abonnement Unibet Coolblue
pi_62137169
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 22:21 schreef Horloge het volgende:

[..]

Het kutte hiervan is ook dat Cesc straks ook denkt van "fuck het, hier ga ik nooit prijzen pakken". En dan op het eerste vliegtuig richting Catalonië springt.

Dan zijn de rapen helemaal gaar.
Je haalt de woorden uit m'n mond.

Tuurlijk heeft hij meerdere malen gezegd Arsenal trouw te blijven, maar de afgelopen weken heb ik wel vaak het gevoel gehad dat die jongen dacht van wat doe ik hier nog als we vroeg in het seizoen van de kleintjes al niet weten te winnen.
pi_62137540
Ik geef Arsene ook veel krediet, misschien teveel. Ik vind hem een ontzettend sympathieke man en kan me eigenlijk geen Arsenal voorstellen zonder Wenger...

Wie zou hem dan op moeten volgen? Je kunt wel zeggen dat hij weg moet, maar er moet ook vervanging komen.
Maar het moet idd wel anders, want Arsenal wordt meer en meer de club die mooi voetbal speelt maar geen prijzen wint, en daarmee haal je natuurlijk geen spelers binnen. En jonge talentvolle spelers die weggaan om voor de prijzen te spelen, kun je ook weinig kwalijk nemen...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_62139731
Had ik al gezegd dat de hools van Arsenal een beetje wankers zijn?
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
  zondag 5 oktober 2008 @ 17:03:05 #79
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_62150604
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 00:36 schreef PrincePolly het volgende:
Had ik al gezegd dat de hools van Arsenal een beetje wankers zijn?
Had ik al gezegd dat mij dat geen reet kan boeien?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Leukste jonkie 2022 zondag 5 oktober 2008 @ 19:02:56 #80
213457 engine
pi_62153965
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 00:36 schreef PrincePolly het volgende:
Had ik al gezegd dat de hools van Arsenal een beetje wankers zijn?
wat interesseert het mij nou wat jij van de arsenal hools vind?

mare dutchgooner, je hebt helemaal gelijk over het transfer beleid van AW. het is natuurlijk slecht dat hij alleen maar onervaren talenten haalt maar als je ziet hoe ze bijvoorbeeld tegen porto speelde dan zie je dat de kwaliteit er wel is. wat we nu nodig hebben is een ervaren middenvelder die de jonkies de weg kan wijzen. AW eruit zetten schieten we denk ik niks mee op omdat ik denk dat er voor arsenal eigenlijk geen trainer te vinden is die beter bij de club past.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_62154047
En als je AW laat gaan, zit je met al die talenten waar je dan weinig meer aan hebt doordat ze dan misschien geen kansen meer krijgen.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_62288483
*Eens met TT


Mag ik ngo wel even treuren over het verlies tegen Hull en het gelijkspel tegen Sunderland?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_62292979
quote:
Volgens The Sun gaat Arsenal een serieuze poging doen om Abrahim Afellay naar Londen te halen. Manager Arsène Wenger zou zeer gecharmeerd zijn van de 22-jarige middenvelder. Naar verluidt zou de club ruim zeven miljoen euro over hebben voor de PSV’er.

Afellay maakt een goed seizoen door bij PSV en komt makkelijk tot scoren. Hij heeft nog een doorlopend contract tot medio 2011 bij de club uit Eindhoven. In de wandelgangen wordt gezegd dat PSV veel meer wil hebben voor de middenvelder.

Meer interesse

Eerder liet Manchester City al weten interesse te hebben in Afellay. Vermoedelijk gaan beide clubs in de winterstop weer een poging wagen om hem in te lijven.
7 miljoen
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 10 oktober 2008 @ 19:11:09 #84
213457 engine
pi_62294667
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 17:53 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

7 miljoen
Ik verwacht niet dat afellay naar Arsenal komt en ik zie het ook niet als een versterking. Nu niet en nooit niet.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_62296551
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 19:11 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Ik verwacht niet dat afellay naar Arsenal komt en ik zie het ook niet als een versterking. Nu niet en nooit niet.
Denk het ook en ik hoop dat hij bij PSV blijft, maar dan nog 7 miljoen
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 20:43:09 #86
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_62296605
Afellay heeft toch een clausule van 15 miljoen? Nog te weinig als je het mij vraagt..
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 23:16:40 #87
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_62299921
Afellay lijkt me een jaar of vijf te oud voor Arsenal.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 23:28:02 #88
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_62300147
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 23:16 schreef Horloge het volgende:
Afellay lijkt me een jaar of vijf te oud voor Arsenal.
Ja, hij is een goede speler, en zelfs voor Arsenal, alleen van dat soort hebben ze al: Melvin Fabregas, Gerald Nasri en nog meer...

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_62300809
Melvin
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_62301424
_!
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_62302162
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 23:28 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, hij is een goede speler, en zelfs voor Arsenal, alleen van dat soort hebben ze al: Melvin Fabregas, Gerald Nasri en nog meer...

²
_!
pi_62305155
Melvin en Gerald. Hoe kom je er op! Geniaal.
pi_62310111
Kwam dit in Fifa news tegen
quote:
Hleb begs Fabregas to join him at Barcelona

Barcelona midfielder Alexander Hleb admits he has been trying to persuade former Arsenal team-mate Cesc Fabregas to join him at the Nou Camp.

Spain international Fabregas vowed earlier this week that he would one day like to return to Barca, the club he left to join Arsenal in 2003, and for Hleb that day can not come soon enough.

Hleb moved to Barca this summer after three seasons at the Gunners, and the Belarus ace would be delighted if the highly-coveted Fabregas followed suit.

"We get on very well on and off the pitch. For me he is like a brother. We call each other a lot to talk about things,'' Hleb said in El Mundo Deportivo.

"He tells me he misses me at Arsenal and, without wanting to detract from anyone, I would love it if he came to Barca to be a part of all this.

"I don't stop insisting that he should return to Barca and he doesn't stop insisting that he is very happy at Arsenal and with Arsene Wenger.

"I will keep boring him until he changes his mind. If in the end he listens to me, I think it would be great for Barcelona.''
Hleb
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_62310384
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 16:05 schreef _Mike_ het volgende:
Kwam dit in Fifa news tegen
[..]

Hleb
Wat een flapdrol.

Cesc is volwassen en verstandig genoeg om die beslissing zelf te maken. Zolang er maar geen prijzen worden gepakt ziet ie zelf ook wel in dat het moment is aangebroken om de overstap te maken naar Spanje.

Dus hou maar lekker je muil dicht Hleb en zorg er maar voor dat je niet blijft rotten op de bank.
pi_62311256
Dat van Hleb is gewoon een reactie op wat Fabregas afgelopen week zei. Ze missen elkaar
quote:
Fabregas admits Barca 'dream'
Arsenal star yearns to return to Catalunya

Last updated: 7th October 2008

Cesc Fabregas has told Spanish radio that he will assess his future at the end of the season.

The Spanish star has also admitted that a return to Barcelona would be a 'dream come true'.

Fabregas admitted he opted to stay at Emirates over the summer following his success at Euro 2008 with Spain.

The midfield schemer claims he stayed for the sole reason to try and win trophies at Arsenal, as so far during his five-year Gunners career he has picked up just one medal after lifting the FA Cup in 2005.

Now he is determined to pick up some silverware this term, but admits he will then look at his options.

"Right now I'm fine at Arsenal but I cannot deny that to return and play for Barca would be a dream come true," he told Catalan based station RAC 1.

"I chose to stay at the club last summer and right now I'm totally focused on the reason for that decision which was to try and win trophies.

"We'll see how things have gone by the end of the season.

"The fact is that Barca are playing cinematic football right now and it's fantastic to see that the other day when they beat Atletico Madrid 6-1 they had seven or eight guys who, like me, came through the club's youth system."
Messi praise

Fabregas, who left Barca for Arsenal as a 16-year-old, admits he still loves to watch his former team-mate Lionel Messi.

"Messi is the best player in the world and he has been for a long time, never mind what people used to think about Ronaldinho in his prime," he said.

"During Messi's football life I've seen him do incredible things on a football pitch, as a kid or now as a leader of the Barca team."

Fabregas also admitted that he is missing playing alongside midfielder Alex Hleb - who moved to Camp Nou last summer.

"Every week I chat to Alex Hleb on the phone because he's the guy I most miss at Arsenal. He's a friend and I also loved playing with him," he added.

"He always looks for you with a pass and if you give him the ball you can always count on getting it back at the right time."
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_62465011
Morgen everton zonder Wim Gallas en Sagna. Fabregas heeft zn nase gebroken maar speelt hoogstwaarschijnlijk wel gewoon. Diaby is weer fit, maar start wellicht niet.
Ik hoop voor een zelfverzekerend resultaat!
pi_62465132
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 17:30 schreef Banaanensuiker het volgende:
Morgen everton zonder Wim Gallas en Sagna. Fabregas heeft zn nase gebroken maar speelt hoogstwaarschijnlijk wel gewoon. Diaby is weer fit, maar start wellicht niet.
Ik hoop voor een zelfverzekerend resultaat!
Nase..?

Neus dus, dat dacht ik al.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_62465716
Silvestre's debuut dus. Want Djourou is waarschijnlijk ook geblesseerd.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_62465720
Clichy - Silvestre - Toure - Eboue

Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_62481133
Denilson waarschijnlijk op rechts, met Cesc en Song in het midden. We moeten wel winnen. We staan nota bene onder een promovendus
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')