abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_224191
Wegens het enorme (snelle) succes van deel I i/s/Forum21/HTML/002417.html Hier deel II


Zoals er al in een aantal topics naar voren is gekomen blijkt dat een Fokzine poster met de naam
Jumparound (Spring in 't Veld) Bart heeel goed kent, waarschijnlijk is dit zijn broer. Jumparound weet in ieder geval dingen die alleen iemand kan weten wanneer hij Bart goed kent. Wij kunnen hier vragen aan hem stellen en hopen dat hij antwoord geeft. Het is wel de bedoeling dat we aardig blijven en niet gaan spotten of schelden o.k.!


------------------
Greetz Tina

[Dit bericht is gewijzigd door tina (Datum 26 November 1999).]

Greetz Tina

  vrijdag 26 november 1999 @ 11:58:00 #2
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_224192
Jump,
In een ander topic over begonnen, maar wat heeft Bart in Breda gedaan? Dienst ofzo?
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
  vrijdag 26 november 1999 @ 12:02:00 #3
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_224193
Ik volg de stukjes van Jumparound nu een paar dagen en ik ben er vrijwel van overtuigd dat hij inderdaad Sjoerd is (nu moet ik er wel bij zeggen dat ik altijd erg goedgelovig ben en er bijna altijd van uitga dat iemand de waarheid spreekt). Ik vind het ook eigenlijk helemaal niet verbazingwekkend dat er familieleden/vrienden van BB-bewoners op Fok!zine zitten (of het in elk geval lezen).

Het is toch behoorlijk bekend (in elk geval
op het Internet), dat er op het Fok!forum veel over BB geschreven wordt. Als ik iemand zou kennen die in het BB-huis zou zitten, zou ik ook zo nieuwsgierig zijn om zoveel mogelijk informatie erover te lezen en als ik de kans zou krijgen (die je dus hebt op Fok!), het bijna niet kunnen laten om op sommige dingen te reageren om zoveel mogelijk onwaarheden de kop in te drukken. Door jezelf dan uiteindelijk bekend te maken, kun je dan wel meer kracht bij je meningen (feiten) over Bart bijzetten.

Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
  vrijdag 26 november 1999 @ 12:07:00 #4
1271 Kutkip bv
Absolutely Fabulous
pi_224194
Jammer Jump dat je gisteren in de uitzending bijna niet aan het woord kwam. Die Dek-me Daffers kan volgens mij maar 1 persoon tegelijk interviewen ofzo. Of Veronica is ook hier aan het manipuleren....
Oh, behave!
(Austin Powers)


  vrijdag 26 november 1999 @ 12:24:00 #5
1133 Doorsneu Opdroef
Kind van de gePeperde rekening
pi_224195
Broer of geen broer, maakt niet uit. Het gaat immers alleen om het antwoord.
Mijn brandende vraag is:

Hoe lees jij de topics in dit forum, die vaak bestaan uit neerhalen van personen? Heb je niet de neiging sommige mensen uit te kafferen voor hun ongenuanceerde meningen? Of heb je onder een of ander pseudoniem geprobeerd dit forum te sturen (zoals wij allen proberen)?

Ongeacht mijn mening over Bart wens ik jou succes met hem, en als je niet bent wie je (niet) zegt, dan heb je ons toch koninklijk te pakken

...got so distracted he forgot to fall, so he didn't...

pi_224196
quote:
op 11-26-1999 om 12:02 PM schreef Oxazepam het volgende:
Ik volg de stukjes van Jumparound nu een paar dagen en ik ben er vrijwel van overtuigd dat hij inderdaad Sjoerd is (nu moet ik er wel bij zeggen dat ik altijd erg goedgelovig ben en er bijna altijd van uitga dat iemand de waarheid spreekt). Ik vind het ook eigenlijk helemaal niet verbazingwekkend dat er familieleden/vrienden van BB-bewoners op Fok!zine zitten (of het in elk geval lezen).

Het is toch behoorlijk bekend (in elk geval
op het Internet), dat er op het Fok!forum veel over BB geschreven wordt. Als ik iemand zou kennen die in het BB-huis zou zitten, zou ik ook zo nieuwsgierig zijn om zoveel mogelijk informatie erover te lezen en als ik de kans zou krijgen (die je dus hebt op Fok!), het bijna niet kunnen laten om op sommige dingen te reageren om zoveel mogelijk onwaarheden de kop in te drukken. Door jezelf dan uiteindelijk bekend te maken, kun je dan wel meer kracht bij je meningen (feiten) over Bart bijzetten.


Als je maar genoeg van je nick inneemt, geloof je alles!!

Ik ben online
  vrijdag 26 november 1999 @ 12:39:00 #7
627 Willy
Koekenbakker
pi_224197
Als je maar genoeg over je lul fietst ook!
The only thing we have to fear is FEAR itself
pi_224198
quote:
op 11-26-1999 om 12:39 PM schreef Willy het volgende:
Als je maar genoeg over je lul fietst ook!

Nee ik blijf erbij dat je beter over je fiets kunt lullen::::))

Ik ben online
  vrijdag 26 november 1999 @ 12:41:00 #9
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_224199
Het is soms natuurlijk wel raar om te lezen dat je broer(in dat geld zeker niet alleen voor mij, ook voor de andere familie van de bewoners) totaal zwart gemaakt wordt als je weet dat het absoluut niet waar is. Maar er helpt maar een ding: en dat is gewoon doorlezen want meestal komt er wel iemand op voor de bewoners, (in mijn geval dus bart) en dat is wel leuk om te lezen.

En DD kan ook wel twee mensen te gelijk intervieuwen, maar of het grootste gedeelte van de kijkers dat kan volgen...
En ik ben gister niet zo goed naar voren gekomen in de uitzending, maar dat hed ik al verteld. Wat ze jammer genoeg niet hebben uitgezonden is de vraag van DD "wat we nou denken van Bart als hij zo verkleed is"
Antwoord: van mij"wel een lekker wijf" reactie van DD: Heee

[Dit bericht is gewijzigd door Jumparound (Datum 26 November 1999).]

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  vrijdag 26 november 1999 @ 12:48:00 #10
627 Willy
Koekenbakker
pi_224200
Hebben ze jou niet verteld dat je geen witte kleding mag dragen als je op TV bent?
Je hebt namelijk een witte trui aan en als ik op TV moet, zeggen ze altijd dat ik geen zwarte, witte, gestreepte kleding mag dragen!

[Dit bericht is gewijzigd door Willy (Datum 26 November 1999).]

The only thing we have to fear is FEAR itself
  vrijdag 26 november 1999 @ 12:52:00 #11
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_224201
Zeg Jumparound, heb jij zelf eigenlijk nog een uitgesproken voorkeur voor of afkeer van een van de huidige BB-bewoners (behalve Bart dan), of wil je dat hier niet zeggen?
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  vrijdag 26 november 1999 @ 12:57:00 #12
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_224202
Bart zat in breda voor dienst, volgens mij bij een verdellcentrum, hij heeft daar zijn heftuck diploma gahaald.

Bart heeft geen boek geschreven, dat weet ik zeker. En BadGirl, je kan gelijk hebben maar ik weet dat gewoon niet zeker, dus als je nog meer opgevallen is meld dat dan, het laatste wat sabien zei daar over was dat veronica het uit het verband had getrokken, net zoals er bij Martin gebeurd is. Ook martin heeft zijn exuus aangeboden.
En Doorsneu Opdroef, dat 42 komt dat uit het transgalactisch lifters handboek, en zo ja, wat voor een handdoek heb jij?

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  vrijdag 26 november 1999 @ 12:59:00 #13
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_224203
quote:
op 11-26-1999 om 12:48 PM schreef Willy het volgende:
Hebben ze jou niet verteld dat je geen witte kleding mag dragen als je op TV bent?
Je hebt namelijk een witte trui aan en als ik op TV moet, zeggen ze altijd dat ik geen zwarte, witte, gestreepte kleding mag dragen!



Nee dat hebben ze niet, en als ze dat wel gedaan hadden dan was dat mooi telaat geweest.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  vrijdag 26 november 1999 @ 13:01:00 #14
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_224204
quote:
op 11-26-1999 om 12:52 PM schreef Hik het volgende:
Zeg Jumparound, heb jij zelf eigenlijk nog een uitgesproken voorkeur voor of afkeer van een van de huidige BB-bewoners (behalve Bart dan), of wil je dat hier niet zeggen?

Nee, dat wil ik eigenlijk niet zeggen, maar ik stoorde me wel aan Anouk en Bianca

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_224205
Het meest vreemde wat ik van Bart hoorde, zo tussendoor een keer, was dat hij `Groen Links in hart en nieren is'. Hier ergens werd geloof ik gesuggereerd dat zijn moeder in de raad had gezeten voor GL, wat natuurlijk best kan, maar de combinatie van GL en leger is een erg ongewone. Was dat een grapje of is hij echt zo Groen Linksig?
En trouwens, hebben jullie allemaal maar een hemd?

  vrijdag 26 november 1999 @ 13:03:00 #16
1133 Doorsneu Opdroef
Kind van de gePeperde rekening
pi_224206
Dan nog maar even een prikkelvraag:

Jumparound, heb jij evenveel 'useless facts' van je pa geleerd als Bart, of is dit zijn manier om gebrek aan wijsheid (is niet kennis) te verbloemen?


Lachen toch, hoe de toon van een forum verandert als mensen echt iets van anderen willen weten


PS. Sjoerd, mijn handdoek is Vogon-geel. Onwaarschijnlijk, is het niet?

[Dit bericht is gewijzigd door Doorsneu Opdroef (Datum 26 November 1999).]

...got so distracted he forgot to fall, so he didn't...

  vrijdag 26 november 1999 @ 13:04:00 #17
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_224207
Op zich is de combinatie niet zo raar, en ja we hebben allemaal maar een hemd.

Bart is wel voor GL maar of hij dat ook echt in hart en nieren is dat weet ik niet. Wel komt hij op voor mensen die het moeilijk hebben om de een of andere reden.

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  vrijdag 26 november 1999 @ 13:07:00 #18
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_224208
Ik weet niet wat jij onder useless facts verstaat, maar ik denk dat het komt doordat wij(Bart, Jeroen en ik) of veel lezen of veel reizen.

PS dat is het niet, het gaat er om wat je er mee kan doen(Een van Barts favo boeken)

PSII Als je zo bijdehand blijft zorg ik wel voor een NOP veld(geintje)

[Dit bericht is gewijzigd door Jumparound (Datum 26 November 1999).]

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_224209
Ik denk niet dat er ook maar een politieke partij is die niet zegt dat ze opkomt voor mensen in moeilijkheden, dus wat dat betreft kun je overal wel voor zijn. Alle beroeps die ik ken zitten niet bij GL, hooguit bij de PvdA. Want GL is de eerste die het leger in zou willen krimpen, bijvoorbeeld. Maar misschien is dat meer voor een politiek discussieprogramma met Bart; hij moet volgend jaar ook nog wat te doen hebben.

En nog iets anders. Die eigenaardige glamourfoto waar Bart zo mee te koop liep - waarom bestaat die eigenlijk? Wil hij model worden of zo? Heeft ie die bij een fotograaf laten maken? Hangt die bij jullie thuis ook?

Ik zou erg de draak steken met mijn broer, als hij met zoiets thuiskwam.

pi_224210
Dan ook maar even in deel 2 een stukje voor Jumparound!!

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
op 11-26-1999 om 11:30 AM schreef Jumparound het volgende:
Ik denk dat ze hem wil zien omdat ze het leuk had met bart, en om te kijken of het misschien nog wat kan worden(dit heeft ze volgens mij niet gezegd, maar vermoed ik)Ben wel benieuwd naar wat er gaat gebeuren als Bart er uit komt, of ze nog zal bellen ofzo.
En ik wil natuurlijk zelf ook wel weten of Bart nog wat in haar ziet NADAT hij zolang zonder haar in dat huis heeft gezeten, misschien iets voor de psycholoog afdeling, is zoiets al eerder gebeurd, of is er zoiets gezien op de streams(gesprek?)
En misschien heb je wel gelijk badgirl, dat ze het echt alleen maar doet om nog meer op tv te komen
--------------------------------------------------------------------------------

Beste Jumparound, allereerst welkom! En als je het bent, dat denk ik wel,vind ik het dapper van je om dit te doen.

Over Sabien, die zal zeker wel weer wat met Bart willen beginnen, zeker als hij wint, puur om de reden dat het voor haar eigen loopbaan een goeie stap zou zijn. De media zal er bovenop springen en ze zullen alle aandacht krijgen. Nu ook al maar dan net even wat meer. Als je dan de tuin ingaat ligt Joop van Tellingen daar. Het gooise matras bestaat niet voor niks. Als je bekend bent begin je wat met een andere bekende, dan krijg je in de bladen exposure en dan ben je weer wat meer in de belangstelling. Een goed voorbeeld hiervan is Katja Schuurman, die in den beginne alleen maar in de bladen stond om haar relaties met bekende. ( thom Hoffman) Dus Sabien als ze zo geslepen is zal zeker Bart opzoeken. Echte liefde, je weet het niet?

Correct me if I´m wrong!!
  vrijdag 26 november 1999 @ 13:15:00 #21
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_224211
Het hele verhaal achter die foto WIL ik niet eens weten, ik had hen al vaker gezien en Bart er keihard voor uitgelaggen en bart vond dit
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  vrijdag 26 november 1999 @ 13:18:00 #22
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_224212
Nee ik weet het niet, en dat is mijn mening, maar ik sta wel open voor zulk soort opmerkingen, daar leer ik weer wat van, en het is stof om over na te denken.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  vrijdag 26 november 1999 @ 13:19:00 #23
1133 Doorsneu Opdroef
Kind van de gePeperde rekening
pi_224213
In elk geval geinig dat je zo soepel reageert op je 'onthulde' identiteit, en al onze vraagjes beantwoord. Dank daarvoor

Ben je niet bang dat er hier ergens een Story-man of Prive-vrouw rondbrowst en jouw antwoorden op een vage manier in hun wc-papier blaadjes zetten? Misbruik is makkelijker gemaakt dan aangetoond. Of denk je dat een pseudoniem voldoende onzekerheid schept om niet ook hier (waar? Internet is overal en nergens) lastig gevallen te worden?
Of is al die aandacht op dit moment wel vleiend?
Vind je dat er een verschil is tussen een vraag die op dit forum aan je wordt gesteld en een vraag van een journalist via de telefoon? (In principe hetzelfde, alleen hier wordt het iets eerder(!) gepubliceerd)

Ik zal je verder maar niet lastig vallen; ik neem aan dat je op school zit o.i.d.

Gegroet.

PS.
Niet ons probleem? Ik lees de engelse versies (Somebody Else's Problem field)...Maar Bart weet zijn boeken wel uit te kiezen.

[Dit bericht is gewijzigd door Doorsneu Opdroef (Datum 26 November 1999).]

...got so distracted he forgot to fall, so he didn't...

pi_224214
Hoi Sjoerd.
Je vond het leuk positieve reacties over je broer te lezen? Nou hier komt ie.
Hoewel ik in het begin geen fan van Bart was begin ik toch te hopen dat hij wint.
Hij is de enige die helemaal echt en eerlijk overkomt. Op Karin na misschien die open over haar ziekte vertelde wat een zeker risico met zich meebrengt omdat ze dan gestigmatiseerd kan worden (of pesten van de kinderen). Bart stelde zich eerlijk en kwetsbaar op toen het enige tijd geleden in de DBK er voor uit kwam dat hij van binnen maar een heel klein jongetje was. De mensen die hem niet echt/eerlijk vinden hebben dus ongelijk volgens mij. Hij groeit echt gaandeweg het programma. Waar hij voorheen nog maskers nodig had als extra stoer doen, overal heel erg goed in proberen te zijn en laten merken dat je dat van jezelf ook vind, overal antwoord op hebben etc. om juist innerlijke zwakte te camoufleren, heeft hij dat nu helemaal niet meer nodig. Hij laat zijn zwakke kanten zien en durft risico's te nemen. Het kan hem nauwelijks nog wat schelen wat anderen van hem denken en is m.i. de onzekerheid over zichzelf (misschien veroorzaakt door het pesten van vroeger) aan het loslaten. Hij is nu sterker van binnen, juist door het programma BB. Het vraagt nogal wat om voor het oog van Nederland je dag en nacht te laten filmen en ook nog steeds door je medebewoners genomineerd te worden en dan toch door te zetten. Bravo!
Jullie hele familie, veel succes!
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_224215
Zeg Sjoerd,

Ken jij ene Loes uit Roelofarendsveen?

Correct me if I´m wrong!!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')