abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 4 november 2008 @ 19:45:12 #251
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_62943568
dat is zeg maar de duurste variant
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_62945040
ik zie wel minnetjes bij de top 3 ! en dat wil grotere stadions? krijg die hut eerst maar is vol.
wordt lachen met grote stadions tegen kleine clubs, hallo halfleeg stadion
pi_62945531
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 16:38 schreef EdAtTheBar het volgende:
Wat een afschuwelijk gedrocht dat ondergrondse 'stadion!'

Heb nog een vraagje over een van de plannen voor het nieuwe stadion van Feyenoord. Bij het laatste plan gaat de oude Kuip dienen als symbolische doorgang naar het nieuwe stadion. Dat is toch totaal onrealistisch ivm onderhoudskosten etc?
Het Stadion op Zuid is een monument en kan dus niet gesloopt worden!
Dus er blijven kosten voor het onderhoud!
uit in Rotterdam? www.uitrotterdam.nl
pi_62951024
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 20:43 schreef Vinboy het volgende:

[..]

Het Stadion op Zuid is een monument en kan dus niet gesloopt worden!
Dus er blijven kosten voor het onderhoud!
Maar het verschilt nogal wie er voor dat onderhoud (deels) opdraait lijkt me.

Volgens mij was er ook een plan om te kijken of er appartementen gemaakt van kunnen worden op een of andere manier. kan me dan bijvoorbeeld voorstellen dat de vereniging van eigenaren daar deels voor verantwoordelijk is. En zo zullen er nog wel meer constructies mogelijk zijn. Of een combinatie daarvan.

De Kuip gebruiken als doorgang voor de nieuwe Kuip is een fantastisch plan maar het stadion enkel daarvoor gebruiken lijkt mij totaal onrealistisch
pi_62951510
De Maas variant zal het ook wel worden de gemeente Rotterdam kennende.
  woensdag 5 november 2008 @ 19:27:07 #256
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_62978453
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 23:20 schreef dill het volgende:
De Kuip gebruiken als doorgang voor de nieuwe Kuip is een fantastisch plan maar het stadion enkel daarvoor gebruiken lijkt mij totaal onrealistisch
Als het dan toch behouden blijft, misschien een nationaal stadion ervan maken? Bekerfinale, Supercup en thuiswedstrijden van het Nederlands elftal.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  woensdag 5 november 2008 @ 19:29:47 #257
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_62978505
Het Nederlands elftal moet in het grootste stadion spelen. De wedstrijden van Oranje zijn nu al bijna altijd uitverkocht.
[b]@RemiLehmann[/b]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 5 november 2008 @ 19:32:26 #258
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_62978569
voor de beker lijkt me de kuip prima, zelden zou een groter stadion uitverkocht zijn geweest tijdens de bekerfinale
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 5 november 2008 @ 19:41:43 #259
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_62978841
Volgens mij heeft de KNVB een contract met de kuip tot 2012. Maar het lijkt me een mooie traditie om in ere te houden.
[b]@RemiLehmann[/b]
  donderdag 6 november 2008 @ 12:06:58 #260
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_62995402
quote:
Op woensdag 5 november 2008 19:29 schreef reem het volgende:
Het Nederlands elftal moet in het grootste stadion spelen. De wedstrijden van Oranje zijn nu al bijna altijd uitverkocht.
Mwoah, de top wedstrijden wel. Nederland-Zweden zal wel uitverkocht raken in de Arena denk ik.
Maar een wedstrijdje als Nederland-Cyprus kun je denk ik prima in een kleiner stadion spelen.

Zo lang we niet net zoals in Engeland een bondsstadion (wembley) hebben, vind ik wel dat je wedstrijden moet spreiden onder de stadions. Is ook wel zo eerlijk naar de clubs en beheerders van de stadions. Bovendien wonen niet alle oranje supporters in Amsterdam.
quote:
Op woensdag 5 november 2008 19:32 schreef rubbereend het volgende:
voor de beker lijkt me de kuip prima, zelden zou een groter stadion uitverkocht zijn geweest tijdens de bekerfinale
Bekerfinale zit meestal vol omdat de KNVB gratis kaartjes weggeeft aan kampioenen in de jeugd van het amateurvoetbal.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 6 november 2008 @ 13:56:57 #261
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_62999042
quote:
Op donderdag 6 november 2008 12:06 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Mwoah, de top wedstrijden wel. Nederland-Zweden zal wel uitverkocht raken in de Arena denk ik.
Maar een wedstrijdje als Nederland-Cyprus kun je denk ik prima in een kleiner stadion spelen.

Zo lang we niet net zoals in Engeland een bondsstadion (wembley) hebben, vind ik wel dat je wedstrijden moet spreiden onder de stadions. Is ook wel zo eerlijk naar de clubs en beheerders van de stadions. Bovendien wonen niet alle oranje supporters in Amsterdam.
[..]

Bekerfinale zit meestal vol omdat de KNVB gratis kaartjes weggeeft aan kampioenen in de jeugd van het amateurvoetbal.
dat is de JC schaal, bij de bekerfinale gaan er enkele duizenden kaarten naar de sponsoren van de KNVB en de rest naar de clubs en als het kan wat neutrale verkoop
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 6 november 2008 @ 13:58:19 #262
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62999102
quote:
Op donderdag 6 november 2008 13:56 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat is de JC schaal, bij de bekerfinale gaan er enkele duizenden kaarten naar de sponsoren van de KNVB en de rest naar de clubs en als het kan wat neutrale verkoop
Nee hoor. Bekerfinale gaan er vaak nog 10.000 kaarten naar neutrale toeschouwers.
  donderdag 6 november 2008 @ 13:58:24 #263
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_62999109
quote:
Op donderdag 6 november 2008 13:56 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat is de JC schaal, bij de bekerfinale gaan er enkele duizenden kaarten naar de sponsoren van de KNVB en de rest naar de clubs en als het kan wat neutrale verkoop
Klopt, mijn fout.
pi_63007651
Lang, lang geleden (vorig jaar) heb ik m'n scriptie geschreven over stadions. Vandaag werd ik door een zesdejaars erop gewezen dat hij eindelijk online staat:

http://dare.uva.nl/document/105963

Inmiddels is het ding al gigantisch verouderd en achterhaald, schaam ik me voor sommige dingen en zou ik het nu anders hebben gedaan. Maar voor stadion freaks misschien een aardig documentje.

(Cijfer: 7 en daarmee is bewezen dat Planologie een pretstudie is)
  donderdag 6 november 2008 @ 19:10:05 #265
226255 ES57
Live from Van Aartsen City
pi_63008139
quote:
Op donderdag 6 november 2008 18:52 schreef DRD het volgende:
Lang, lang geleden (vorig jaar) heb ik m'n scriptie geschreven over stadions. Vandaag werd ik door een zesdejaars erop gewezen dat hij eindelijk online staat:

http://dare.uva.nl/document/105963

Inmiddels is het ding al gigantisch verouderd en achterhaald, schaam ik me voor sommige dingen en zou ik het nu anders hebben gedaan. Maar voor stadion freaks misschien een aardig documentje.

(Cijfer: 7 en daarmee is bewezen dat Planologie een pretstudie is)
Bedankt, ik ga er eens in bladeren.
"Friends, Romans, countrymen, lend me your ears"
pi_63025239
Wat gaat er met PSV gebeuren trouwens? ik weet dat ze neit iets nieuws willen vanwege de locatie maar hadden zij ook niet plannen om uit te breiden?
  vrijdag 7 november 2008 @ 17:56:57 #267
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_63035646
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 11:03 schreef Adamo144 het volgende:
Wat gaat er met PSV gebeuren trouwens? ik weet dat ze neit iets nieuws willen vanwege de locatie maar hadden zij ook niet plannen om uit te breiden?
Dat is met name een stukje sentiment dat ligt bij de supporters en bij delen van het bestuur misschien.
Maar er wordt ook serieus gekeken naar een nieuwe locatie.

47.500 schijnt het streven te zijn, of dat dan met het huidig stadion is of nieuwbouw weet men nog niet.
Begin van dit voetbaljaar hebben ze aangekondigd het te gaan onderzoeken. Daar zijn ze nu mee bezig waarschijnlijk.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 8 november 2008 @ 23:47:08 #268
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63065192
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Dat is met name een stukje sentiment dat ligt bij de supporters en bij delen van het bestuur misschien.
Maar er wordt ook serieus gekeken naar een nieuwe locatie.

47.500 schijnt het streven te zijn, of dat dan met het huidig stadion is of nieuwbouw weet men nog niet.
Begin van dit voetbaljaar hebben ze aangekondigd het te gaan onderzoeken. Daar zijn ze nu mee bezig waarschijnlijk.
hangt ook enorm af van of de gemeente eens een keertje meedoet. En ik hoop dat we op onze plek blijven
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_63065856
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 11:03 schreef Adamo144 het volgende:
Wat gaat er met PSV gebeuren trouwens? ik weet dat ze neit iets nieuws willen vanwege de locatie maar hadden zij ook niet plannen om uit te breiden?
PSV moet wel weg daar. Ze kunnen geen kant op qua uitbreiding. De gemeente pakt alleen maar meer parkeer ruimte weg van ze en aan alle kanten zijn ze ingesloten!
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 9 november 2008 @ 00:44:15 #270
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63066220
quote:
Op zondag 9 november 2008 00:25 schreef existenz het volgende:

[..]

PSV moet wel weg daar. Ze kunnen geen kant op qua uitbreiding. De gemeente pakt alleen maar meer parkeer ruimte weg van ze en aan alle kanten zijn ze ingesloten!
ze kunnen iig nog aan 3 kanten verder omhoog, dat is al onderzocht. Als je ergens ander nieuw gaat bouwen is het een enorme kapitaalsvernieteging. En waar gaan we dat dan een nieuw stadion uit financieren, nog een hypotheek bovenop deze?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_63066314
quote:
Op zondag 9 november 2008 00:44 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ze kunnen iig nog aan 3 kanten verder omhoog, dat is al onderzocht. Als je ergens ander nieuw gaat bouwen is het een enorme kapitaalsvernieteging. En waar gaan we dat dan een nieuw stadion uit financieren, nog een hypotheek bovenop deze?
De plek waar het huidige stadion staat is enorm veel geld waard voor ontwikkelaars. Ringen er bovenop gaat niets worden. Het zicht vanaf de 2e ring vind ik al vrij slecht, en dat wordt hoger helemaal niets. Bovendien is de bereikbaarheid en het parkeren gewoon slecht. Vergeet niet dat de parkeergelegenheid op Strijp volledig verdwijnt in de toekomst!

Bovendien is de huidige beveiliging/toegang tot het uitvak ook slecht, ondanks de trein tunnel en is de lokatie zelf al moeilijk te beveiligen. Een plek aan de A2/A58 zou beter zijn, maar daar is zo weinig plaats. Dus een goede andere plaats kan ik ook niet bedenken.

[ Bericht 13% gewijzigd door existenz op 09-11-2008 00:57:38 ]
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 9 november 2008 @ 00:56:10 #272
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63066438
quote:
Op zondag 9 november 2008 00:49 schreef existenz het volgende:

[..]

De plek waar het huidige stadion staat is enorm veel geld waard voor ontwikkelaars. Ringen er bovenop gaat niets worden. Het zicht vanaf de 2e ring vind ik al vrij slecht, en dat wordt hoger helemaal niets. Bovendien is de bereikbaarheid en het parkeren gewoon slecht. Vergeet niet dat de parkeergelegenheid op Strijp volledig verdwijnt in de toekomst!
Nou ik vind het zicht overal wel prima, op de palen na. En de enrom veel waard voor ontwikkelaars..... de parkeerplaats leverde onbebouwd 10 miljoen op, dan gaat het stadion op dit moment echt niet meer opbrengen schat ik zo. Of je moet het gaan exploiteren zoals het er nu staat.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_63066478
quote:
Op zondag 9 november 2008 00:56 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Nou ik vind het zicht overal wel prima, op de palen na. En de enrom veel waard voor ontwikkelaars..... de parkeerplaats leverde onbebouwd 10 miljoen op, dan gaat het stadion op dit moment echt niet meer opbrengen schat ik zo. Of je moet het gaan exploiteren zoals het er nu staat.
Stadion gaat dan plat he. En zodra Strijp klaar is, stijgt de waarde wel.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 9 november 2008 @ 16:08:48 #274
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63076726
laat de waarde verdubbelen............ dan heb je nog niks voor een nieuw stadion. Er zal tegen de 50 miljoen betaald moeten wil je een beetje basis hebben voor een nieuw stadion
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_63120761
plannen om het abe lenstra stadion uit te breiden en te koppelen met thialf:

http://www.heerenveen.nl/dsc?c=getob...dsname=default

http://www.heerenveen.nl/dsc?c=getob...dsname=default
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')