abonnement Unibet Coolblue
  maandag 6 oktober 2008 @ 19:22:00 #126
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_62181323
denken jullie dat de zeeuw weg wou om dat gedoe met donk. zal me niks verbazen.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_62182322
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:32 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En van Gaal wilde haar voor zichzelf en verhuurde beide spelers. De oude snoeperd.

²
pi_62183608
Op verzoek van Gatalin. Klikbaar.



Opvallend dat El Hamdaoui maar één keer gelijk heeft gemaakt en één keer de marge op één heeft gebracht. Verder vrijwel onbelangrijke goals, op een 2-0 na. Het middenveld met De Zeeuw en Martens is toch wel erg belangrijk als je kijkt naar het aantal assists.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  maandag 6 oktober 2008 @ 20:54:21 #129
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_62184578
Geweldig!

Ja die Martens is goud waard
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_62186359
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:28 schreef RayMania het volgende:
Op verzoek van Gatalin. Klikbaar.

[ afbeelding ]

Opvallend dat El Hamdaoui maar één keer gelijk heeft gemaakt en één keer de marge op één heeft gebracht. Verder vrijwel onbelangrijke goals, op een 2-0 na. Het middenveld met De Zeeuw en Martens is toch wel erg belangrijk als je kijkt naar het aantal assists.
Thanks Raymania!

Daar ga ik ff op fappen.
pi_62192306
Thanks Ray!
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 10:32:25 #132
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_62195809
quote:
Maarten Martens terug in topvorm
Na twee verloren duels tegen NAC en ADO was er de scepsis, nu heerst er de euforie. "Alles valt of staat met het resultaat. Ja, het is merkwaardig dat het zo snel om kan slaan. Na twee wedstrijden merkte je hier al dat er gevoelens opkwamen van het vorige seizoen. En hoe langer het resultaat dan uitblijft, hoe meer twijfel er insluipt", aldus Maarten Martens, die voor het eerst na zijn kruisbandblessure weer eens 90 minuten speelde en tegen het zwakke Sparta tot de uitblinkers behoorde bij AZ. Hij kreeg van Orlando Trustfull het hoogste cijfer van het weekeinde: 8,5.

"Maar ik heb altijd gezegd dat wij de kwaliteit hebben om het op te pakken. En nu is iedereen positief. Al moeten we ook nu niet doorslaan door te denken dat we het steeds snel eventjes 1,2,3 kunnen beslissen", vervolgde Martens. De Belgische linkspoot raakte eind oktober 2007 zwaar geblesseerd. Opvallend snel was hij hersteld. Vijfenhalve maand is krap om van kruisbandletsel te herstellen. Toen Martens inviel tegen PSV, was er gelijk de hoofdrol met een winnende stiftbal in de eindfase.

Fysiotherapeut Maarten Gozeling werd nadrukkelijk in de feestvreugde betrokken. "De revalidatie was al drie maanden eerder afgesloten. Maar bij ons kon hij geen wedstrijdritme meer opdoen in de hoofdmacht. Die goal was zijn eerste in competitieverband en dat was voor hem aanleiding om ons erin te betrekken. Maarten is een prof die serieus voor zijn vak leeft. Hij luistert heel goed naar de medische staf, heeft er vertrouwen in en profiteert ervan dat wij hier alle faciliteiten tot onze beschikking hebben. En de Spelen zijn voor hem een uitkomst geweest. Hij heeft er ritme, conditie en kracht opgedaan. Nu heeft hij zijn eerste volledige wedstrijd weer in de benen en is hij er helemaal klaar voor", zei de fysio, die vroeger bij het Nederlandse mannenvolleybalteam werkzaam was.

"Ik heb er hier rustig in kunnen komen", vond de 24-jarige Belg zelf. "Op de Spelen heb ik niet één wedstrijd uitgespeeld, maar gelukkig kwamen we wel ver en hebben we dus aardig wat wedstrijden afgewerkt. Ik merkte zelf wel dat ik nog niet van grote waarde was. Ook niet in Alkmaar, toen het seizoen begon. Ik was ook nog niet constant genoeg. De ene keer goed, de andere keer niet. Daarom kon ik het ook goed accepteren dat ik er aanvankelijk naast stond. Ik ben iemand die snel van blessures herstelt. Maar vervolgens duurt het bij mij heel lang voordat ik van wedstrijdfit tot topvormfit kom."

Dat moment is er nu. Tegen Sparta had Martens twee assists, waarvan het hakballetje op Mounir El Hamdaoui geniaal was. "Je moet er als twaalfde man wel meteen staan als er iemand wegvalt." Door het uitvallen van de andere langdurig geblesseerde van vorig seizoen, Stijn Schaars, zette Van Gaal logischerwijs de Belgische linkspoot in de basis, die al sinds de revival tegen PSV ongewijzigd was gebleven bij AZ. "Dat duel is de ommekeer geweest. Daar moet je een beetje geluk mee hebben. Maar we hebben die hele wedstrijd met discipline en werkkracht gespeeld. Dat was allemaal heel belangrijk voor de hele ploeg én voor mij." Voorzitter Dirk Scheringa glunderde na de recente zegereeks met grote cijfers. Hij heeft met Martens, Pocognoli, Swerts en Moussa Dembélé liefst vier Belgen op de loonlijst. "Het zijn blije voetballers, die, waar je ze ook neerzet, hun werk doen en invulling geven aan het teambelang."

Gill Swerts moest door een hamstringblessure afzeggen, maar Moussa Dembélé richt zijn pijlen deze week alweer op de A-ploeg van de Rode Duivels. "Ik ben er zelf niet echt mee bezig. Ik moet eerst zien dat ik me hier bij AZ weer wekelijks kan bewijzen." Niettemin onderschrijft hij de opkomst van de Belgische nationale ploegen. "Vroeger waren we blij als we er bij Jong België elf goede spelers bij elkaar konden vinden. Dat is de afgelopen vier jaar steeds beter geworden, op de Spelen hebben we ook echt als team geopereerd." Alleen met het A-team wilde het de laatste jaren bepaald niet vlotten. "Het recente probleem is, dat we eerder te veel jonge jongens in de basis hadden dan te weinig. Twee, drie of vier inbouwen is prima, dan kunnen ze meedraaien. Maar nu moesten te veel jonge jongens te veel verantwoordelijkheid op hun schouders nemen."
Hopen dat Martens, Pocognoli en Dembélé heel terugkomen...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_62206360
Vanavond moeten ze eerst oefenen tegen Rijnsburgse Boys, lastig zat! Zal wel zonder internationals zijn uiteraard.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 18:43:20 #134
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_62208979
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 16:59 schreef methodmich het volgende:
Vanavond moeten ze eerst oefenen tegen Rijnsburgse Boys, lastig zat! Zal wel zonder internationals zijn uiteraard.
goed voor Ari en Pelle om weer eens te ballen... Maar ook koenders/lens en Holman indien mogelijk.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_62209387
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 18:43 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

goed voor Ari en Pelle om weer eens te ballen... Maar ook koenders/lens en Holman indien mogelijk.
Lens invalbeurtje of zal hij daar assisteren bij de hotdogkraam?
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 19:56:29 #136
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_62211108
quote:
AZ wint met 4-0 van Rijnsburgse Boys.

ALKMAAR- AZ heeft het oefenduel met hoofdklasser Rijnsburgse Boys, dat eerder RBC Roosendaal uit de KNVB beker stootte, met 4-0 gewonnen. De Alkmaarse goals werden gemaakt door Ari (2x), Jeremain Lens en Kew Jaliens. Bij de tegenstander was een oude bekende te begroeten: voormalig AZ’er Bennie van Noord.

Met Nick van der Velden centraal op het middenveld en Jong AZ-speler Jeroen Tesselaar centraal achterin, begon AZ flets aan het duel. Na 19 minuten was pas het eerste wapenfeit van de wedstrijd te noteren. Via een combinatie met Graziano Pellè stuitte Lens op doelman Tim Orlowski. Vlak voor rust was het Ari die alsnog de score opende. Na een afgeslagen corner nam Maarten Martens de bal vol op de wreef, waarna Ari de bal bij de tweede paal voor zijn voeten kreeg. Hij promoveerde de voetzoeker van Martens vervolgens simpel tot een doelpunt: 1-0.

Kolehmainen
Na rust kwamen bij Rijnsburgse Boys veel nieuwe spelers het veld op. Bij AZ bleef alleen Jeroen Tesselaar in de kleedkamer achter; hij speelde maandagavond al 90 minuten bij Jong AZ. Zijn vervanger was Toni Kolehmainen, die rechtsback ging spelen. Milano Koenders werd hierdoor centrale verdediger.

Niet zelfzuchtig
Na ruim een uur spelen zorgde Lens voor de 2-0. Van Noord leed balverlies, waarna Ari niet zelfzuchtig was toen hij samen met Lens op doelman Martijn Zwaan afging. Niet veel later zorgde een snel genomen vrije trap van Martens ervoor dat Lens bij de eerste paal aanvoerder Jaliens kon bedienen. De verdediger tikte de bal in de korte hoek: 3-0. Uiteindelijk bepaalde Ari de eindstand op 4-0. De goal was identiek aan de 2-0; alleen was nu Lens niet egoïstisch. Hij gunde Ari zijn tweede goal van de middag.


AZ-Rijnsburgse Boys 4-0
42. Ari 1-0
63. Lens 2-0
66. Jaliens 3-0
74. Ari 4-0

Opstelling AZ:
Joey Didulica, Milano Koenders, Kew Jaliens, Jeroen Tesselaar (46. Toni Kolehmainen), Sébastien Pocognoli, Jeremain Lens, David Mendes da Silva, Nick van der Velden, Maarten Martens, Graziano Pellè (83. Simon Poulsen), Ari.


[ Bericht 50% gewijzigd door fuckbuddy op 07-10-2008 20:47:08 ]
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:27:10 #137
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_62214111
Ben benieuwd of Ilias Haddad het gaat reddden bij AZ, of hij het eerste elftal haalt.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_62231578
quote:
'Dembélé wekt interesse van Arsenal en City'

Moussa Dembélé staat mogelijk met ingang van volgend seizoen onder contract in de Barclays Premier League. De Belg is momenteel één van de uitblinkers in de selectie van AZ. Mede door hem boeken de Alkmaarders de laatste weken goede resultaten.

Volgens De Telegraaf zijn de prestaties van Dembélé in het shirt van AZ niet onopgemerkt gebleven bij grote clubs uit Engeland. De krant beweert te weten dat Arsenal en Manchester City interesse hebben in de aanvaller. Van beide clubs zouden er afgelopen vrijdagavond, toen AZ met 6-0 won van Sparta, scouts op de tribune hebben gezeten om Dembélé te bekijken.

Tijdens het duel van AZ tegen Sparta liet Dembélé ongetwijfeld een goede indruk op de scouts van Arsenal en Manchester City achter. Met twee doelpunten was hij weer één van de uitblinkers in de formatie van trainer Louis van Gaal.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 14:09:31 #139
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_62231657
40 miljoen, strik erom, Martens op 10.
Confidence through competence
pi_62233198
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 14:09 schreef Stereotomy het volgende:
40 miljoen, strik erom, Martens op 10.
Ik wilde nog posten
quote:
Stereo kom er maar in.......


Moussa en Mounir

[ Bericht 12% gewijzigd door fuckbuddy op 08-10-2008 15:23:06 ]
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 17:26:29 #141
177738 DirkScheringa
retteketet......
pi_62236904
40 miljoen alleen City zou dat kunnen betalen, Arsenal biedt nooit zoveel. Dus hoeft City ook niet zo hoog te bieden
AZ!
De magisch realist van AZ!
Leen is mijn vriend!
pi_62238914
AZ is weer groeiende, als Dembele nou gewoon blijft ziet ie Arsenal over 2 jaar ook van dichtbij en kan ie samen met de rest van AZ dat clubje oprollen met 4-0.
pi_62240169
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 19:56 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]
Wat een goudhaantje die Ari!
pi_62241403
Om nog ff lekker door te gaan................
quote:
"Dembélé kan wereldspits worden"

ajacied jan vertonghen weet het zeker: Moussa Dembélé is hard op weg een spits van wereldformaat te worden. In gesprek met VI laat de Belgische middenvelder de loftrompet schallen voor zijn landgenoot van AZ.

"Moussa kan tot de beste spitsen van de wereld gaan behoren. Dat meen ik echt. Dan heb ik het over het niveau Chelsea, FC Barcelona, Real Madrid. Alleen zal hij dan nog meer goals moeten gaan maken. Voordat topclubs een spits scouten, kijken ze eerst naar zijn statistieken. Die moeten omhoog bij Moussa en dat weet hij zelf ook", zegt vertonghen.

Dat advies heeft Dembélé ter harte genomen. Nadat de Belgische spits eerst al op wonderlijke wijze scoorde tegen Willem II (2-5 winst) voegde hij in het duel met Sparta (6-0 winst) nog maar eens twee treffers toe aan zijn seizoensaantal.

vertonghen: "Moussa's spel is al flink wat veranderd de laatste jaren. Hij schiet tegenwoordig twintig keer zo vaak op doel als een paar jaar geleden. Dat is goed, want hij heeft het schot ervoor. Dembélé is gewoon heel compleet. Nu nog wat vaker scoren, dan ligt de wereld voor hem open."
MASSEL KJH!..
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_62241609
Enne...
quote:
6000 nieuwe spaarders voor DSB-Bank

De DSB-Bank heeft afgelopen tijd zesduizend nieuwe spaarders weten te trekken. Dat zegt woordvoerder Klaas Wilting. In totaal groeide het spaartegoed bij de bank 3,2 miljard vorig jaar naar zo'n vier miljard.

Kwam Fortis onlangs in de problemen doordat klanten wegliepen, bij DSB zijn er volgens Wilting 'nauwelijks' klanten weggegaan. DSB is ook niet aan de beurs genoteerd. ,,Daardoor kunnen wij rustig blijven en word er geen druk uitgeoefend door aandeelhouders'', aldus Wilting.

Wilting zegt verder dat de kredietcrisis 'totaal voorbijgaat' aan de bank uit het Noord-Hollandse Wognum met onder andere Postkrediet, Frisia Financieringen en Becam onder zich. ,,Wij hebben geen slechte leningen.'' Dat de variabele rente stijgt, is geen probleem. ,,Onze klanten kunnen aan hun verplichtingen voldoen. Dat controleren wij heel streng.''

Deze week voorspelde ex-hoofdredacteur van zakenblad Quote Jort Kelder dat DSB de volgende bank zou zijn die omvalt.
Dirk Happy=AZ Happy
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:36:47 #146
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_62242136
DSB bank heeft geen beleggingen in Amerikaanse kredietproducten. Dat scheelt weer, want daarom zijn al die andere banken omgegaan.
Confidence through competence
pi_62242232
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Ben benieuwd of Ilias Haddad het gaat reddden bij AZ, of hij het eerste elftal haalt.

²
Erg goede voetballer. Maar wel veel concurrentie bij AZ. Misschien was het slimmer geweest als hij naar Excelsior was teruggekeerd, daar had hij de basis zo kunnen halen. Al is het een teken van vertrouwen dat AZ hem heeft gehouden. Aan zijn kwaliteiten zal het niet liggen, moet nu mentaliteit en vertrouwen hebben.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_62278933
Voorlopig dus geen stadion met 40.000 plaatsen. Doen ze goed. Eerst maar eens resultaten boeken en dan zien we wel weer verder. Leuk hoor ambitie maar 1 zwaluw maakt nog geen zomer..
Zijn er nog mensen die naar de Graafschap gaan?!
Gatalin??

De Zeeuw was bijna van Hamburger SV las ik net op voetbalprimeur...

[ Bericht 13% gewijzigd door fuckbuddy op 10-10-2008 08:56:49 ]
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_62304758
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_62304803
Cock .......
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')