abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_223474
Ha Fokkers,

Er werd weer een hoop gesproken over nico de afgelopen dagen op dit Forum. Nu de gelegenheid om Nico zelf te beluisteren

Woensdagochtend had Marc Adriani van radio M een gesprek met Nico over o.a zijn weigering te verschijnen in Veronica's BB-programma's. Ook Liet Nico zich uit over de plaatsvervangend schaamte voorzitter van de Anouk fan-site. Het gehele gesprek is te beluisteren door de MP3 te downloaden. 1.6 MB (64 kb)
http://home.multiweb.nl/~eldo/nl.actueel.big-brother/

Ook 2 BB-mixen zijn togevoegd sinds vanochtend. Een Anouk mix van Radio M en de volledige Ruud-mix zonder gelul van Stenders en in betere kwaliteit sample

Have Fun


Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_223475
Hmm ik kreeg een paar mailtjes van mensen die problemen zouden hebben met het afspelen van de mp3 van Doordevil , Zijn er op dit Forum ook mensen waar het niet of slecht lukte ??

Volgens mij staat hij er toch goed op


Groet

Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  donderdag 25 november 1999 @ 00:14:00 #3
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_223476
Hallo R@b ik druk bezig met het downen van je mp3 maar het gaat zooooooooo langzaam hier je hoort morgen wel of het gelukt is welterusten
pi_223477
Hai R@b,

Ik heb gisteravond geprobeerd om de MP3 van Nico de downloaden, maar hij speelde niet lekker af. na 30 zeconden begon het hele verhaal weer overnieuw. Misschien dat het aan mijn download accelerator ligt.

Ik heb het nog een keer geprobeerd met normaal downloaden, maar dat ging met 400 bytes/sec. Was vanmorgen nog bezig.

Ik ga het nu nog een keertje proberen met T1.

-- Snuift goed weg --

pi_223478
Nou, sorry R2B, maar ik krijg geen enkele MP3 gedownload van je. Message "Laden mislukt."
Klotuh.
-- Snuift goed weg --

  donderdag 25 november 1999 @ 10:42:00 #6
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_223479
Goedemorgen R@b nou het is hier prima gelukt hoor bedankt voor de moeite !!!!!
pi_223480
Ha Bep nou dat is mooi dat het werkt Als de download langzaam gaat zal het wel aan je provider liggen want ik haal het overdag met 60 tot 150 kbs binnen maar goed dat verschilt per moment en plaats

Voor Rolf X: Als je zulke problemen hebt met het afspelen van de mp3's kan het zijn dat je met het verkeerde programma werkt. Probeer het eens met internet Explorer want ik denk dat je Netscape gebruikt en dat geeft wel vaker problemen. De mp3's staan er echt goed op want een hele hoop mensen krijgen het wel goed gedownload


Groeten,

Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  donderdag 25 november 1999 @ 21:19:00 #8
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_223481
Het downloaden lukt mij dus niet. Ik krijg alleen programmeertaal te zien! Komt dit omdat ik achter een maccie zit?
pi_223482
quote:
op 11-25-1999 om 09:19 PM schreef Mars het volgende:
Het downloaden lukt mij dus niet. Ik krijg alleen programmeertaal te zien! Komt dit omdat ik achter een maccie zit?

Nee komt niet door je Maccie...Ik heb een pceetje en het zelfde probleem...

Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_223483
dito
  vrijdag 26 november 1999 @ 00:48:00 #11
272 R@b
No-nonsens
pi_223484
quote:
op 11-25-1999 om 09:19 PM schreef Mars het volgende:
Het downloaden lukt mij dus niet. Ik krijg alleen programmeertaal te zien! Komt dit omdat ik achter een maccie zit?

Ha Mars en de anderen bij wie het downloaden niet lukt, ik ben er nog niet achter waar dit aan kan liggen. Het vreemde is dat bij een hoop mensen het binnenhalen en afspelen probleemloos verloopt. Het enige waar ik wel achter ben gekomen is dat downloaden van mp3's met NETSCAPE vaak problemen geeft, maar het niet of slecht kunnen afspelen of het zelfs in beeld toveren van programmeertaal zet mij voor raadselen.

Ik ben blij (nou ja blij) dat er nu ook eens mensen reageren bij wie het niet lukt, want als er iemand als eerste reageert met ""Bedankt he gaaf"", dan ga je niet snel zitten zeggen dat het bij jou niet lukt, omdat je denkt dat het dan wel aan jezelf zal liggen.
Laatst had ik zelf ook een mp3 van iemand binnengehaald en geprobeerd af te spelen maar het lukte van geen kant , bij een kennis die dezelfde software gebruikt ging het echter probleemloos, dus die dingen kunnen gebeuren.

Ik zou kunnen proberen om de mp3 met een ander programma te maken. Ik zal die even neer zetten en email jullie dan de link wel. Dan moet je maar laten weten of het beter gaat. Het is wel de bedoeling dat de mp3's af te spelen zijn want anders zitten jullie voor jan lul te downloaden en ik voor piet snot te mp3 en. Maar gelukkig gaat het bij een hoop mensen wel goed

Groeten,

Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_223485
Beste R@b,

Ook ik heb hetzelfde probleem inderdaad; alleen garbage in beeld. Compatibiliteitsprobleem net Netscape misschien?

  vrijdag 26 november 1999 @ 10:14:00 #13
272 R@b
No-nonsens
pi_223486
quote:
op 11-26-1999 om 01:14 AM schreef Max het volgende:
Beste R@b,

Ook ik heb hetzelfde probleem inderdaad; alleen garbage in beeld. Compatibiliteitsprobleem net Netscape misschien?



Dat zou heel goed kunnen Ik las in een nieuwsgroep de volgende tip voor mensen die problemen hebben met downloaden onder Netscape en dan programeer taal in beeld krijgen : *""Als ie met netscape is gedownload kan je met het programmaatje 'Uncook' de
Mp3 file herstellen. Zoek ff met altavista naar uncook.exe ofzo.""*


Het valt te proberen dus. Overigens heb ik de mp3 van Nico er opnieuw opgezet maar nu heb ik hem gemaakt met een ander programma misschien dat dat ook nog helpt.
http://home.multiweb.nl/~eldo/nl.actueel.big-brother/


Rob


R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_223487
R@b,

Bedankt voor de tip. Heb Uncook gevonden. De werkwijze die bij mij nu feilloos werkt is:

1) rechtsklikken op foto van te laden bestand
2) save link as
3) bestand uncook'en
en
4) afspelen

Nogmaals bedankt, en ga zo door.

  vrijdag 26 november 1999 @ 12:55:00 #15
272 R@b
No-nonsens
pi_223488
Ha dat is goed nieuws.

Overigens is er weer een mp3 van Nico toegevoegd , vanochtend op radio M was hij te beluisteren terwijl hij zijn mening gaf over het vertrek van anouk. Een kersverse opname dus die valt te downloaden. Ook heb ik de blunder van rolf X wouters omgezet in een mp3 en 8 screenshots. http://home.multiweb.nl/~eldo/nl.actueel.big-brother/

Ik zal eens een speciale pagina gaan maken voor de problemen met mp3 downloads want het is hier nogal off-topic en ik heb webruimte zat (nu de tijd nog)

Laat het gerust weten als er problemen zijn of mail me even dan weet ik er tenminste van

Groet

Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_223489
r@b
Heb jij toevallig ook een mp3 van koffietijd 26-11-99 ?
Ik hoorde dat Paul de leeuw daar was, en hij deed Ruud weer na ! Hij gaf ook zijn mening over BB.
Van alles is weer waardeloos

pi_223490
hoi hier een vraagje van iemand met een achterlijk oude pc (zonder geluidskaart/ boxen):

zijn die interviews misschien ook ergens uitgeschreven? ik ben er wel benieuwd naar namelijk.

  vrijdag 26 november 1999 @ 22:28:00 #18
272 R@b
No-nonsens
pi_223491
Hallo Juffie Jannie, Nee die heb ik niet opgenomen, wist ook niet dat hij daar was. Ik heb nog wel een Maatje Ruud met Rob de tuinman die zal ik van de week er opzetten. Er zal van het weekend wel weer een nieuw Maatje Ruud komen. Daarbij ongetwijfeld interviews met Anouk dus er is weer mp3 werk genoeg.


Bixister:: Nee helaas ik typ die mp3's nooit uit dan wordt het wel heel veel werk. Vaak is de lol van een mp3 ook het horen. De allerbelangerijkste zaken meld ik wel altijd. Maar als hier op het Forum iemand zich geroepen voelt om de boel uit te typen ..Ga uw gang. Je moet toch eens nadenken over een geluidskaartje maakt internet een stuk leuker, zo duur is dat niet meer

Groeten,

Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')