abonnement Unibet Coolblue
pi_62804697
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 10:15 schreef motorbloempje het volgende:
er was hier ergens toch ook een topic over die 'Kruidvat-kaartjes'? Of weet iemand hier iets meer van die aanbieding?

Ging om een kruidvat-kaartje waarmee je in 3 en 4 sterren hotels kunt overnachten voor een euro of 10 de man?
Kruidvat stunt met hotelkamers
pi_62804705
dank!
Ja doei.
pi_62820754
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 08:06 schreef MrKawada het volgende:

[..]

ach ja voor 9 euro kun je dat risico wel nemen lijkt me
Voor dat bedrag kan je inderdaad het risico wel nemen, zeker als je met een credit card betaald, want mocht een maatschapij failliet gaan, en je kan dus niet vliegen kan je bij je credit card maatschappij een claim indienen onder de noemer 'goods not delivered' daar ben je normaliter standaard tegen verzekerd. (Alhoewel daar de credit card maatschappijen misschien baat bij hebben om de voorwaarden iets aan te passen gezien het tegenwoordig nog wel eens voorkomt dat een maatschappij failliet gaat).
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_63065861
van de week een retourtje marseille geboekt met ryanair voor met de kerst.
38 euro. ^^

wel 10 euro creditcard kosten
gr gr
pi_63124741


De maatschappij hoopt met het schrappen van de brandstoftoeslagen consumenten over de streep te trekken om toch met het vliegtuig te reizen. AirAsia heeft ook een speciale actie gelanceerd, waarbij tussen 12 en 16 november 500.000 gratis tickets ter beschikking worden gesteld voor reizen tussen 22 juni en 24 oktober 2009.
allemaal via airasia.com
  dinsdag 11 november 2008 @ 18:22:59 #81
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_63135355
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 11:25 schreef DancePlaza het volgende:
[ afbeelding ]

De maatschappij hoopt met het schrappen van de brandstoftoeslagen consumenten over de streep te trekken om toch met het vliegtuig te reizen. AirAsia heeft ook een speciale actie gelanceerd, waarbij tussen 12 en 16 november 500.000 gratis tickets ter beschikking worden gesteld voor reizen tussen 22 juni en 24 oktober 2009.
allemaal via airasia.com
Het is alleen jammer dat ze pas na deze actie bekend zullen maken wanneer de route naar London start vanaf Kuala Lumpur, en daar gewoon het volle tarief voor zal moeten worden betaald.

Al is in Azië Air Asia een prima maatschappij!
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  † In Memoriam † dinsdag 11 november 2008 @ 19:24:49 #82
230491 Zith
pls tip
pi_63137191
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 11:25 schreef DancePlaza het volgende:
[ afbeelding ]

De maatschappij hoopt met het schrappen van de brandstoftoeslagen consumenten over de streep te trekken om toch met het vliegtuig te reizen. AirAsia heeft ook een speciale actie gelanceerd, waarbij tussen 12 en 16 november 500.000 gratis tickets ter beschikking worden gesteld voor reizen tussen 22 juni en 24 oktober 2009.
allemaal via airasia.com
Maar niet vanuit Europa?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_63183802
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:22 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Het is alleen jammer dat ze pas na deze actie bekend zullen maken wanneer de route naar London start vanaf Kuala Lumpur, en daar gewoon het volle tarief voor zal moeten worden betaald.

Al is in Azië Air Asia een prima maatschappij!
het is nog steeds afwachten wanneer de sale begint voor deze tickets
bij airasia hebben ze het over begin november.. we wachten nog steeds af
pi_63197284
quote:
Op donderdag 13 november 2008 10:23 schreef DancePlaza het volgende:

[..]

het is nog steeds afwachten wanneer de sale begint voor deze tickets
bij airasia hebben ze het over begin november.. we wachten nog steeds af
Het zal niet lang meer op zich laten wachten, maar laten we het zo zeggen, het is niet voor niets dat deze actie met gratis seats nu wordt gehouden. Daarna is de weg vrij om deze route aan te vangen en tickets te gaan verkopen.

Ik ben wel benieuwd naar de prijzen, al zal ik niet specifiek met hun zomaar gaan vliegen, een beetje comfort is ook wel belangrijk, al is natuurlijk onder de 500 euro vanaf Stansted goedkoop, je komt goedkoop in Stansted, en vanaf KL naar andere bestemmingen in Azië is ook goed te doen.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_63226030
Easyjet gaat niet meer voor de laagste prijzen, maar voor de betere voorwaarden =>
quote:
5 things you always wanted to know about easyJet

Make sure you have a stress free journey with our top travel tips to help you fly through the airport.

1 No weight on hand baggage
* (as long as you can lift it into the overhead locker!)

2 Arrived at the airport early? No problem. Hop onto an earlier flight home free of charge. ** What's more, if your outbound flight was from London you can now fly home to any of our London airports for extreme flexibility!

3 Check in online up to 60 days in advance - to help you fly through the airport.

4 Missed your flight - No worries! Catch the next available flight for a flat charge of just £35, if you turn up at the airport within two hours of your original flight's scheduled departure time.

5 Speedy Boarding You could be among the first through the gate for the best choice of seats when you purchase Speedy Boarding.

  † In Memoriam † vrijdag 14 november 2008 @ 18:02:46 #86
230491 Zith
pls tip
pi_63226336
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 17:49 schreef DutchTrain het volgende:
Easyjet gaat niet meer voor de laagste prijzen, maar voor de betere voorwaarden =>
[..]


Jammer Maar goed, Ryanair was hier toch al veel sterker in
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  vrijdag 14 november 2008 @ 21:15:36 #87
104963 ETA
European Travel Author
pi_63231397
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 17:49 schreef DutchTrain het volgende:
Easyjet gaat niet meer voor de laagste prijzen, maar voor de betere voorwaarden =>
[..]


die 35pond flat fee voor je vlucht missen is wel een heel mooie voorwaarde Standaard moet je toch gewoon een nieuwe ticket kopen voor de dan geldende prijs (max prijs dus)?
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_63239754
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 17:49 schreef DutchTrain het volgende:
Easyjet gaat niet meer voor de laagste prijzen, maar voor de betere voorwaarden =>
[..]


En dit is de enige juiste weg voor Easyjet. Op het prijsnivo van acties van Ryanair gaan zitten, dus eigenlijk geld toe leggen op een vlucht is niet nodig.
Easyjet vliegt veelal van de grotere vliegvelden, en dat opzich is al een strong selling point, nu betere voorwaarden als bijvoorbeeld KLM zoals de mogelijkheid om, (op basis van beschikbaarheid), gratis een eerdere vlucht te nemen, of nog beter, indien je een vlucht mist een mogelijkheid hebben om voor een gering bedrag een nieuw ticket te kopen zal juist mensen die nu met de niet low cost airliners vliegen toch over de streep trekken.

Het wordt tijd dat Easyjet stoeltoewijzing gaat doorvoeren, op het moment dat ze dat doen zal de boarding wat rustiger verlopen, en ook voor Easyjet valt hier natuurlijk best inkomsten uit te genereren!
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_63273900
In januari kan je praktisch gratis! (2 x 1 euro incl. tax) naar stockholm, pissa en marseille vliegen met Ryanair Misschien maar even boeken..
pi_63343891
quote:
Op donderdag 13 november 2008 18:28 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Het zal niet lang meer op zich laten wachten, maar laten we het zo zeggen, het is niet voor niets dat deze actie met gratis seats nu wordt gehouden. Daarna is de weg vrij om deze route aan te vangen en tickets te gaan verkopen.

Ik ben wel benieuwd naar de prijzen, al zal ik niet specifiek met hun zomaar gaan vliegen, een beetje comfort is ook wel belangrijk, al is natuurlijk onder de 500 euro vanaf Stansted goedkoop, je komt goedkoop in Stansted, en vanaf KL naar andere bestemmingen in Azië is ook goed te doen.

AirAsia X bereidt zich voor de Standsted lancering

Maleisische low-cost carrier AirAsia X kondigt de komende week de lancering van vluchten van Londen Stansted naar Kuala Lumpur.

De luchtvaartmaatschappij heeft een persconferentie in London County Hall op 25 november, met als argument zal het aankondigen van de "massaal nieuws voor Londen".

Men denkt de diensten die vanuit Stansted zal begin volgend jaar, met tarieven vanaf ongeveer £ 350 (¤ 382) retour.

Air Asia X, deel in handen van Sir Richard Branson, is een dochtermaatschappij van Air Asia, de regio's grootste low cost luchtvaartmaatschappij.

De CEO Tony Fernandes komt naar Londen voor de lancering.



http://www.lamhoang.nl/20(...)standsted-lancering/

http://www.travelmole.com/stories/1132979.php
  woensdag 19 november 2008 @ 15:48:08 #91
202348 Susi
Temple of Love
pi_63347746
quote:
Op zondag 16 november 2008 21:58 schreef ryan_atwood het volgende:
In januari kan je praktisch gratis! (2 x 1 euro incl. tax) naar stockholm, pissa en marseille vliegen met Ryanair Misschien maar even boeken..
Shit... Heb net een aantal weken geleden naar Stockholm geboekt. Nu, misschien leuk voor mijn ouders
pi_63354130
quote:
Op woensdag 19 november 2008 13:31 schreef DancePlaza het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
AirAsia X bereidt zich voor de Standsted lancering

Maleisische low-cost carrier AirAsia X kondigt de komende week de lancering van vluchten van Londen Stansted naar Kuala Lumpur.

De luchtvaartmaatschappij heeft een persconferentie in London County Hall op 25 november, met als argument zal het aankondigen van de "massaal nieuws voor Londen".

Men denkt de diensten die vanuit Stansted zal begin volgend jaar, met tarieven vanaf ongeveer £ 350 (¤ 382) retour.

Air Asia X, deel in handen van Sir Richard Branson, is een dochtermaatschappij van Air Asia, de regio's grootste low cost luchtvaartmaatschappij.

De CEO Tony Fernandes komt naar Londen voor de lancering.



http://www.lamhoang.nl/20(...)standsted-lancering/

http://www.travelmole.com/stories/1132979.php
Niet zolang geleden zouden trouwens deze veronderstelde tarieven te laag zijn bevonden gezien de hoge brandstofprijzen, met de huidige brandstofprijzen zijn deze tarieven wel mogelijk, maar zal uiteraard voor maar een beperkt aantal zitplaatsen kunnen gelden.

Ik hoop dat deze airline het redt, Oasis Airlines naar Hong Kong vond ik goed te doen, al was ik gelukkig zelf net terug voordat ze failliet gingen, een beetje competitie voor goedkope tarieven naar KL is goed voor de markt zodat MAS en KLM vanaf Amsterdam ook wat aan hun prijzen moeten gaan doen!
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_63506279
Net 2 retours geboekt voor in juli. London - Kuala Lumpur met Air Asia X

¤270pp inclusief bagage/stoelselectie/maaltijden retour
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_63507576
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 14:14 schreef Thetallguy het volgende:
Net 2 retours geboekt voor in juli. London - Kuala Lumpur met Air Asia X

¤270pp inclusief bagage/stoelselectie/maaltijden retour
Ik ga hem waarschijnlijk vandaag of morgen ook boeken voor maart.
2 goedkope tickets bij ryanair naar stansted scoren.
Paar maanden terug nog voor 700 euro naar KL gevlogen.
Ik ben benieuwd naar zo'n lange afstandvlucht.(paar x met airasia gevlogen,prima maatschappij!)
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
pi_63508639
bingo.. ff boeken..!
pi_63515372
Enkele reis Parijs per Thalys ¤19

* Verkoop: 26 nov - 19 dec 2008
* Reizen: 5 jan - 13 mrt 2009
* Op=Op
* Via alle kanalen beschikbaar

* ¤ 19 in Comfort 2 (2e klasse)
* ¤ 65 in Comfort 1 (1e klasse)
* Na aankoop niet te wijzigen / annuleren

Link
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_63519639
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 14:57 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:

[..]

Ik ga hem waarschijnlijk vandaag of morgen ook boeken voor maart.
2 goedkope tickets bij ryanair naar stansted scoren.
Paar maanden terug nog voor 700 euro naar KL gevlogen.
Ik ben benieuwd naar zo'n lange afstandvlucht.(paar x met airasia gevlogen,prima maatschappij!)
Snel zijn, als ik nu kijk op dezelfde data als waarop ik geboekt heb is het al 400 euro
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_63519917
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 14:14 schreef Thetallguy het volgende:
Net 2 retours geboekt voor in juli. London - Kuala Lumpur met Air Asia X

¤270pp inclusief bagage/stoelselectie/maaltijden retour
Inderdaad, dat is wel erg goedkoop nu. Betekent ook dat je voor minder dan 600 euro retour naar Australië kan vliegen
  dinsdag 25 november 2008 @ 21:46:35 #99
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_63520440
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 21:25 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Snel zijn, als ik nu kijk op dezelfde data als waarop ik geboekt heb is het al 400 euro
Beschkbaarheid wisselt nogal loopt inderdaad hard terug, is wel goedkoop, em zeker aanlokkelijk... In principe staat Barcelona op de planning in April, maar ach, KL is ook altijd leuk, en naar Stansted is het niet duur. Kuala Lumpur it is! Eind April een week, voor 265 euro

Op zeker voor 90 euro retour met Easyjet vanaf Amsterdam, maar ik gok eigenlijk dat Ryanair nog wel eens wat aanbiedingen zou kunnen hebben.

Nu hopen dat het ze maar niet zal vergaan als Oasis airlines...

Wat me trouwens ook opvalt, MAS met de goedkope fares actie is gewoon goedkoper met de vlucht Kuala Lumpur - Bangkok dan Air Asia zelf... (Niet dat ik daar nu tijd voor heb, maar ik zie mijzelf nog wel eens een keer die route vliegen).

[ Bericht 11% gewijzigd door ozzietukker op 25-11-2008 23:18:34 ]
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_63521516
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 15:38 schreef DancePlaza het volgende:
bingo.. ff boeken..!
uiteindelijk in juli geboekt voor 350 euro pp.. tis dat ik me paspoort niet bij de hand had
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')