Het is een pik volgorde in het leger, je doet je taken en voor de rest...niks.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:26 schreef Ballistic het volgende:
Zo'n mentaliteit van strikt doen wat je moet doen, maar niks meer en niks minder.
partime commando'squote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:21 schreef TiMPiN het volgende:
Ik heb ook een x een voorlichting gehad...mooi te weten gekomen dat verkenners parttime commando's zijn:') en meer van dat soort ongein(werd gwn oude shit verteld die ik wel wist maar de "voorlichter" niet:') )
Heel ongemotiveerd volk(banenwinkel A'dam). Heeft niet echt meegespeeld in mijn keuze maar ik heb er toch een vrij afgezaagd gevoel aan overgehouden
Hahaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:48 schreef mrfool het volgende:
[..]
Het is een pik volgorde in het leger, je doet je taken en voor de rest...niks.
bij de amerikanen is het nog erger!
eentje doet de computers opstarten
de andere de applicaties
en dan pas de persoon die moet werken met de computer.
Dus beetje dom volk en pik volgorde volgen.
Wat mankeert er aan dit bataljon?quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:08 schreef spy08 het volgende:
Weet je wat erger is? als je bij onderdelen als Van Heutsz ofzo terecht komt. Dat is echt kneuzen paradijs. Echte kerels zitten bij Limburgse Jagers,Mobiele luchtbrigade,Korps Commando Troepen, Mariniers en natuurlijk KMAR. De rest is leuk maar hoort niet in het rijtje top onderdelen thuis(nee dus ook geen stoottroepen)
zozo, en wat is er mis met de Princes Irene brigade? En mag ik vragen waarom de Koninklijke Marachausse echte kerels heeftquote:Op maandag 6 oktober 2008 23:08 schreef spy08 het volgende:
Weet je wat erger is? als je bij onderdelen als Van Heutsz ofzo terecht komt. Dat is echt kneuzen paradijs. Echte kerels zitten bij Limburgse Jagers,Mobiele luchtbrigade,Korps Commando Troepen, Mariniers en natuurlijk KMAR. De rest is leuk maar hoort niet in het rijtje top onderdelen thuis(nee dus ook geen stoottroepen)
Regiment van Heutz IS luchtmobiel net als de Stoottroepen Prins Bernard. Je beweert dat in het Regiment van Heutz alleen maar kneuzen zitten en dat de Stoottroepen niet in het rijtje van "echte kerels" thuishoren. Terwijl je in je vierde zin stelt dat Luchtmobiel voor echte kerels is. Dan klopt er toch iets niet?quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:08 schreef spy08 het volgende:
>proest<quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:08 schreef spy08 het volgende:
Kijk, weer iemand met verstand van zaken! Mag ik weten op welke verjaardag en van welk ver familielid die een kennis heeft waarvan de broer militair is gehoord hebt?quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:08 schreef spy08 het volgende:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:12 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Kijk, weer iemand met verstand van zaken! Mag ik weten op welke verjaardag en van welk ver familielid die een kennis heeft waarvan de broer militair is gehoord hebt?
BSB even daargelaten ofcoursequote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:59 schreef JLMR het volgende:
Van Heutsz was als ik me niet vergis vroeger iets anders, meer wacht lopen bij de sites enzo, daar zaten dus wel allemaal lui die lomp waren en was meer als straf bedoeld als je daar werd neer gezet, waarschijnlijk dat hij dat bedoeld, nu is het idd een luchtmobiel onderdeel
ik(alleen als het mooi weer is, bij regen functioneer ik niet).quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:25 schreef L-IS het volgende:
wie van de mensen in dit topic is daadwerkelijk militair? Ben ik wel eens benieuwd naar... die grote muil altijd overal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |