abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 29 november 1999 @ 01:41:00 #26
568 Juul
Is gewoon lief
pi_224137
Goh wat een gezellige drukte hier ineens Daar ben ik blij mee want we moeten dit door Barbarella in het leven geroepen topic wel levend houden natuurlijk mensen !
Oke het was weer een leuke forum en chatdag
ik ga lekker slapen
tot morgen maar weer
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii truste allemaal
The Bitch is Back!
  maandag 29 november 1999 @ 22:15:00 #27
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_224138
Ik ga alvast welterusten zeggen, anders vergeet ik het vannacht weer

En deze is nog ff voor Juul:

God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
  maandag 29 november 1999 @ 22:42:00 #28
910 Barbie
Graduated Fool
pi_224139
quote:
op 11-28-1999 om 02:06 PM schreef Juul het volgende:

Iedereen gaat tegenwoordig maar naar bed zonder welterusten te zeggen

Zal het nooit meer doen!! Weltrusten allemaal zie dit maar als een enorme GAAAAAAP


When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  maandag 29 november 1999 @ 23:14:00 #29
521 ruby
Hell yeah!
pi_224140
Sweet dreams

Groetjes

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  Redactie Frontpage maandag 29 november 1999 @ 23:26:00 #30
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_224141
Ted, je hebt wel wat weg van Evert Santegoed ( of natuurlijk )

Leuke topic, open hem vandaag voor het eerst. Voor wie het wil weten, ik ga slapen en draag altijd een t-shirt en een boxershort in (een 2-persoons)bed. Ik lig daar overigens helegaar alenig.

  dinsdag 30 november 1999 @ 01:28:00 #31
568 Juul
Is gewoon lief
pi_224142
Zeg SunChaser, wil jij Ted wel ff met rust laten ?
Ted is veel liever, leuker, knapper (en kaler) dan Evert hoor !!!!!!!!!!!

Trek het je maar niet aan hoor Ted *KNUF*
Mensen het is alweer veel te laat geworden en omdat ik me vorige week zeker 3 keer heb verslapen ga ik nu maar eens verstandig zijn. Als ik van de chat weg kan komen tenminste..........
Welterusten en tot morgen !

The Bitch is Back!
  dinsdag 30 november 1999 @ 01:54:00 #32
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_224143
Zo tegen 2-en slaapt hier alles , Maar ik ben het toch niet vergeten om u allen een goeie nachtrust te wensen Layla Tov, Lachem!
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
  dinsdag 30 november 1999 @ 03:42:00 #33
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_224144
Jongens,
Welterusten en wellicht tot morgen!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_224145
/me heeft een zeer vervelende dag achter de rug, zeker vanavond in Zwolle (en reken maar dat de media alles verdraait) maar ondanks nu eigenlijk alleen maar lezen en amper posten wil ik wel iederen nu weltrusten (ja ik ga nu pas slapen) wensen.

En Juul, even een speciaal woordje van dank aan je dat je me via ICQ even inlichtte, jeweetwel. Door alle trammelant was ik zo onwijs laat terug uit Zwolle dat Roos inderdaad al lang op me zat te wachten.

Maar nu is het echt bedtijd, tot morgen wel weer ergens.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 30 november 1999 @ 08:59:00 #35
568 Juul
Is gewoon lief
pi_224146
quote:
Van DIGGER - 30 November 1999 @ 06:34.
En Juul, even een speciaal woordje van dank aan je dat je me via ICQ even inlichtte, jeweetwel.

Ja DIGGER, ik weet, en graag gedaan

Vandaag enkele afspraken dus helaas niet zoveel tijd voor FOK! Maar weet nu al dat zodra ik maar een minuutje tijd heb ik hier weer achter het compje zit
Ik zeg maar snel iedereen een hele goedemorgen want verwacht ieder moment de deurbel.

The Bitch is Back!
  dinsdag 30 november 1999 @ 23:04:00 #36
1390 pink
auto doet t altijd ! ja toch?
pi_224147
uhh juul
miste volgens mij een berichtje van je hier
gaat zo eerst ff ftpen en dan banken
  woensdag 1 december 1999 @ 00:58:00 #37
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_224148
Ik ga lekker maffe, des te eerder is het morgenochtend en wie weet, krijg ik nu eindelijk wat in m'n schoen van die ouwe Klaas
Anyway, trusten allemaal
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
  woensdag 1 december 1999 @ 01:06:00 #38
521 ruby
Hell yeah!
pi_224149
Het wordt weer eens tijd om naar bed te gaan dus slaap lekker allemaal!!!! (alweer 1 december, wat vliegt te tijd weer)

groetjes

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  woensdag 1 december 1999 @ 01:22:00 #39
568 Juul
Is gewoon lief
pi_224150
Ik ga er ook maar weer in voor een paar uurtjes. Was een rare dag vandaag en heb weinig forum gezien, maar ja morgen beter
Welterusten allemaal en tot morgen !
The Bitch is Back!
  woensdag 1 december 1999 @ 08:43:00 #40
568 Juul
Is gewoon lief
pi_224151
En daar was ik weer vanuit regenachtig DenHaag om iedereen een goedemorgen te wensen.( Ik vind het eigenlijk weer om lekker in bed te liggen en aangezien ik niet tot de werkende medemens behoor ga ik dat dadelijk misschien wel even stiekem een uurtje doen ook )

Ted mijn schoen was leeg Hoe zit 't met die van jou ?

[Dit bericht is gewijzigd door Juul (Datum 01 December 1999).]

The Bitch is Back!
  donderdag 2 december 1999 @ 03:33:00 #41
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_224152
Nou welterusten Juul, mijn nummer 2 en ook de rest van u een goede nacht en op de klok kijkend een fijne werk/schooldag toegewenst. Tis al laat dus ga maar Fok!ken, uhh slapen
L8ter all
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
  donderdag 2 december 1999 @ 03:36:00 #42
568 Juul
Is gewoon lief
pi_224153
Dank je hoor Hunk )
Half 4 alweer en morgen hooggeplaatst bezoek dus ik ga snel naar bed
truste allemaal !
The Bitch is Back!
pi_224154
Tja druk druk druk de laatste dagen en dus wat minder hier aanwezig
Wel wens ik iedereen weltrusten ennuh, morgen (donderdag) ben ik op TV.....21.55 SBS dosier alarm, over alle toestanden rondom Zwolle - Den Haag van afgelopen maandag.....schrik daar dus niet van, ik waarschuw maar vast...ken je nog beter tegen die kale kop van Ted aankijken...
Najja anyway, morgen heb ik meer tijd, meer posts dan dus ook van mijn kant, kan dan weer eens op wat meer reageren.

Slaap lekker, truste en de MzzL.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_224155
Hé Digger, dus we kunnen je morgen in levende lijfe bekijken! Leuk! Ik ben er morgenavond helaas niet, maar ik zet mijn video op scherp! Ben zeer nieuwsgierig, maar dat zullen de meesten onder ons wel in hun aard hebben, gezien onze BB verslaving...

Het is weer errug laat geworden vandaag, dus weltrusten allemaal.


  Admin donderdag 2 december 1999 @ 07:56:00 #45
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_224156
goeiemorrege iedereen ,ik ga nu lekker naar bed na een hele nacht gewerkt te hebben Dus welterusten voor mezelf en voor iedereen bij FOK prettige dag May the cats be with you!!!!!!!!!!!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 2 december 1999 @ 08:35:00 #46
2004 sunshine
Still shining!
pi_224157
Goeiemorgen,
Zoon de deur uitgewerkt, hubby werken en ikke.....?
Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
  donderdag 2 december 1999 @ 10:44:00 #47
568 Juul
Is gewoon lief
pi_224158
Goedemorgen Forummembers, newbies en alle anderen !
Ben lekker uitgeslapen vanmorgen ,gedouched, bakkie gezet, gestofzuigd (stofgezogen ?) beetje opgeruimd want straks visite en in de bende veroorzaakt door dit Forum en BB kan ik geen mensen ontvangen
Nu ga ik lekker op de rest van het forum rondneuzen en zien of er op de chat nog iets gebeurd.
Fijne dag allemaal, zie jullie vanavond voor het slapen gaan wel weer

The Bitch is Back!
  Admin donderdag 2 december 1999 @ 21:43:00 #48
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_224159
voor allen dalijk welterusten,en een goede nachtrust, zodat we morgen weer fris kunnen fokken Ik ga werken en zie jullie morgenochtend weer
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 3 december 1999 @ 00:25:00 #49
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_224160
Ik ga er maar eens vroeg in Welterusten allen en droom maar lekker van Marco en Ruud in een bonTjas Als je wakker schrikt, is er altijd nog Fok!zine

En een *knuffie* voor Juul

God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
pi_224161
Ik dacht, laat ik ook maar weer eens een kijkje nemen en tot mijn grote aangename verrassing heeft Juul deze keer de honneurs waargenomen.
Ik ga slapen, heb het ijskoud (de verwarming weer eens te vroeg uitgedaan) en duik mijn warme bed in...
Morgen late dienst, dus lekker uitslapen...

Slaap lekker allemaal!!!

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')