abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_224435
Goede avond allemaal,

Dag 72

De avond en nachtstreams zijn weer aangemaakt, veel plezier!!!

Screenshot v/d dag
9.17 Ruud voert zijn visjes zoals hij elke ochtend trouw doet, maar hij is er niet gerust onder, gisteren bleek al dat de vissen zich niet happy voelen.

Aan alle posters in dit topic: dank namens iedereen die niet kan kijken. In onderling overleg hebben we besloten dat degene die in de ochtend het eerste op het net is, rond 9.00 uur een nieuwe dagstream aanmaakt. Deze stream laten we dan doorlopen tot ongeveer 18.00 uur. Rond die tijd wordt een topic voor de avond/nachtstream aangemaakt (met dezelfde datum). Je kunt soms bij je eigen reactie de EDIT optie gebruiken (potlootgifje rechtsboven in je reactie), zodat je verder kunt gaan in je eigen streamverslag. Vooral als je net na je gezette verslag je nog wat wil bijvoegen is dat een handige optie. Dan volgen je verslagen niet te vaak achter elkaar , het is dan beter te lezen voor de niet stream kijkers. Realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB-, we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven.

NOG EVEN DIT:

Dit is dus een LIVE STREAM verslag, voor alle andere eigen interpretaties zijn er andere Topics geopend waar je terecht kunt. Daarbij is er nu een Topic die Voyeur heeft geopent en die heet "Commentaren bij de livestream verslagen" , daar kun je alles kwijt wat je wilt. Gebruik aub die optie omdat anders deze verslagen zo gauw "vervuilen" en dat is niet de bedoeling.

En nou weer aan het werk

Laatste streamverslag was:

quote:
op 11-26-1999 om 03:16 PM schreef oliebol2000 het volgende:
Ruud sproeit met de rode tuinslang alles nat. Na die beurt rolt hij de slang weer op en hangt die rechts van het huis, bij de houtstronken. Daarna pakt hij de groene bezem en al neuriet schrobt hij de stenen.

Maurice is de WC aan het schoonmaken en teven de douchecabine.

15.22 Willem wast de ramen van de keuken, Ruud ruimt de laatste troep op in de tuin en de kipjes kijken toe als heuze echte toeschouwers.

Ruud legt de bedlakens over de waslijn buiten , die heeft Karin net uitgewassen.

Verder is het een schoonmaakmiddag aan het worden , ik ga er even van tussen, tot straks bij het aanmaken van de avondstreams.



------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 26 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_224436
Bart, Willem en Karin zitten op de bank te lezen. Behalve Bart die is aan het kaarten. Ruud en Maurice zijn op de slaapmaker en lezen ook beide daar een boek.

17.38 een vliegtuig komt over en zo te horen vrij laag. Ze lijken er al gewend aan te raken want ze reageren verder niet.

W: "het kippehok is ook al schoon dus dat hoef je niet meer te doen" zegt hij tegen Bart.

Karin is zich wat aan het opfrissen en Willem begint met het eten. Hij vertelde aan Karin dat het zo klaar was, ze eten macaroni, sla en een stukje vlees.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 26 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_224437
Willem en Bart staan in de keuken en bekommeren zich om het eten.

B: "toen iedereen nog sliep vroeg Hans kun je even naar de DBK komen de batterijen ophalen. Ik had zelf koffie gezet en zei ik drink even koffie op en dan kom ik wel, toen heb ik me nog gedouched en daarna heb ik de batterijen opgehaald, dat was tegen 8.50 of zo"

W: "hoelaat was je op dan?"

B: "tegen half negen dacht ik"

Willem is buiten om wat groente van het land te halen.

W: "we gaan macaroni eten met sla en dan staat het binnen een kwartier op tafel want ik het vreselijke trek"

K: "ik ook, ik heb heel erg honger"

Bart helpt Willem zijn zender beter om te doen, die stopt hij in zijn achterzak van zijn broek.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 26 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_224438
Maurice en Ruud liggen nog in bed en zijn zich wat aan het uitrekken.

Willem en Bart zijn met elkaar wat aan het fitten in de keuken, niet echt heel erg maar toch wat lichtelijk geirriteerd allebeide. Ze hebben het over de weekboodschappen.

Bart haalt het vliegtuigje op dat hij deze week heeft gemaakt, die lag op zijn kamer.

18.36 Bart heeft het over de verzekeringsmaatschappijen.

K: "ik heb honger!!, ik ga Ruud en Maurice wakker maken"

B: "op de militaire basis in duitsland mocht je ook niet roken aan tafel maar dat werd wel gedaan"

18.40 De Stem roept of er eentje van hun in de DBK wil komen. Bart gaat ernaartoe

K: "we zullen wel intructies krijgen over die dozen"

Willem praat zachtjes dat ik het niet kan verstaan , hij zit bij Karin op de bank te wachten wat Bart te vertellen heeft zo als hij uit de DBK komt.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 26 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_224439
Bart komt terug en maakt de anderen wakker en ze moeten op de bank komen hij heeft een envolope met een verrassing...

Hij leest voor:

We hebben een stoel gekregen, hij staat in het voorraadhok, we mogen hem alleen maar gebruiken als een opdracht. het grootste gedeelte van de tijd van BB huis zit erop het zal niet de makkelijkste tijd zijn en worden, je mist je kinderen, familie en vrienden, en de feestdagen komen eraan. Daarom willen we jullie een kado aanbieden die van waarde is. Het Kado heet "De hotchair", de uitwerking ervan moet positef zijn, dat zijn ook de spelregels..de "hete stoel", de hotchair is een stoel om feedback te krijgen van elkaar. Het biedt jullie de gelegenheid om gevoelens te uiten, de eerste persoon plaatst zich in de stoel, de anderen zitten eromheen, en zegt of jij vindt dat de relatie goed is met degene of dat de relatie niet goed is. Je moet je mening geven zodat je de andere niet beledigd. Hoe geef je opbouwend feedback. Een voorbeeld "ik vindt dat jij achter mij om wat doet en over mij praat en wil dat graag weten". Dus praten in de "ik" vorm. Het gaat erom wat jij zelf vindt dat beter kan in relatie tot je huisgenoot. Je mag geen uitspraken doen over een ander die kwetsend is, als iedereen is geweest mag de hoofdpersoon kommentaar geven, dit is opbouwende feedback. Degene die op de stoel zit mag naar die tijd een kadootje pakken, elke week is er een hoofdpersoon.

Pfff mijn hemel wat een tik en luister werk maar dit werd dus opgelezen door Bart, die brief kreeg hij net vanuit de DBK. Vergeef me als het morgen opgelezen wordt en er zitten wat andere woordjes tussen.

Ze gaan naar het voorraadhok en halen daar de stoel op.

M: "wat moeten we nu nog lullen over elkaar alles is al gezegd". Ze lachen erom.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 26 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_224440
Jeetje een echte vrijdag, vanaf 15.00 zit ik al alleen te "lullen" hier , wie weet "lul" ik wel teveel dat kan ook nog.

Maar goed, ze zijn lekker aan het eten, iedereen had honger. Ze hebben het nog over die stoel, dat geeft wel gespreksstof.

Bart zit niet meer op zijn "vaste" plaats maar heeft het plekje opgezocht naast Willem, zo staat het ook wat knusser

19.39 ze hebben het op. Bart lepelt zelfs de pan uit zo lekker was het zo te zien.
Bart pakt een stelling, deze: "opvoeden van kinderen als alleenstaande".

B: "ik vindt dat iedereen recht heeft om een kind op te voeden zoals iedereen dat zelf wil"

M: "ik heb wel eens gezien een homopaar en die voeden de kinderen perfect op"

B: "voor adoptie is het ook een uitkomt, die mensen die echt kinderen willen en wachten op een gezin is dat een perfecte oplossing"

M: "als je alleen naar het kind kijkt, vindt ik het toch dat ze wat missen, ik zeg niet dat homo's dat niet kunnen maar ik vindt toch dat er een vrouwtje en mannetje moet zijn"

B: "een weduwvrouw die een kind op moet voeden zal er meer last van hebben als een kind wordt opgevoed door een paar van gelijke sexe"

R: "ik vindt gewoon als het kind een knuffel en liefde krijgt is dat goed, of dat nu homo of hetroparen zijn, dan maakt het niks uit, als het kind maar liefde krijgt"

K: "er wordt heel vaak vergeten naar het recht van het kind, paren hebben rechten maar waar wordt het kind gehoord, dat is best iets waar vaak lang heen gegaan wordt"

K: "toen wij ons opgaven als pleeggezin waren er ook mensen die een bewuste keuze hadden voor een jongen of een meisje, maar het kind werd niet gevraagd wat die wilde"

B: "ik weet zeker dat er een hoop kinderen absoluut niet eens zijn met hun plaatsing maar ze zijn in ieder geval terecht gekomen en dat is dan op dat moment de hoogste prioriteit" Bart verdiept zich verder in de politiek en heeft het over de partijen, "mensen willen sommigen dingen niet veranderen en zeker als je al zolang hetzelfde doet waarom zou je dan veranderen".
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 26 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_224441
Ze gaan een toetje eten, dit keer dubbelvla. Ruud ruimt de tafel af en pakt schaaltjes en de jampotjes.

B: "ik vindt hopjesvla het lekkerste"

Ruud likt zijn schaaltje met de vinger uit zo lekker is het.

Ze hebben het over een videoclip van een bepaalde song. "The Lemon Tree"

Ruud zijn oogjes vallen bijna dicht na het drinken van een goede wijn en de buik vol te hebben met lekker eten

Nou Panther daar ben ik blij om want het is wel even nadenken vanuit deze kant of het misschien voor anderen een belemming is om te reageren
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 26 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  vrijdag 26 november 1999 @ 20:10:00 #8
1259 Panther
Ik Ben Niet Aardig!
pi_224442
Je houdt eenzaam en alleen stand, maar ik lees wel degelijk mee!!
Groowwwl!

pi_224443
quote:
op 11-26-1999 om 07:29 PM schreef oliebol2000 het volgende:
Jeetje een echte vrijdag, vanaf 15.00 zit ik al alleen te "lullen" hier , wie weet "lul" ik wel teveel dat kan ook nog.

Oliebol2000, Volgens mij waarderen heel veel mensen wat jij doet met die streamverslagen enzo. Ik zou je graag helpen maar meestal kan mijn computer het forum+streams niet aan (oudje) soms lukt het wel maar 4 streams tegelijk kijken lukt sowieso al niet.
He meid ga zo door en als ik kan dan help ik je.


Greetz Tina

pi_224444
Tina en sdb thanks !!, voordeel van een snel Pc'tje , maar ik doe het het met plezier dus ga ook wel door met verslaan . Die wie helpt af en toe is perfect, iedere bijdrage is er eentje. Dit is uiteindelijk een streamtopic. Voor feedback is ook een eigen Topic van Voyeur, voordat weer allerlei reacties komen dat het hier niet hoort , maar even wel lekker zo een oppepper tussendoor , had ik even nodig, thank you!, en nu weer verder

B + K + M hebben het nog even over alle dames die de revue gepasserd zijn. Tara, Sabien, Mona, Anouk, Cyrille en Bianca.

B: "ben jij al eens chagerijnig geweest Karin?"

K: "nee nog niet echt, wel wat verdrietig geweest maar dat is nu over"

B: "ik merk dat ik vroeger wakker ben en ga dan ook uit bed want anders kan ik niet meer liggen, misschien omdat ik gestopt ben met roken dat zou ook een oorzaak kunnen zijn misschien"

Ze willen graag, chocolade, ships en noten om te knabbelen.

De reclames komen aan de beurt en dan de leuke dingen. M: "die van die gier vindt ik leuk, dat hij in de woestijn ligt en net doet of hij dood is, dan komen er allemaal gieren aan en pikken hem aan de bloes en opeens zegt die BOE!!"

K: "die van Rolo vindt ik ook leuk en grappig, dat ze in de bios zitten en die vent de rolo terug wil"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 26 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  vrijdag 26 november 1999 @ 20:24:00 #11
483 sdb
Pluk de dag
pi_224445
Heb net alles dag- en avondverslagen doorgeworsteld. Je doet het niet voor niets! Bedankt.
Life is a moment in space


pi_224446
Bart en Karin liggen op de grond onder de eethoek en rekken hun rug op.

Zo dus

B: "even relexen met de benen op de stoel lekker"

Bart trommelt met zijn armen tegen de onderkant van de tafel, even wat energie kwijt denk ik. Karin kijkt toe en begint met het afwassen, hier wil ik wel een opmerking over maken maar doe het maar niet . Ruud en Maurice liggen op de bank eenboek te lezen. Willem kan ik even niet opsporen.

HAHA..ik zie nu dat ze een badeendje op het water gelegd hebben van de vissen en ook staat daar de "hot chair" die ze gekregen hebben eerder op de avond, zie eerder verslag hier.


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 26 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_224447
Karin heeft thee gezet en ze drinken dat nu samen in de woonkamer met een koekje.

Ze hebben het over laat trouwen. Ruud drinkt de thee met melk

21.16 Ze proberen de "hot chair" uit en lezen nog een keer goed de spelregels. Willem neemt als eerste plaatst. Een discussie ontstaat.

K: "Wat zijn jou negatieve punten dan?"

W: "ik ben wel iemand die iets in eigen hand wil houden maar sterk rekening mee houdt met anderen. Verder mag ik van mezelf zeggen dat ik wel wat "bemoeierig" zijn. Vooral de keuken heb ik wel moeite mee, dat is ook thuis, op school en hier"

B: "dat geeft toch ook niet, je bent nu eenmaal een leraar en zal je dat ook moeten doen zonder belerend over te komen"

M: "maar het eten staat toch hier ook zo klaar op tafel en eigenlijk trek je dat naar je toe, ieder zijn eigen taak toch?"

W: "ik wil niet zeggen dat ik snel wil koken maar ik doe het wel schematisch, zodat alles wel in een keer gaar en heet is, ik besteed er veel aandacht aan en dat vindt ik fijn om te doen"

W: "echt leuke dingen om naar uit te kijken vindt ik ook prettig en dan dat ze wat lekkers op tafel zetten zoals de bitterballen dat was lekker, dat zou ik thuis ook doen"

Iedereen doet actief mee. Ze besluiten elke vrijdag iemand te nemen die in de stoel plaats moet nemen, dat is ook de bedoeling van de opdracht. Willem is dus nu geweest, volgende week weer iemand. HIj mag een kadootje pakken zoals ook de spelregels aangeven. Willem heeft een reep chocolade gekregen en die verdeeld hij nu.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 26 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_224448
21:05 Karin roept Willem omdat er thee is
Bart over Karins boek: 't lijkt wel chinees!
Iedereen knus bijeen rond de bank.
De nieuwe rode stoel wordt er nu ook bijgezet.
Bart leest nog eens de spelregels voor (zie boven)

Willem begint op de rode stoel
1e ronde positieve opmerkingen
geluid valt weg
2e ronde is kritiekronde:
geluid valt weer weg
Maurice: je houdt de bal te lang op je voet omhoog tijdens het voetballen.

Willem vindt dat hem het koken opgedrongen is.
Willem heeft wel moeite met het overlaten van kookactiviteiten aan anderen.
Als het dan niet geheel naar zijn zin is, kan hij niet laten opmerkingen
erover te maken.

Willem vindt snelheid van koken minder belangrijk dan de kwaliteit van het eten,
ook als dit betekend dat het eten laat op tafel komt.
Ruud wil de spelregels veranderen van de stoel: niet een hoofdpersoon per week,
maar een per dag.

De sessie is nu klaar, maar e.e.a. heeft geloof ik niet veel indruk gemaakt. Eigenlijk denkt iedereen: we weten alles al over de anderen (opmerking Bart).

(RealPlayer streams via de veronica site werken wel)

pi_224449
Ze genieten zichtbaar van de chocolade.

Ruud heeft zijn korte broek aangedaan en gaat naar buiten om wat te bewegen.

Mensen ik ga er verder voor vandaag mee stoppen, het is genoeg geweest. Tot morgen bij de dagstreams.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_224450
23:15

Bart heeft het kennelijk warm, gezien zijn outfit (topless, zeg maar) en zit zowaar naast Karin. Maurice ligt languit op de andere bank. Geen spoor van Ruud of Willem.
Helaas doet slechts 1 stream het en helaas valt het geluid af en toe weg. Het gesprek gaat over opmaken en permanente tattoo's.
Bart en Karin 'ruziėn' over het feit dat Bart de vissen laat schrikken. Karin vindt dat zielig en zegt "het zijn ook mijn vissen en van Ruud en van Willem en Maurice"
Bart zegt "en het zijn Mona's vissen en Sabine's vissen en Anouk's vissen" Nee, zegt Karin, "die zijn er al uit" Ze doelt hier denk ik op de bewoners en niet op de vissen, of is het zo dat elke bewoner een eigen vis heeft die bij het verlaten van de gelieerde bewoner in het toilet teruggegeven wordt aan de natuur? Ik vraag het maar even..
Maurice voegt zoals gewoonlijk niets toe aan het toch al nutteloze gesprek.
Karin vindt het prettig dat ze zich af en toe kan irriteren, zegt ze, maar zegt er ook bij dat ze zich niet aan Bart irriteert. Ze vindt het wel leuk als niet alles in harmonie gebeurt verduidelijkt ze, als er wat leven in de brouwerij komt.
Bart gaat zich douchen en scheren en Maurice trekt zich ook terug. Karin blijft alleen en lezend achter.

Later meer...

Religion is a pacifier
  zaterdag 27 november 1999 @ 00:04:00 #17
553 BAF
Dein gesicht ist mir egal ..
pi_224451

Oliebol .. ik denk dat je het inmiddels wel weet, maar je doet echt bizar goed werk ..
Je hebt inmiddels een status verwoven hier, welke je met gemak plaatst tussen mensen als Danny, Phileine, Doordevil, Hunter en Voyeur ..
En da's niet voor niets ..

Ga door zolang je er zin in hebt, want je schrijft goed, helder en duidelijk .. ben overdag aan de streams overgeleverd, en dit is inderdaad een krankzinning fenomeen ..
Fok! dan he ..
Bizarder dan heel BB ..

Kweet nie wat je verder mankeert dat je thuis ligt ziek leg te zijn, maar misschien moet er maar es een enorme fruitmand komen ... oid .

Erhhm ... mjah, kwil nog meer lof uiten, maar dan wordt een beetje plakkerig ..
Ik denk dat ik namens velen spreek, als ik mijn dank uitspreek voor je noeste arbeid ..

Keep on going

pi_224452
Afgezien van Bart (weer alleen aan het kaarten) en Ruud is iedereen zo te zien naar bed.
pi_224453
0.45

ships...

Kdacht dat er nu vast wel wat te beleven zou zijn in huize BB, maar dat is dus niet zo
3 streams geven al helemaal geen beeld en alleen stream 3 laat een lege eettafel zien.....Ik hoor wel wat geluiden op de achtergrond maar heb dus geen beeld. Ik hoor in elk geval Ruud en Bart heel zachtjes praten met elkaar.....

0.56 Even een ander maniertje genomen om te kijken, kan het geluid nu beter horen. Ik hoor alleen Bart en Ruud. Ze praten over Robin hood, Bart komt met het hele verhaal aanzetten. Het gaat over een verfilming van het verhaal.
Ruud zegt het mooi te vinden, dat soort films. Al die paarden, het geweld, zwaarden......

Bart begint nu voor te lezen uit zijn boek. Ah ik heb nu weer 4 maal beeld. Ruud ligt languit op de ene bank te luisteren, Bart hangt op de andere bank en leest wat voor.

Beeld is weer weggevallen op 3 van de 4 streams, niet echt fijn te volgen zo alles, maar goed.

Ruud zegt nu dat de mensen vroeger veel dichter bij de natuur stonden als nu. Al gapende zegt Bart dat hij het knap vond van de mensen vroeger, alles kennis over geneeskrachtige kruiden.

Het lijkt me nu wel duidelijk dat de andere 3 bewoners inmiddels slapen. Ik heb heel even zowel woonkamer als de keuken en eettafel in een overzichtshot gezien en niemand anders dan Ruud en Bart waren zichtbaar.

Ruud het het nu over astronauten die vanuit een kleine capsule in de ruimte naar Madagascar keken en dat onder Madagascar een rode gloed zagen, dat was dan van de erosie, welke je zo kon zien, zand welke wegdreef de zee in.

Ruud is inmiddels weer gaan zitten, heeft zijn shirt uit.

1.06 Aha leuk gesprek: Ruud vraagt wat Bart nu graag zou willen weten van buiten. Bart zegt dat hij niks geen grote belangrijke dingen wil weten, hij wil veel liever weten of die lui die de boodschappen voor ze doen het leuk vinden enof ze bij de redactie weten wat ze soms over die mensen zeggen of schrijven (zeggen = onhoorbaar fluisteren)

Nu gaat het over het nomineren. Ruud geeft aan dat het nomineren hem steeds makkelijker af gaat en Bart is het daar mee eens. Ze vinden dat wel fijn omdat opzich de zwaarste 2 nominaties nog moeten komen. Aan de vorm van gesprek krijg ik zeer sterk de indruk dat Ruud wil overblijven met Willem en Bart.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_224454
1.13 Gesprek gaat nog steeds over de nominaties.

Ruud heeft net aangegeven dat hij Steriel en Anouk gewoon te veel vond, ondanks dat het met 7 wel gezelliger is als met 5. Maar Alle verhalen weer opnieuw vertellen vonden ze zeer vervelend. Dat was toch ook wat het nomineren wel wat makkelijker maakte voor beiden.

1.15 even wat verwarring over de datum. Ruud dacht dat het al de 28e was, Bart corrigeerd en zegt dat het de 26e is maar verbetert daarna zichzelf weer en komt op de juiste datum uit: de 27e.

Gesprek gaat voort over het correct uitdrukken, hoe geef ik op een goede manier feedback, mediatraining.
Je mag volgens beiden nooit zeggen 'Je bent een gore vuile teringlijer' maar wel "ik vind je een gore vuile teringlijer. Bart verder: "PSV - Volendam, 10-0 en dan komt er een journalist naar de keeper van Volendam toe en vraagt hem als 1e hoe hij zich voelt. dat doe je toch niet?"

Bart: "ik zie liever Haarhuis en Eltingh op tv een interview geven als Frank en Ronald de boer of Danny blind of zo, dat vind ik gewoon niks"

Gesprek gaat over op Volleybal, in het kader van mooie sportmomenten. Atlanta 96. Bart herinnert het zich nog goed, dat hij toen Bas van de Goor zo goed vond, en dat hij toen al werd getipt als de nieuwe Ron de Zwerver.
Ruud gaat verder en zegt het te betreuren dat het nu zo slecht gaat met het Volleybal team.

Nu gaat het over een BB video band. Bart denkt dat dat wel gaaf zou zijn, 'the making of BB' gewoon wat dagboekkamer beelden, wat interviews met redactieleden, beelden van de selectieprocedure en wat hoogtepunten. lijkt hem leuk. Bart bedenkt nu hoe het voor die redactieleden moet zijn, die hebben ws net zo weinig te doen als zij. half uurtje zitten, even stukje lopen, weer zitten, weer even benen strekken en maar kijken kijken en kijken.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_224455
1.25 Gesprek gaat verder over wat ze denken wat ze uitzenden en hoe weinig dat wel moet zijn, 25 minuten maar per dag. Nu ze met zijn 5en zijn denken ze dat nu pas de bewoners individueel wat beter uit de verf zullen komen omdat ze dus nu meer tijd per bewoner hebben.

Bart zegt nu dat er tussen de 18 en 30 jaar nu wel veel mensen zullen zijn die hem kennen. Hij denkt ook dat veel mensen nu zijn broers wel zullen kennen omdat hij weet dat die vast en zeker ook wel eens in de studio en dus op tv geweest zullen zijn (nou dat klopt dus he Jumparound).

1.32 Bart geeft net aan dat hij het vertrek van Martin en Sabine totaal niet leuk vond. Het vertrek van Bianca vond hij daarentegen 'een stuk minder erg'. Inzake Sabine had hij toen wel flink de balen van Karin en Mauwries. Maar hij heeft daar nu geen last meer van, omdat ze nu toch weer meer in de groep zijn komen zitten, hij vond ze eerst wat teveel met hun 2tjes een apart groepje.

Ruud praat nu over Mauwries. Hij vindt dat hij gewoon zichzelf moet blijven. Ruud zegt nu "ik blijf gewoon mezelf. Als het publiek me niet accepteer zoals ik ben, pech gehad, maar ik ben dan in elk geval mezelf gebeleven."
Bart nu over gisteren: "Als ze mij weggestemd hadden was ik lachend het huis uit gegaan."

Ruud geeft nu aan dat hij nog steeds staat te kijken dat Sabine het huis uitgestemd is, hij had dat nooit verwacht, hij had verwacht dat Bart weggestemd zou worden. "Sabine heeft een leuk koppie en een lekker lijf, dus ik had het gewoon niet verwacht".

Bart geeft nu aan dat hij zich ze 1e week niet lekker voelde, hij heeft regelmatig teruggedacht aan die week en zei dan tegen zichzelf "Jemig bart, wat je toen allemaal hebt gezegd........" Bart zegt nu dat hij van Anouk gehoord heeft dat alles bij de deur is uitgezonden toen tijdens het vertrek van Sabine. Vervolgens staat hij op om voor hem en Ruud even een glaasje water te halen.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_224456
1.42 Ruud schuift wat heen en weer over de bank en strekt zich even uit.art is nu weer terug met wat water. Gesprek gaat over de parachutisten. Ze vonden die 2 lui erg opgefokt. Goh zegt Bart, parachutisten, vliegtuigen, met een megafoon voor het hek, 'commando' man, de VI's, tis wel wat geweest he? Ja zegt Ruud, "alleen een luchtballon hebben we nog niet gehad, maar dat is een beetje lastig plannen he?"

6 December nomineren, exit 9 zegt Ruud. 23 December haalt zeker 1 van ons het. "Ik hoop dat we samen nog veel mee mogen maken" zegt Ruud, daarmee nog even terugkomend op al die acties.

Gesprek gaat er nu over om een keer in Bad te gaan. Bart is aan het rekenen, denkt dat er wel 16 liter water in de pannen gaat en als je het water 40 graden wilt hebben dat je dan al redelijk wat water hebt, zeker als je ook warm water van de douche gebruikt. Bart zegt nu dat het 1.45 is en dat ie zo maar slapen gaat, morgen op tijd op om brood te maken. Ruud duikt er ook zo in zegt ie. Bart zegt het niet erg te vinden, vroeg opstaan en met brood bezig te gaan, hij is altijd al wel een ochtendmens geweest.

1.50 de enige stream die het doet, stream 3 schakelt laat de tuin en vervolgens de omgeving zien. Nu zie ik Ruud en Bart buiten, Bart lijkt iets te zoeken in de groentetuin en vraagt Ruud of hij misschien wat ziet.
Is niet het geval. Bart heeft net iets opgepakt.

1.53 beiden zijn weer binnen, Ruud is 'ff pissen'. Ik krijg nu weer een shot van een lege keukentafel.

Aha ik weet al wat ze zochten. Er is eerder deze avond een luide knal geweest, Bart heeft iets met een stuk tape net uit de tuin gepakt wat helemaal kapotgeslagen is en wat volgens Bart een zwarte strijker geweest moet zijn welke dus in de tuin gegooid moet zijn. Ze zijn er kennelijk flink van geschrokken.

Het beeld is knetter donker nu, ze staan nog even in de kamer wat te leuteren over vissen, snoeken en karpers. Ruud pakt nu zijn shirt van de bank en beiden vertrekken nu naar de slaapkamer. Ze zijn nu (2.02) naar bed toe.

Oliebol, sorry dat ik wegens werkzaamheden en mijn kater overdag niks heb kunnen verslaan, maar het gesprek van vanavond tussen Ruud en Bart heb ik wel mooi kunnen volgen. Belangrijkste daaruit is wel dat Ruud goed liet blijken om met Willem en Bart over te willen blijven.

Nu is iedereen in diepe rust, de enige stream die het doet staat op buiten, dus ik stop er mee, morgen weer een dag.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_224457
Deze Topic hebben we gesloten, de dagstreams zijn weer aangemaakt. Iedereen bedankt namens de niet streamkijkers.

Ga verder bij: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002450.html

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')