abonnement Unibet Coolblue
pi_61857005

Voor wie is het bedoeld?
V&A is voor FOK!users, dus niet voor bedrijven, niet voor je handel en niet als uitzendbureau. Wil je toch reclame maken op FOK!? Dan kan je terecht bij de Adplanner.

Hoe open ik een V&A topic?
  • Verzin een duidelijke topictitel zodat men in één oogopslag kan zien waar het om gaat.
  • Kies een subforum (Vraag of Aanbod) en maak gebruik van tags [TK/TR/GEZ/GRATIS].
  • Maak een duidelijke openingspost voor je topic; wat heb je te koop, wat zoek je en in welke staat is het.
  • V&A is geen veilingsite, dus geef altijd een richtprijs.
  • Geef aan waar het evt. op te halen is of dat je het verstuurt, in of excl verzendkosten.
  • Handel de deals af in je topic en niet (alleen) via mail of pm.

    Wat is niet toegestaan
  • Linken naar andere (verkoop)sites zoals marktplaats of speurders in je advertentie.
  • Aangepaste firmware en modchips (als het om softmods gaat, zet dan de firmware terug).
  • Wapens/verdedigingsmateriaal (in welke vorm dan ook).
  • Software(licenties) uitgezonderd spellen.
  • Het aanbieden van domeinnamen, emailadressen/bestanden, gameaccounts, bestanden of complete sites.
  • Het aanbieden van dieren (voor het gratis aanbieden van dieren kun je terecht in Flora en Fauna).
  • Het (Commercieel) vragen of aanbieden van diensten.
  • Aanbieden van zelfgemaakte kunst en hobbyproducten.
  • Het aanbieden van, of vragen naar alcohol en drugs.

    Aanvullende tips en regels mbt het posten in V&A
  • Je topic kun je 1 keer per dag kicken (je OP telt mee als kick).
  • Vind je het te duur? Post dan niet of doe een tegenbod.
  • Is de deal rond? Aanpassing nodig van de openingspost? Plaats een Topic Report ()
  • Mis je een richtprijs/tag/subforum of iets anders? Ga niet het topic vervuilen, en plaats een Topic Report.
  • Heb je een goede/slechte ervaring met een user, dan kan je dit melden in ons ervaringentopic bovenaan de index.
  • Ga niet slowchatten/babbelen in de topics zelf, doe dit in het V&A SC-topic bovenaan de index.
  • Voor de rest gelden natuurlijk de algemene FOK! voorwaarden.

    Twijfel je of je product toegestaan is vraag het dan eerst even aan de mods voor je een topic opent.

    Ik krijg mijn geld/product niet! Help!
    Het kopen of verkopen van goederen in V&A is volledig op eigen risico, FOK! is geenszins aansprakelijk voor het verloop van een transactie. Kom je je verplichtingen niet na, dan zal FOK! overgaan tot het bannen van je account. Helaas verloopt niet iedere deal even vlekkeloos, probeer er samen uit te komen alvorens je juridische stappen onderneemt. Uiteraard kun je te allen tijde een moderator aanspreken om als tussenpersoon te fungeren.

    Contactgegevens:
    Vragen, opmerkingen en suggesties kun je hier kwijt of mailen naar de moderators van dit forum.
    Dit zijn:

    PM-en kan ook!
    Je kan alle moderators ook in één keer PM-en:
    PM de V&A-modjes.

    Disclaimer:
    Deze policy kan zonder voorafgaande berichtgeving aangepast worden. FOK! biedt slechts een plek om gebruikte waar te koop aan te bieden. FOK! is in geen geval aansprakelijk voor enige vorm van schade tengevolge van de inhoud van dit forum. Alle afspraken, betalingen, leveringen etc. zijn volledig voor je eigen verantwoordelijkheid.


    Vorige topic [V&A - Feedback]

    [ Bericht 48% gewijzigd door rene90 op 06-10-2008 06:58:28 (nieuwe emailadressen toegevoegd) ]
  • ijs_beer fan!
    pi_61857223
    Ik vroeg me eigenlijk af, of het wel eens is voorgekomen dat iemand inderdaad de spullen niet kreeg. FOK! ook geen gehoor kreeg, user aangifte heeft gedaan en zo uiteindelijk alsnog zijn centjes/spulletjes heeft gekregen?
    pi_61857392
    Ik ben zo'n 9 maanden mod hier en het is naar mijn weten 1 keer voorgekomen dat het echt niet goed gekomen is. Ik heb die persoon geadviseerd om aangifte te doen maar wilde dat zelf niet.

    Soms duurt het gewoon heel erg lang maar komt het uiteindelijk toch nog goed en krijgen mensen de spullen en/of geld terug gestort.

    Een aantal jaar geleden is het wel zo geweest dat er een oplichter actief was hier. Of daar aangifte van gedaan is weet ik zo niet?
    ijs_beer fan!
    pi_61857513
    Ah ok, dank je. Ik vroeg me dat gewoon even af. Met zoveel transacties moet er vroeg of laat weleens een rotte appel tussen zitten. Hoewel ik zelf tot nu toe alleen maar goede deals heb gehad. *klopt af, want krijgt als het goed is morgen xbox360 bezorgt*
    pi_61858947
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 19:31 schreef santax het volgende:
    Ah ok, dank je. Ik vroeg me dat gewoon even af. Met zoveel transacties moet er vroeg of laat weleens een rotte appel tussen zitten. Hoewel ik zelf tot nu toe alleen maar goede deals heb gehad. *klopt af, want krijgt als het goed is morgen xbox360 bezorgt*
    Helaas heb ikzelf 2 maal zoiets getroffen (beide hier op fok) van 1 persoon (DeSiever) na enige tijd toch het geld teruggehad na interventie van de moderators.

    Dat duurde echter niet zolang als de huidige (Prowl) waarvan ik nog altijd niets heb vernomen ondanks interventie van de moderators (hij schijnt een ban te hebben maar volgens z'n profiel komt ie nog regelmatig on-line? Ik vraag me af hoe dat kan?).
    And may flights of Demons guide you to your final rest...
    pi_61859145
    Persoonlijk doe ik daar niet zo lastig over. Ik zou 3 keer vragen verspreid over 2 weken hoe het zit en dan zou ik toch echt richting politiebureau gaan. Al was het maar om een euro. Principe he... Ik kan mijn centjes ook maar 1 keer uitgeven en kan ze ook niet bij elkaar jatten
    pi_61859388
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 20:24 schreef santax het volgende:
    Persoonlijk doe ik daar niet zo lastig over. Ik zou 3 keer vragen verspreid over 2 weken hoe het zit en dan zou ik toch echt richting politiebureau gaan. Al was het maar om een euro. Principe he... Ik kan mijn centjes ook maar 1 keer uitgeven en kan ze ook niet bij elkaar jatten
    Je moet je wel realiseren dat de politie niets tot weinig voor je kan doen bij particuliere oplichting.
    Pas als de persoon in kwestie een hele zooi mensen heeft opgelicht en je daarna gezamelijk aangifte doet kan en wil de politie er pas iets aan doen.
    Particuliere oplichting is een afspraak tussen 2 mensen en doen ze vrijwel nooit iets aan.
    Waarbij ik niet wil zeggen dat je nooit aangifte moet doen want misschien ben je niet de enige en liggen er al een zooi aangiftes klaar.
    Wel lijkt het mij dat als je direct aangifte doet de kans dat je je geld of spullen terug krijgt nog kleiner wordt.

    Je moet het per geval bekijken vind ik. Wacht je al tijden op spullen van iemand hier op FOK! en je krijgt geen respons meer van die persoon dan gewoon even onze hulp inschakelen.
    Het is heel makkelijk om gelijk te roepen dat het om oplichting gaat terwijl er meestal iets aan de hand is waarom het mis gaat (dan heb ik het over hier op FOK!).

    Een tijd terug met een van die verrassingsboxen heeft het echt tijden (maanden?) geduurd, wij hoorde niets van de persoon in kwestie, de koper hoorde niets. Persoon leek wel van de aardbodem verdwenen.
    Later bleek dat er dus iets aan de hand was waarom het zo is gelopen en is het netjes opgelost.
    ijs_beer fan!
    pi_61865543
    Ja daar heb je ook wel weer gelijk in. Vergissen of overmacht kan altijd. Dat is niet leuk, maar daar kom je dan toch samen wel uit. Achja, afkloppen, ik hoop het nooit mee te maken.
    Hehe wel geinig, vanmiddag bedacht ik me dat het wel leuk zou zijn om hier te modden. Effe later komt snakey met die advertentie lol. Dus heb maar eens gesolliciteerd
    pi_61868961
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 20:33 schreef NanKing het volgende:

    [..]

    Je moet je wel realiseren dat de politie niets tot weinig voor je kan doen bij particuliere oplichting.
    Pas als de persoon in kwestie een hele zooi mensen heeft opgelicht en je daarna gezamelijk aangifte doet kan en wil de politie er pas iets aan doen.
    Particuliere oplichting is een afspraak tussen 2 mensen en doen ze vrijwel nooit iets aan.
    Waarbij ik niet wil zeggen dat je nooit aangifte moet doen want misschien ben je niet de enige en liggen er al een zooi aangiftes klaar.
    Wel lijkt het mij dat als je direct aangifte doet de kans dat je je geld of spullen terug krijgt nog kleiner wordt.

    Je moet het per geval bekijken vind ik. Wacht je al tijden op spullen van iemand hier op FOK! en je krijgt geen respons meer van die persoon dan gewoon even onze hulp inschakelen.
    Het is heel makkelijk om gelijk te roepen dat het om oplichting gaat terwijl er meestal iets aan de hand is waarom het mis gaat (dan heb ik het over hier op FOK!).

    Een tijd terug met een van die verrassingsboxen heeft het echt tijden (maanden?) geduurd, wij hoorde niets van de persoon in kwestie, de koper hoorde niets. Persoon leek wel van de aardbodem verdwenen.
    Later bleek dat er dus iets aan de hand was waarom het zo is gelopen en is het netjes opgelost.
    Kortom: eigenlijk valt er weinig tegen te doen?
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 23:18 schreef santax het volgende:
    Ja daar heb je ook wel weer gelijk in. Vergissen of overmacht kan altijd. Dat is niet leuk, maar daar kom je dan toch samen wel uit. Achja, afkloppen, ik hoop het nooit mee te maken.
    Hehe wel geinig, vanmiddag bedacht ik me dat het wel leuk zou zijn om hier te modden. Effe later komt snakey met die advertentie lol. Dus heb maar eens gesolliciteerd
    Elke reden tot uitstel is wat mij betreft prima, maar dan zou ik er wél graag van op de hoogte gebracht worden.

    En succes met je sollicitatie
    And may flights of Demons guide you to your final rest...
    pi_61870031
    -- edit --
    pi_61870037
    quote:
    Op woensdag 24 september 2008 09:30 schreef ChickenSpikey het volgende:
    Goedemorgen,

    Wil iemand aub de TT en de OP aanpassen? Hij is vanaf nu gratis

    [TK] HP OfficeJet Pro 1150C
      woensdag 24 september 2008 @ 12:03:51 #12
    53151 T42
    Pinball Wizard
    pi_61873907
    [TK] Achilles rubberboot met bbm
    zou modje reaktie van EdvandeBerg weg kunne halen? want die graaft zo graag in mijn geschiedenis
    pi_61874624
    Beiden done.
    ijs_beer fan!
      woensdag 24 september 2008 @ 13:16:33 #14
    61284 Folkwin
    Muisje op het kruisje!
    pi_61875609
    Controller ontvangen, kan op slot.

    [TK/TR] PS3 wireless sixaxis controller
    "I don't know things I'm supposed to know, but I do know things I'm not supposed to know"
    pi_61875654
    Zit op slot.
    ijs_beer fan!
      woensdag 24 september 2008 @ 13:38:03 #16
    32106 FREAKY_ME
    Bastard Operator From Hell
    pi_61876103
    [TK] Mac Mini 1,83GHz C2D mag voorzien worden van een slotje. Hij is verkocht.
    I hang up. This is a matter of life or death. Quick as I can I rip the computer power cable out of the UPS and plug the TV in. Damn! Wylie missed again!
    pi_61889704
    [TK] 500GB Harde schijf 3,5" intern SATA (Nieuw)

    Dicht svp, schijf is verkocht.
    pi_61890667
    quote:
    Op woensdag 24 september 2008 22:10 schreef Kakakoka het volgende:
    [TK] 500GB Harde schijf 3,5" intern SATA (Nieuw)

    Dicht svp, schijf is verkocht.
    Done.
    Powered by Janetje®
      donderdag 25 september 2008 @ 10:06:10 #19
    104367 Thrackan
    new and improved
    pi_61897984
    Om even terug te komen op het hele onafgehandelde transactie gebeuren:

    Echt veel kunnen wij als mods niet doen, behalve contact opnemen met de betreffende users, PM's en mails blijven sturen, flink Googlen op alle bekende gegevens van meneer/mevrouw (ik heb pas iemand op 6 verschillende adressen tegelijk gespamd, waarvan er helaas 2 niet meer geldig bleken) en op sites als Internetoplichting.nl zoeken of je niet per ongeluk overeenkomsten kan vinden tussen users en andere oplichtingen.

    Of het effect heeft? Meestal wel. Ik kan me inderdaad 1 user herinneren die uiteindelijk een "bekende" bleek te zijn bij Internetoplichting, die is uiteindelijk opgepakt en verschillende mensen (volgens mij de gedupeerde van Fok niet) hebben aangifte gedaan en (deels) geld teruggezien.
    Dat is alweer 2 jaar geleden of zo.

    Tegenwoordig draait het meer om (voor zover het voorkomt) mensen die onverwachts een tijd niet online zijn.
    Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
    pi_61900416
    .
    pi_61900741
    quote:
    Op donderdag 25 september 2008 12:03 schreef Tiemie het volgende:
    .
    Is al opgelost, check wel even je PM aub!
    Powered by Janetje®
      donderdag 25 september 2008 @ 14:36:53 #22
    134116 RD4
    Reinigingsdiensten
    pi_61904704
    [TK] PC (3x2.1Ghz, 2048MB, 500GB, DVDRW) hier mag een slotje op, het beestje gaat een nieuwe eigenaar krijgen.
      donderdag 25 september 2008 @ 15:01:13 #23
    104367 Thrackan
    new and improved
    pi_61905461
    done
    Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
      vrijdag 26 september 2008 @ 13:44:14 #25
    104367 Thrackan
    new and improved
    pi_61930576
    done
    Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')