abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 17 september 2008 @ 18:50:20 #1
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_61708962


Hoe te posten in dit topic
Simpel! Zet de titel van de zojuist gekeken film neer, al dan niet bold plus IMDB-linkje. Vervolgens een mooie filmposter of frappant screenshot (geen gele kikkers of Moviemeterplaatjes!) en daaronder een verhaaltje wat je nou zo gaaf of niet gaaf aan de film vond. Let op: controversiële meningen worden ten zeerste gewaardeerd! Ter afsluiting geef je de film nog de waardering in of sterren of een cijfer van 1 tot en met 10. Of je doet toch iets heel anders, dat mag ook

Meningen en vragen over het plot dienen gemarkeerd te worden met de spoiler-tag zo dat je voor andere de film niet verpest, als men ooit besluit de film nog eens te kijken .

Dat we elkaar mogen aansteken tot het kijken van elkaars filmkeuze

Vorige topics:
CXXXII | CXXXI
CXXX | CXXIX | CXXVIII | CXXVII | CXXVI | CXXV | CXXIV | CXXIII | CXXII | CXXI
CXX | CXVIX | CXVIII | CXVII | CXVI | CXV | CXIV | CXIII | CXII | CXI
CX | CIX | CVIII | CVII | CVI | CV | CIV | CIII | CII | CI
C | XCIX | XCVIII | XCVII | XCVI | XCV | XCIV | XCIII | XCII | XCI
XC | LXXXIX | LXXXVIII | LXXXVII | LXXXVI | LXXXV | LXXXIV | LXXXIII | LXXXII | LXXXI
LXXX | LXXIX | LXXVIII | LXXVII | LXXVI | LXXV | LXXIV | LXXIII | LXXII | LXXI
LXX | LXIX | LXVIII | LXVII | LXVI | LXV | LXIV | LXIII | LXII | LXI
LX | LIX | LVIII | LVII | LVI | LV | LIV | LIII | LII | LI
L | IL | XLVIII | XLVII | XLVI | XLV | XLIV | XLIII | XLII | XLI
XL | XXXIX | XXXVIII | XXXVII | XXXVI | XXXV | XXXIV | XXXIII | XXXII | XXXI
XXX | XXIX | XXVIII | XXVII | XXVI | XXV | XXIV | XXIII | XXII | XXI
XX | XIX | XVIII | XVII | XVI | XV | XIV | XIII | XII | XI
X | IX | VIII | VII | VI | V | IV | III | II | I

Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco

[ Bericht 1% gewijzigd door SaintOfKillers op 17-09-2008 19:08:15 ]
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_61709175
Tropic Thunder


Gisteravond in de Sneak gezien. Wat heb ik hier lang op gewacht En het is zeker niet tegen gevallen. De film weet misschien niet altijd zijn grappen even sterk te houden en ze zijn soms dun gezaaid, maar als de film sterk is, is hij ook echt geniaal. Geweldige personages, heerlijk verhaal, sterke cast en je kan goed zien waar het budget gebleven is. Tropic Thunder maakt het voor mij in elk geval helemaal waar.
Leukste film van het jaar (tot nu toe)

IMDb score: 7.8/10
Mijn score: 8/10
(phew for a minute there i lost myself i lost myself
  woensdag 17 september 2008 @ 19:00:59 #3
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_61709259
Santa Claus (1959)





Redelijk ziekelijke kinderfilm, die vele kindertjes vroeger onnodig bang zou moeten hebben gemaakt. De kerstman is een vervelende oude knar met mechanische (lelijke) rendieren. De vervelendste figuur is wel een demon, een afgezant van Satan, die kinderen probeert te beïnvloeden tot het doen van stoute dingen. Merlijn, de tovenaar speelt vreemd genoeg ook een rol in deze film. Pedagogisch onverantwoord hoe dan ook. Cijfer: 3

Nude on the Moon

quote:
Een rijke wetenschapper bouwt met een medewetenschapper (beiden nerds) een raket om mee naar de maan te kunnen vliegen. Als hij is geland, ontdekt hij dat de maan wordt bewoond door allemaal blote vrouwen die daar leven in een paradijselijke omgeving.
Je zou verwachten met een titel als deze 'teleurgesteld' te worden, maar niets van dat. Alle actrices die meededen toonden hun
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Showgirls is er niets bij!
Tis even doorbijten tijdens het gortdroge onzinnige wetenschapsgedeelte in het begin, maar daarna volgen ellenlange scenes van ontblote maanvrouwen. Tis natuurlijk slecht, soms saai, maar soms ook erg geinig. Wat een geniale ruimtepakken! Cijfer: 4

[ Bericht 21% gewijzigd door Falco op 17-09-2008 19:14:05 ]
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  woensdag 17 september 2008 @ 19:04:14 #4
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_61709331
quote:
Op woensdag 17 september 2008 19:00 schreef Falco het volgende:
Santa Claus (1959)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Redelijk ziekelijke kinderfilm, die vele kindertjes vroeger onnodig bang zou moeten hebben gemaakt. De kerstman is een vervelende oude knar met mechanische (lelijke) rendieren. De vervelendste figuur is wel een demon, een afgezant van Satan, die kinderen probeert te beïnvloeden tot het doen van stoute dingen. Merlijn, de tovenaar speelt vreemd genoeg ook een rol in deze film. Pedagogisch onverantwoord hoe dan ook. Cijfer: 3
Zat er een leeftijdsadvies bij?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  Redactie Games woensdag 17 september 2008 @ 19:05:12 #5
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_61709357
ik zie liever dit poppetje terug in de Header dan Beerfest als ik eerlijk moet zijn..

How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_61709360
quote:
Op woensdag 17 september 2008 18:58 schreef Jeeh het volgende:
Tropic Thunder
[ afbeelding ]

Gisteravond in de Sneak gezien. Wat heb ik hier lang op gewacht En het is zeker niet tegen gevallen. De film weet misschien niet altijd zijn grappen even sterk te houden en ze zijn soms dun gezaaid, maar als de film sterk is, is hij ook echt geniaal. Geweldige personages, heerlijk verhaal, sterke cast en je kan goed zien waar het budget gebleven is. Tropic Thunder maakt het voor mij in elk geval helemaal waar.
Leukste film van het jaar (tot nu toe)

IMDb score: 7.8/10
Mijn score: 8/10
Die wil ik ook nog graag zien. Hoewel ik eigenlijk wel een beetje een Ben Stiller overkill heb gehad...
  woensdag 17 september 2008 @ 19:07:17 #7
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_61709417
quote:
Op woensdag 17 september 2008 19:04 schreef donroyco het volgende:

[..]

Zat er een leeftijdsadvies bij?
Neeh, het is een Mexicaanse film gericht op kleine kutkinderen waarschijnlijk. Vroeger werd ie nog redelijk vaak gedraaid tijdens de kerst, schijnt.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_61709592
Mooi logo in de OP.
pi_61709647
tvp

Ik heb zaterdagavond trouwens de Japanse animeversie van "Metropolis" opgenomen, maar nog niet bekeken (op het Vlaamse KanaalTwee) Maar nog niet bekeken...wat houdt me tegen? Het is Engels gesproken en ondertiteld in het Nederlands. Dan nog liever Japans gesproken met een Engelse fansub of zo.
pi_61710433
quote:
Op woensdag 17 september 2008 19:07 schreef Falco het volgende:

[..]

Neeh, het is een Mexicaanse film gericht op kleine kutkinderen waarschijnlijk. Vroeger werd ie nog redelijk vaak gedraaid tijdens de kerst, schijnt.
Obscuur.
  woensdag 17 september 2008 @ 22:02:55 #11
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_61715694
Afgelopen week deel 1:

Wanted (Timur Bekmambetov, 2008)

Tof actiespectakel waarbij een gezonde dosis suspense of disbelief noodzakelijk is. Leukt het om door een aantal onwaarschijnlijkheden heen te kijken, dan heeft hij genoeg vermaak te bieden in de vorm van opgepompte actie in een aantal sterke setpieces. De twist is ook best bevredigend en zo beleeft de Russische Timur Bekmambetov een succesvolle entree in Hollywood. ***½

Good Luck Chuck (Mark Helfrich, 2007)

Deze romantische comedy is soms wat aan de platte kant, maar heeft ook leuke momenten. Helaas is het allemaal te standaard om echt te bekoren. Daarbij blijft Jessica Alba een erg beperkte actrice die eigenlijk alleen een leuk koppie bezit, maar geen talent. **½

Horton Hears a Who! (Jimmy Hayward & Steve Martino, 2008)

Best aardige familie-animatie-film naar een verhaal van Dr. Seuss waar ik helaas niet zo veel mee op heb. Het is allemaal wat te zoet en te kinderachtig naar mijn smaak. De stemmencast levert prima werk af, maar uiteindelijk werd ik niet echt gegrepen door het geheel. Een aantal momenten zorgen nog wel voor een lach en het overliggende verhaal is aardig. ***

Sex and the City (Michael Patrick King, 2008)

Ik heb nog nooit iets van de tv-serie gezien en als deze film een goede afspiegeling is van de serie ben ik daar enorm blij om. Wat een stel lege, nietszeggende, simplistische personages bevat deze film. En er wordt van ons gevraagd om hier twee-en-een-half uur mee door te brengen. Twee-en-een-half uur! Het was ook wel erg te merken dat het zijn oorsprong vindt in een tv-serie. Op een aantal momenten kreeg ik nogal sterk het gevoel dat deze prima het einde van een aflevering had kunnen zijn om volgende week de draad weer op te pikken. Maar uiteindelijk stopte de martelgang van lelijke jurken, kwellend gezeur en gezapige romances pas na twee-en-een-half uur. Twee-en-een-half uur! Dat is 150 minuten! Oftewel 9000 seconden! **
  woensdag 17 september 2008 @ 22:08:07 #12
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_61715912
Aftermath: Population Zero (2008) TV
Wat gebeurt er als wij de mens één op de andere dag verdwijnen van de aardbodem. Binnen een week of wat zijn al onze nucleare powerstations ontploft. Maar de natuur weet het te verwerken.
New York wordt een bos, Las Vegas een woestijn. Pas na 200 jaar breekt de hooverdam. En pas veel later raakt de Eifeltoren een Fat Lady in verval.

De aarde is zo veel beter af zonder de mens...

oh en op VideoGoogle is het te bekijken...

cijfer 7.5 / imdb 6.1
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_61716234
quote:
Op woensdag 17 september 2008 22:02 schreef Gorro het volgende:
Afgelopen week deel 1:

Sex and the City (Michael Patrick King, 2008)
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit iets van de tv-serie gezien en als deze film een goede afspiegeling is van de serie ben ik daar enorm blij om. Wat een stel lege, nietszeggende, simplistische personages bevat deze film. En er wordt van ons gevraagd om hier twee-en-een-half uur mee door te brengen. Twee-en-een-half uur! Het was ook wel erg te merken dat het zijn oorsprong vindt in een tv-serie. Op een aantal momenten kreeg ik nogal sterk het gevoel dat deze prima het einde van een aflevering had kunnen zijn om volgende week de draad weer op te pikken. Maar uiteindelijk stopte de martelgang van lelijke jurken, kwellend gezeur en gezapige romances pas na twee-en-een-half uur. Twee-en-een-half uur! Dat is 150 minuten! Oftewel 9000 seconden! **
Dat je 2.5 uur van je leven hebt kunnen besteden aan die film sex and the city

respect

Die film staat echt keihard in de top 10 worst movies ever
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 17 september 2008 @ 22:38:40 #14
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_61717297
quote:
Op woensdag 17 september 2008 22:02 schreef Gorro het volgende:

Sex and the City (Michael Patrick King, 2008)
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit iets van de tv-serie gezien en als deze film een goede afspiegeling is van de serie ben ik daar enorm blij om. Wat een stel lege, nietszeggende, simplistische personages bevat deze film. En er wordt van ons gevraagd om hier twee-en-een-half uur mee door te brengen. Twee-en-een-half uur! Het was ook wel erg te merken dat het zijn oorsprong vindt in een tv-serie. Op een aantal momenten kreeg ik nogal sterk het gevoel dat deze prima het einde van een aflevering had kunnen zijn om volgende week de draad weer op te pikken. Maar uiteindelijk stopte de martelgang van lelijke jurken, kwellend gezeur en gezapige romances pas na twee-en-een-half uur. Twee-en-een-half uur! Dat is 150 minuten! Oftewel 9000 seconden! **
  donderdag 18 september 2008 @ 01:12:24 #15
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_61721907
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  donderdag 18 september 2008 @ 03:08:31 #16
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_61722715
Jij bent goed bezig.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_61724049
Ik vind vooral de veel overzichtelijkere en kortere herindeling van alle topics een grote vooruitgang. Dank daarvoor!

Zo'n banner doet me dan weer wat minder en over de inhoud worden we het toch nooit eens met z'n allen. Geen enkele film van voor de jaren '90 en maar 1 (als ik goed tel) van buiten de VS. Maar het is maar een banner natuurlijk. Misschien zou een poll wel een leuk idee zijn?
What's it going to be then, eh?
pi_61724810
Bra Boys (2007)
Docu over een beroemde en beruchte groep surfers die de oostkust van Australië onveilig maken. Op zich wel aardig, maar aangezien het één van de leden zelf is die de docu geregisseerd heeft, is de objectiviteit ver te zoeken. Nee, als ik dan een goed voorbeeld mag noemen van een wél bijzonder geslaagde docu over een vergelijkbaar thema, is dat toch wel Dogtown and Z-Boys.
  donderdag 18 september 2008 @ 12:06:08 #19
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_61727865
quote:
Op donderdag 18 september 2008 09:03 schreef Gillingham het volgende:
Ik vind vooral de veel overzichtelijkere en kortere herindeling van alle topics een grote vooruitgang. Dank daarvoor!

Zo'n banner doet me dan weer wat minder en over de inhoud worden we het toch nooit eens met z'n allen. Geen enkele film van voor de jaren '90 en maar 1 (als ik goed tel) van buiten de VS. Maar het is maar een banner natuurlijk. Misschien zou een poll wel een leuk idee zijn?
Twee films

Estomago (Braziliaans)
Man cheng jin dai huang jin jia / Curse Of The Golden Flower (Chinees)

Ik heb vooral gekozen uit de FOK! Top100 deze keer met aanvullingen die een user gaf in het vorige topic..
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_61733866


The Love Guru

Vermakelijk, meer niet. Jammer dat deze film een beetje onder het niveau van Myers zit. Soms zijn er sterkre grappen, die dan weer sterk overschaduwt worden door de té puberale poep- en pies-grappen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beoordeling:

IMDb: 3,7
Mijn cijfer: 6,2
pi_61736965
The incredible Hulk

Het verhaal was gelukkig een stuk sneller dan de eerste Hulk film en Edward Norton speelt ook wel beter maar voor de rest echt totaal niet bijzonder. De special effects waren wel weer geweldig en ook
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de rest had ik er meer van verwacht.

imdb: 7.5
Mjn cijfer: 7.0
pi_61739703
quote:
Op donderdag 18 september 2008 18:38 schreef Wooldoor het volgende:
The incredible Hulk

Het verhaal was gelukkig een stuk sneller dan de eerste Hulk film en Edward Norton speelt ook wel beter maar voor de rest echt totaal niet bijzonder. De special effects waren wel weer geweldig en ook
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de rest had ik er meer van verwacht.

imdb: 7.5
Mjn cijfer: 7.0
klopt het tofste van de film van ook het stukje met tony stark
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_61744669
quote:
Op donderdag 18 september 2008 01:12 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
Afwisseling is leuk!
  donderdag 18 september 2008 @ 23:01:08 #24
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_61745210
The Reflecting Pool (2008)
Een Russische Amerikaan gaat samen met een vader van een van de slachtoffers van 911 op onderzoek uit.

Alle feiten die naar voren komen zijn waar. Alle toevalligheden van die dag is gewoon te veel om aan toeval te wijden. Zo immens idioot is het officiële verhaal nu eenmaal. En zo bekrompen ís de media.

Cijfer 8
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_61752846
The Incredible Hulk (2008)
Het verhaal van het ontstaan van de hulk komt in 5 razende minuten voorbij. Dan begint de film
waar Norton Bruce Banner speelt. Hij heeft zich teruggetrokken in een of andere bananenrepubliek
om in alle rust naar een remedie te zoeken voor zijn probleem. Natuurlijk is hem dat niet gegund.
Een of andere leger pipo wil hem koste wat het kost oppakken. Natuurlijk slaat het echt nergens op
maar ik vond dit wel heel ongeloofwaardig. Die generaal, die bad ass soldaat. Allemaal hopeloos
ongeloofwaardig. De enige die nog een beetje een normale rol neerzette was Norton.
Wat dan overblijft zijn de effects. ook daar moest ik van huilen. Zo nep die HULK, het leek wel
of ik naar een tekenfilm zat te kijken. De gevechten waren dan wel vermakelijk en wel veel
ontploffingen. Helaas geen lekkere chicks in de film dus zelfs in het genre tieten, schieten
helicopters valt deze film door de mand.
Hoogtepunt waren de laatste 5 minuten van de film die verder niets met het verhaal te maken hadden.
that says it all.
Cijfer 4,5/10

EDIT: onbegrijpelijk dat deze flutfilm een 7,5 scoort op IMDB.
http://www.scrumzelfstudie.nl voor snelle en goedkope Scrum Master Certificering dmv zelfstudie
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')