abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61901364
Thuis werk, heeft iemand hier ervaring mee,

ik hoor dat je eerst heel wat moet kopen ofzo en dat je het er dan niet uit haalt.

Heeft iemand een goeie ervaring er mee, en via welke weg , waar moet ik me aan melden etc, wat zijn me werkzaamheden?

Alvast bedankt
pi_61901501
Heb er geen ervaring mee, behalve dat ik laatst las hoe keihard je genaait wordt door direct-thuiswerk.nl . Dan betaal je iets van 20 euro per maand om te kunnen reageren op werk, behalve dat ze nooit werk hebben. Dus kijk even uit waar je reageert.
~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
  donderdag 25 september 2008 @ 12:48:23 #3
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_61901566
In elk geval niet naar direct-email blabla .nl
Zitten volgens mij heel veel pyramidespelen bij
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_61901639
quote:
Op donderdag 25 september 2008 12:39 schreef GambinoT het volgende:
Thuis werk, heeft iemand hier ervaring mee,

ik hoor dat je eerst heel wat moet kopen ofzo en dat je het er dan niet uit haalt.

Heeft iemand een goeie ervaring er mee, en via welke weg , waar moet ik me aan melden etc, wat zijn me werkzaamheden?

Alvast bedankt
Als je moet betalen om te kunnen beginnen met werken is het sowieso geen zuivere koffie.
pi_61901653
quote:
Op donderdag 25 september 2008 12:45 schreef Joachim het volgende:
Heb er geen ervaring mee, behalve dat ik laatst las hoe keihard je genaait wordt door direct-thuiswerk.nl . Dan betaal je iets van 20 euro per maand om te kunnen reageren op werk, behalve dat ze nooit werk hebben. Dus kijk even uit waar je reageert.
Ja zoiets had ik ook al gehoord, vandaar dat ik het hier even rond vraag.
Dat zijn gewoon pure oplichters zo te zien
pi_61903409
quote:
Te veel forums, te veel onduidelijkheid, en daar op de forums zegt de 1dat het te vertrouwen is, de ander weer niet, dus dat schiet ook niet op
pi_61924217
Overal waar je moet betalen of een betaald nummer moet bellen, is eigenlijk niet te vertrouwen...
  vrijdag 26 september 2008 @ 09:57:24 #9
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_61924991
quote:
Op donderdag 25 september 2008 12:51 schreef Light het volgende:

Als je moet betalen om te kunnen beginnen met werken is het sowieso geen zuivere koffie.
Precies.

Normaal thuiswerk is gewoon (bijvoorbeeld) "bedrijf brengt spul in onderdelen, TS zet het in elkaar, bedrijf haalt het weer op en maakt geld over".
pi_61925646
Het is vreselijk lastig betrouwbaar thuiswerk te vinden.

Als je het leuk vindt telefonisch enquêtes af te nemen is dit wel wat:
http://cati.tns-nipo.com/
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_61925695
Het enige betrouwbare thuiswerk dat ik ken is IT-gerelateerd.

Daarbij vind ik het maar niks. Thuis heb je veel te veel zaken die je afleiden (televisie, spelcomputer, stereotoren, etc), je gaat heel snel de contacten met je collega's missen, het is veel onhandiger om even vlug iets aan je baas te vragen, etc.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_61943101
Met de meeste producten die geassembleerd moeten worden, moet je rekening mee houden dat je hele huis vol staat met onderdelen. Ik ben bijv. mensen die zakjes met poedertjes/shampo moesten verpakken in een groter zakje. Of dat ze een raffia'tje aan een kartonnetje moesten knopen. Dan komen ze dus met een vrachtauto ff een pallet op je oprit zetten en of je het aan het einde van de week weer compleet langs de weg wil zitten. Aan het einde van het liedje bleek altijd dat én het hele huis vol stond met artikelen én uiteindelijk nog de hele familie zat te vouwen en te inpakken omdat de deadline niet werd gehaald. Dan moet je je dus wel afvragen of je er uberhaupt iets aan over houd. In de meeste gevallen is dat dus een paar tientjes in de week.
pi_61954281
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 10:31 schreef Seneca het volgende:
Het enige betrouwbare thuiswerk dat ik ken is IT-gerelateerd.

Is achter een webcam zitten of werken als sms-operator en gewone operator ook IT-gerelateerd, want dat is ook betrouwbaar thuiswerk
pi_65453556
Zojuist opgelicht door een of ander kloterig "www.thuiswerkpaleis...Ik zou met het beantwoorden van email adressen geld kunnen verdienen; het komt erop neer dat je een pakket aan schaft voor 20 euro, en datzelfde ga je andere mensen aan proberen te smeren en zo "verdien" je dan geld.Pure oplichterij!
pi_65453774
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 13:44 schreef Klaas0183 het volgende:
Zojuist opgelicht door een of ander kloterig "www.thuiswerkpaleis...Ik zou met het beantwoorden van email adressen geld kunnen verdienen; het komt erop neer dat je een pakket aan schaft voor 20 euro, en datzelfde ga je andere mensen aan proberen te smeren en zo "verdien" je dan geld.Pure oplichterij!
ORLY?!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 13:55:48 #16
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_65453976
Goh
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:00:07 #17
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_65454139
verrassend
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_65459167
zeg.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 16:33:00 #19
236716 motherflocker
live for the weekends
pi_65459984
Haha dat werkt toch niet, als het echt zou werken zit er nieman dmeer op kantoor.
PSV
4 in a row!
29-04-2007 PSV kampioen met 1 doelpunt verschil!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 27 januari 2009 @ 16:35:48 #20
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65460078
toen ik nog studeerde heb ik een tijdje via Desk Services thuiswerk gedaan. Dat kwam neer op bv het invullen van gegevens die op van de blue band acties kwamen. Kreeg je een mand mee met van die briefjes, en kreeg je iets van .18 cent per blaadje.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')