abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 19 september 2008 @ 00:42:37 #251
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_61747803
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:39 schreef Meki het volgende:

[..]

Zie jij nu ook incident van een enkeling aan op een hele bevolkingsgroep
Een rel start je niet met 3 individuen.
Er zijn altijd incidenten, en het tuig dat werkelijk de schade aanricht moet je gewoon het land uitzetten. That's all.
Zie m'n vorige post.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 september 2008 @ 00:42:44 #252
163650 Greys
pi_61747804
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:41 schreef IHVK het volgende:
In Bleiswijk wonen ook Marokkanen trouwens.
En everybody happy!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 19 september 2008 @ 00:43:08 #253
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61747811
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:38 schreef Meki het volgende:

[..]

Kijk alleen naar de Telegraaf reacties en de FP reacties alleen dat zegt al genoeg
Nogmaals, dat komt niet door Wilders, dat komt door de bekende incidenten.
pi_61747819
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:42 schreef Meki het volgende:
En als we toch moeten oprotten , dan gaan we toch allemaal weer terug naar Marokko of Turkije

de economie van Turkije groeit al dit jaar alweer , en de economie van Marokko is groeit harder dan de normale economie van een land, terwijl Nederland al met een krapte zit met personeel.

de goeden gaan weg... dankzij deze klimaat worden de goeden hierop aangekeken,.
Hey, als jij Nederland werkelijk zo kut vindt, waarom flikker je dan niet gewoon op? Niemand die je mist hoor en je hebt slechts jezelf ermee door te blijven.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_61747824
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:37 schreef IHVK het volgende:
De meesten van jullie gaan (onbewust) heel graag met Meki in discussie omdat hij een bepaald bevestigt die men heeft.
Nou nee hoor, maar Meki staat altijd wel open voor discussie. Dat is in hem te prijzen, en daarom vermoed ik dat het best een aardige jongen is die het goed bedoelt. Dan wil ik ook best een paar serieuze bijdragen leveren.
pi_61747825
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:40 schreef cerror het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat ik het helemaal eens ben met de kleine blonde limburger...
Ik zeg alleen dat het tuig, antilliaans, marokkaans, uit luxemburg of timboektoe gewoon moet oprotten.
Niet de hele bevolkingsgroep, dat is gewoon bullshit.
Volgens mij heeft Geertje ooit eens een keer z'n ballen gestoten aan een koran en is daarom zo'n prick.
Als je voor een leefbare samenleving bent met oplosbare problemen in de zicht dan kan je Wilders moeten haten en hem bestrijden want hij wilt het ontwrichten

Hij wil mij tegen jou opzetten en andesom hij wilt dat we elkaar gaan haten
Wilders wilt een oorlog een burgeroorlog in Nederland creeeren
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_61747828
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:42 schreef Meki het volgende:
En als we toch moeten oprotten , dan gaan we toch allemaal weer terug naar Marokko of Turkije

de economie van Turkije groeit al dit jaar alweer , en de economie van Marokko is groeit harder dan de normale economie van een land, terwijl Nederland al met een krapte zit met personeel.

de goeden gaan weg... dankzij deze klimaat worden de goeden hierop aangekeken,.
Het zou inderdaad doodzonde zijn als jij weggaat in plaats van een in Nederland een functie op minimaal HBO niveau zou vervullen!
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_61747841
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hey, als jij Nederland werkelijk zo kut vindt, waarom flikker je dan niet gewoon op? Niemand die je mist hoor en je hebt slechts jezelf ermee door te blijven.
Mij heb je dat niet horen zeggen, WAAROM gaan al die afgestudeerden weer terug naar Turkije - Marokko,

omdat de politieke klimaat hun niet bevalt er is geen stabiele politiek hier
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_61747843
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:41 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Dat zien we dan wel weer. Ik zal mijn bijdrage (proberen te) leveren, aan het voorkomen van die oorlog welteverstaan.
Sja, dat mag natuurlijk en is je goed recht. Ik zal zorgen dat ik aan de goede kant sta. En dat is sowieso niet de VSAmerikaanse. Daar moeten we zo snel mogelijk vanaf.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_61747853
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:43 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Nogmaals, dat komt niet door Wilders, dat komt door de bekende incidenten.
Wilders maakt er alleen gebruik van. Als de overheid nu gewoon fatsoenlijk zou optreden, zou Wilders helemaal geen stemmen krijgen.
pi_61747856
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:43 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Nogmaals, dat komt niet door Wilders, dat komt door de bekende incidenten.

Absoluut, Telegraaf maakt een mug van een olifant en vraagt Wilders van een reactie en de lezers schreeuwen het maar uit

Telegraaf is de enigste krant die meedoet met het ontwrichten van de samenleving.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  vrijdag 19 september 2008 @ 00:46:38 #262
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_61747859
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:44 schreef Meki het volgende:

[..]

Als je voor een leefbare samenleving bent met oplosbare problemen in de zicht dan kan je Wilders moeten haten en hem bestrijden want hij wilt het ontwrichten

Hij wil mij tegen jou opzetten en andesom hij wilt dat we elkaar gaan haten
Wilders wilt een oorlog een burgeroorlog in Nederland creeeren
En dat lukt hem heel aardig door figuren als jij die gelijk moord, brand, eigenlijk praktisch jihad roepen bij ieder woord wat hij zegt.
Gefeliciteerd Meki, je bent brandstof voor de haat.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_61747866
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:44 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het zou inderdaad doodzonde zijn als jij weggaat in plaats van een in Nederland een functie op minimaal HBO niveau zou vervullen!
Ik ben al bezig met HBO
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_61747868
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:45 schreef Meki het volgende:

[..]

Mij heb je dat niet horen zeggen, WAAROM gaan al die afgestudeerden weer terug naar Turkije - Marokko,

omdat de politieke klimaat hun niet bevalt er is geen stabiele politiek hier
Ja hoor. Alsof iemand het boeit wat voor "politiek klimaat" er heerst.

Als progressief rechtsliberaal is voor mij een conservatief links kabinet het verst mogelijk verwijderd scenario. Toch zal ik dat niet als argument nemen om Nederland voor langere tijd te verlaten. Dat ik het doe, heeft vooral te maken met werk en mogelijkheden in het buitenland. Niet met onvrede ofzo.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_61747874
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:46 schreef cerror het volgende:

[..]

En dat lukt hem heel aardig door figuren als jij die gelijk moord, brand, eigenlijk praktisch jihad roepen bij ieder woord wat hij zegt.
Gefeliciteerd Meki, je bent brandstof voor de haat.
Nou ik ken geen haat en geen kwaad , alleen tegen racisten o.a Wilders en zijn stemmers.

Nu jij nog
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_61747877
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:47 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik ben al bezig met HBO
Het is je niet aan te zien.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_61747882
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:47 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja hoor. Alsof iemand het boeit wat voor "politiek klimaat" er heerst.

Als progressief rechtsliberaal is voor mij een conservatief links kabinet het verst mogelijk verwijderd scenario. Toch zal ik dat niet als argument nemen om Nederland voor langere tijd te verlaten. Dat ik het doe, heeft vooral te maken met werk en mogelijkheden in het buitenland. Niet met onvrede ofzo.
Nogmaals jij kan het niet oordelen, jij bent niet de slachtoffer en jij bent geen Moslims of als Allochtoonse kant ( niet-westers)
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_61747887
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:47 schreef Meki het volgende:

[..]

Nou ik ken geen haat en geen kwaad , alleen tegen racisten o.a Wilders en zijn stemmers.

Nu jij nog
vrede salaam en piece ....
maar mij haat je

waar is je vrede dan voor mij???
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_61747889
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het is je niet aan te zien.
Blijkbaar niet voor jou
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 september 2008 @ 00:49:20 #270
163650 Greys
pi_61747893
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:47 schreef Meki het volgende:

[..]

Nou ik ken geen haat en geen kwaad , alleen tegen racisten o.a Wilders en zijn stemmers.

Nu jij nog
Je kunt gewoon NIET zeggen dat je geen haat en kwaad kent, als je nog geen 2 bladzijdes geleden roept dat Wilders de doodstraf verdient. Lekker simpel scoren zo, zo werkt het helaas niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61747895
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:48 schreef prupke het volgende:

[..]

vrede salaam en piece ....
maar mij haat je

waar is je vrede dan voor mij???
Als jij op Wilders stemt, dan wel ja
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_61747905
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Sja, dat mag natuurlijk en is je goed recht. Ik zal zorgen dat ik aan de goede kant sta. En dat is sowieso niet de VSAmerikaanse. Daar moeten we zo snel mogelijk vanaf.
Ik zal ook zorgen dat ik aan de goede kant sta, maak je wat dat betreft maar geen zorgen . Ik denk verder dat je het belang van de Transatlantische as onderschat, en de gedeelde belangen en normen en waarden die we hebben. Tenslotte is de VS in wezen gewoon een Europese kolonie, gebouwd op een Verlichtingsideaal, en sterk beinvloed door de Nederlandse staatsinrichting (jawel!).
pi_61747907
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Je kunt gewoon NIET zeggen dat je geen haat en kwaad kent, als je nog geen 2 bladzijdes geleden roept dat Wilders de doodstraf verdient. Lekker simpel scoren zo, zo werkt het helaas niet.
Iedereen kan van mij doodvallen die haat zaaien, ontwrichten van de samenleving en het plannen maken voor een georganiseerde aanval op bevolkinsgroepen.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 19 september 2008 @ 00:50:28 #274
206731 Mortaxx
Doomer
pi_61747909
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:49 schreef Meki het volgende:

[..]

Als jij op Wilders stemt, dan wel ja
Op haar en huidskleur na verschil je maar heel weinig van Wilders
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_61747910
ey meki...laat je niet zo pakken...er zijn genoeg mensen die wel nuttig met je indiscussie gaan...hbo..kom op gaat toch nergens over...
pi_61747925
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:48 schreef Meki het volgende:

[..]

Nogmaals jij kan het niet oordelen, jij bent niet de slachtoffer en jij bent geen Moslims of als Allochtoonse kant ( niet-westers)
Niemand is slachtoffer, tenzij men die keuze maakt.

Ik pis op dat soort slappelingen, of ze nu Wilders of Aboutaleb heten. Ogh wat zijn ze zielig. Man, flikker op en wees een vent. Als je je vrouw kan slaan onder het mom van godsdienstvrijheid dan kan je je zeker over wat "diescriemienazie" heen zetten indien nodig.

Er wordt veel teveel gezeken in Nederland en dat gezeik wordt ook nog eens veel teveel gefaciliteerd.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_61747927
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:50 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Op haar en huidskleur na verschil je maar heel weinig van Wilders
Ik heb geen haat tegen mensen, al helemaal niet tegen bevolkinsgroepen
Mijn vrienden zijn. o,a NIET MOSLIMS en JODEN. ik maak geen onderscheid tussen mensen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_61747934
Ik bekijk net op GS het betoog van Wilders van vandaag, en allemachtig, wat een visionair
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 september 2008 @ 00:52:22 #279
163650 Greys
pi_61747935
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:50 schreef Meki het volgende:

[..]

Iedereen kan van mij doodvallen die haat zaaien, ontwrichten van de samenleving en het plannen maken voor een georganiseerde aanval op bevolkinsgroepen.
Dan heb je meer doden op je geweten als het aan jou ligt, dan Wilders.
Zijn blaadje is wat dat betreft nog blanco, hij heeft nooit niemand dood gewenst (zoek je quotes maar af....).
Jij wel. Staat je netjes
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61747941
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Niemand is slachtoffer, tenzij men die keuze maakt.

Ik pis op dat soort slappelingen, of ze nu Wilders of Aboutaleb heten. Ogh wat zijn ze zielig. Man, flikker op en wees een vent. Als je je vrouw kan slaan onder het mom van godsdienstvrijheid dan kan je je zeker over wat "diescriemienazie" heen zetten indien nodig.

Er wordt veel teveel gezeken in Nederland en dat gezeik wordt ook nog eens veel teveel gefaciliteerd.
Hoe noem jij de aanvallen van Wilders tegen de MOSLIMS dan ??
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  vrijdag 19 september 2008 @ 00:53:21 #281
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_61747948
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:47 schreef Meki het volgende:

[..]

Nou ik ken geen haat en geen kwaad
Met jou valt echt niet te discussiëren.
Alsof je net een 3 jarige hebt betrapt op het stelen van een koekje en daar staat hij met de bek vol kruimels en alsnog alles ontkennen.

(en neen, dat stelen gedoe in die metafoor heb ik er niet in gestopt omdat je marokkaans bent voordat je weer begint te huilen).
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_61747949
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:51 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik heb geen haat tegen mensen, al helemaal niet tegen bevolkinsgroepen
Mijn vrienden zijn. o,a NIET MOSLIMS en JODEN. ik maak geen onderscheid tussen mensen
Ik heb destijds op pim fortuyn gestemd.... en ik g anu voor verdonk (indien mogelijk )

wat voel je dan ten opzichte van mij?
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_61747951
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:44 schreef Meki het volgende:
Als je voor een leefbare samenleving bent met oplosbare problemen in de zicht dan kan je Wilders moeten haten en hem bestrijden want hij wilt het ontwrichten

Hij wil mij tegen jou opzetten en andesom hij wilt dat we elkaar gaan haten
Wilders wilt een oorlog een burgeroorlog in Nederland creeeren
Die burgeroorlog komt vanzelf wel, met of zonder Wilders. Gelukkig voor de moslims hebben zij wapens, en de zich aan de wet houdende Nederlanders niet.
pi_61747955
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan heb je meer doden op je geweten als het aan jou ligt, dan Wilders.
Zijn blaadje is wat dat betreft nog blanco, hij heeft nooit niemand dood gewenst (zoek je quotes maar af....). Jij wel.
Staat je netjes.
Nee hoor dan zijn we eindelijk af van Bush en zijn consorten Wilders en Bin Laden en Sharon en Saddam en vele die hier haat zaaien en duidelijke plannen hebben
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 september 2008 @ 00:54:14 #285
163650 Greys
pi_61747956
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:51 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik heb geen haat tegen mensen, al helemaal niet tegen bevolkinsgroepen
Mijn vrienden zijn. o,a NIET MOSLIMS en JODEN. ik maak geen onderscheid tussen mensen
Dat is dus niet waar, want je maakt wel degelijk onderscheid tussen Wilders stemmers (die mogen dood?) en niet Wilders stemmers. Dat zeg je net zelf. Draaikont
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61747963
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:53 schreef prupke het volgende:

[..]

Ik heb destijds op pim fortuyn gestemd.... en ik g anu voor verdonk (indien mogelijk )

wat voel je dan ten opzichte van mij?
Verdonk valt wel mee
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_61747964
Meki, zal ik zo een deel twee openen?
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 19 september 2008 @ 00:54:57 #288
206731 Mortaxx
Doomer
pi_61747965
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:51 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik heb geen haat tegen mensen, al helemaal niet tegen bevolkinsgroepen
Mijn vrienden zijn. o,a NIET MOSLIMS en JODEN. ik maak geen onderscheid tussen mensen
Het zijn ook mensen die op Wilders stemmen

Je bent Wilders hier trouwens wel erg zwart aan het maken. Hij heeft iets tegen straatterroristen die hun uitkering aanvullen met criminele bezigheden, niet tegen moslims in het algemeen. Hij had zelfs een marokkaanse krantenjongen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_61747967
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:52 schreef Meki het volgende:

[..]

Hoe noem jij de aanvallen van Wilders tegen de MOSLIMS dan ??
Er zijn geen aanvallen van Wilders tegen "de MOSLIMS". Hij baalt -in mijn ogen terecht- van een religie die voor een deel waanzinnig bloeddorstig is. Voor het andere deel is die gewoon waanzinnig, zoals elke andere religie.

Maar Wilders is een hypocriete gek. Hij steunt de zionisten en de VSAmerikanen als het hem uitkomt. Dat alleen al maakt hem onbetrouwbaar. Een gast die het ware seculiere (en dus islamkritische) libertarisme/liberalisme meer kwaad dan goed doet.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_61747980
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:54 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Het zijn ook mensen die op Wilders stemmen

Je bent Wilders hier trouwens wel erg zwart aan het maken. Hij heeft iets tegen straatterroristen die hun uitkering aanvullen met criminele bezigheden, niet tegen moslims in het algemeen. Hij had zelfs een marokkaanse krantenjongen
die mensen denken niet na, het zijn voornamelijk tokkies die denken dat ze via de weg van Wilders verlost kunnen worden van de Moslims
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_61747982
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat is dus niet waar, want je maakt wel degelijk onderscheid tussen Wilders stemmers (die mogen dood?) en niet Wilders stemmers. Dat zeg je net zelf. Draaikont
Bedoelt hij niet meer dat hij niet op voorhand onderscheid maakt tussen mensen? Maar wel op basis van gedrag/uitingen? Dat lijkt mij in beginsel een loffelijk streven (minus het doodwensen natuurlijk).
pi_61747992
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:54 schreef Pony-Lover het volgende:
Meki, zal ik zo een deel twee openen?
doe maar ik ga slapen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_61747995
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:54 schreef Pony-Lover het volgende:
Meki, zal ik zo een deel twee openen?
Doe maar
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 september 2008 @ 00:57:17 #294
163650 Greys
pi_61747996
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:56 schreef Meki het volgende:

[..]

die mensen denken niet na, het zijn voornamelijk tokkies die denken dat ze via de weg van Wilders verlost kunnen worden van de Moslims
En dus zijn het geen mensen?
Omdat ze niet nadenken?
En dus mogen ze dood?
Want dat zei je net namelijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61748001
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:57 schreef Meki het volgende:

[..]

doe maar ik ga slapen
Je hebt nog een aanslag voorbereid morgen? Haha.

Truste.

Ik ga ook dormir.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_61748002
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:54 schreef Meki het volgende:

[..]

Verdonk valt wel mee
Helemaal niet, Verdonk is een enorm leeghoofd
pi_61748008
Dat zei ik niet, ik heb het over de plannen van Wilders die tot een wereldramp kan leiden
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_61748009
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:57 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Helemaal niet, Verdonk is een enorm leeghoofd
Nou inderdaad!
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_61748013
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je hebt nog een aanslag voorbereid morgen? Haha.

Truste.

Ik ga ook dormir.
Ik moet werken trusten
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')