abonnement Unibet Coolblue
pi_62113443
Voor de minimalisten in het Zuiden des lands... Morgen avond een leuk minimalfeestje genaamt MiniMahlzeit in de Nieuwe Nor te Heerlen van 22:00 tot 03:00. Toffe locatie met goed geluid.

Ben zelf niet heel bekend met minimal maar laat ik dat morgenavond maar eens ombuigen dan.
pi_62200335


Ik weet niet wie of wat mij op deze LP heeft geattendeerd maar hij is erg lekker (laidback).
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_62201735
quote:
Op zondag 28 september 2008 19:39 schreef ehqo het volgende:

[..]

Probeer Fluxion eens, uit de Chain Reaction stal. De feel is heel anders, techy, maar ik vind het ergens wel vergelijkbaar met Gas, vooral in hypnotiserend opzicht.
Overigens vind ik Fluxion sowieso ondergewaardeerd, zijn collega's Maurizio, Monolake en Vainqueur zijn (terecht, dat wel) helden in het genre, Fluxion hoort daar bij in mijn ogen.
fluxion is idd de bom
pi_62262641
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 13:25 schreef teknomist het volgende:
[ afbeelding ]

Ik weet niet wie of wat mij op deze LP heeft geattendeerd maar hij is erg lekker (laidback).
Dikke artwork sowieso
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 10:13:57 #30
68988 Lexjuuuh
Sarcast pur sang
pi_62304262
DE9 Transitions is erg vet, Richie Hawtin, de meester van de minimal... (zoek via torrent)


-knip- livesetje @ OHM radio

Te vette set van hem.... enjoy

[ Bericht 14% gewijzigd door Da_Ripper op 17-10-2008 18:29:28 ]
"Chaos is het woord voor een orde die we niet begrijpen"
pi_62325418
Sebo K - Far Out (Joris Voorn remix)

Voorn. !!!
  maandag 13 oktober 2008 @ 01:04:14 #32
69426 Astherushcomes
In constante roes
pi_62341273




erg fijne funky minimal
pi_62443750
Toffe cd
pi_62465429


Iliantape
pi_62485216
alex young - minimal it
alex young - minimalishious
joseph capriati - panjiani
joseph capriati - farlocco
elia - saran wrap
tim green - mr dry
nudisco - prepare to blast [kanio rmx]
giash - my little lady birds
pi_62490409
Theodor Zox - System of play
pi_62493205
Mijn minimal Itunes aankopen van de laatste maanden, lang niet allemaal recente tracks of echt minimal maarja

Acid Circus - Reduxtion (Agaric Remix)
Alchemic Storm - I Wish (Paco Osuna Remix)
Alex Under - Mihalis Safras (Extrapezlo Remix)
André Galluzzi & Guido Schneider - Baccara
Anton Pieete - New Wave Mothers
Apparat - Arcadia (Telefon Tel Aviv Version) + nog een zooi tracks van hem
Applescal - Joey's Mouse
Audion - Billy says go
Cari Lekebusch - Uhrl
Copy - It's A Little Too Late
Dave Shohk, Dirka Dirka & Tony Rohr - Dirka Dirka (Re:Dirked by Alexi Delano & Xpansul)
Dubfire - I Feel Speed (Club Mix)
Dubfire vs Oliver Huntemann - Diablo
Efdemin - Float
Fairmont - Down the Rabbit Hole
Fairmont - I Need Medicine (Ricardo Tobar Remix)
Feist - My Moon My Man (Boys Noize Remix)
Gregor Tresher & Guy Gerber - Open the G*tes (Deetron Remix)
Gui Boratto - Golden Axe
Guy Gerber - Seagull
Guy Gerber & Shlomi Aber - Sea of Sand
James Holden - Corduroy
Joris Voorn - The Deep Side of the Moog
Joseph Capriati - Popdrop (Original Mix)
Joseph Capriati - Flip Da Box (Original)
Laurent Garnier - Coloured City
Len Faki - Death By House
Lulu Rouge - Bless You
Marc Romboy vs. Stephan Bodzin - The Alchemist
Mark August - 3 of a Kind
Martinez - Expander
Mathew Jonson - Marionette (Adam Beyer Remix)
Mathew Jonson & Adam Beyer - Big Dipper
Matt Star - Am I Dreaming
Michael Mayer - Privat
Modeselektor - The White Flash (Trentemoller Remix) [feat. Thom Yorke]
Oliver Ho - Tempo
Polder - Album
Rex the Dog - I Can See You, Can You See Me? (Rex The Dog Club Version)
Ricardo Villalobos - Unflug
Sebo K - Far Out
Shit Robot - Lonely Planet
Simon Baker - U
Stephan Bodzin - Bremen Ost
Tolga Fidan - Us and Them
Tony Rohr - Wednesday Nights
Tony Rohr & Dietrich Schoenemann - Paste
Trentemøller - Alle albums en mixcds van hem zo ongeveer

Volgende week contakt show wordt zo vet

[ Bericht 2% gewijzigd door JopJuh op 18-10-2008 22:26:00 ]
pi_62496852
Nils Nurnberg - Caught in a climpse
  zondag 19 oktober 2008 @ 15:16:19 #39
136889 -Tim-
Gelegenheidsfokker
pi_62504189
Ik heb op Lowlands erg genoten van Bart Skils en ben na vele luisterbeurten van deze set toch maar eens verder gaan zoeken naar meer van dit soort muziek. Nu is er nergens een tracklist van deze set te vinden en ben ik er achter gekomen dat minimal zeer moeilijk te 'taggen' is.
Inmiddels ben ik uitgekomen op (de volgens mij iets grotere naam) Mathias Kaden, wat net als Bart Skils precies is wat ik zoek.
Wie kan me nog meer van dit soort artiesten aanraden of eventuele hokjes noemen waar ik het in kan plaatsen?
Niet geraakt is altijd mis
pi_62504302
Pompende en wat diepere minimal dus, Karotte / G. Schneider / Galluzzi ga je ook wel kunnen waarderen denk ik. www.audiobeats.net zat livesets van ze te vinden. Van nederlandse bodem zijn Applescal en Polder zeker het proberen waard.

Wat zijn jullie favo djs eigenlijk ? Mijn voorkeur ligt bij qua minimal bij Rohr, Holden, G. Schneider, Karotte, Galluzzi, Guy Gerber, Osuna, Alex Under en qua nederlanders Rauwkost, Applescal en Polder. Als we iets harder mogen alles wat drumcode heet (beyer, lekebusch etc.)

[ Bericht 19% gewijzigd door JopJuh op 19-10-2008 15:41:46 ]
pi_62509575
elia saran wrap
pi_62596138
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 15:20 schreef JopJuh het volgende:
Wat zijn jullie favo djs eigenlijk ? Mijn voorkeur ligt bij qua minimal bij Rohr, Holden, G. Schneider, Karotte, Galluzzi, Guy Gerber, Osuna, Alex Under en qua nederlanders Rauwkost, Applescal en Polder. Als we iets harder mogen alles wat drumcode heet (beyer, lekebusch etc.)
hehe dit zijn zowat alle grote namen van de verschillende soorten minimal die je hebt van rustig naar stevig naar kaal naar trancy.

ikzelf hou vooral van dj's als villalobos en onur ozer. zij kunnen diepe, funky sets van 3,4 uur neerzetten waar ook nog eens een prachtige lijn inzit met altijd genoeg originele, verrassende platen .
Mathias Kaden is ook altijd goed Apriar (rhadoo, raresh, petre inspirescu) is ook heeel vet.
wat livesets betreft idd polder, kabale & liebe live is ook tof.

van de nog wat onbekendere dj's vind ik Ali Nasser heel erg vet.

maar er zijn zoo veel dj's, zoveel goede ook. je hoeft niet heel lang te zoeken om er wat te vinden.
pi_62596844
Matthias Tanzman - Crazy Circus (Guido Schneider's trippy bass mix)
Barem - Tres de nuil
Roberto Rodriguez - Broadwalk
John Overfiend- Tripping in Chile

fijne plaatjusss
pi_62596954
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:06 schreef Sinarades het volgende:
elia saran wrap
Toppertje ja.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_62617371
zelfs groove armada draaide gisteren sis - trompetta
pi_62618561
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 21:52 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

hehe dit zijn zowat alle grote namen van de verschillende soorten minimal die je hebt van rustig naar stevig naar kaal naar trancy.

Ik vind ze ook niet allemaal even vet, maar wel mijn helden Afhankelijk van de naam stel ik me er dan vervolgens op in. Zowiezo kan een beetje opbouw geen kwaad Maar villalobos,vath en heel wat andere grote namen konden me tot nu toe niet echt bekoren ... Top 3tje zou zijn 1) Beyer 2) Rohr & Delano 3) Karotte
pi_62618778
Zelfs Groove Armada?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_62620405
zelfs groove armada
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 19:04 schreef JopJuh het volgende:

[..]

Ik vind ze ook niet allemaal even vet, maar wel mijn helden Afhankelijk van de naam stel ik me er dan vervolgens op in. Zowiezo kan een beetje opbouw geen kwaad Maar villalobos,vath en heel wat andere grote namen konden me tot nu toe niet echt bekoren ... Top 3tje zou zijn 1) Beyer 2) Rohr & Delano 3) Karotte
vath vind ik sowieso niks. en villalobos moet je in een niet te grote club horen alle dj's eigenlijk.
pi_62620502
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 22:13 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Toppertje ja.
Dit klinkt inderdaad wel lekker ja!
don't get attached too anything you can't walk out on in 30 seconds... "...if you feel the heat around the corner."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')