abonnement Unibet Coolblue
pi_61994375
Wij hebben bij onze woning 2 openslaande tuindeuren. Probleem is dat het een beetje "gamma kwaliteit" is, er zit tussen de deuren een ruimte van +/- een halve cm waar koude lucht naar binnen stroomt. Afgelopen zomer natuurlijk nergens last van gehad, maar nu het wat frisser begint te worden, lijkt het me toch handig om die deuren te isoleren. Ik zat zelf al te denken aan een gordijn permanent ervoor hangen (alleen voor de deur, erboven/ernaast zijn nog ramen voor daglicht), maar ik zoek eigenlijk iets beters.. iemand ideeen? De tuin is niet van ons (lang verhaal), dus we hoeven geen ingang tot de tuin in de winter.



Het is overigens een huurhuis, dus we kunnen geen grote verbouwingen eraan doen . Foto is niet van ons, maar het idee is een beetje hetzelfde.
pi_61994414
Hond.
Ja, die met de ballen in de bek.
  maandag 29 september 2008 @ 13:26:15 #3
4842 D-FENS
Weapon of mass distraction
pi_61994461
tochtstrip?
People should stop blaspheming and comparing Lemmy to God. He might be a decent chap but he certainly isn't Lemmy.
pi_61994769
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:24 schreef Biancavia het volgende:
Hond.
Is helaas niet onze hond. Is ook niet onze foto .

En tochtstrip bij welke shop haal ik dat?
pi_62014718
lol gamm/praxis meet eerst even je deur op voordat je weg gaat
Pokerkoning Kurt C. : Its okay to eat fish cause they dont have any feelings
pi_62023599
Zou het dan melden bij je verhuurder, verhuurder dient een wind/tocht dicht huis te beheren.
pi_62107329
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 14:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zou het dan melden bij je verhuurder, verhuurder dient een wind/tocht dicht huis te beheren.
achja.. de huurprijs is er ook wel naar hoor, dus we wisten het van tevoren.

Punt is dat we maandelijks 150 euro aan gas (excl electra dus) betalen, met dit soort oplossingen kan dat dus flink omlaag hoop ik.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')