abonnement Unibet Coolblue
pi_223339
Stel dat er volgend jaar weer een Big Brother serie wordt gemaakt, zou Nederland dan weer massaal kijken (smullen, smullen, smullen)? Of zou het een enorme flop worden (Na een keer ken je het wel)? Wat denken jullie?
  woensdag 24 november 1999 @ 16:46:00 #2
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_223340
quote:
op 11-24-1999 om 04:42 PM schreef Monique het volgende: Wat denken jullie?
Ik zou zeker weer kijken.

Als dit voor de Fancy is wil ik wel graag geld voor dit interview. Rijksdaalder extra en je krijgt er een foto bij.

Haalt gelijk bij rechter.
pi_223341
Monique, ik denk dat bijna iedereen hier hetzelfde op zal antwoorden:
Het kan alleen voor een tweede keer boeiend worden als ze er hele extreme mensen inzetten. Ik geloof dat iedereen het er inmiddels over eens is dat er de laatste tijd echt te weinig gebeurt. Maar hele extreme mensen worden op den duur ook oervervelend om naar te kijken. Ik denk dat de enige oplossing zou zijn om die stupide weekopdrachten uit de format te schrappen. Dan zou het nog weleens boeiend kunnen worden. Die onzin leidt teveel af, zo komen er nooit echte irritaties aan de orde. Misschien zouden er ook nog wat extra handicaps ingevoerd kunnen worden, zoals twee buren, die al tijden niet met elkaar door een deur kunnen, samen te plaatsen. Zonder dat ze dat zelf weten uiteraard. Of een man en een vrouw die ooit vreemd gegaan zijn met elkaar samen op te laten drraven en een week later zijn echtgenote bijplaatsen. Maar goed, dat zou allemaal natuurlijk nooit door mogen gaan. Hoewel?
  donderdag 25 november 1999 @ 10:54:00 #4
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_223342
Ja Roark, je kan ook nog verder gaan, wat dacht je van een veel gezocht crimineel, lijkt me wel lache: een inval van de politie midden in de nacht, en die mensen maar gillen, is dan wel wat voor de late uitzending, of wat dacht je van 1 keer in de week een gevaarlijk dier(boa, piranjhas in de badkuip, een nest tarntula`s) mogen ze met een stoffer en blik opzoek gaan, wie het overleefd krijgt dan een verhoging van zijn weekbudget. Anders kunnen ze nog wel af en toe een brandje laten uitbreken of de deurknoppen onder stroom zeggen.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  donderdag 25 november 1999 @ 10:56:00 #5
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_223343
Je hebt een zieke geest Jumparound.

Kijk eens naar now or neverland. Daar worden je wensen vervuld.

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  donderdag 25 november 1999 @ 11:20:00 #6
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_223344
Ik denk dat het beter is om Big Brother 2 niet te doen. Want ik denk dat het niet zo interessant zal worden als nu. Het nieuwe is er vanaf (nu al eigenlijk). Mensen die in het huis gaan weten wat ze te wachten staat en kunnen er in gaan om bekend te worden (Cyriel). En ze zullen dan denk ik niet hunzelf zijn.

Bovendien is het veel leuker dat Big Brother gewoon de geschiedenis in zal gaan als het spraakmakende programma en dat het dan zo blijft. Dan kijken we er tenminste leuk aan terug. Als deel 2 flopt, dan hebben we er mindere herrineringen aan. Net als een 'gewone' tv-serie die succesvol is en dan op hun hoogtepunt stoppen.

Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
  donderdag 25 november 1999 @ 11:57:00 #7
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_223345
Trouwens, VOO heeft al aangekondigd volgend jaar weer een BB project op te zetten dus zoals steeds blijkt hebben wij niets te zeggen....
She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_223346
Dat vind ik nu altijd zo jammer van de Nederlands TV.. Hebben ze eindelijk een succesprogramma, moeten ze het toch weer in de herhaling gooien....
Ik denk dat het verrassingseffect weg is, en dat mensen zich nu beter kunnen voorbereiden.

Maar als ze het in de herhaling gaan gooien hoop ik wel, dat ze zich echt aan de regels houden!

Groet, miba!

  donderdag 25 november 1999 @ 14:18:00 #9
1323 Piccolo
 Verdiepinkje hoger
pi_223347
Niet verwonderlijk van VOO dat ze een deel 2 willen maken, beetje jammer dat ze waarschijnlijk niet het lef of de creativiteit hebben om er meer mee te experimenteren.
Iemand leuke idee's voor aanpassingen op het format?
Ik dacht zelf aan ...
O nee het is donderdag, dan denk ik niet
  Moderator donderdag 25 november 1999 @ 14:26:00 #10
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_223348
NATUURLIJK komt er een deel 2. Alles wat geld opbrengt wordt herhaald.

En natuurlijk gaan we allemaal weer kijken.

En natuurlijk zien we elkaar dan hier weer.


Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_223349
Ja , ik wil een vervolg maar dan met een enorme relnicht erin en meer eigenwijze mensen en alsjeblieft niet die domme stemmingen, dan word het tenminste spannend als ze ook echt honderd dagen met zijn negenen er inzitten en kunnen we toch meer als kijker verwachten
We are the weirdo's mr - The Craft
  donderdag 25 november 1999 @ 16:10:00 #12
1660 amappa
is BB a young one?
pi_223350
quote:
op 11-24-1999 om 04:49 PM schreef Roark het volgende:
Monique, ik denk dat bijna iedereen hier hetzelfde op zal antwoorden:
Het kan alleen voor een tweede keer boeiend worden als ze er hele extreme mensen inzetten....

Nou Roark, lijkt me echt iets voor de Vara!

Liever vandaag nog dan morgen! Maar vandaag lukt niks. Dan maar overmorgen.
pi_223351
Ik kijk het nu niet, en zal het ook niet gaan kijken als het opnieuw wordt uitgezonden
Aapjes kijken doe ik wel in de dierentuin.
Nederlandse vuurwapenliefhebbers online: http://www.vuurwapens.net
pi_223352
het is de laatste tijd steeds meer aapjes kijken real tv. B.v dat nieuwe programma van R ten brink. met veel gehuil sex en complotten. op net 5 hebben we een v.d afleveringen van the real world over hawai: 1 vrouwelijke alco, een intrigerende homo, een womanizende neger, en dan nog een stel wat soms wel en soms niet iets met elkaar heeft. Now or neverland had ik nog nooit gezien, zag het verleden week moesten nederlanders en belgen Mottenlarven eten. real emotions daar gaat het om niet dat ik dat niet leuk vind.
p.s wie er wonnen? stomme vraag de belgen die eten toch alles.
  donderdag 25 november 1999 @ 21:34:00 #15
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_223353
BB zal volgens mij blijven boeien. Wat doen we anders allemaal hier, beetje over een aantal mensen in een huiskamer in Almere lullen. Ik bedoel maar, BB2 zal net zo intrigeren als BB3 en BB4 enz.
pi_223354
Tuurlijk,
Na heel de zomer naar herhalingen van
BB1 te hebben gekeken, gelijk BB2
En dan wel zoals Youp v/h Hek wil:
"9 homo's waarvan er een sero positief is"
"Don't drink water, fish fuck in it"
pi_223355
Big Brother deel 2 mag er van mij wel komen, maar er zouden wel iets meer kleurrijke types in voor mogen komen, maar ja die zullen dan wel weer snel door het Nederlandse volk weggestemt worden.

p.s. In een boek van Stephen King worden de afvallers van een wedstrijd doodgeschoten, misschien een ideetje???

pi_223356
Nee, ik denk niet dat ik het dan weer zou kijken. Het nieuwe is er nu vanaf en de enige manier waarop ik het leuk vind om te volgen is om ook internet te volgen en dat kost gewoon te veel tijd. Dus BB2: nee.
  vrijdag 26 november 1999 @ 00:04:00 #19
374 beelzebub
master of disaster
pi_223357
Ik hoop niet op dee 2, we moeten op BB kunnen terugkijken net als op open het dorp.
Maar er zal toch wel niks van komen, ze doen het gewoon.

Wel moeten ze de format wat opvijzelen.
geen nominaties
geen nieuwe mensen tussentijds
geen weekopdrachten
1 uitgang, eruit=eruit
geen einddatum, wie blijft er als laatste over?

En er moeten meer verschillende mensen erin

nicht
allochtonen
lompe boer
oibibio/oininio geval
stotteraar
streng gelovig persoon
hoer

en een paar van het type huidige lichting, die ik erg homogeen vind.

pi_223358
Beste Monique,

Mischien kan iemand hier nog de Telegraaf van vorige week vinden waarin John de Mol Produkties een oproep doet voor mensen die het leuk lijkt om 3 maanden met de bus door Europa te reizen, en aldoende te werken en overleven, dit lijkt mijns inziens erg op een licht veranderd format van een programma
dat wij allen intussen wel kennen als BB.

Dat wens ik jou ook.....
  vrijdag 26 november 1999 @ 02:30:00 #21
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_223359
Ik heb denkelijk geen trek in BB2.. reden waarom ik het volhoud.;euk vind, is omdat het eindig is, dan zit het er ook voor de watchers op. Een deel II lijkt me super gemaakt, met bewoners die vantevoren een rol instuderen/zichzelf inprenten en zo naturel mogelijk trachten te acteren, volgestouwd als ze zijn met successtrategieen.
Dan houdt het voor mij op!
Verder kunnen we ons dan "verheugen" op de politiek correcte compkeetheid van bevolkingsgroepen die nu niet vertegenwoordigd zijn. De hype zal snel overgewaaid zijn, of krijg je dan Ruud die er als coach in de voorbereiding bij betrokken wordt (misschien er weer in gaat zitten, voor de kick?) en veelvuldig commentaar mag geven over de verwikkelingen?

Wat mij overigens wel plausibel lijkt in de toekomst: een weekje de bewoners weer ergens bij elkaar brengen, voor veel geld...

pi_223360
BB-2...hmmm...Nou nee ik denk niet dat ik daar op zit te wachten..De nieuwigheid is er dan van af en om dan weer 3 maanden iedere dag als een junkie alles te volgen..Voor mij hoeft dat niet.
Begin bij het begin en eindig nooit!
  vrijdag 26 november 1999 @ 13:53:00 #23
957 Skraph
boy genius....
pi_223361
Volgens mij wordt dat niets als er een 2de BB komt... Na 1 keer heb je het toch wel gezien. Het is nu al saai, laat staan als er een 2de BB komt.
A man who makes no mistakes, doesn't make anything....
  vrijdag 26 november 1999 @ 13:56:00 #24
1660 amappa
is BB a young one?
pi_223362
quote:
op 11-26-1999 om 12:04 AM schreef beelzebub het volgende:
En er moeten meer verschillende mensen erin

....
stotteraar
....


Kan wel merken dat jij geen stream..eam..eam..sss..sss..sss..sss...versss...sss...slaaaaattt!

Liever vandaag nog dan morgen! Maar vandaag lukt niks. Dan maar overmorgen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')