Als je moet betalen om te kunnen beginnen met werken is het sowieso geen zuivere koffie.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:39 schreef GambinoT het volgende:
Thuis werk, heeft iemand hier ervaring mee,
ik hoor dat je eerst heel wat moet kopen ofzo en dat je het er dan niet uit haalt.
Heeft iemand een goeie ervaring er mee, en via welke weg , waar moet ik me aan melden etc, wat zijn me werkzaamheden?
Alvast bedankt
Ja zoiets had ik ook al gehoord, vandaar dat ik het hier even rond vraag.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:45 schreef Joachim het volgende:
Heb er geen ervaring mee, behalve dat ik laatst las hoe keihard je genaait wordt door direct-thuiswerk.nl . Dan betaal je iets van 20 euro per maand om te kunnen reageren op werk, behalve dat ze nooit werk hebben. Dus kijk even uit waar je reageert.
Te veel forums, te veel onduidelijkheid, en daar op de forums zegt de 1dat het te vertrouwen is, de ander weer niet, dus dat schiet ook niet opquote:Op donderdag 25 september 2008 12:58 schreef schwa78 het volgende:
Google is je vriend
http://www.google.nl/search?sourceid=navclient&hl=nl&ie=UTF-8&rlz=1T4GPTB_nlNL291NL291&q=thuiswerkervaringen
Precies.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:51 schreef Light het volgende:
Als je moet betalen om te kunnen beginnen met werken is het sowieso geen zuivere koffie.
Is achter een webcam zitten of werken als sms-operator en gewone operator ook IT-gerelateerd, want dat is ook betrouwbaar thuiswerkquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:31 schreef Seneca het volgende:
Het enige betrouwbare thuiswerk dat ik ken is IT-gerelateerd.
ORLY?!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:44 schreef Klaas0183 het volgende:
Zojuist opgelicht door een of ander kloterig "www.thuiswerkpaleis...Ik zou met het beantwoorden van email adressen geld kunnen verdienen; het komt erop neer dat je een pakket aan schaft voor 20 euro, en datzelfde ga je andere mensen aan proberen te smeren en zo "verdien" je dan geld.Pure oplichterij!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |