abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_223519
Op 28/11 is er een fanclubdag voor Willem in het ACLO te Groningen om 14.00 uur
Bron: http://www.veronica.nl/media/

Veel plezier voor diegene die er naar toe gaat.
Nou ik zal niet zijn, alhoewel misschien kan ik de boel daar eens lekker gaan onder

Greetz Tina

pi_223520
Moeten we nu discusieren ??
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_223521
Op dit moment geen discussie, maar als er mensen zijn geweest op 28/11 kunnen ze hun belevenissen daarna op deze topic kwijt o.k.?
Of wil je nu discussieren??
Greetz Tina

  woensdag 24 november 1999 @ 21:04:00 #4
1114 Fokke
Met een feestmuts
pi_223522
Dat wurdt in tige moaie Willem fandei. Allegeare komme hear!


Les ik sa krekt dat er yn Grinslan wenjet.
Der ben ik net sa bliid mei.

[Dit bericht is gewijzigd door Fokke (Datum 24 November 1999).]

Niets is zeker, en zelfs dat niet.

pi_223523
Volgens mij gaat er niemand.
Hoe kan het dan dat Willem zo populair is volgens het NIPO onderzoek?? Volgens mij iedereen van hem.
Greetz Tina

  vrijdag 26 november 1999 @ 09:35:00 #6
169 Amoebe
Is there more to say???
pi_223524
Dat deze dag er komt is dus echt waar
(daar werd dan ook niet aan getwijfeld).

Maar moeten ze heel Groningen (stad) daarom vol hangen met posters. Is het dan niet erg genoeg dat ik niet meer voor niet-BB zaken achter de PC kan zitten? Soms liep ik even naar buiten om m'n ogen en m'n hoofd rust te geven, maar dat is nu voorbij.

Niets wordt meer als vroeger.

pi_223525
quote:
op 11-25-1999 om 06:18 PM schreef tina het volgende:
Volgens mij gaat er niemand.
Hoe kan het dan dat Willem zo populair is volgens het NIPO onderzoek?? Volgens mij iedereen van hem.

Tina, onderhand weet ik wel dat Bart je favoriet is en Willem juist niet. Dit hoef je echt niet meer in 99% van je reacties duidelijk proberen te maken. Misschien zijn er nog wel Willem fans maar die worden dan wel overschreeuwd door al jouw bijdragen.

et qu'est ce que vous voulez faire avec cet information?
wel, rien ne faire pas avant le jour de gloire est arrive.

pi_223526
quote:
op 11-26-1999 om 10:15 AM schreef Goeroe Pavlov het volgende:
Tina, onderhand weet ik wel dat Bart je favoriet is en Willem juist niet. Dit hoef je echt niet meer in 99% van je reacties duidelijk proberen te maken. Misschien zijn er nog wel Willem fans maar die worden dan wel overschreeuwd door al jouw bijdragen.


O.K. Goeroe Pavlov, misschien heb je wel een beetje gelijk. Je houd me wel goed in de gaten trouwens.

Greetz Tina

pi_223527
Gaat er nog iemand naar toe? en wie brengt er verslag uit. Ik ben toch erg benieuwd hoeveel en wat voor een soort mensen hier op afkomen en wat zo'n dag nou inhoud.
Greetz Tina

pi_223528
quote:
op 11-24-1999 om 09:04 PM schreef Fokke het volgende:
Dat wurdt in tige moaie Willem fandei. Allegeare komme hear!


Les ik sa krekt dat er yn Grinslan wenjet.
Der ben ik net sa bliid mei.



No no net sa mal, Fokke. Giesto der ek hinne of komme der allinnich mar Grinslanners? Dat hast fansels wol, ast op'e Like wenjen giest, krekt as Willem. Mar der soene al wat Friezen hinne moatte.

  vrijdag 26 november 1999 @ 22:54:00 #11
1201 tina
Fok!Member
pi_223529
Sorry, maar ik versta er geen moer van
Greetz Tina

  vrijdag 26 november 1999 @ 23:20:00 #12
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_223530
quote:
op 11-24-1999 om 09:04 PM schreef Fokke het volgende:
Dat wurdt in tige moaie Willem fandei. Allegeare komme hear!

--------------------------------------------
Gean ik mei dy mei Fokke. Myn friesk is net sa geef as dyn.


pi_223531
Wat in protte Friezen ynienen. Soe it dan dochs noch wat wurde yn Grins?
  zaterdag 27 november 1999 @ 00:55:00 #14
995 PeteRp
What a decade!
pi_223532
Wolkom in Grins!!
Tell the others!
  zondag 28 november 1999 @ 17:42:00 #15
1201 tina
Fok!Member
pi_223533
En??? Hoe was het???
Greetz Tina

pi_223534
Het was vooral een zaalvoetbaltoernooi, de hele middag. Opmerkelijk was dat er twee broers van Willem rondliepen, Douwe (met wie al menigmaal gechat is), die meevoetbalde met het team van OOG, de Groninger Lokale Omroep, waar het idee van de fanclub ook is geboren. Naast Douwe was ook Anton er, een andere broer, die jonger is en wel wat op Willem lijkt. Anton betreurt het dat hij op zijn werk verteld heeft dat hij de broer van is, overigens. En hij werd daar bijna besprongen door een zekere Paula, verslaggeefster van Prive. ,,Ik kijk er nooit naar'', zei Paula tussendoor. ,,Ik vindt het intellectueel zo vernederend.'' Ze wist ook zo goed als niks van Willem (zijn werk en dat soort dingen), dus lezen dat blad. In ieder geval pakte ze Anton helemaal in. Later op de dag kwam de vrouw van Willem er ook, met beide dochters. Zomaar even, en om de uitzending op het grote scherm daar te zien. Verder weinig willemfans, veel voetballers.

pi_223535
oh ja, sbs 6 zou er ook zijn maar toen was ik al weg
  zondag 28 november 1999 @ 22:15:00 #18
995 PeteRp
What a decade!
pi_223536
quote:
op 11-28-1999 om 06:22 PM schreef Tetman het volgende:
oh ja, sbs 6 zou er ook zijn maar toen was ik al weg

Straks (om 22:30 uur) te zien op Hart van Nederland, SBS6

Tell the others!
pi_223537
http://www.showwereld.nl/nieuws/bb/index271199.html#Veel voetbal tijdens

Veel voetbal tijdens Willems fanclubdag

--- "Alle Willem-fans verzamelen!" Zondagmiddag om 14.00 uur stipt ging de heuse Willem-fanclubdag van start!

Fans van de Big Brother-keukenprins waren massaal naar een sporthal in Groningen gereisd om niets van het spektakel te hoeven missen. Om 14.00 uur werd er afgetrapt door Willems broer, Douwe. Belangrijkste activiteit deze middag was zaalvoetbal. Willems eigen team, leerlingen en collega's van de BB'er en natuurlijk zijn fans trapten graag een balletje mee. Ook landelijke media waren veelvuldig toegestroomd om de hele middag opnamen te kunnen maken. Willems ex-vrouw, Tessa, en de kinderen ontbraken evenmin! Meer info vind je op Willems fanpage: http://www.oogradio.nl/willem/

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')