen buiten plaats kan vinden. Badkuip naar buiten, Bart laat zich in water glijden en we zien Maurice met een föhn de tuin betreden. Streams op zwart. Weer beeld. Bart, nog na-rokend, met hetzelfde kapsel als zijn broer in een molton gewikkeld tegen de borst van Maurice aan. Maurice, ontroerd, voor de tweede keer binnen 24 uur: "Had je niet verwacht hè, Bart!"
Wat een ontroerende scène, vanavond. Ondertussen terdege de buikwand van Bart bevoelend, terwijl deze Maurice toch nog enkele seconden daarvoor als een baal natte katoen door de kamer had geworpen, die totale nederigheid en vreugde; "Had je niet verwacht hè, Bart" Ik denk dat ik wel weet waar Maurice hier op doelde. Niet op zijn onvermoede kracht. Ruud wist er al van. Kijk vanavond naar de herhaling en je hoort Ruud zijn mond voorbij spreken: "Als jij je kut voelt, Maurice..."

Mag ik even weten wat dat opeens voor een belachelijk gedoe is met die te pas en te onpas het huis binnengedragen etenswaren van een bepaald merk.
Morgen dit gesprek in de tuin:
"Mmmmmm, dat was lekker"
"Wat eet je daar, Maurice en wat zit je haar vol en soepel"
"Ja, het is iets nieuws, dat moet jij ook eens proberen, Ruud, met je haarprobleem"
"Nee, Maurice, niets helpt, ik heb last van de alles wegvretende Siberische Hoofdluis"
"Ben je gek Ruud, hier, kijk, dit is een cracker op basis van Sisal en
Wilde Nootmuskaat. Sisal houdt het haar mooi gezond en veerkrachtig en de nootmuskaat zorgt voor een reiniging van binnenuit"
"Dat ga ik meteen proberen, Maurice"

Ik vond het vanavond toch weer iets te gezellig. Eerst dat gegooi met eten. Een bijzonder krachtig gebed van Ruud want nog niet klaar of de plakken bloedworst worden als manna op drift in een Religieuze Tornado van heb ik jou daar Ruud vol in het gezicht geblazen. De orkaan Mozes bereikte snelheden van 400 kilometer per uur.
Daarna dat bier drinken en de Claus Partyhouse ambiance in de slaapkamer. Wat is dat voor onzin! Kan er een pittig weekopdrachtje overheen? Niets fysieks graag, dus niet zeehonden dresseren of abseilen van dak, nee, zet ze maar lekker aan het denken op de bank. Minstens over de zin van het leven. Verplicht dicussieren over moeilijke onderwerpen, zoals religie of euthanasie. Verdieping willen we! En ruzie.

Las vanavond de in Viva een interview met Bianca. Vindt zichzelf een prettige radiostem hebben. Ja, misschien als je 4 jaar op de vlucht bent geweest voor het Moffentuig, de bodem uit je bestaan is geslagen en als je Bianca dan door het radiootje in het uitgeholde boek hoort misschien dat je daar onder bepaalde omstandigheden, bijvoorbeeld met een aan stukken geschoten been gezellig naast naast je in de modder enige troost uit zou putten, maar verder lijkt het mij dat je dit diep in de zondagnacht op Radio Oosteinderplas moet programmeren. Wel een groot voordeel dat je haar niet ziet, dat moet ik toegeven.

Hetzelfde voordeel dat u hebt bij

Nico Dijkshoorn



  vrijdag 26 november 1999 @ 23:25:00 #2
215 misterDre
Paint it black!
pi_224633
kwootje
Absoluut doemscenario, maar ook niet helemaal uitgesloten: Bart, die blijft volhouden, woest gebarend en zijn woorden kracht bijzettend met gedreun op de onderkant van het bad, dat een goede reiniging alleen buiten plaats kan vinden. Badkuip naar buiten, Bart laat zich in water glijden en we zien Maurice met een föhn de tuin betreden. Streams op zwart. Weer beeld. Bart, nog na-rokend, met hetzelfde kapsel als zijn broer in een molton gewikkeld tegen de borst van Maurice aan. Maurice, ontroerd, voor de tweede keer binnen 24 uur: "Had je niet verwacht hè, Bart!"
Einde kwootje

LOL vier sterren vandaag Nico


------------------
Ik ben altijd blij als het regent, want als ik niet blij ben, regent het toch wel.

Deze post is bij hoge uitzondering geplaatst!

[Dit bericht is gewijzigd door misterDre (Datum 26 November 1999).]

  vrijdag 26 november 1999 @ 23:50:00 #3
242 Pinball
Electric Monk
pi_224634
quote:
op 11-26-1999 om 10:58 PM schreef doordevil het volgende:
<..>
Kijk vanavond naar de herhaling en je hoort Ruud zijn mond voorbij spreken: "Als jij je kut voelt, Maurice..."
<..>

Wederom groots !!

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zaterdag 27 november 1999 @ 01:23:00 #4
1829 Jewel
De enige echte!
pi_224635
quote:
Wat een ontroerende scène, vanavond. Ondertussen terdege de buikwand van Bart bevoelend, terwijl deze Maurice toch nog enkele seconden daarvoor als een baal natte katoen door de kamer had geworpen, die totale nederigheid en vreugde; "Had je niet verwacht hè, Bart"


Ronduit geniaal!

  Admin zaterdag 27 november 1999 @ 03:03:00 #5
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_224636
Bianca heeft inmiddels een 2e 'radio'test ondergaan bij Stads Radio Rotterdam. Ze zullen toch niet zo gek zijn dat ze d'r AAN gaan nemen ?!?!?
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_224637
Ach ik luister niet vaak naar stads radio, maar als ze dat zouden doen levert het veel publicitiet op. Maar de nieuwsgierige luisteraars zullen snel afgeschrokken worden
Maar het zou leuk zijn voor de Bianca fans (die zullen er zeker zijn)

Maar goed, vooral die stukjes over Maurice vind ik altijd leuk de rest las ook aardig weg

  zaterdag 27 november 1999 @ 11:32:00 #7
910 Barbie
Graduated Fool
pi_224638
Deze vond ik dus wel weer errug leuk!
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  zaterdag 27 november 1999 @ 11:37:00 #8
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_224639
quote:
op 11-26-1999 om 10:58 PM schreef doordevil het volgende: (...)Medebewoners moeten hem de hele dag door de tuin heen duwen en roepen: "Maurice pas op, wat ga je hard!!"(...)
Ha ha

Vandaag geen veer in je reet, maar een complete gans!

Haalt gelijk bij rechter.
  zaterdag 27 november 1999 @ 16:37:00 #9
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_224640
Quote Willem: Ik wou dat ik dat gezegd had...
Als je niet lacht, ben je dood.
  zaterdag 27 november 1999 @ 16:40:00 #10
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_224641
quote:
op 11-27-1999 om 11:37 AM schreef GHaven het volgende:
[QUOTE]op 11-26-1999 om 10:58 PM schreef doordevil het volgende: (...)Medebewoners moeten hem de hele dag door de tuin heen duwen en roepen: "Maurice pas op, wat ga je hard!!"(...)
Ha ha


[/quote]

nog meer lol, echt wel goed,

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_224642
quote:
op 11-26-1999 om 10:58 PM schreef doordevil het volgende:
Las vanavond de in Viva een interview met Bianca. Vindt zichzelf een prettige radiostem hebben. Ja, misschien als je 4 jaar op de vlucht bent geweest voor het Moffentuig, de bodem uit je bestaan is geslagen en als je Bianca dan door het radiootje in het uitgeholde boek hoort misschien dat je daar onder bepaalde omstandigheden, bijvoorbeeld met een aan stukken geschoten been gezellig naast naast je in de modder enige troost uit zou putten, maar verder lijkt het mij dat je dit diep in de zondagnacht op Radio Oosteinderplas moet programmeren. Wel een groot voordeel dat je haar niet ziet, dat moet ik toegeven.

Het virus dat Bianca-allergie veroorzaakt is zo te zien nog steeds actief (zie ook het Bianca in Viva topic).

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')