abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 26 november 1999 @ 19:25:00 #1
1259 Panther
Ik Ben Niet Aardig!
pi_224545
Ik denk al, wat is het stil op het net!! Maar jullie zitten natuurlijk allemaal BB te kijken! Ik moet werken helaas.

Vertelvertel, hoe was het? Inhoudelijke en reflectieve waarnemingen zijn allen welkom.

Groowwwl!

pi_224546
Het was wel een aardige uitzending vondt ik. Niet echt dingen dat me op is gevallen, alleen één ding, Willem dus . Toen Bart even de DBK in moest "Sorry Bart we hebben een foutje gemaakt, je koffer staat klaar in het voorraadhok"..brrrrrrrr, ja Willem wie weet staat die over twee weken wel voor jou klaar dat zou eens zijn.

De jongens maakte het wel gezellig voor Karin en Bart en Maurice hadden een ravotpartij die er sportief uitzag, zulke grote vijanden zijn ze niet dat geloof ik eerlijk gezegd niet.

HAHAHA...wat ik het leukste vondt was dat Ruud gelijk het bord van Bart inpikte toen Bart achter anouk aanging...was leuk om te zien.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 26 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_224547
Het was deze keer best wel een leuke uitzending, al zat Ruud wel weer te zeuren over het feit dat Cherille het huis had moeten verlaten (Hij had haar toch zelf ook genomineerd !!??), verder was het wel duidelijk waarom gisterenavond de bierflesjes omgeruild werden. Verder zullen de bewoners nog veel "plezier" beleven aan het schitterende bad, dat ze als verrassing gekregen hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door Sherlock (Datum 26 November 1999).]

"Dr. Watson: I will represent the official police until their arrival." &lt;P&gt;
  vrijdag 26 november 1999 @ 19:44:00 #4
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_224548
/me is helemaal confused

aanleiding de tedere aanrakingen van Mauw .
Na de ravotpartij in de slaapkamer, was Mauw duidelijk ontoerd en blij tegelijk, hij zocht bevestiging van het feit dat hij niet het onderspit had gedolven in de stoeiscene.
Op zijn knieen met zijn armen teder op Bart's lendenen, keek hij Bart aan en zei smachtend(smekend/vragend):"Dat had je niet van me verwacht he?".(doelde daarbij op het feit dat Bart nog gewonnen nog verloren had.

Dit moment vond ik persoonlijk prachtig.)+

(overigens niet met de intentie om met bovenstaand "verslag van de uitzending" een hetze te ontketen "is mauw toch homo", want op DIE manier heb ik het dus niet bekeken, het was gewoon eventjes heel puur en gemeend

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda (Datum 26 November 1999).]

  vrijdag 26 november 1999 @ 19:49:00 #5
1259 Panther
Ik Ben Niet Aardig!
pi_224549
Hebben ze nog gebadderd?
Groowwwl!

  vrijdag 26 november 1999 @ 19:49:00 #6
1259 Panther
Ik Ben Niet Aardig!
pi_224550
oeps. 2x sorry, en ik kon het niet wissen, raar...

[Dit bericht is gewijzigd door Panther (Datum 26 November 1999).]

Groowwwl!

  vrijdag 26 november 1999 @ 19:54:00 #7
1693 Naf
het monster van de Moerplaat
pi_224551
Geweldige uitzending! En dat mag ook wel weer eens een keer. Anouk daagde Bart uit met eten gooien, en dat deed ie. Hartstikke tof, en Ruud haakte in. De bloedworst zat tegen de ramen, hahaha. Ook wel gelachen om dat liedje bij de deur.
Die Bart, dat wordt nog wel wat. Mies heeft een vreemde knokpartij met Bart. Bart had dat toch wat anders ingeschat. Dikke kleffe zoen van Mies voor Karin. Karin ging bijna Bart zoenen. Nog even en Willem kotst Mies en Karin uit, daar heeft ie al voor gewaarschuwd, op zijn achterbakse wijze.
Gelukkig Ruud ook weer even in leven/actie gezien. Het wordt weer leuk!
'We zijn met de meesten die niets anders hoeven dan hun hoofd in de zon'... en mediageil zijn.
  vrijdag 26 november 1999 @ 19:58:00 #8
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_224552
panther, er is niet gebadderd, maar Bart vertelde dat het bad dus WEL daarvoor bedoelt was, er ontstond direct een lacherige situatie waarin Mauw het had over "roestplekken op je rug, en de daaruit voortvloeiende zweren ">maar, er is "nog" niet gebadderd. (ik heb uit de streamverslagen begrepen dat het bad nu in de voormalige damesslaapkamer staat.)
pi_224553
quote:
op 11-26-1999 om 07:54 PM schreef Naf het volgende:
Dikke kleffe zoen van Mies voor Karin. Karin ging bijna Bart zoenen.

En Bart vroeg om een zoen van M(aur)ies.... Kreeg-ie overigens niet! Hoe moeten we dit nu weer opvatten...

  vrijdag 26 november 1999 @ 20:14:00 #10
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_224554
oliebol, in alle eerlijkheid:
als niet willem maar ruud ofzo dat grapje had gemaakt, had je dan ook zo gereageerd?

ik vond willem vanavond trouwens vrij rustig weergegeven (let wel: weergegeven). hij had mijns inzien wel een rake opmerking toen bart en maurice wat aan het stoeien waren:
"eindelijk de ruzie".

bogus. i'm just a jealous guy.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
  vrijdag 26 november 1999 @ 20:28:00 #11
1201 tina
Fok!Member
pi_224555
Het wordt inderdaad weer leuk. Dit was in ieder geval weer een ouderwetse uitzending.
Dat in de slaapkamer kletsen en ouwehoeren met drank op en kaarsen aan deed me weer denken aan de eerste weken van BB.
Er werd veel gestoeid en gezopen . Volgens mij zijn de bewoners opgelucht dat Anouk weg is. Dat zingende afscheid in de gang was ook wel geinig. Die zoen van Mauw en Kaar was inderdaad klef (en nat) Ach ja als ze het maar lekker vinden.
Greetz Tina

  vrijdag 26 november 1999 @ 20:45:00 #12
521 ruby
Hell yeah!
pi_224556
Het viel me weer helemaal mee vanavond, ik vond het een leuke uitzending.
Bartje vroeg dus of er van dat huishoudgeld een joint gekocht mocht worden, maar daar waren de bewoners het niet zo mee eens geloof ik. Ik hoorde Karin wat blèren, maar kon het niet helemaal verstaan. Nou ja, wie weet stuurt de familie van Bart er wel een (of meerdere) op naar 'm en word dat in de verleidingskast gedeponeerd.
Die stoeipartij tussen Bart en Maurice, was dat een voorteken dat we binnenkort wel eens wat meer van dat soort acties (maar dan serieuzer) kunnen verwachten. Aangezien die psycholoog aan Rolf z'n tafel of wat het ook moge wezen, aangaf met z'n diagram dat Bart en Maus binnenkort wel eens wat mot zouden kunnen krijgen.

Groetjes
Groetjes

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_224557
Heel slim van bart om toch enkele keren te herhalen tegen Willem dat hij al drie nominaties had overleefd.

Willem zal volgende keer niet durven stemmen op bart

uiteraard genoten van de eetgooi scene, Bart zit volgens mij lekker in zijn vel, en dat is te merken ook. Laat hem maar winnen, dat gun ik hem wel. Beetje leven in de brouwerij tenminste en iemand die een confrontatie niet uit de weg gaat.

Oke, het is weer vrijdag, en het lijkt de steen en been klaagbox wel met Ruud Wat een ouwe zeur is dat geworden zeg.

Na de reclame heb ik niet veel meer gezien, had geen zin in diepe gesprekken met infrarood camera's en K+M onder de deken. Zag wel een seconde dat M+B aan het stoeien waren en M het aflegde. Soi, hij had toch niet gehoopt te winnen?

*** I have this condition ***
pi_224558
ja dat was wel leuk.
Maurice heel onzeker, "heb ik het goed gedaan meester?
Het viel mij ook al op, was ,t Tina die dit melde? dat het gelijk weer een heel erg hecht ploegje werd. Zovan Yes Anouk is weg, we gaan er weer voor!
By the way, vond het slim van Bart om nog eens op het nomineren te komen en zich af te vragen ,hoe je je het best moet gedragen,(kunt) om niet weggestemd te worden. Bart de WINNAAR.
  vrijdag 26 november 1999 @ 21:05:00 #15
1201 tina
Fok!Member
pi_224559
quote:
op 11-26-1999 om 08:45 PM schreef ruby het volgende:
Het viel me weer helemaal mee vanavond, ik vond het een leuke uitzending.
Bartje vroeg dus of er van dat huishoudgeld een joint gekocht mocht worden, maar daar waren de bewoners het niet zo mee eens geloof ik. Ik hoorde Karin wat blèren, maar kon het niet helemaal verstaan.

Karin zei: Bart dat ga je toch niet promoten op tv!

Tja Karin drinkt wel een fles wijn leeg,maar blowen dat kan niet hoor. Tja dat heb je he als je op de Veluwe woont, in zo'n dorp op die leeftijd.

Het lijkt me wel lachen als ze een keer gaan blowen. Dan kunnen we aardig wat diepgaande gesprekken en lachkicks zien denk ik.

Even aan Jumparound vragen of Barts ouders wel weten dat Bart blowt.. maar dat is een andere topic.

Greetz Tina

pi_224560
quote:
op 11-26-1999 om 08:14 PM schreef bogus het volgende:
oliebol, in alle eerlijkheid:
als niet willem maar ruud ofzo dat grapje had gemaakt, had je dan ook zo gereageerd?


Jazeker Bogus dat had ik gedaan, alleen zou Ruud of de rest niet zo een opmerking maken, duidelijke Willem fan? ...geeft niets hoor. Zo heeft iedereen zijn eigen fan toch? De topic is er ook voor om even te kunnen reageren over wat je niet echt top vindt dus vandaar mijn schrijven , neem het niet te serieus op, lekker uitwaaien over de uizending kan en mag.

p.s Ruud is dus niet mijn fan hoor dat even voor de duidelijkheid, ik heb er twee en dat is helaas niet Willem en ook niet Ruud
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 26 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  vrijdag 26 november 1999 @ 21:18:00 #17
1827 meertje
zo zacht als een veertje
pi_224561
BARTJE is voor mij de absolute WINNAAR
Als P. me kietelt moet ik lachen Hi Hi Hi


  zaterdag 27 november 1999 @ 01:03:00 #18
995 PeteRp
What a decade!
pi_224562
Bart Rulez!
Tell the others!
  zaterdag 27 november 1999 @ 09:38:00 #19
1036 Djie Ahr
Wordt het nog mooi op de weg!
pi_224563
Wanneer komt er nou eindelijk eens iets zinnigs uit Ruud?
Almere = Water, bos, strand, leuk wonen en hééél veel meer.


abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')