abonnement Unibet Coolblue
pi_61703608
quote:
Joseph John (Joe) Cole (Londen, 8 november 1981) is een Engelse voetballer die anno 2006 onder contract staat bij Chelsea.

Cole speelde zijn eerste interland op 25 mei 2001 tegen Mexico. Tot en met 5 juni 2006 speelde hij 32 interlands, waarin hij vijf maal tot scoren kwam.
Benodigd weinig uitleg. Een meester op de flanken, soms wat rustiger maar weet altijd hard terug te komen.

Een van de betere spelers bij Chelsea wat mij betreft en heeft al een hoop meegemaakt in het westen van Londen. :p Is tevens al vanaf het begin er bij geweest samen met inmiddels clubiconen Lampard en Terry.

Statistieken:
Jaar Club App (Gls)*
1998-2003 West Ham United 126 (10)
2003-heden Chelsea 148 (27)



Goal die je gezien moet hebben van deze geweldenaar:


pi_61703699
Altijd een goede speler gevonden.
Vond het raar dat het zo lang heeft geduurd dat hij echt een vaste warde van Chelsea werd.
pi_61704032
Vind hem nog niet helemaal het niveau hebben van voor zn blessure 2 jaar geleden, alhoewel hij langzaam maar zeker terugkomt. Hij is ook wel vaak starter, maar wordt redelijk vaak gewisseld. Gister ook weer, en hij was er niet blij mee.

Maar vind het een prachtige voetballer, en hij is ook nog een Chelsea-fan, wat leuk meegenomen is.

Dit is wel mn favoriete J. Cole moment

PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_61704157
quote:
Op woensdag 17 september 2008 15:35 schreef mcyodogg het volgende:
Vind hem nog niet helemaal het niveau hebben van voor zn blessure 2 jaar geleden, alhoewel hij langzaam maar zeker terugkomt. Hij is ook wel vaak starter, maar wordt redelijk vaak gewisseld. Gister ook weer, en hij was er niet blij mee.

Maar vind het een prachtige voetballer, en hij is ook nog een Chelsea-fan, wat leuk meegenomen is.

Dit is wel mn favoriete J. Cole moment


Heb ook nog zoveel mooie herinneringen aan zijn spel maar kan er niet op komen. Hij begint er inderdaad langzaam terug te komen, als die zijn dag heeft dan laat hij dat ook direct zien.

Die versnelling ook bij de derde verdediger, is dat Sylvestre? Geweldig.
pi_61704613
Joe Cole
AFC AJAX
pi_61706370
Had nog gehoopt dat hij naar Liverpool zou komen. Wat een held. Al vanaf zijn eerste invalbeurten bij west ham droop de klasse er af.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_61846854
Heeft echt kansen verneukt tegen Manutd maar het is hem vergeven.
  dinsdag 23 september 2008 @ 12:12:16 #8
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_61847364
Can I just say, Joe Cole is an absolute inspiration. As a person with downsydrome myself, it's great to have a fellow downs person person in sport to be able to look up to.

Keep up the great work, Joe.

pi_61848992
Onder Mourinho vond ik hem zwaar onderschat, zonde dat hij toen zo weinig speelde
pi_61851394
Goede speler, ook één van de weinigen die de laatste jaren bij het Engelse nationale elftal vrij constant zijn niveau haalt.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_61851702
Zelfs toen hij onder Mourinho niet altijd in de basis stond
pi_61852155
Eerste seizoen onder Mourinho was hij misschien niet altijd basisspeler, want op de vleugels waren Duff/Robben geweldig, en op een gegeven moment ging Gudjohnsen op het middenveld spelen. Maar volgens mij heeft Cole daarna wel regelmatig het vertrouwen gehad van Jose. Weet nog dat hij in 05/06 echt fantastisch was.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:54:39 #13
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_61852187
Joe

Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_61852614
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:53 schreef mcyodogg het volgende:
Eerste seizoen onder Mourinho was hij misschien niet altijd basisspeler, want op de vleugels waren Duff/Robben geweldig, en op een gegeven moment ging Gudjohnsen op het middenveld spelen. Maar volgens mij heeft Cole daarna wel regelmatig het vertrouwen gehad van Jose. Weet nog dat hij in 05/06 echt fantastisch was.
Hij was ook geblesseerd meen ik mij te herinneren ofzo ja?
pi_61852645
Kut had ik die gif er niet tussen gezet? Had hem via soccerpulse gevonden, geweldige gif.
pi_61853385
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:11 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Hij was ook geblesseerd meen ik mij te herinneren ofzo ja?
Ja, 2006/2007 heeft hij zowat niets gespeeld door een knie en daarna een voettblessure.

Mooiste van Joey vind ik nog wel zijn manier van juichen, heerlijk agressief

PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_71570123
quote:
CHELSEA DISMISS SPECULATION
Posted on: Mon 03 Aug 2009

Contrary to media reports Chelsea is not, and will not be, considering any offers for Joe Cole.

Our sole focus, as is Joe's, is to complete his rehab and get him fit as soon as possible so that he can play a major part in the new season.
Vind ik even aanleiding om de ondergewaardeerde Joe Cole in de picture te zetten. Kijk naar de eerste 15 seconden van onderstaand filmpje en zeg me dat je veel betere assists gezien hebt. Ook die afwerkingen tegen West Ham en met name Blackburn(1:49) zijn echt om te smullen.




Op Joe Cole, dat hij dit seizoen meer geluk mag hebben wat betreft zijn blessureleed!
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  maandag 3 augustus 2009 @ 18:16:07 #18
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_71570170
Dat hij maar snel naar liverpool mag komen
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_71573864
Waaorm zou die in hemelsnaam naar Liverpool moeten. Zou een domme transfer zijn.
pi_71579018
Die goal tegen Zweden is een van de mooiste goals van dat WK
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')