abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 woensdag 24 september 2008 @ 21:01:12 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_61887067
HURWENEN (ANP) - De brand waarbij vanmorgen vroeg in Hurwenen twee mensen om het leven zijn gekomen, is volgens de politie een misdrijf. Een derde persoon die in het huis aan de Wielewaallaan verbleef, ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis. De identiteit van de slachtoffers kon woensdagavond nog niet worden vastgesteld.

Buurtbewoners alarmeerden politie en brandweer rond half twee, omdat het pand in brand stond. Bij de woning vonden agenten twee doden en een derde persoon die zwaargewond was. Volgens de buurt woonde in het huis een vader met zijn twee zonen. Er zouden ook schoten zijn gehoord.

De politie en het Nederlands Forensisch Instituut hebben woensdag de hele dag onderzoek gedaan in en rond het huis. Het onderzoek gaat donderdag nog verder. Over de oorzaak van de brand kon de politie woensdag nog niets zeggen. In Hurwenen wordt ook buurtonderzoek gedaan.

Het is hier 3 kilometer vandaan en ik hoorde vandaag dat de slachtoffers vastgebonden zaten op een stoel.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_61887172
Het is hier 3 kilometer vandaan en ik hoorde vandaag dat de slachtoffers vastgebonden zaten op een stoel.

Dat lijkt me echt een kut dood...
pi_61887208
en TS deed NIETS!
  Trouwste user 2022 woensdag 24 september 2008 @ 21:07:23 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_61887236
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:06 schreef HPoi het volgende:
en TS deed NIETS!
Ik kijk wel uit.

In december vloog er in Hurwenen nog een helikopter tegen een electriciteitskabel.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_61887298
Het gaat om een man en zijn 2 zonen die een bedrijf bezat met zijn zoon, de man en zijn zoon zijn vastgebonden op een stoel dood geschoten, de andere zoon is in brand gestoken die door zijn buren werd opgevangen en onder de douche is gezet. Meer weet ik niet, overigens denk ik wel dat het maffia-moord is.

Het is hier ook niet ver vandaan.
pi_61887321
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:07 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik kijk wel uit.

In december vloog er in Hurwenen nog een helikopter tegen een electriciteitskabel.


Of een Pool doodgeslagen op de Drielse kermis.

Berucht gebied daar.
pi_61887366
Vastgebonden op een stoel ?!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_61887400
Ja om vervolgens dood geschoten te worden.
  woensdag 24 september 2008 @ 21:11:54 #9
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_61887401
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:10 schreef Roi het volgende:
Vastgebonden op een stoel ?!
Ja. Met een touw enzo.
pi_61887435
Maar de stoelen hebben ze die wel nog kunnen redden?
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_61887488
Ik heb vandaag ook iets hier van mee gekregen, en ik woon nog niet eens daar in de buurt !
wel bizar dit, is geen zuivere koffie waarschijnlijk
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_61887494
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:12 schreef mirved het volgende:
Maar de stoelen hebben ze die wel nog kunnen redden?
Yup.

pi_61887671
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:09 schreef Opperkwal het volgende:
Het gaat om een man en zijn 2 zonen die een bedrijf bezat met zijn zoon, de man en zijn zoon zijn vastgebonden op een stoel dood geschoten, de andere zoon is in brand gestoken die door zijn buren werd opgevangen en onder de douche is gezet. Meer weet ik niet, overigens denk ik wel dat het maffia-moord is.
Het is hier ook niet ver vandaan.
Waarom denk je aan "maffia" ?
Raar is dat trouwens wanneer zoiets vlakbij gebeurd he?
pi_61887901
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:18 schreef Stali het volgende:

[..]

Waarom denk je aan "maffia" ?
Raar is dat trouwens wanneer zoiets vlakbij gebeurd he?
Ik woon dichtbij en ik ken mijn buurt toch wel hoor. Dit gebied staat voornamelijk bekend om zijn Hennep / Paddo kwekerijen. Dus een dubbele moord met brandstichting lijkt me dus genoeg redenen voor maffia-moord plus ik heb al van horen zeggen dat het geen zuivere was.
Maar het is inderdaad wel raar, maar ik kan er niet van wakker liggen, het ligt waarschijnlijk aan diegene zelf (in dit geval) bovendien kende ik de mensen niet persoonlijk (ken wel namen)
pi_61888358
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:23 schreef Opperkwal het volgende:

[..]

Ik woon dichtbij en ik ken mijn buurt toch wel hoor. Dit gebied staat voornamelijk bekend om zijn Hennep / Paddo kwekerijen. Dus een dubbele moord met brandstichting lijkt me dus genoeg redenen voor maffia-moord plus ik heb al van horen zeggen dat het geen zuivere was.
Maar het is inderdaad wel raar, maar ik kan er niet van wakker liggen, het ligt waarschijnlijk aan diegene zelf (in dit geval) bovendien kende ik de mensen niet persoonlijk (ken wel namen)
Oh ik ken het daar helemaal niet hoor. Raakte nieuwsgierig door jouw opmerking. Het klinkt wel als een eng tafereeltje wat zich in die woning afgespeeld heeft en dan zo dichtbij maakt wel indruk natuurlijk.

Weet ongeveer wel wat je bedoelt, ik woon op een dorp waar dat jonge mannetje (Jesse Dingemans) in de aula vermoord is. Heel ander verhaal en zeker geen orde van de dag maar heftig wel.
pi_61888554
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:34 schreef Stali het volgende:

[..]

Oh ik ken het daar helemaal niet hoor. Raakte nieuwsgierig door jouw opmerking. Het klinkt wel als een eng tafereeltje wat zich in die woning afgespeeld heeft en dan zo dichtbij maakt wel indruk natuurlijk.

Weet ongeveer wel wat je bedoelt, ik woon op een dorp waar dat jonge mannetje (Jesse Dingemans) in de aula vermoord is. Heel ander verhaal en zeker geen orde van de dag maar heftig wel.
Het maakt uiteraard wel enigszins indruk, het werd me trouwens onder weg naar school verteld, dus ik was van alles meteen op de hoogte
Dat van die Jesse is wel erg, dat zou me persoonlijk erger aangrijpen, dit misdrijf gebeurde niet in mijn eigen dorp maar een stukje er vandaan. In een dorp ken je overigens al snel iedereen he.
pi_61888812
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:39 schreef Opperkwal het volgende:

[..]

Het maakt uiteraard wel enigszins indruk, het werd me trouwens onder weg naar school verteld, dus ik was van alles meteen op de hoogte

Dat is wel leuk en ook dat er al twee users in dit topic zitten die er dichtbij wonen.
Mocht je meer weten posten he? .
pi_61889936
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:46 schreef Stali het volgende:

[..]

Dat is wel leuk en ook dat er al twee users in dit topic zitten die er dichtbij wonen.
Mocht je meer weten posten he? .
Zal ik zeker doen, 100 meter rond om het huis is afgezet zelfs de kinderen van de buren mochten hun huis niet verlaten om naar school te gaan omdat ze binnen een straal van 100 meter van het plaats van delict wonen.
pi_61891348
quote:
Op woensdag 24 september 2008 22:16 schreef Opperkwal het volgende:

[..]

Zal ik zeker doen, 100 meter rond om het huis is afgezet zelfs de kinderen van de buren mochten hun huis niet verlaten om naar school te gaan omdat ze binnen een straal van 100 meter van het plaats van delict wonen.
Heftig voor die kinderen. Leg dat als ouder maar eens uit.

Ff je linkje hierboven lezen.
  Trouwste user 2022 donderdag 25 september 2008 @ 02:35:44 #21
7889 tong80
Spleenheup
pi_61895482
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:23 schreef Opperkwal het volgende:


Maar het is inderdaad wel raar, maar ik kan er niet van wakker liggen, het ligt waarschijnlijk aan diegene zelf (in dit geval) bovendien kende ik de mensen niet persoonlijk (ken wel namen)
Precies.

Het lag aan zichzelf

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_61897266
Ik woon ook in de buurt en heb bij die, nu dode, kerel in de klas gezeten. Was een best rustige jongen, maar heb 'm ook al vijf jaar niet gesproken. Mensen kunnen veranderen, blijkt....

http://b1delang.hyves.nl/

en het bedrijf van de twee overledenen:

http://www.opkoper.org/
- Vreemde ogen dwingen -
pi_61897582
quote:
Op donderdag 25 september 2008 09:32 schreef Piplodokie het volgende:
Ik woon ook in de buurt en heb bij die, nu dode, kerel in de klas gezeten. Was een best rustige jongen, maar heb 'm ook al vijf jaar niet gesproken. Mensen kunnen veranderen, blijkt....

http://b1delang.hyves.nl/

en het bedrijf van de twee overledenen:

http://www.opkoper.org/
Dit is een te vaag en extreem verhaal.

Ik zie trouwens ook dat die jongen zich bij de Jonge Christenen heeft aangesloten.

Zouden ze niet bij het verkeerde huis gezeten hebben?

[ Bericht 4% gewijzigd door JohnDope op 25-09-2008 10:17:35 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_61898276
quote:
Op donderdag 25 september 2008 09:46 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Vaag verhaal, want die gasten zien er niet uit als zware jongens die iemand zo'n groot geintje geflikt hebben dat ze in de brand gestoken moeten worden. Kijk dat ze misschien een afspraak niet nagekomen zijn of de boel op een andere manier geflest hebben en dat iemand hun dan een kogel door de kop schiet, ok, maar iemand levend in de brandsteken is veel te extreem en sadistisch (dat soort dingen kan je alleen doen als bijvoorbeeld iemand je dochter verkracht en vermoord heeft).

Ik zie trouwens ook dat die jongen zich bij de Jonge Christenen heeft aangesloten.

Zouden ze niet bij het verkeerde huis gezeten hebben?


Het is inderdaad wel extreem en sadistisch...

Maar de reden?
Je weet het niet, voorlopig blijft het ook gissen... Maar we komen er wel achter!
Wie weet wat ze nog meer in die loods hadden staan behalve de dingen die op de website staan vermeld?! Wiet etc.?
Enneh.. auto inkoop/verkoop is ook niet altijd een makkelijke branche..!
- Vreemde ogen dwingen -
pi_61898286
JohnDope hoe vaak ga je je verhaal nog veranderen?
- Vreemde ogen dwingen -
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')