abonnement Unibet Coolblue
  PR/Manusje van alles vrijdag 26 september 2008 @ 22:31:04 #1
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_61942958
Het televisiedebat tussen de presidentskandidaten John McCain en Barack Obama vannacht gaat door.
Minder dan tien uur voor het geplande begin van het debat liet het campagneteam van McCain weten dat de Republikein zou afreizen naar de Universiteit van Mississippi.

Wil je alles weten over het debat en vooral over Obama? Dan zit je vannacht goed bij FOK! We krijgen namelijk alle ins en outs over Obama en het debat, van een stafmedewerkster (Kirsten verdel) van Barack Obama.

Kirsten Verdel (1978) is bestuurskundige, politica en journaliste. Verdel is werkzaam als stafmedewerkster voor Barack Obama, in het campagneteam van de Democratische Partij. Ze is de eerste buitenlander ooit die direct op het landelijk hoofdkantoor van de DNC werkzaam is tijdens de presidentsverkiezingen. De eerste maanden werkte Verdel in de Research Department, waar ze zich
bezig hield met rapid response, opposition research en de debatvoorbereiding van Obama. Vorige week is ze aan de slag gegaan in de Political Department, waar gewerkt wordt aan de ontwikkeling en uitvoering van de campagnestrategie voor de laatste zes weken van de campagne.

Verdel werd vorig jaar door de voormalig Research Director van het Witte Huis (ten tijde van Bill Clinton) gevraagd om voor de Democraten te komen werken. In 2006 leidde ze de succesvolle gemeenteraadsverkiezingen voor de PvdA in Rotterdam. Ook werkte ze in het landelijke campagneteam van de PvdA voor de Tweede Kamer-en Provinciale Statenverkiezingen, en ze leidde ze de campagne die de door de PvdA op een onverkiesbare plek gezette oud-minister Klaas de Vries alsnog in de Eerste Kamer wist te krijgen.

Kirsten volgt samen met 90 andere medewerkers het debat op de voet. Ze stuurt tijdens het debat persberichten, reacties en feitenchecks de deur uit. Kirsten zal ons in dit topic tijdens het debat op de hoogte houden van alle ontwikkelingen rondom Obama.

Het debat is live te zien bij de NOS op Nederland twee. Het begint om 02:50 en duurt tot ongeveer 05:00 uur. Kirsten post onder de naam: darktower en zal vannacht regelmatig met informatie komen. Een kwartier voor aanvang zal ze haar eerste blog posten.

[ Bericht 11% gewijzigd door Surveillance-Fiets op 27-09-2008 00:08:13 ]
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zaterdag 27 september 2008 @ 00:29:33 #2
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_61945414
Cool
Haters everywhere but I don't really care.
pi_61945448
Wel cool, maar ik ga toch lekker slapen.
pi_61945461
Hiervoor blijf ik wakker..denk ik ..hmz
  zaterdag 27 september 2008 @ 00:44:33 #5
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_61945628
Tip voor vanavond alvast: houd tijdens het debat de volgende websites in de gaten:
www.huffingtonpost.com
www.drudgereport.com
www.politico.com
www.realclearpolitics.com

Tot straks!
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_61945691
Heb ik zin om hier wakker voor te blijven? Ben er nog niet uit.

Vice-presidential debate lijkt me een stuk interessanter.

Joe Biden

[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
  zaterdag 27 september 2008 @ 00:55:27 #7
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_61945768
Leuk feitje (en dan ben ik echt even weg): het best bekeken debat ooit was Reagan-Carter. 80 miljoen kijkers. Ter vergelijking: naar de speeches van McCain en Obama tijdens de conventies keken ongeveer 40 miljoen mensen.
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_61945900
Een tvp, ga waarschijnlijk wel kijken
pi_61945966
TvP (Even wekker zetten voor 3 uur vannacht)

Ik hoop dat het de moeite waard is. Maar meestal zijn het debatten waar nog lang over zal worden nagepraat.

Hopelijk houdt Obama me wakker met enkele bevlogen toespraken en oneliners.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 27 september 2008 @ 01:24:51 #10
210050 Magpie
Ja, dat mag dus niet!
pi_61946075
Hier blijf ik voor op!
pi_61946081
Dus alleen over Obama en over McCain krijgen we niets te horen? Had dan minimaal iemand geregeld die ook alles over John kon vertellen...

Het lijkt de publieke omroep wel!
pi_61946096
tvp
  zaterdag 27 september 2008 @ 01:28:57 #13
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61946107
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 00:55 schreef darktower het volgende:
Leuk feitje (en dan ben ik echt even weg): het best bekeken debat ooit was Reagan-Carter. 80 miljoen kijkers. Ter vergelijking: naar de speeches van McCain en Obama tijdens de conventies keken ongeveer 40 miljoen mensen.
Ken jij toevallig ene Joline daar? Is een studiegenoot die ook werkzaam is voor de Obama-campagne voor zover ik begrepen heb.

Kans is klein, ik weet het, maar hoeveel Nederlanderse Obama-medewerkers kunnen er zijn?
  zaterdag 27 september 2008 @ 01:31:33 #14
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_61946129
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 01:28 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Ken jij toevallig ene Joline daar? Is een studiegenoot die ook werkzaam is voor de Obama-campagne voor zover ik begrepen heb.
Ik ken geen mensen die in de lokale campagnes werken, waar wel meer buitenlanders zitten (werken in totaal 2 miljoen vrijwilligers in de campagne). Hier op het hoofdkantoor ben ik de enige. Er werken in DC en Chicago (hoofdkantoor is in 2-en gesplitst) enkele honderden mensen.
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  zaterdag 27 september 2008 @ 01:32:49 #15
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61946140
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 01:31 schreef darktower het volgende:

[..]

Ik ken geen mensen die in de lokale campagnes werken, waar wel meer buitenlanders zitten (werken in totaal 2 miljoen vrijwilligers in de campagne). Hier op het hoofdkantoor ben ik de enige. Er werken in DC en Chicago (hoofdkantoor is in 2-en gesplitst) enkele honderden mensen.
Zij werkt inderdaad in Chicago lees ik op haar blog. In ieder geval leuk dat er ook zoveel buitenlanders meedoen.
pi_61946154
tvp
  zaterdag 27 september 2008 @ 01:36:55 #17
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_61946165
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 01:28 schreef Wheelgunner het volgende:
Ken jij toevallig ene Joline daar? Is een studiegenoot die ook werkzaam is voor de Obama-campagne voor zover ik begrepen heb.

Kans is klein, ik weet het, maar hoeveel Nederlanderse Obama-medewerkers kunnen er zijn?
Tja, ik doe ook wat voor de Obama campaign hier op lokaal niveau in Orange County.... wel meer Nederlanders doen"wat" denk ik zo.

Toch leuk dat er een buitenlander voor de campagne werkt Ben je ook U.S. citizen darktower?

Ik stem iig voor Obama komende November.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  zaterdag 27 september 2008 @ 01:42:40 #18
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_61946208
Nee, ik ga na de verkiezingen gewoon weer terug naar NL
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  zaterdag 27 september 2008 @ 01:59:42 #19
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_61946303
Hm, ik ben voorlopig m'n htpc nog wel aan het installeren dus het is welkom vertier
zzz
pi_61946353
Ik lees het morgen wel in de Trouw.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_61946403
Misschien handig voor sommige mensen:

Het debat live op CNN
pi_61946445
Geen idee wat te zeggen...

Ik ben zeer benieuwd
  zaterdag 27 september 2008 @ 02:43:08 #23
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_61946551
Nog 19 minuten te gaan. Er hangt elektriciteit hier in de lucht. Er staan tientallen tv's aan, court reporters zitten klaar om live het transcript van het debat uit te tikken. Voor het eerst in maanden loopt iedereen rond. Zenuwen denk. Obama kan de bal vanavond definitief inkoppen door op zijn minst niet te verliezen. Gelijkspel is genoeg, na de rampzalige week van McCain.

We tellen af...
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_61946559
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 02:43 schreef darktower het volgende:
Nog 19 minuten te gaan. Er hangt elektriciteit hier in de lucht. Er staan tientallen tv's aan, court reporters zitten klaar om live het transcript van het debat uit te tikken. Voor het eerst in maanden loopt iedereen rond. Zenuwen denk. Obama kan de bal vanavond definitief inkoppen door op zijn minst niet te verliezen. Gelijkspel is genoeg, na de rampzalige week van McCain.

We tellen af...
Nou, rampzalig? Niet van stapel lopen, door zulke arrogantie verlies je uiteindelijk vaak.

Verder zal het wel een gelijkspel worden denk ik. Dat is meestal zo bij die debatten.
pi_61946587
Daar zijn we dan, welkom op deze nu al nieuwswaardige nacht, mag ik u voorstellen, in de rode hoek de volgende President van de Verenigde Staten... John McCain *and the crowd goes wild* en in de andere hoek..die change persoon *silence*
Patrick. ( My hero http://maddox.xmission.com/ )
Microsoft Technical Support Engineer
Microsoft Product Support Services
Microsoft Nederland :+31 (0)20 5001500
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')