abonnement Unibet Coolblue
pi_224315
Hallo allemaal,

ik vind Ruud wel een aardige knul enzo hoor maar waarom maakt hij onderscheid tussen zeehondjes, koeien en varkens. Want komt het leer van zijn schoenen ook niet van "beautifull animals" evenals het biefstukje op zijn bord?

Een beetje inconsequent imho.

Maarja, ze moeten het allemaal zelf maar weten.

Jaap Suter
p.s. Go Vegetarian (behalve als je de smaak van een Frikandel speciaal vind opwegen tegen de angstkreten van een bijna geslacht varken hehe)

Maar ff serieus, ik probeer hier niet iedereen vegetarisch te maken hoor, je moet dat voor jezelf beslissen. Maar ik vind Ruud gewoon niet echt doordacht bezig zijn.

pi_224316
Beste Jaap, even een vraagje:
Eet je wel kaas?
Ik ben online
pi_224317
Nee,
en ook geen gelatine
en er is ook een lijstje van verkeerder E toevoegingen.

Maar daar ging het mij niet om. Als iemand (zoals ruud) vlees wil eten moet hij dat zelf weten maar dan is het in mijn ogen een beetje raar dat hij wel tegen bont is.

Stel, ik zou kaas eten. Dan zou ik niet zeggen dat mensen geen vlees meer mogen eten. Want dat zou wel krom zijn.

Het punt is dat hij dingen over mensen met bont zegt terwijl ik als vegetarier wel iets over zijn schoenen zou kunnen zeggen.

Ik ben absoluut tegen bont maar ik spreidt mijn mening daar niet over uit want ik doe ook wel dingetjes fout. Zolang bont nog bij de wet legaal is hoeven we er niks tegen te doen. Natuurlijk hoop ik ook dat er een verbod op bont komt maar tot het zover is. "Do what you want, but don't do it about me"

  vrijdag 26 november 1999 @ 13:25:00 #4
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_224318
quote:
op 11-26-1999 om 01:09 PM schreef XjaapX het volgende: (...)Stel, ik zou kaas eten. Dan zou ik niet zeggen dat mensen geen vlees meer mogen eten. Want dat zou wel krom zijn.(...)
Barheu?

Corrigeer me als ik ben verkeerd, maar is het niet zo dat voor het consumeren van vlees eerst een dier om zeep moet worden geholpen, terwijl dat voor het fabriceren van kaas geen absolute noodzaak is?

Haalt gelijk bij rechter.
pi_224319
Ja dat is wel zo. Maar ik ben niet zo druk bezig met veganisme om me te verdiepen in stremsel- (want dat is geloof ik het probleem) -loze kaas. Daarbij ben ik ook niet echt kapot van de smaak van kaas dus dat maakt het wel makkelijker voor mij

Jaap.

pi_224320
Ik heb me altijd al afgevraagd wat veganisten dan wel eten.
Zo te horen blijft er weinig over.
Geen vlees en vis kan ik me nog wel voorstellen, maar geen kaas, lijkt me toch wel een beetje overdreven...
pi_224321
Jaap je hebt er sjoege van, alleen wordt jij niet moe van het lopen op die saunaslippertjes?
Ik ben online
pi_224322
quote:
op 11-26-1999 om 01:09 PM schreef XjaapX het volgende:
Zolang bont nog bij de wet legaal is hoeven we er niks tegen te doen. Natuurlijk hoop ik ook dat er een verbod op bont komt maar tot het zover is. "Do what you want, but don't do it about me"

Juist. En zolang niemand iets doet, blijft het ook legaal en komt dat verbod er nooit.

pi_224323

ik vind Ruud wel een aardige knul enzo hoor maar waarom maakt hij onderscheid tussen zeehondjes, koeien en varkens. Want komt het leer van zijn schoenen ook niet van "beautifull animals" evenals het biefstukje op zijn bord?

Een beetje inconsequent imho.


Oh nee he, zijn die straight edgers nu ook al op dit forum. Ruud niet doordacht bezig ? Heb jij Ruud er wel eens op kunnen betrappen meer dan drie seconden doordacht bezig geweest te zijn, maar dat terzijde...

Betekent dat T-shirt dan meteen dat je het eens moet zijn met veganisme? Hij wil gewoon niet dat bont gedragen wordt door lui. Dat wil ik ook niet. Maar ik eet inderdaad wel gewoon biefstuk ja, nou en?

NYHC heerst, Straight Edge kan mij echter gestolen worden.

Once every few seconds somewhere in this world a woman gives birth to a child. Our job is to find that woman and stop her.


abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')