abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_224458
Ik ben inmiddels even naar de kapper geweest om te scannen
zie http://www.xs4all.nl/~pasquale/bbbianca.html


enjoy!

=====

In de nieuwe viva staat 'n interview met Bianca. Maandag in de winkel, maar abonnees hebben 'm vandaag of zaterdag al (ja ik ben een abonnee )

vrij lang stuk, ik zal wat quoten voor jullie:

.. Het was een ongelooflijke kick dat ik iedereen verraste met mijn besluit op te stapppen. Dat heb ik toch maar mooi geflikt! Ik dacht dat het duidelijk was, maar iedereen bleek in rep en roer. Inclusief het team van Big Brother...

.. Er viel weinig te beleven in het huis, uiteindelijk zakte iedereen weg in apathie. Felle discussies bleven uit. Ik heb vaak genoeg geprobeerd de boel op te stoken. Irritatie is gezond. Ik haal er in ieder geval energie uit...

...Op het moment dat ik nog in het BB huis was, waren Willem, Ruud en Maurice het meest populair. Het gaat om heel basale dingen. Eten is echt het allerbelangrijkste in het huis, en dat maakt Willem onmisbaar. Iedereen kan koken, maar hij weet van niets, iets te maken.
Ruud brengt gezelligheid. Als hij zijn gitaar pakt is er weer sfeer in huis. Maurice kan heel vrolijk en actief zijn, bovendien knapt hij allerlei klusjes op. Hij is handig en creatief. Onbegrijpelijk dat hij bij de kijkers zo saai overkomt, hij kan juist zo hyperactief zijn dat hij helemaal dorostlaat. Je kunt ontzettend met hem lachen en dollen...

... Idem dito met de kat. Iedereen wilde een kat, maar bart stemde tegen. Dat was puur een machtsspelletje. Hoe kun je op zo'n stomme manier wrak nemen? Als je iets tegen me hebt, prima, spreek het dan uit, maar laat niet de hele groep eronder lijden...

(over de tattoo)
.. Ik wilde een mooi stuk lichaamsversiering, iets wat helemaal bij me past. En van deze is geen tweede. Die wil ik om uniek te zijn, die zit diep in mij. Ik heb de tatoeage zelf ontworpen samen met Errol, degene die hem gezet heeft. Een groot exemplaar heeft een veel mooier effect dan zo'n klein dingetje, ook op langere termijn. Deze loopt mee met de spieren van mijn rug en dat maakt 'm extra mooi. Het is een kunstwerk waar ik heel trots op ben. Een cadeautje aan mezelf..

tot zo ver, misschien is er iemand anders die tijd en zin heeft om het hele stuk over te typen of te ocr'en.. ach, misschien doe ik dat nog wel als jullie dat willen

groetjes,
Q

en bij deze wil ik ook nog iedereen heel erg bedanken voor het bijhouden van de dag en nachtstreams, ik lees ze elke dag. geweldig!

[Dit bericht is gewijzigd door Q (Datum 26 November 1999).]

pi_224459
Q. Bedankt voor je info. Geinige homepage trouwens.
Kan iemand dit stuk uit de Viva niet even scannen??

Greetz Tina

pi_224460
Ja, zie liever gewoon het hele stuk....
Er is vast iemand die "iemand kent die de Viva schijnt te lezen", anders is er vast wel ergens een kapper met een scanner

Groeten....

net niet te oud
pi_224461
Jesus!...Ook al in de Viva wil Bianca zg de
interlectuele trut uithangen...ik ga alle Viva“s opkopen en ritueel verbranden
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_224462
quote:
op 11-27-1999 om 12:27 PM schreef Letterman het volgende:
Jesus!...Ook al in de Viva wil Bianca zg de
interlectuele trut uithangen...ik ga alle Viva“s opkopen en ritueel verbranden



Ach joh als Bianca er blij om is dat de Vivalezeressen haar als intelectueel zouden zien, dan zegt dat ook weer iets over het intellect van Bianca zelf.

Maar inderdaad laat dat mens haar mond houden in de media, ze heeft al genoeg 'pretentieus' gezwamd.

fake a dream
pi_224463
quote:
op 11-27-1999 om 12:27 PM schreef Letterman het volgende:
Jesus!...Ook al in de Viva wil Bianca zg de
interlectuele trut uithangen...ik ga alle Viva“s opkopen en ritueel verbranden


hehe, ik doe mee

pi_224464
quote:
op 11-27-1999 om 12:27 PM schreef Letterman het volgende:
Jesus!...Ook al in de Viva wil Bianca zg de
interlectuele trut uithangen...ik ga alle Viva“s opkopen en ritueel verbranden


Letterman en alle medestanders; ik snap niet waar je het vandaan haalt dat Bianca de 'intellectuele trut' uit zou hangen. Bedoel je soms dat Viva voor intellectuelen is?
Wat ik van Bianca uit de Viva opmaak komt op mij helemaal niet pretentieus over.
Gewoon een leuk interviewtje, verder niks.

Dat Mona nu al 4 keer met haar hoofd in de Telegraaf heeft gestaan met drie keer niks aan informatie schijnt minder indruk te maken...Die krant kun je beter gelijk bij het oud papier gooien.

  Redactie Frontpage zaterdag 27 november 1999 @ 15:48:00 #8
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_224465
helemaal mee eens Liz
Die mona loopt overal te klagen dat ze zo zielig is en terug wil enzovoort en krijgt pagina's aandacht. Ik denk dat Bianca wel wat meer te vertellen heeft. Ik denk zelfs dat ze best de Viva column van Suzanne Rethans kan overnemen.

pi_224466
ahem suzanne schrijft al tijden geen columns meer hoor, of bedoel je ons aller Daphne Deckers?

oh jee ik begin als een die hard viva lezer te klinken

ah verrek, over colums en bianca, ze *heeft* een column in de viva! Ik weet niet of het eenmalig is.... maar dit schrijft ze:

Sinds mijn vertrek uit het BB huis is mijn leven 180 graden gedraaid. Van een anoniem persoon ben ik gebombardeerd tot bekende Nederlander. Interviews geven, fotosessies doen, naar feesten en uitreikingen. Iedereen herkent mij nu. Boodschappen doen duurt nu zeker twee keer zo lang. Maar het is ook wel leuk. Ik heb voor het eerst in mijn leven een platina plaat in ontvangst mogen nemen. Van de BB-tune 'leef' en ons eigen nummer zijn al meer dan 75.000 exemplaren verkocht. Daar ben ik echt ontzettend trots op.

Maar af en toe zijn er ook momenten dat ik denk: was ik maar even terug in het huis. Daar was het heel vertrouwd en veilig. Daar was weinig stress, had je geen verantwoordelijkheden. Ik moet nu echt weer wennen aan alle drukte. Zeven weken lang is er complete rust in mijn leven geweest. Ik had geen zorgen en maakte me over weinig dingen druk. Het draaide in het huis alleen om het hier en nu.Af en toe vergat ik zelfs dat er ook nog een buitenwereld was.

Doordat je geen verantwoordelijkheden meer draagt, is het net alsof de tijd daar stilstaat. In die zin was het aspect tijd ook niet meer belangrijk, en hoe je die tijd invult ook niet. Idere dag lijkt hetzelfde.

Maar nu... ik krijg zoveel nieuwe indrukken. En dan bedoel ik niet alleen de interviews en de fotosessies. Ook heel gewone dingen als de radio aanzetten, naar de kroeg gaan en schrijven in mijn dagboek zijn ineens heel bijzonder na zeven weken in het big-Brotherhuis!

==

[Dit bericht is gewijzigd door Q (Datum 27 November 1999).]

  Redactie Frontpage zaterdag 27 november 1999 @ 22:06:00 #10
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_224467
quote:
op 11-27-1999 om 04:19 PM schreef Q het volgende:
ahem suzanne schrijft al tijden geen columns meer hoor, of bedoel je ons aller Daphne Deckers?


Nee, ik bedoel Suzanne en ik weet dat ze gestopt is. Nieuwe weg ingeslagen, blabla. Maar ondertussen was wel mijn favoriete columniste weg, ik las haar voor het eerst in Havanna, dat studentenblaadje. Ik ben overigens ook een die-hard Viva lezer, en omdat de treinen steeds meer vertraging hebben spel ik de viva altijd in de Wizzl.

pi_224468
quote:
op 11-27-1999 om 01:42 PM schreef liz het volgende:
Letterman en alle medestanders; ik snap niet waar je het vandaan haalt dat Bianca de 'intellectuele trut' uit zou hangen. Bedoel je soms dat Viva voor intellectuelen is?
Wat ik van Bianca uit de Viva opmaak komt op mij helemaal niet pretentieus over.
Gewoon een leuk interviewtje, verder niks.

Dat Mona nu al 4 keer met haar hoofd in de Telegraaf heeft gestaan met drie keer niks aan informatie schijnt minder indruk te maken...Die krant kun je beter gelijk bij het oud papier gooien.


Liz, wat ik bedoel is dat Bianca (opmakende uit de scenes in BB + de gelezen interviews)
zichzelf verheven voelt boven de BB bewoners.

Ze wil altijd laten zien te weten hoe andere mensen zijn en hoe ze eigenlijk in het leven moeten staan. Bianca is ZO met het leven bezig dat ze er vanzelf ongelukkig van wordt. Bianca en haar zin van het leven is gebaseerd op een stukje basis theorie. Hiermee trekt ze een oordeel terwijl ze niet verder heeft uitgezocht wat de grondslag is waardoor mensen uiteindelijk worden gevormt.
EN DAT irriteert mij mateloos..Ze wil de wijze madame uithangen terwijl ze er vaak helamaal naast zat!!!

Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_224469
quote:
op 11-27-1999 om 10:06 PM schreef SunChaser het volgende:
Nee, ik bedoel Suzanne en ik weet dat ze gestopt is. Nieuwe weg ingeslagen, blabla. Maar ondertussen was wel mijn favoriete columniste weg, ik las haar voor het eerst in Havanna, dat studentenblaadje. Ik ben overigens ook een die-hard Viva lezer, en omdat de treinen steeds meer vertraging hebben spel ik de viva altijd in de Wizzl.

Sunchaser, goed nieuws voor je. Suzanne schrijft tegenwoordig in de Intermediair Starters (ja ook via de Intermediair Site te lezen als het meezit). Dus moet je daar maar even een abbonement op regelen.

  maandag 29 november 1999 @ 13:32:00 #13
1198 Fly (on the wall)
kijkt wel en zegt iets
pi_224470
quote:
op 11-29-1999 om 10:57 AM schreef Liejannuh het volgende:
Sunchaser, goed nieuws voor je. Suzanne schrijft tegenwoordig in de Intermediair Starters (ja ook via de Intermediair Site te lezen als het meezit). Dus moet je daar maar even een abbonement op regelen.

Lieve Q en Liejannuh,

FF heel erg off-topic. Maar viel het jullie niet op dat de Rethans-columns uit Havanna nog eens dunnetjes werden overgeschreven in de Viva. Fraai staaltje van journalistieke recycling. Rethansje heeft ooit ook nog eens bij de Elle gewerkt maar is daar uitgekotst wegens journalistieke wanprestatie. Gelukkig heeft ze een leuk smoeltje en is nu bij Intermediair onder de pannen.

Bianca mag van mij zo in de Viva. Heeft wel iets rechtvaardigs. Sabine en Tara in de Playboy, Bianca in Anybody. Wedden dat we haar herkennen

pi_224471
quote:
op 11-29-1999 om 01:32 PM schreef Fly (on the wall) het volgende:
Bianca mag van mij zo in de Viva. Heeft wel iets rechtvaardigs. Sabine en Tara in de Playboy, Bianca in Anybody. Wedden dat we haar herkennen

Hahahahahaha Fly een hele goeie!!

enne Q: Bedankt voor 't scannen; leuk om te lezen. Gek he, als je Bianca niet in BB gezien zou hebben zou dit interview zo gek nog niet lijken, volgens mij.....
(maar nu.....)

pi_224472
Ik heb dus de VIVA gelezen...Wat een arrogante misbaksel in die Bianca zeg he!
Ze vindt zichzeluf wel errug goed.
Voor Bianca heb ik geen goed woord over alleen maar X 120.00000
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_224473
hmm... hoe kan je quoten?

bigsister: graag gedaan hoor

fly: ik ken suzanne alleen vanuit de viva, en ik moet eerlijk zeggen dat ik haar colums minder leuk vond dan die van daphne.. (ze was als vervangster van daphne ingezet toen die met zwangerschapsverlof was)

over bianca.. ik vind haar toch een van de leukere personen van BB. niet zo oppervlakkig.


  Redactie Frontpage dinsdag 30 november 1999 @ 07:01:00 #17
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_224474
quote:
op 11-29-1999 om 01:32 PM schreef Fly (on the wall) het volgende:
Lieve Q en Liejannuh,

FF heel erg off-topic. Maar viel het jullie niet op dat de Rethans-columns uit Havanna nog eens dunnetjes werden overgeschreven in de Viva. Fraai staaltje van journalistieke recycling.


Ik heb 2 jaar geleden Suzanne een e-mail gestuurd naar aanleiding van een column. Toen liet ze me in een reactie weten dat ze naar de Viva ging en dat een deel werd overgenomen, dus het was geen geheim ofzo. Maar ik weet dus dat veel onderwerpen o.m. haar miskraam veel eerder plaatsvond.
Ik vond het een lekker ding, maar haar nieuwe columns spraken me steeds minder aan helaas, je zag ze gewoon met de week veranderen. Later bleek dat het gewoon kut met haar ging en toen stopte ze ermee. Ik vond die foto in de Havanna (close up) veel leuker dan die waarin ze als Viva vrouw werd gepresenteerd. Ik vind Suzanne helemaal geen Viva vrouw.
Ik zoek overigens wel een Viva vrouw Maar zo off-topic wil ik niet gaan

pi_224475
Q....

Dank voor het bezoek aan de kapper. Ergens diep van binnen wist ik dat er kappers waren met een scanner !

Ik ben nog bij de dokter geweest...maar een CAT-Scan vanhet artikel was helaas niet leesbaar....


Greetz en multiple thanx

net niet te oud
pi_224476
quote:
op 11-28-1999 om 01:46 PM schreef Letterman het volgende:
Liz, wat ik bedoel is dat Bianca (opmakende uit de scenes in BB + de gelezen interviews)
zichzelf verheven voelt boven de BB bewoners.

Ze wil altijd laten zien te weten hoe andere mensen zijn en hoe ze eigenlijk in het leven moeten staan. Bianca is ZO met het leven bezig dat ze er vanzelf ongelukkig van wordt. Bianca en haar zin van het leven is gebaseerd op een stukje basis theorie. Hiermee trekt ze een oordeel terwijl ze niet verder heeft uitgezocht wat de grondslag is waardoor mensen uiteindelijk worden gevormt.
EN DAT irriteert mij mateloos..Ze wil de wijze madame uithangen terwijl ze er vaak helamaal naast zat!!!



Hoezo, verheven boven de andere bewoners? Zag je haar naar beneden kijken? Bianca was juist degene die zich in de andere bewoners verdiepte. Zij deed tenminste nog haar best om een ander te begrijpen. De huidige bewoners gaan confrontaties uit de weg door dooddoeners te lanceren. "Ach ja, zo heb je allemaal wel wat"- dat jargon. Bianca deed niet alsof ze alles wist, sterker nog, ze kwam zelfs onzeker over, en vroeg vaak om bevestiging. Bianca was ook niet te beroerd om een stevige discussie aan te gaan.
Die wachtkamergesprekken waar we nu op vergast worden zijn 1 grote facade: 'Wat is het hier nu gezellig'.
Laat Bianca zogenaamd lekker ongelukkig zijn! Dat geeft meer diepgang, en is wat mij betreft realistischer.

pi_224477
Wat mij vooral opviel in het interview was de onthulling dat de bewoners bij een van de nominatierondes een 'systeem' hadden bedacht waarbij ķedereen werd genomineerd. Dit leek hun wel zo eerlijk, omdat het publiek dan moest kiezen.

Voor degenen die het niet gelezen hebben: Bianca vertelde dat ze het jammer vond dat er twee bewoners waren die het hier niet mee eens waren en het plan daarom niet doorging. Ze denkt dat deze bewoners ervan uitgingen dat zij toch niet genomineerd zouden worden en meldt terloops dat dit overigens niet het geval was. De eerste namen die mij toen te binnen schoten waren Bart en Sabine, omdat zij inderdaad niet hadden verwacht genomineerd te worden. Als dat zo is, was het natuurlijk extra pijnlijk dat ze samen genomineerd werden. Bovendien verklaart het waarom ze bijna allemaal op Sabine en Bart stemden. Wie het laatst lacht... Zeker weten doe ik het echter niet.


pi_224478
het zit haar blijkbaar nog steeds erg dwars dat bart er voor zorgde dat zij geen poes in huis kregen. vond het zelf wel lachen.
bianca was overduidelijk het meest met de camera bezig. hoe ze over zou komen, leek onzeker. Van mij had ze er toen nog niet uit hoeven gaan, maar dat ik kan zeggen haar erg te missen? nee.
pi_224479
Nog even ter verduidelijking van het interview: Op de cover van de VIVA staat Bianca afgebeeld met tekst:
'Ik ben zo verkeerd overgekomen op tv!'

In het interview zelf staat hier weinig over. Manipulatie Viva?


quote:
op 12-01-1999 om 08:02 PM schreef itsme het volgende:
Van mij had ze er toen nog niet uit hoeven gaan, maar dat ik kan zeggen haar erg te missen? nee.



abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')