abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_223435
Als Ruud het huis uitkomt wordt hij benoemd tot erelid van de Bont voor dieren.
Omdat hij vaak het tshirt draagt is de verkoop van dit tshirt enorm gestegen.
Een goede zaak, want wie wil er tegenwoordig nou nog bont dragen???

Ik wou dat we dit aan Ruud konden vertellen (middels een message bal ofzo). Ik vind het niet leuk dat Ruud zo down is. Wie gooit de bal over de schutting???

Greetz Tina

  woensdag 24 november 1999 @ 18:11:00 #2
262 Re
Kiss & Swallow
pi_223436
en hem ook vertellen dat hij in het spotje van Stichting Korrelatie komt

'je dacht dat Ruud veel van sex wist... bel Korrelatie'

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 24 november 1999 @ 18:42:00 #3
1034 egmo
all the best freaks are here
pi_223437
wie weet waar ik zo'n t-shirt kan verkrijgen ???
pi_223438
Tina, hoe weet je dat Ruud erelid wordt benoemd tot erelid van de bont voor dieren?


Sorry, ik bedoel er niets mee, maar ik ben er nogal eentje van de bronvermeldingen en de verificaties. Ik heb er elders nog niks van gehoord, dus voorlopig denk ik dat je alleen maar een eigen mening of zo verkondigt. Ik zou het leuk vinden als we het door je vermelding van bron kunnen gaan zien als een vaststaand feit.


Ps. Helaas zijn er nog te veel mensen die bont willen dragen. Zou zo'n t-shirt dragen er tegen helpen? Of de tactiek van Urbanus (nee ik hou niet van madammen met nen bontjas, madammen met nen bontjas zijn gemeen).


[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 24 November 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


pi_223439
Trouwens, klik deze www.bontvoordieren.nl link en vind uit hoe je zo'n Ruud t-shirt of sweater kunt bestellen. (nou ja ... Ruud t-shirt, ik bedoel dus het anti-bont t-shirt).

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 24 November 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


pi_223440
Bron: VOO Teletekst pagina 512 = Big Brother en daar zie je welke pagina je moet hebben (517 of 518 geloof ik)
Greetz Tina

pi_223441
Aha. Nou, ik zou het best leuk vinden voor Ruud. Met dierendag besteedde hij (en de rest van de bewoners van toen ) nog extra aandacht aan zijn t-shirt. Hij draagt het dus echt vol overtuiging.
Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


  donderdag 25 november 1999 @ 14:35:00 #8
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_223442
Ik hoorde ook ergens dat Ruud de aftrap van NAC mag doen in het nieuwe seizoen.
(Of hoort dit in "Roddels?")
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  donderdag 25 november 1999 @ 16:02:00 #9
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_223443
Oeps, even te veel politiek correcte mensen in deze topic: komt wat tegenwicht.

Als de beesten op beestvriendelijke manier gehouden en geslacht worden, heb ik niets tegen het houden van pelsdieren om deze later te verwerken tot bontjas.
Diverse pogingen van dierenbeschermingsfronten om pelsdierfokkerij te laten verbieden zijn mislukt omdat de dieren duidelijk wel op diervriendelijke manier gehouden worden. In ieder geval aanzienlijkdiervriendelijker dan kippen in legbatterij.
De reden dat er nog steeds heel veel legbatterijkippen zijn en pelsdieren op punt van verbod staan, heeft dan ook niets te maken met argumenten maar met aaibaarheidsfactoren.

De enige reden dat onze mentaal gedepriveerde Ruud met zo'n shirt loopt, is dat hij wil verkomen dat mensen hem zullen slachten om de vacht op zijn rug te verkopen of tot bontjas te laten verwerken.
Tevens hoopt hij dat de tekst 'beautiful animals' ook op hem slaat.

hihi Casey

pi_223444
quote:
op 11-25-1999 om 04:02 PM schreef Casey o.a. het volgende:

De enige reden dat onze mentaal gedepriveerde Ruud met zo'n shirt loopt, is dat hij wil verkomen dat mensen hem zullen slachten om de vacht op zijn rug te verkopen of tot bontjas te laten verwerken.
Tevens hoopt hij dat de tekst 'beautiful animals' ook op hem slaat.

hihi Casey


Ja o.k. Casey ik geef toe hij is geinig ha ha ha

Greetz Tina

pi_223445
Hmmm , is Mona nu een pelsjager omdat ze die van Ruud eraf heeft gehaald ?
pi_223446
quote:
op 11-25-1999 om 04:02 PM schreef Casey het volgende:
Oeps, even te veel politiek correcte mensen in deze topic: komt wat tegenwicht.

Als de beesten op beestvriendelijke manier gehouden en geslacht worden, heb ik niets tegen het houden van pelsdieren om deze later te verwerken tot bontjas.
Diverse pogingen van dierenbeschermingsfronten om pelsdierfokkerij te laten verbieden zijn mislukt omdat de dieren duidelijk wel op diervriendelijke manier gehouden worden. In ieder geval aanzienlijkdiervriendelijker dan kippen in legbatterij.
De reden dat er nog steeds heel veel legbatterijkippen zijn en pelsdieren op punt van verbod staan, heeft dan ook niets te maken met argumenten maar met aaibaarheidsfactoren.

De enige reden dat onze mentaal gedepriveerde Ruud met zo'n shirt loopt, is dat hij wil verkomen dat mensen hem zullen slachten om de vacht op zijn rug te verkopen of tot bontjas te laten verwerken.
Tevens hoopt hij dat de tekst 'beautiful animals' ook op hem slaat.

hihi Casey



Hier wil ik toch even iets op zeggen:
Heb je ooit wel eens gezien hoe zo'n beestje gedood wordt, je moet wel bedenken dat een simpel kogeltje door de kop jagen of zoals bij vee een stalen pin door de pan drukken, hier niet opgaat want anders gaat het mooie pelsje eraan.
Nee, hier hebben ze het volgende op bedacht: stop de pluspool in de anus van het diertje, en ga met de minpool voor zijn neus zwaaien, besprenkel ondertussen het slachtoffer even met water, het beestje bijt en knetterde knetter klaar is kees.

Overigens vind ik ludieke acties van dierbevrijdingsfronten ook niet alles omdat die vrijgelaten beestjes geen verkeersregels kennen, en dus liniarecta de weg op lopen en dan door de een of ander overreden worden.
Dus als je toch overweegt een bontjasje aan te schaffen, bedenk dan wel even wat hieraan vooraf is gegaan.

Ik ben online
  donderdag 25 november 1999 @ 16:35:00 #13
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_223447

Dus als je toch overweegt een bontjasje aan te schaffen, bedenk dan wel even wat hieraan vooraf is gegaan.

[/quote]

Nooit gedaan, ook nooit behoefte voor gevoeld. Probeer alleen even dingen in perspectief te plaatsen.
Overigens ken ik een groot land met sterke voorbeeldfunctie voor Nederland, dat deze manier van levensbeeindiging acceptabel vindt voor mensen. Met het verschil dat mensen weten wat er aan komt.

[Dit bericht is gewijzigd door Casey (Datum 25 November 1999).]

pi_223448
quote:
op 11-25-1999 om 04:35 PM schreef Casey het volgende:


Dus als je toch overweegt een bontjasje aan te schaffen, bedenk dan wel even wat hieraan vooraf is gegaan.


Nooit gedaan, ook nooit behoefte voor gevoeld. Probeer alleen even dingen in persectief te plaatsen.
Overigens ken ik een groot land met sterke voorbeeldfunctie voor Nederland, dat deze manier van levensbeeindiging acceptabel vindt voor mensen. Met het verschil dat mensen weten wat er aan komt.[/quote]
Beste casey, hier ben ik ook tegen,liever een spuitje.

Ik ben online
  donderdag 25 november 1999 @ 17:47:00 #15
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_223449
quote:
op 11-25-1999 om 04:40 PM schreef Hawkwind het volgende:
Beste casey, hier ben ik ook tegen,liever een spuitje.

Ik hoop dat je het nu wel over dieren hebt, anders word ik erg verdrietig...

pi_223452
Amerika voorbeeldfunktie voor nederland??
Mag hopen van niet zeg!

Dus omdat mensen in amerika met een elektrische stoel om het leven worden gebracht is het niet zo erg voor de nederlandse dieren dat ze ook zo aan hun eind komen?
Het is vreselijk dat mensen of dieren zo aan hun einde komen, net als dat het vreselijk is dat in amerika een 12 jarige jongen berecht wordt als een volwassene.
Ik hoop niet dat jij Amerika als een voorbeeldland ziet. Dan is medelijden je deel.

pi_223453
quote:
op 11-24-1999 om 06:11 PM schreef Re het volgende:
en hem ook vertellen dat hij in het spotje van Stichting Korrelatie komt

'je dacht dat Ruud veel van sex wist... bel Korrelatie'


Volgens mij ben je in de war met de Rutgerstichting Re. Ze gingen Ruud daar voor hun sportjes gebruiken.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_223454
Even ter verduidelijking (of gewoon nog twee bomen in het bos): Korrelatie is 'wil je er over praten?' en de Rutgerstichting is 'we willen er wel over praten, als het maar over sex gaat'.

Ok, spijker me er niet op vast, maar dat is wat ik van K en de R stichting denk te weten. En ik bedoel wel niet Karin en de Ruud stichting, maar per ongeluk snij ik wel hier een hele geinige metafoor aan.

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 25 November 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


pi_223455
Ruud krijgt, nu het kouder wordt, ook een Sweat-shirt met dezelfde tekst en een gedicht toegestuurd door de Bont.

Bron:Volkskrant 26 nov. stroom.


Well,we all shine on...

pi_223456
Die vind ik leuk

Paul de Leeuw liep ook al met een sweatshirt toen ie 'Maatje meer' deed (en da klopte nie want Ruud heeft dus alleen het t-shirt). Gisteren had Rudolph hem ook weer aan.

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 26 November 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


pi_223457
quote:
op 11-25-1999 om 06:03 PM schreef tina het volgende:
http://www.bontvoordieren.nl/postcard/pictures/kaart1.jpg[/URL]

Ik ben online
pi_223458
quote:
op 11-25-1999 om 06:04 PM schreef tina het volgende:
http://www.bontvoordieren.nl/postcard/pictures/kaart3.gif[/URL]

Ik ben online
pi_223459
Zo Tina, da's ook weer op0gelost!!
Ik ben online
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')