abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_224282
Ik, die ook poog een stukje gitaar te spelen vraag mij af of er forummers zijn die weten op welk merk/type gitaar Ruud speelt.

Graag reacties tips links ect.

Ik ben online
  vrijdag 26 november 1999 @ 12:09:00 #2
627 Willy
Koekenbakker
pi_224283
Stradivaruudus
The only thing we have to fear is FEAR itself
pi_224284
quote:
op 11-26-1999 om 12:09 PM schreef Willy het volgende:
Stradivaruudus


Hij is goeoeoed, maar ik ben echt nieusgierig, dus als je het weet fok het dan even.
------------------
dan over je lul fietsen!

[Dit bericht is gewijzigd door Hawkwind (Datum 26 November 1999).]

Ik ben online
  vrijdag 26 november 1999 @ 12:31:00 #4
627 Willy
Koekenbakker
pi_224285
Gibson les Ruud
Fender statoRuuder
Ibaruud
RuuDia
Ephiruud
Yamaruud
Godin Multiac duet met Ruud
Seagull R204U43U11D
PRS Paul Ruud Smith
The only thing we have to fear is FEAR itself
pi_224286
quote:
op 11-26-1999 om 12:31 PM schreef Willy het volgende:
Gibson les Ruud
Fender statoRuuder
Ibaruud
RuuDia
Ephiruud
Yamaruud
Godin Multiac duet met Ruud
Seagull R204U43U11D
PRS Paul Ruud Smith

Wat dacht je van een
bladeruud
Hohneruud
gibson merruuder
musicruuder
martin?
dalencruud

Maar die seagull was een serieuze he?

Ik ben online
  vrijdag 26 november 1999 @ 12:43:00 #6
627 Willy
Koekenbakker
pi_224287
Nee ik zou echt niet weten wat het er voor een is ook in die seagull staat een geintje!
Ik zal binnenkort eens opletten wat voor merk het is.
Ik denk niet dat het een goed merk is dat zou zonde zijn hij kan namelijk helemaal niet spelen! en hij moet op een cursus stemmen!
The only thing we have to fear is FEAR itself
pi_224288
Willy...stemmen? cursus?

ga jij die geven dan?
"men neme een stemapparaatje..."

Kapot is leuker
pi_224289
Kan iemand een stemfluitje in de tuin laten zakken met een radiografisch bestuurbare helikopter!

Dat lijkt me trouwens een strak plan, wie heeft er een radiografische bestuurbare helikopter?

Correct me if I´m wrong!!
  vrijdag 26 november 1999 @ 13:47:00 #9
627 Willy
Koekenbakker
pi_224290
Je weet dat ik niet zo goed ben in het Flagioletjene! Dion!
En mijn solveige is ook niet wat het geweest is!


------------------
-----------------------------------------------
The only thing we have to fear is FEAR itself

[Dit bericht is gewijzigd door Willy (Datum 26 November 1999).]

The only thing we have to fear is FEAR itself
pi_224291
Zijn wij dan allemaal van die nepgitaristen, of is de gitaar van Ruud een of ander duister B merk uit de kongo?
Ik ben online
  vrijdag 26 november 1999 @ 15:27:00 #11
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_224292
Ik denk inderdaad een kermismerk uit Taiwan, waar ie op hakt. Vreselijk, er is niet veel goed aan. Dat plectrum moet ie sowieso als eerste weggooien, gewoon met zn kolenschoppen strummen.. maja, zijn techniek laat ook alles te wensen over en hij smokkelt ook ongegeneerd met de accoordzettingen, de barre voor de mineuraccoorden in hogere posities laat hij al helemaal achterwege.
Conclusie: laat ik hem aub hierna niet met dit stuk brandhout in tig programma's zien, om hemzelf in bescherming te nemen... die gozer meent denkelijk echt (in navolging van alleswillers mona en sabine) dat ie ook gewoon als sessiemuzikant een plaat kan gaan opnemen of zo...
pi_224293
quote:
op 11-26-1999 om 03:27 PM schreef Perico het volgende:
Ik denk inderdaad een kermismerk uit Taiwan, waar ie op hakt. Vreselijk, er is niet veel goed aan. Dat plectrum moet ie sowieso als eerste weggooien, gewoon met zn kolenschoppen strummen.. maja, zijn techniek laat ook alles te wensen over en hij smokkelt ook ongegeneerd met de accoordzettingen, de barre voor de mineuraccoorden in hogere posities laat hij al helemaal achterwege.
Conclusie: laat ik hem aub hierna niet met dit stuk brandhout in tig programma's zien, om hemzelf in bescherming te nemen... die gozer meent denkelijk echt (in navolging van alleswillers mona en sabine) dat ie ook gewoon als sessiemuzikant een plaat kan gaan opnemen of zo...

Volgens mij proberen ze hem te strikken voor een optreden bij de heren van Amstel..........Samen met de Brothers Gibb

Ik ben online
  vrijdag 26 november 1999 @ 15:38:00 #13
1660 amappa
is BB a young one?
pi_224294
Waarom altijd zo negatief! Jullie hebben het over Ruud, de baas in het BB-huis!! Die jongen heeft gewoon een goedkope gitaar op de kopgetikt en in zijn vrije tijd gitaar leren spelen. Wat maakt het nu allemaal uit dat hij een paar akkoorden (ipv accoorden) mist? Stel je voor dat er niemand was die daar muziek kon maken; was het nog een stukje saaier geweest!

Dus niet negatief; wat is het merk? dan koop ik er ook één en ga lekker oefenen ala Ruud!

Liever vandaag nog dan morgen! Maar vandaag lukt niks. Dan maar overmorgen.
  vrijdag 26 november 1999 @ 15:41:00 #14
1656 GEeR+
een schaduw
pi_224295
Lekker belangrijk hoe hij gitaar speelt. Als hij een plaat op zou nemen, weet hij echt wel dat dat niet zal komen omdat hij nu zo goed speelt. En wat dan nog? Als iedereen die een plaat maakt perfect gitaar kan spelen is er ook geen zak meer aan. Platen van de 'beste' gitaristen vind ik meestal namelijk strondvervelend en met mij het merendeel van de afzetmarkt.

En ik speel zelf ook met een plectrum en ik ben er dolblij mee want ik heb een hekel aan lange nagels en teveel getokkel.
En ook ik weet niet wat voor gitaar hij heeft overigens.

Ik heb een vuur gemaakt, je vindt as als je terukomt, as.
  vrijdag 26 november 1999 @ 15:44:00 #15
627 Willy
Koekenbakker
pi_224296
Jezus amappa ben jij de broer van Ruud ofzo?
Als je dan toch voor heel nederland wilt laten zien dat je iets kan, zorg dan in ieder geval dat je er goed in bent!

Ga niet Blackbird van de Beatles spelen als je dat niet kan!
Hij kan niet eens het intro van litle green bag spelen,.. dat kan mijn broertje zelfs!

The only thing we have to fear is FEAR itself
pi_224297
quote:
op 11-26-1999 om 03:38 PM schreef amappa het volgende:
Waarom altijd zo negatief! Jullie hebben het over Ruud, de baas in het BB-huis!! Die jongen heeft gewoon een goedkope gitaar op de kopgetikt en in zijn vrije tijd gitaar leren spelen. Wat maakt het nu allemaal uit dat hij een paar akkoorden (ipv accoorden) mist? Stel je voor dat er niemand was die daar muziek kon maken; was het nog een stukje saaier geweest!

Dus niet negatief; wat is het merk? dan koop ik er ook één en ga lekker oefenen ala Ruud!


Amapapa, je hebt gelijk hoor, hij bezorgt de bewoners in het huis toch de nodige afwisseling met zijn muziek.
De reden waarom ik deze topic opende was dat ik in een totaal ander programma een theatergezelschap zag, bestaande uit twee mannen, waarbij er een op net zo,n gitaar speelde, (met zo,n vogel op de body.)
Vandaar dat mijn interesse gewekt was.
Maar helaas er zijn hier in het forem ook geen mensen tot nu toe die het merk kennen.

Ik ben online
  vrijdag 26 november 1999 @ 15:52:00 #17
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_224298
quote:
op 11-26-1999 om 03:33 PM schreef Hawkwind het volgende:
Volgens mij proberen ze hem te strikken voor een optreden bij de heren van Amstel..........Samen met de Brothers Gibb

Hehe wat toevallig.. daar ben ik een groot fan van. Ben terzijde ook bezig met het arrangeren van een kleine honderd BG songs voor gitaar, om als boekwerk uit te geven, dus sorry als ik wat gechargeerd te kritisch was over Ruud, hou het maar op beroepsdeformatie... dus moet ik hard doorwerken zodat Ruud nog effe kan studeren voordat ie met de Bee Gees op het podium gaat.. speaking of which: is Moor de lookalike van Barry Gibb?

  vrijdag 26 november 1999 @ 16:08:00 #18
627 Willy
Koekenbakker
pi_224299
Siempre buscar el mas alto del podio posible

Ik houd altijd alles voor mogelijk!
Maar Ruud nee dat nooooit!

The only thing we have to fear is FEAR itself
pi_224300
Jo Willy, ik vond jing en jang een stuk relaxter dan speedy gonzales!!
Ik ben online
  vrijdag 26 november 1999 @ 16:20:00 #20
627 Willy
Koekenbakker
pi_224301
Nou sorry hoor!

Zo goed?

The only thing we have to fear is FEAR itself
  vrijdag 26 november 1999 @ 16:22:00 #21
1544 Tonto
King of the Piel
pi_224302
arriba, arriba...

Maar hoe dan ook, de gitaar die Ruud heeft is in ieder geval geen garantie voor virtuositeit. Maar met een flanger en een overdrive zijn de partijen van Silver Machine er nog wel uit te krijgen, wat jij, Hawkie

De balleuh... en houw ze wèrrem

pi_224303
Willy, je bent een fijne peer, ik ben weer helemaal in evenwicht,Thanks
Ik ben online
  vrijdag 26 november 1999 @ 16:28:00 #23
1660 amappa
is BB a young one?
pi_224304
quote:
op 11-26-1999 om 03:44 PM schreef Willy het volgende:
Jezus amappa ben jij de broer van Ruud ofzo?

STOPPEN!!! Anders wordt er net zo'n onzin topic over mij geopend als rond Jumparound! Ik ben het namelijk echt niet en heb ook niet het vermoeden dat een broer van Ruud met een PC overweg kan!

Liever vandaag nog dan morgen! Maar vandaag lukt niks. Dan maar overmorgen.
  vrijdag 26 november 1999 @ 16:29:00 #24
627 Willy
Koekenbakker
pi_224305
Graag gedaan!
Maar ik vond die muis ook wel leuk!
The only thing we have to fear is FEAR itself
pi_224306
En koekenbakker past ook een stuk beter bij je dan "the best"!
Kapot is leuker
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')