abonnement Unibet Coolblue
pi_61683536
Eerdere topics:
#01, #02, #03, #04, #05, #06, #07, #08, #09, #10, #11, #12, #13, #14, #15, #16, #17, #18, #19, #20, #21, #22, #23, #24, #25, #26, #27, #28, #29, #30, #31, #32, #33, #34, #35, #36, #37, #38, #39, #40, #41, #42, #43, #44, #45, #46, #47, #48, #49, #50, #51.

Hierrrrrrr vind je de openingspost.
pi_61683588
Schoonheidsfoutje uit de TT gehaald. Tevens tvp.
pi_61683751
Danke!
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 17:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
All in all is het pas 2 wedstrijden, vorig seizoen stonden we na 2 wedstrijden bovenaan en dat zei ook niets
Dat is ons niet bevallen (eindstand) moet je dan zeggen
pi_61684808
TVP. Benieuwd hoe hoog (laag?) we staan als dit topic weer vol is.
Don't think twice, it's all right.
  dinsdag 16 september 2008 @ 21:45:15 #5
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_61687376
Hup
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  dinsdag 16 september 2008 @ 21:45:59 #6
3185 Adelante
To let it go now
pi_61687399
Van voor naar achter, van links naar rechts...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_61688087
Goede club
  dinsdag 16 september 2008 @ 22:09:50 #8
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_61688309
Met déze fokkers als fans ben je sowieso een mooie club
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_61691940
Is die Knol erbij de volgende pot?
pi_61693173
Zolang Wapenaar keept kunnen we niet anders dan winnen
pi_61695199
ach er zit vooruitgang in.
1e wedstrijd 4 goals tegen waarvan 2 pingels
2e wedstrijd 1 goal tegen waarvan 1 pingel.

logica zou zijn twee goals voor Vitesse en geen pingel tegen
pi_61704526
En dan de week erna tegen Ajax vijf goals voor Vitesse en 1 pingel voor?
Don't think twice, it's all right.
pi_61707117
quote:
Op woensdag 17 september 2008 15:51 schreef JH87 het volgende:
En dan de week erna tegen Ajax vijf goals voor Vitesse en 1 pingel voor?
Je bedoelt in de bekerwedstrijd bij Ajax zaterdag?

Toch leuk, spelen jullie tegen Regillio Simons, de ex-prof.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_61707197
Dan wordt het alleen maar mooier. Eerst tegen de Ajax Amateurs vijf goals voor incl. 1 pingel, de week erna tegen het 'echte' Ajax acht goals incl. twee pingels.
Don't think twice, it's all right.
pi_61714392
Dus
pi_61714408
Goeie TT
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_61735341
Zucht, tegen beter weten in maar gewoon kaartjes voor Ajax - Vitesse gekocht. Lange zijde, 1e ring. Beter dan het uitvak iig.
Don't think twice, it's all right.
pi_61735595
oh jongen toch
pi_61753807
We zijn dan wel weer nummer 1 plaats voor de fotografen
pi_61754946
quote:
Hans Westerhof speelt hoog spel

ARNHEM - Trainer Hans Westerhof speelt hoog spel. Hij passeert voor het duel Vitesse-Sparta vier dragende spelers.

Santi Kolk, Sébastien Sansoni en Abubakari Yakubu zijn gepasseerd, terwijl de beoogde leider Alfred Schreuder opnieuw op de bank begint. Sansoni raakte later ook nog eens geblesseerd aan een knie. De duurste aankoop van Vitesse, Frank van der Struijk, maakt zijn rentree in de basis na een schorsing.

Opstelling: Velthuizen; Verhaegh, Sprockel, van der Struijk, Drost; Jenner, Claudemir, Hofs, Molhoek, Büttner; Van Wolfswinkel.

bron
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_61755015
Steeds weer andere opstellingen. Alsof Buttner ineens het verschil maakt.
Don't think twice, it's all right.
pi_61755100
Dan moet ie Sprockel er ook uithalen.
  vrijdag 19 september 2008 @ 12:13:42 #23
3185 Adelante
To let it go now
pi_61755526
Volgens heeft Van Gaal al wel aangetoond dat het iedere wedstrijd wisselen van elftal niet echt een goede zet is voor succes en die jongens natuurlijk zo nooit op elkaar ingespeeld raken (om over demotivatie maar niet te spreken)
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_61758461
Als je wint....

Yakubu mag weg van Hintum, en speelt zeker niet zo scherp als vroegah. Sansoni is gewoon bout.
Santi Kolk kreeg vedetteneigingen begin dit seizoen vond ik, te veel alleen, teveel tructjes, al blijft het een uitstekende voetballer, twijfelgeval dus.

Maar dan moet je Sprockel er ook uithalen, die is zo laks als de neten geworden. Met z'n vette ass nigger walk.
pi_61765028
Wat een verhaal...

Schreuder speelde al niet en nu dus nog niet.. niet gepasseerd
Sansoni heeft blessure en speelt darom niet mee. Niet gepasseerd
Yakubu en Kolk wel, waarbij Kolk al weken de weg kwijt is en dus zeer begrijpelijk is.

De soep wordt dus niet zo heet gegeten als TVgelderland doet denken.
  vrijdag 19 september 2008 @ 18:52:54 #26
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_61765735
beniewd hoe jenner het zal doen...
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_61766955
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 18:13 schreef Positive_Thinking het volgende:
Wat een verhaal...

Schreuder speelde al niet en nu dus nog niet.. niet gepasseerd
Sansoni heeft blessure en speelt darom niet mee. Niet gepasseerd
Yakubu en Kolk wel, waarbij Kolk al weken de weg kwijt is en dus zeer begrijpelijk is.

De soep wordt dus niet zo heet gegeten als TVgelderland doet denken.
Onze negers functioneren al tijden niet meer niet naar behoren, waarom?

Maar vinden jullie niet dat Sansoni eruit moet? De hype rond het neusbijten en de middenveldprestaties zijn nu wel een keertje voorbij. Achterin blijft het een bus onkruit en aangezien zijn contract niet verlengd wordt snap ik niet waarom hij zou moeten spelen? Als VD Struik fit is Sansoni eruit.

Junkers rol lijkt iig bekeken, of is ook dat sensatie?

BTW, als VItesse zaterdag verliest is het over zeg maar. Dan voelen de A-spelers zich gepasseerd en de B-spelers die het ook niet hebben laten zien en weer vervangen worden voor de A-spelers zijn het vertrouwen kwijt. Winnen we niet dan wordt het tussen degradatie en middenmoot bungelen. Natuurlijk is het niet zo zwart-wit, kijk naar NEC vorig seizoen, maar zo ervaar ik het dan wel morgenavond om 20.30. Er wordt mij nu al telkens gevraagd of ik niet spijt heb van weer een seizoenskaart en ik verweer mij altijd dapper met wat Molhoek in de VI zei: "Milan heeft toch ook 0 uit 2?", maar of ik daar na zaterdag nog de kracht voor heb
pi_61776676
quote:
Trainer Hans Westerhof: "Deze informatie is heel exact"

Vrijstaat Vitesse

door Thijs Slegers

ARNHEM - Voetballers die omgangsregels negeren, kledingstukken die verdwijnen uit de kleedkamer en nieuwe spelers die nu al de heersende mentaliteit vervloeken. De financiële zorgen van Vitesse zijn voorbij, maar de werkvloer is ondertussen een vrijstaat geworden. De nieuwe coach Hans Westerhof en technisch directeur Marc van Hintum maken zich echter geen zorgen.

Vitesse wil dit seizoen terug naar een plaats in de middenmoot van de eredivisie, maar met nul punten uit twee duels mag er gesproken worden van een valse start. Een oorzakelijk verband met de sfeer buiten de lijnen ligt voor de hand. Zo verdwenen er in de voorbereiding onderbroeken en een slidingbroek uit de kleedkamer en zag aanvaller Niklas Tarvarjärvi tot zijn woede een gloednieuw jack uit een kledingpakket verdwijnen. Deze vervelende incidenten zorgden ervoor dat de spelers van Vitesse al een keer hun auto's en tassen onder toezicht moesten openen. "Dit mag niet buiten proporties opgeblazen worden", bagatelliseert technisch directeur Marc van Hintum de gebeurtenissen. "Helaas hebben wij een paar spelers in de selectie die lichtzinnig met hun spullen omgaan. Natuurlijk moeten mensen van elkaars eigendommen afblijven, maar zolang niet bewezen is dat het om diefstal gaat, moet dit wel in het juiste perspectief worden geplaatst. Het gaat maar om onderbroeken en het is ook mogelijk dat de sponsor van Tarvarjärvi vergeten is die jas in de doos te doen."

Dat sommige nieuwe spelers off the record hebben laten doorschemeren dat ze zó zijn geschrokken van de Arnhemse omgangsvormen dat ze op hun knieën terug willen keren naar hun oude club, is voor Van Hintum ook geen reden om te veronderstellen dat er nu al iets structureel fout zit bij Vitesse. "Ik kan me voorstellen dat de verwachtingen van een aantal spelers nog niet zijn uitgekomen. Maar spelers moeten ook naar zichzelf kijken. Voldoen zij aan de verwachtingen? Enkelen van hen zijn misschien wel gefrustreerd omdat ze niet spelen. We zijn hier bezig met het maken van een inhaalslag op alle gebieden. Dat proces kost tijd."

Coach Westerhof, die vanavond tegen Sparta Santi Kolk om tactische redenen buiten de basis laat en met de drie spitsen Jenner, Van Wolfswinkel en Büttner gaat spelen, is van mening dat er bij zijn club geen rare dingen gebeuren. "Toen ik hoorde dat er iets miste, hebben we gezamenlijk besloten om de tassen en auto's te openen, zodat we elkaar niet scheef aan gaan kijken. Er werd niets aangetroffen. Ik ben tien weken bij Vitesse bezig en natuurlijk zijn er incidenten geweest. Ik heb gezegd dat jongens die zich volwassen gedragen ook zo worden behandeld, spelers die zich als kinderen gedragen, krijgen een kinderlijke behandeling. En dat laatste is slechts zelden voorgekomen."

Westerhof zegt met een ander probleem te zitten. "Ik vind het veel zorgwekkender dat dit naar buiten is gekomen. De informatie is zo exact dat ik moet concluderen dat er kennelijk een speler in de groep zit die er belang bij heeft om dit naar buiten te brengen. De jongens gaan elkaar nu scheef aankijken en dat is zorgelijk."

Bron: De Telegraaf
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat.
Don't think twice, it's all right.
pi_61776874
Hehe .
Het is in ieder geval weer niet saai bij Vitesse
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_61777954
Sjezus, ik was hem kwijt!

Wat een heerlijk zooitje weer ..
pi_61778069
Jemig ja. Wie is de Mol?

En met een aanval met Buttner, Van Wolfswinkel en Jenner is het vragen om problemen. Opzich goede voetballers, maar geen leiders in de aanval.
That's all folks!
pi_61779465
Omg, nu MOETEN we winnen vanavond om geen hekseketel te krijgen.

Op de sites spreekt men nu dus van 'mogelijke diefstal' Vitesse toch, echt absurd
Velthuizen zal zijn sleutel van zijn auto nu wel in een kluisje doen ipv in zijn broekzak.

[ Bericht 74% gewijzigd door DeVinger op 20-09-2008 14:05:02 ]
pi_61779697
Vitesse.

Toch wel een beetje zin in vanavond. M'n eerste wedstrijd sinds PSV toen.
Don't think twice, it's all right.
  zaterdag 20 september 2008 @ 17:59:36 #34
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_61783588
Ben d'r bij! Lekker schreeuwen met mn schorre uitgaansstem!

Of gewoon triest met mn biertje zitten toekijken en mentaal relativeren
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_61790615
Nou, Sprockel enkeltje naar de bank, gelukkig degelijke wedstrijd van Wolfswinkel, Hofs & Drost. Jammer dat het redelijke spel uit de 1e helft niet door werd gezet. Dit moet je verdorie gewoon winnen.
Don't think twice, it's all right.
pi_61791483
Jongens, als je thuis niet van Sparta meer kan winnen...

Sprockel, wtf is der aan de hand? Van oproep in Oranje tot klungel en retour Excelsior? (GGD). Alle negers renderen niet meer Yakubu, Pryor, Sprockel, vroegah waren negers de bom! Zonde dit voor Ricky en Buttner, speelde gretig en goed voor jonkies. Hofs en Verheagh zijn echt de enige betrouwbare spelers.
Drost doet het ook aardig, zelfs Claudemir is Claudemir niet meer. Molhoek leek aardig wat frustratie te hebben, en begrijpelijk En wat ik zei, zowel Jenner (basis maar wissel) als Kolk (gepaseerd maar invaller) heb je nu gekrenkt.

Velthuizen leek bepaald geen haast te hebben na de 1-1 :S
quote:
Schreuder: "Het was een fout van mij"
Alfred Schreuder stark direct na de puntendeling tegen Sparta de hand in eigen boezem. De middenvelder van Vitesse gaf aan dat een fout van hem de inleiding was voor de gelijkmaker van de Rotterdamse club.

"Ik stapte op het verkeerde moment in en toen was het te laat. Het was een fout van mij, daar baal ik van", aldus de routinier tegenover RTV Gelderland.

Schreuder kende een goede invalbeurt. De middenvelder moest de met een blessure uitgevallen Frank van der Struijk vervangen in de zestiende minuut van de wedstrijd. "Ik heb geprobeerd om in balbezit de vrije man te vinden. Dat liep wel aardig. Het veldspel was wel beter, daar moeten we vertrouwen uit halen. Maar gezien hun kans op het einde mogen we nog blij zijn met een punt."

De middenvelder kreeg een plaats op de reservebank. Dit aangezien Westerhof van mening was dat Schreuder geen 90 minuten zou kunnen spelen. "Laat ik daar maar niks op zeggen", aldus de man uit Barneveld.
Ah wat lief, je bent ook gewoon geen verdediger. Sansoni ook niet en Sprockel is mega uit vorm en VD Struijk zit in de lappenmand. Oja en we moeten volgende week tegen Ajax met Suarez en Suljemani

oja, ik heb spijt van de seizoenskaart

[ Bericht 24% gewijzigd door DeVinger op 21-09-2008 00:24:48 ]
  zondag 21 september 2008 @ 01:58:34 #37
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_61792800
Wat een negatieve vent ben jij...

Ricky en Buttner lekker fel, VD Struijk goed inzicht, Drost ok, Hofs OK tot 15 minuten voor het einde, Sprockel kut.

We komen er wel.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_61794819
Spockel kan je achter laten bij Ajax zaterdag. Die mag blij zijn als hij dat niveau nog aankan. Wat speelt hij bagger. En dan vreemd vinden dat je verdediging in de problemen komt.

zet Van Diermen maar achterin. Slechter dan Sprockel is op dit moment onmogelijk.

Positief
Büttner
v. wolfswinkel
Hofs
dat we gescoord hebben
dat we een punt hebben
en dat we geen pingel tegen hebben gehad.

Verder bouwen op de eerste helft dan komen de punten gedurende het seizoen echt nog wel.
pi_61797176
quote:
Op zondag 21 september 2008 01:58 schreef Elvislives het volgende:
Wat een negatieve vent ben jij...

Ricky en Buttner lekker fel, VD Struijk goed inzicht, Drost ok, Hofs OK tot 15 minuten voor het einde, Sprockel kut.

We komen er wel.
Godverdomme kerel, hoe kunnen jullie zo rustig blijven. Thuis groningen 0-4, uit De Graafschap 1-0, thuis Sparta 1-1.

En dan uit moeten naar Ajax, je zult zien we winnen daar, dat is namelijk de voetballogica tegenwoordig.
Maar persoonlijk ga ik er gewoon vanuit dat we daar 5-1 verliezen.

En dan moet je thuis tegen Willem II, gaat Demouge er zeker 3 binnen koppen.

Mag ik ff pessimistisch zijn? Alle voormalig goede spelers zijn hopeloos uit vorm, alle negers zijn nu net iets té chill geworden, Velthuizen krijgt er hopeloos veel om de oren, ik zie geen goede verdediging en dus geen balans, de nieuwe aankopen zijn ook maar gehuurd, als het niet gaat lopen zitten we volgend seizoen met een selectie van 9 man onderin de Eredivisie. Het enige leuke is dan Ricky en Buttner, nou als ik opgevrolijkt wil worden doe ik wel wat anders.
  zondag 21 september 2008 @ 13:21:17 #40
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_61797764
Ik zag een heel behoorlijk Vitesse tot de 1-0 met een VD Struijk die aardig zicht liet zien in de korte periode dat ie speelde, Velthuizen goede reddingen, Drost behoorlijk, het middenveld staat beter met Molhoek en Claudemir en een uitstekende spits, die kaatst, jaagt diep gaat, pingelt.

Enige wat ik zou veranderen is Sprockel eruit en Van Diermen erin (als Struijk weer terug is) en Jenner moet laten zien écht te willen spelen want die zag er erg ongemotiveerd uit.

De ploeg heeft zelfvertrouwen nodig en dan zie ik wel wat moois gebeuren. Noem me een optimist, maar ik denk dat dit Vitesse echt wel goed kan voetballen. Dan verlies je maar een paar keer, maar ik denk dat team er wel komt.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_61798483
quote:
Op zondag 21 september 2008 13:21 schreef Elvislives het volgende:
Ik zag een heel behoorlijk Vitesse tot de 1-0 met een VD Struijk die aardig zicht liet zien in de korte periode dat ie speelde, Velthuizen goede reddingen, Drost behoorlijk, het middenveld staat beter met Molhoek en Claudemir en een uitstekende spits, die kaatst, jaagt diep gaat, pingelt.

Enige wat ik zou veranderen is Sprockel eruit en Van Diermen erin (als Struijk weer terug is) en Jenner moet laten zien écht te willen spelen want die zag er erg ongemotiveerd uit.

De ploeg heeft zelfvertrouwen nodig en dan zie ik wel wat moois gebeuren. Noem me een optimist, maar ik denk dat dit Vitesse echt wel goed kan voetballen. Dan verlies je maar een paar keer, maar ik denk dat team er wel komt.
Ik ben het wel met je eens, ik kan alleen echt het geduld niet meer opbrengen (mijn probleem) en dat vertrouwen wordt lastig als je volgende week weer op je broek krijgt, ook al is het tegen Ajax.
  maandag 22 september 2008 @ 19:42:38 #42
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_61833020
Hallo
pi_61834129
Durf je het nog aan, Yozzz?
Don't think twice, it's all right.
  maandag 22 september 2008 @ 20:52:38 #44
3185 Adelante
To let it go now
pi_61835016
Iemand dat overzichtje van de NOS gezien van punten in kalenderjaar 2008? Ik geloof dat Vitesse eennalaatste stond
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_61837502
quote:
Op maandag 22 september 2008 20:52 schreef Adelante het volgende:
Iemand dat overzichtje van de NOS gezien van punten in kalenderjaar 2008? Ik geloof dat Vitesse eennalaatste stond
En dan mag ik niet pessimistisch zijn
  maandag 22 september 2008 @ 22:35:24 #46
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_61838187
Paniek in de tent ?
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_61841304
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:35 schreef xJapser het volgende:
Paniek in de tent ?
Heb je hem ook weer hoor

Spreek jou eind van het seizoen wel, kijken waar er paniek is
  dinsdag 23 september 2008 @ 09:03:22 #48
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_61843494
3 wedstrijden gespeeld, geen paniek. The Hertog will watch over us!
pi_61848821
Alles even laten bedaren en ik geloof nog steeds in het kampioenschap!

btw:
quote:
Vitesse geeft zijn arend de naam 'Hertog'

Vitesse heeft zijn Afrikaanse vechtarend een naam gegeven: Hertog.
De Arnhemse club liet zijn supporters kiezen uit zes opties, maar het is onduidelijk of Vitesse gehoor heeft gegeven aan de voorkeur van de aanhang. "Ik heb in een deskundige jury gezeten en dit is ons besluit", zegt algemeen directeur Paul van der Kraan. De naam Hertog verwijst naar de vroegere Hertog van Gelre.
pi_61848991
Ik vind 't vergezocht.
Don't think twice, it's all right.
  dinsdag 23 september 2008 @ 23:45:41 #51
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_61866367
Ik moet meteen aan vliegend Stroopwafelfestijn van Hertog denken
pi_61866907
En andere denken weer hier aan :

pi_61868379
Alsof dit de naam was die de supporters hebben bedacht

Die kwamen ws niet verder dan Theeoooooooo
  woensdag 24 september 2008 @ 08:51:30 #54
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_61869408
quote:
Op woensdag 24 september 2008 03:20 schreef DeVinger het volgende:
Alsof dit de naam was die de supporters hebben bedacht

Die kwamen ws niet verder dan Theeoooooooo
Of Karel
  woensdag 24 september 2008 @ 11:20:31 #55
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_61872659
Hertog Karel van Gelre was het toch? Niet eens zo slecht bedacht van die domme supporters dan
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  woensdag 24 september 2008 @ 14:07:24 #56
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_61876776
Alles beter dan Aro
pi_61894805
quote:
Op woensdag 17 september 2008 17:34 schreef methodmich het volgende:

[..]

Je bedoelt in de bekerwedstrijd bij Ajax zaterdag?

Toch leuk, spelen jullie tegen Regillio Simons, de ex-prof.
Of hij was gebleseerd of hij speelt er niet meer

Maar het was niet best maar we zijn een ronde verder en daar gaat het om , maar eens kijken wie er over een paar uur uit de koker rolt.

Hopelijk staat Claudimir weer snel op zijn oude positie want een rechtsback is het niet.
  donderdag 25 september 2008 @ 01:59:31 #58
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_61895271
quote:
Op woensdag 24 september 2008 11:20 schreef Elvislives het volgende:
Hertog Karel van Gelre was het toch? Niet eens zo slecht bedacht van die domme supporters dan
Had dat beest dan Karel genoemd.
Hoewel... Karel de vechtarend...

Maar met zo'n naam als Hertog ga je toch denken dat ie iedere wedstrijd van tevoren dronken gevoerd wordt ofzo.

*Zweef zweef* *HIPS* *BONK!*

Zo het uitvak in.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_61895537
Prima naam hoor
pi_61909977
quote:
Op donderdag 25 september 2008 01:02 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Of hij was gebleseerd of hij speelt er niet meer

Maar het was niet best maar we zijn een ronde verder en daar gaat het om , maar eens kijken wie er over een paar uur uit de koker rolt.

Hopelijk staat Claudimir weer snel op zijn oude positie want een rechtsback is het niet.
Zal wel geblesseerd geweest zijn dan. Scheelt weer.

Alleen Pryor was een voldoende?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_61914461
quote:
Op donderdag 25 september 2008 17:44 schreef methodmich het volgende:

[..]

Zal wel geblesseerd geweest zijn dan. Scheelt weer.

Alleen Pryor was een voldoende?
Klopt voorin was ie de beste dit keer ( de invalbeurten van Butner en Van Wolfswinkel waren te kort voor een beoordeling ) en van Jenner kwam nog niet veel gevaar en van Junker weten we het wel ( speelt zelfs in het 2de als een natte krant )

En Claudimir kan je niks verwijten aangezien hij geen rechtsback is
pi_61920871
Lienden uit dus , leuke loting.
  vrijdag 26 september 2008 @ 01:45:02 #63
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_61922290
Waarom is er bij Vitesse - Willem II een clubkaartverplichting? Is het een risicowedstrijd?
[b]@RemiLehmann[/b]
  vrijdag 26 september 2008 @ 06:32:44 #64
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_61922789
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 18:52 schreef INViCTuS het volgende:
beniewd hoe jenner het zal doen...
Tot nu waardeloos. Hij vind zichzelf geweldig, maar het komt er maar niet.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_61922830
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 06:32 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Tot nu waardeloos. Hij vind zichzelf geweldig, maar het komt er maar niet.

²
Met die doorzichtige scharen van 'm constant
pi_61938427
quote:
Op donderdag 25 september 2008 23:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
Lienden uit dus , leuke loting.
Voor de VI-lezer, deze week een artikel van een pagina of vijf, zes over FC Lienden. Wel toevallig. Lopen ook wel de nodige ex-profs rond, best een aardig team. Titelkandidaat in zondag C.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_61939510
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 19:35 schreef methodmich het volgende:

[..]

Voor de VI-lezer, deze week een artikel van een pagina of vijf, zes over FC Lienden. Wel toevallig. Lopen ook wel de nodige ex-profs rond, best een aardig team. Titelkandidaat in zondag C.
Klopt zag het toevallig over het Chelsea van de Betuwe.

Armand v.d. Top ( doelman ) en Jesse Pastoors ( aanvaller ) hebben zelfs nog een Vitesse verleden als voetballer , Pastoors vond ik het ook altijd wel leuk doen bij Babberich evenals Willem Hupkes die daar vandaan komt.
  vrijdag 26 september 2008 @ 21:12:07 #68
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_61940830
Ik denk dat ik wel even ga kijken

En ik moet eerlijk bekennen dat ik geen seizoenskaart meer heb van Vitesse dit seizoen. Mijn plaats in de OP is dan ook niet terecht
  zaterdag 27 september 2008 @ 12:56:12 #69
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_61950161
Ik ook geen seizoenskaart ivm emigratieplannen, maar ben er tot dan wel altijd bij thuis.

Ricky en Alex
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_61950294
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 19:35 schreef methodmich het volgende:

[..]

Voor de VI-lezer, deze week een artikel van een pagina of vijf, zes over FC Lienden. Wel toevallig. Lopen ook wel de nodige ex-profs rond, best een aardig team. Titelkandidaat in zondag C.
En dan Hans Kraaij jr als trainer aanstellen?
pi_61958203
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 20:19 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Klopt zag het toevallig over het Chelsea van de Betuwe.

Armand v.d. Top ( doelman ) en Jesse Pastoors ( aanvaller ) hebben zelfs nog een Vitesse verleden als voetballer , Pastoors vond ik het ook altijd wel leuk doen bij Babberich evenals Willem Hupkes die daar vandaan komt.
Pastoors is wel een 'enfant terrible'. Veel schwalbes, kaarten, ruzie zoeken enzo.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 28 september 2008 @ 14:27:09 #72
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_61969858
Ik vond Jesse Pastoors altijd wel een goeie kerel op de middelbare school. Wel een ratje ja, maar dat kan ik wel waarderen
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  zondag 28 september 2008 @ 14:38:02 #73
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_61970167
Kom op Vitas!
  zondag 28 september 2008 @ 16:08:33 #74
3185 Adelante
To let it go now
pi_61972637


Ik hoop maar dat we het NEC zijn van dit seizoen, dan valt er na de winterstop nog wat te beleven.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 28 september 2008 @ 16:15:10 #75
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_61972858
Ik maak me nog steeds niet al-teveel zorgen
pi_61975466
quote:
Ajax, dat in de eerste weken vooral opvalt vanwege het grote aantal mogelijkheden dat het creëert, had het moeilijk met het defensieve Vitesse, dat nauwelijks kansen weggaf. Pas na de treffer van Suárez vond de thuisploeg de gewenste ruimte, waardoor het kon uitlopen naar een ruime overwinning.
(voetbalzone)

Zo is het, en niet anders. Buttner en Ricky zorgde bijna nog voor de 0-1 in de tweede helft en de eerste helft hadden WIJ de beste kansen. Nagenoeg niets weggegeven, tweede helft zet Ajax aan, en hadden wij net voor de 1-0 ook zomaar op 0-1 komen te staan na een prima voorzet van Buttner en dito diagonale kopbal van Ricky die rakelings over de kruising vloog waar Stekelenburg aan de grond genageld stond. Jammer, maar Ajax is gewoon beter en dwong de overwinning dan ook af gaandeweg de tweede helft. En dan na de 1-0 één-op-één gaan spelen is lef tonen, maar tegelijkertijd suicidal tegen de voorhoede van Ajax. Zo zitten we nog steeds met 1 punt en blijven we 'pech' of iig geen geluk hebben. Verder wil ik er geen woorden aan vuil maken, thuis Willem II is in ieder geval cruciaal. Je moet niet te lang 'puntloos' blijven
  zondag 28 september 2008 @ 18:34:20 #77
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_61976137
Vitesse speelt gewoon steeds beter. Ik zie het nog wel goedkomen!
pi_61985933
quote:
Op zondag 28 september 2008 16:08 schreef Adelante het volgende:


Ik hoop maar dat we het NEC zijn van dit seizoen, dan valt er na de winterstop nog wat te beleven.
Jullie willen NEC zijn
pi_61990105
Nou, het viel me eerlijk gezegd alles mee gisteren. Vitesse hield goed stand, jammer dat Drost geblesseerd af moest haken, met twee middenvelders in de verdediging was het gewoon wachten op die treffers.
Het Ajax-publiek is nog steeds pauper, Suarez één van de smerigste voetballers op de NL velden, oftewel, alles was nog als vanouds daar.

Wel vermakelijk dat ik achter een Vitesse-steward op de tribune zat trouwens.
Don't think twice, it's all right.
  maandag 29 september 2008 @ 10:25:12 #80
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_61990709
Zet vitesse nog pendelbussen in vanaf het station tijdens wedstrijden? Of stopt lijn 31 (vanuit die mooie stad nijmegen) bij jullie stadion in de buurt?
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_61990827
Pendelbussen rijden nog altijd, ja.
Don't think twice, it's all right.
pi_62002584
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 21:12 schreef Yozzz het volgende:
En ik moet eerlijk bekennen dat ik geen seizoenskaart meer heb van Vitesse dit seizoen. Mijn plaats in de OP is dan ook niet terecht
Ik heb dus nog wel een seizoenkaart aangeschaft, maar of het verstandig was is nu toch een beetje de vraag. Ik kan tegen Willem II ook al niet, terwijl ik Groningen ook al gemist heb. Zou toch stom zijn als ik aan 't einde v/h seizoen meer wedstrijden gemist dan gezien heb.
Don't think twice, it's all right.
  maandag 29 september 2008 @ 18:28:59 #83
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_62002618
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:27 schreef JH87 het volgende:

[..]

Ik heb dus nog wel een seizoenkaart aangeschaft, maar of het verstandig was is nu toch een beetje de vraag. Ik kan tegen Willem II ook al niet, terwijl ik Groningen ook al gemist heb. Zou toch stom zijn als ik aan 't einde v/h seizoen meer wedstrijden gemist dan gezien heb.


Hihihi.
pi_62023573
Hmm leuke foto

Trouwens, ik ben nieuw op fok, zit ook in het gelredome met de thuiswedstrijden Nu nog in vak 113 op zuid, maar vanaf de volgende wedstrijd zitten we op Noord. Seizoenskaart moeten we nog ophalen, dus waar precies weten we nog niet .
  dinsdag 30 september 2008 @ 15:47:49 #85
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_62025779
Welkom!

Pietje's schoenen lijken wel verdacht veel op mijn lotto's van 15 jaar terug
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  donderdag 2 oktober 2008 @ 14:59:28 #86
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_62077884
Veel succes zaterdag, dat de beste moge winnen (maar het liefst Willem II).
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_62132153
Tering, wat is die adelaar groot geworden .
Wordt ie nog groter?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_62134547
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 18:43 schreef venomsnake het volgende:
Tering, wat is die adelaar groot geworden .
Wordt ie nog groter?
Later ingeschakelt dus heb 'm niet gezien, maar blijkbaar is ie zo groot dat men niet meer naar het stadion durft te komen, wat een leegte langs de lange zijdes
pi_62134577
Jesus je zal ook eens 3 punten halen
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 20:40:07 #90
3185 Adelante
To let it go now
pi_62134646
Niet eens winnen van 10 man Willem II Ik weet niet wie hier wat positiefs zag, maar ik zie het echt totaal niet (ja, van wolfswinkel en buttner doen het aardig voor A-jeugd spelers op dit niveau) hoe dit elftal ook maar in het linker rijtje kan geraken.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_62134743
Zucht... het heeft ook wel weer wat. Voorgeschiedenis en blessuretijd enzo. Ergens verwachtte ik 'm al... Vitesse zal een wedstrijd ook eens professioneel uitvoetballen.
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 20:49:23 #92
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_62134838
Nijmegenaar Frank Demouge
pi_62135065
Zware tijden.
pi_62135094
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:28 schreef Yozzz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hihihi.
pi_62135589
Brett Holman
pi_62136155
Nou wat moet je hier nog over zeggen?

De eerste helft was echt niet om aan te zien, echt seizoenskaartonwaardig!

Tweede helft staat het 2-1 voordat je het weet en is het tot aan de 75ste minuut een vette pot, en krijg je zowaar ineens weer zin in Vitesse We hadden die 3-1 allang moeten maken, werd ook gewoon goed gespeeld. Begin godverdomme eens zo Die 2-2 zie je keihard aankomen vanaf de 75ste minuut, maar dan zo laat en door Demouge, ja dat maakt het wel extra zuur ja. Overigens persoonlijk wel vet voor Demouge, werd de hele wedstrijd uitgefloten.

Na de wedstrijd probeerden peuters van 16 nog de hoofdingang te bestormen, maar toen er paar busjes ME aankwamen liep iedereen weer door. Ik doe er zelf niet aan mee hoor, maar ik bedoel zet dat dan ff door (niet dat het zin heeft )

Tsjah... iemand die mijn seizoenskaart wil kopen?
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 23:13:30 #97
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_62137859


Ik wist niet dat er supporters van jullie waren mee gereisd naar Boekarest?
pi_62137921
Wij hebben fans overal ter wereld!
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 23:21:50 #99
3185 Adelante
To let it go now
pi_62138017
Die heeft gewoon mazzel gehad met een oud shirt dat in de zak van max is gegaan.

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_62138018
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 23:16 schreef DeVinger het volgende:
Wij hebben fans overal ter wereld!
Die mensen zijn net zo arm als het voetbal dat Vitesse speelt.
pi_62138703
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 20:35 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Later ingeschakelt dus heb 'm niet gezien, maar blijkbaar is ie zo groot dat men niet meer naar het stadion durft te komen, wat een leegte langs de lange zijdes
Hij was echt behoorlijk gegroeid, het was geen onschuldig kuikentje meer.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_62139988
Je-zus. Ik moest wel even met m'n ogen knipperen toen ik op m'n telefoon zag dat het ineens toch 2-2 was geworden.
Don't think twice, it's all right.
pi_62140471
quote:
Amok bij Gelredome na duel Vitesse

ARNHEM - Bij Stadion Gelredome kwam het na de wedstrijd van Vitesse tegen Willem II tot ongeregeldheden.

Zo'n honderd supporters stonden voor de hoofdingang van het stadion om hun onvrede over de club te uiten. Er werden drie aanhoudingen verricht wegens het maken van amok. De gearresteerden werden tot verbazing van de Vitesse-medewerkers, spelers en journalisten afgevoerd via de mixed- zone en langs de Vitesse-kleedkamer.

Daar verstoorden zij interviews met kreten als "$%*-Vitesse" en "Hup Santi Kolk". Buiten het stadion werden spelers van Vitesse uitgescholden.
Zucht.

Ik las trouwens net op .org dat Santi Kolk de onderbroekaffaire zou hebben gelekt naar Aad de Mos, die op zijn beurt weer de Telegraaf heeft gebeld.
Don't think twice, it's all right.
  zondag 5 oktober 2008 @ 01:15:10 #104
3185 Adelante
To let it go now
pi_62140511
amok ook wat een woord...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_62141573
Met het wedstrijdprogramma in ogenschouw zie ik het somber in, dat zijn niet de eerste de beste.

De gedachte dat het dan juist daar een ommekeer kan betekenen bestempel ik allang als ongeloofwaardig
  zondag 5 oktober 2008 @ 09:27:31 #106
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_62142486
Maar Ricky wordt een topper!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_62143172
Nog steeds vertrouwen... thuis pas 1x verloren 2x gelijk...
Hertog wordt erg groot al inderdaad. Begint zijn volwaasen kleuren te krijgen!
Mooi beest
pi_62145878
ja vertrouwen in dat we niet degraderen ja maar een kleurrijk seizoen, nee
pi_62146493
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 01:13 schreef JH87 het volgende:

[..]

Zucht.

Ik las trouwens net op .org dat Santi Kolk de onderbroekaffaire zou hebben gelekt naar Aad de Mos, die op zijn beurt weer de Telegraaf heeft gebeld.
Dat heeft iemand ook geschreven op de site van Omroep Gelderland zou idd wel een reden kunnen zijn waarom ie gepaeerd is.

En ja dat amok het begon allemaal met die buschaffeur van de Willem II bus die door wou rijden terwijl er nog geen Willem II speler was. de ME was er snel bij en toen was het ook wel gedaan.

Vrijdag kunnen ze het vertrouwen weer iets opkrikken tegen de die duitsers als ze die wedstrijd niet winnen ( ook al is het maar een oefenpot ) want vertrouwen zullen ze nodig hebben de komende maand.
  zondag 5 oktober 2008 @ 14:46:40 #110
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_62147389
Leuke fans bij Vitesse... 85 minuten stil, spandoeken weghalen.. maar heel opportuun bij de 2-1 de trouwe supporter uithangen...
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_62147934
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 14:46 schreef reem het volgende:
Leuke fans bij Vitesse... 85 minuten stil, spandoeken weghalen.. maar heel opportuun bij de 2-1 de trouwe supporter uithangen...
Dat viel wel mee, en `dat viel wel mee´ gebeurd vrijwel overal
pi_62150103
85 min stil is ook wel wat overdreven en het gebeurd idd wel meer , maar het was idd een vage actie , achter de trommels wouden ze dan iedereen ging zitten en na de snelle 1-1 gingen ze zelf weer zingen en doen. op 113 gebeurde eigenlijk niks meer.
  zondag 5 oktober 2008 @ 16:54:37 #113
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_62150352
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 14:46 schreef reem het volgende:
Leuke fans bij Vitesse... 85 minuten stil, spandoeken weghalen.. maar heel opportuun bij de 2-1 de trouwe supporter uithangen...
Oud nieuws.
pi_62150716
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 16:54 schreef J-heronimus het volgende:

[..]

Oud nieuws.
nee de sfeer in de Goffert is ok met deze winning streak is het zelfs bij telstar nog gezellig maar anders is het daar net zo dood als in onze koelkast
  zondag 5 oktober 2008 @ 18:37:56 #115
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_62153436
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 15:12 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Dat viel wel mee, en `dat viel wel mee´ gebeurd vrijwel overal
Tja, zelfs bij WII is het beter vandaag de dag... (en dat zegt veel).

Verder niet lullig bedoelt, het is knap dat er überhaupt zoveel mensen komen... (voor zo'n kleine stad als Arnhem)
[b]@RemiLehmann[/b]
  zondag 5 oktober 2008 @ 18:41:27 #116
3185 Adelante
To let it go now
pi_62153519
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 18:37 schreef reem het volgende:

[..]

Tja, zelfs bij WII is het beter vandaag de dag... (en dat zegt veel).

Verder niet lullig bedoelt, het is knap dat er überhaupt zoveel mensen komen... (voor zo'n kleine stad als Arnhem)
Heb je gezien hoeveel willem II fans er waren meegereisd? Met een beetje stapelen hadden ze met een vespa kunnen komen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 5 oktober 2008 @ 18:46:03 #117
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_62153625
Als ik zag hoeveel Willem II ers er bij mij in het vak (op de westtribune) zaten dan schat ik dat er een stuk of 200 waren die buiten de combi waren afgereisd naar Vitesse.
[b]@RemiLehmann[/b]
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:59:58 #118
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_62156985
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 16:54 schreef J-heronimus het volgende:

[..]

Oud nieuws.
Lekker makkelijk hé? Haten als je succes hebt
pi_62157073
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:59 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Lekker makkelijk hé? Haten als je succes hebt
Als die zo doorgaat, en NEC eindigt boven ons, wat ik eerst allemaal nog maar eens moet bezien, krijgt die zijn kratje bier ook niet meer
pi_62157278
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 18:41 schreef Adelante het volgende:

[..]

Heb je gezien hoeveel willem II fans er waren meegereisd? Met een beetje stapelen hadden ze met een vespa kunnen komen


Heb er zin in over 2 weken, dat is toch weer een wedstrijd opzich
Brett Holman
pi_62157438
komop, jullie weten dondersgoed dat jullie dik favo zijn
pi_62160048
Nee joh, Youssef ligt nu al wakker van Jenner..

Nee maar inderdaad, gezien de laatste maanden is NEC wel favoriet, maar je weet het maar nooit in de derby..
Brett Holman
pi_62162212
Jenner had toch paar leuke acties eerste helft, en als die telkens gewisseld wordt kan die het nooit laten zien.

Maargoed Ricky en Buttner hoeven er van mij ook niet uit, dus wat dat betreft snap ik het wel ja.
pi_62162268
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 14:46 schreef reem het volgende:
Leuke fans bij Vitesse... 85 minuten stil, spandoeken weghalen.. maar heel opportuun bij de 2-1 de trouwe supporter uithangen...
Al jaren bekend dat we kutpubliek hebben.
Don't think twice, it's all right.
  zondag 5 oktober 2008 @ 23:54:40 #125
47580 hoM3r
Our trip.
pi_62162606
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:59 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Lekker makkelijk hé? Haten als je succes hebt
Ja daar heb je een punt, toen de rollen omgekeerd waren, waren de NEC'ers inderdaad een stuk stiller en verlegener.
  maandag 6 oktober 2008 @ 00:06:24 #126
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_62162855
Ach NEC staat nu ook niet bekend als de club met de meeste sfeer. Afgelopen thuiswedstrijd tegen Heracles was het er ook dood en hing er totaal geen sfeer.

Maar Vitesse heeft ook gewoon geen sfeervol stadion naar mijn mening, het straalt geen gezelligheid uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door J-heronimus op 06-10-2008 00:11:30 ]
  maandag 6 oktober 2008 @ 12:04:48 #127
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_62169336
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 00:06 schreef J-heronimus het volgende:
Ach NEC staat nu ook niet bekend als de club met de meeste sfeer. Afgelopen thuiswedstrijd tegen Heracles was het er ook dood en hing er totaal geen sfeer.

Maar Vitesse heeft ook gewoon geen sfeervol stadion naar mijn mening, het straalt geen gezelligheid uit.
Klopt, ik vind het echt een kutstadion dat alleen echt tof is als het vol zit en het publiek er en masse achter staat. Helaas zijn de resultaten en het veldspel de afgelopen 7 jaar zo triest dat veel supporters er ook de kracht niet meer voor hebben

Overigens een van de eerste keren in een hele lange tijd dat NEC de favoriet is en Vitesse de underdog, benieuwd hoe jullie daarmee omgaan. Maar ons kennende wordt dat geen probleem
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  maandag 6 oktober 2008 @ 12:47:27 #128
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_62170467
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 17:06 schreef DeVinger het volgende:

[..]

nee de sfeer in de Goffert is ok met deze winning streak is het zelfs bij telstar nog gezellig maar anders is het daar net zo dood als in onze koelkast
Hier moet ik als NECer toch wel even van het is helemaal waar. Sfeer en resultaat zijn zo afhankelijk bij de meeste clubs, ok bij NEC en Vitesse. Denk dat er maar een paar clubs zijn in NL die een uitzondering op deze regel vormen.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  maandag 6 oktober 2008 @ 16:57:13 #129
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_62177483
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 23:54 schreef hoM3r het volgende:

[..]

Ja daar heb je een punt, toen de rollen omgekeerd waren, waren de NEC'ers inderdaad een stuk stiller en verlegener.
Ik heb maar weinig Vitessenaren in het Nec-topic gezien toen Vitesse succes had. Dat is wat ik er mee probeer te zeggen.
pi_62177583
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 00:06 schreef J-heronimus het volgende:
Ach NEC staat nu ook niet bekend als de club met de meeste sfeer. Afgelopen thuiswedstrijd tegen Heracles was het er ook dood en hing er totaal geen sfeer.

Maar Vitesse heeft ook gewoon geen sfeervol stadion naar mijn mening, het straalt geen gezelligheid uit.
Vitesse heeft ook geen stadion dus dat scheelt weer ,en als je in het Gelredome sfeer wilt zien dan moet je maar naar een concert komen

in iedergeval goed dat je toegeeft dat die betonbak van jullie ook geen sfeer heeft.
  maandag 6 oktober 2008 @ 17:21:23 #131
47580 hoM3r
Our trip.
pi_62178111
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 16:57 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Ik heb maar weinig Vitessenaren in het Nec-topic gezien toen Vitesse succes had. Dat is wat ik er mee probeer te zeggen.
In de tijd dat vitesse succes had bestonden er dan ook nog geen centrale NEC topics.
pi_62178346
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 17:21 schreef hoM3r het volgende:

[..]

In de tijd dat vitesse succes had bestonden er dan ook nog geen centrale NEC topics.
Nou heb ik je!

Successupporters
  maandag 6 oktober 2008 @ 17:31:25 #133
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_62178365
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 17:21 schreef hoM3r het volgende:

[..]

In de tijd dat vitesse succes had bestonden er dan ook nog geen centrale NEC topics.
Aah, wat lieeeef

Dit is volgens mij de eerste keer dat Nec niet alleen de favoriet is voor de derby, maar tevens de eerste keer dat de Vitessenaren snappen dat ze underdog zijn

Gelukkig heeft Westerhof er wel vertrouwen in!
pi_62178533
ja wat doet westerhof he, das Aads-stylo, wat hij welgeteld 1x heeft waargemaakt: thuis tegen Ajax.

(trek ik me nog steeds op af die beelden)
  maandag 6 oktober 2008 @ 17:39:09 #135
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_62178595
Mooi was die tijd

Onze gloriedagen komen nog wel. Zie het als een soort conjunctuurbeweging
  maandag 6 oktober 2008 @ 19:43:18 #136
184465 Migue
Sensuele man
pi_62182022
Schijnbaar is Vitesse alleen goed als ze op de grond van de afgrond staan... Jammer dat het stadion ook niet meer van Vitesse is, misschien had de credietcrisis die Vitesse financieel ruineerd ons nog wat succes kunnen brengen
  maandag 6 oktober 2008 @ 20:01:29 #137
230675 appeltjap
omdat appel
pi_62182629
Is wel pijnlijk dat viestesse gaat verliezen
- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster
pi_62187648
Johan Derksen verkondige net trouwens dat Roda JC nu in financieel zwaar weer zit. Zullen we onze grote vriend DarkShine eens gaan opzoeken?
Don't think twice, it's all right.
  maandag 6 oktober 2008 @ 22:55:22 #139
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_62189132
Zulke laag-nivo opmerkingen als DarkShine krijg je niet gauw voor elkaar verzonnen hoor, daar moet je gewoon écht heel erg dom voor zijn.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  maandag 6 oktober 2008 @ 23:09:36 #140
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_62189603
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 17:01 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Vitesse heeft ook geen stadion dus dat scheelt weer ,en als je in het Gelredome sfeer wilt zien dan moet je maar naar een concert komen

in iedergeval goed dat je toegeeft dat die betonbak van jullie ook geen sfeer heeft.
Ik geef nergens toe dat onze ''betonkbak'' ook geen sfeer heeft.

Alleen dat het af en toe bij ons ook dood is. Maar de Goffert is op zich gezellig en bevind zich ook op de mooiste locatie van Nederland.
  maandag 6 oktober 2008 @ 23:58:03 #141
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_62190753
menig vitesse fan zal met weemoed terugdenken aan Nieuw-Monnikenhuize...
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_62192012
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 23:09 schreef J-heronimus het volgende:

[..]

Ik geef nergens toe dat onze ''betonkbak'' ook geen sfeer heeft.

Alleen dat het af en toe bij ons ook dood is. Maar de Goffert is op zich gezellig en bevind zich ook op de mooiste locatie van Nederland.


Je werkt niet voor DAR "en het is weer fris" he?
  woensdag 8 oktober 2008 @ 11:09:56 #143
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_62226771
Het Goffertpark de mooiste locatie van Nederland? _!


Even spammen, zie onderschrift
  woensdag 8 oktober 2008 @ 15:53:04 #144
184465 Migue
Sensuele man
pi_62234519
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 11:09 schreef Yozzz het volgende:
Het Goffertpark de mooiste locatie van Nederland? _!
Wel als je homo bent ja
  woensdag 8 oktober 2008 @ 16:36:10 #145
47580 hoM3r
Our trip.
pi_62235647
Het Goffertpark is de mooiste stadionlocatie van Nederland.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 17:43:29 #146
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_62237356
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 16:36 schreef hoM3r het volgende:
Het Goffertpark is de mooiste stadionlocatie van Nederland.
Ik ben bang dat ik het dáár wel eens mee moet zijn
Alleen een beetje lastig te 'verdedigen' voor politie & ME, met al die bomen!


* Yozzz heeft menig rondje gejogd om de Goffert
pi_62248302
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 16:36 schreef hoM3r het volgende:
Het Goffertpark is de mooiste stadionlocatie van Nederland.
Dat is al een stuk genuanceerder.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 19:35:41 #148
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_62267478
Even afkicken, zo lang zonder Vitesse(nieuws)
pi_62269875
Er is weer een mooie column van Paul van der Kraan
En in de VI staat weer het een en ander over Vitesse o.a een interview met Westerhof.

[ Bericht 12% gewijzigd door vitessezuid113 op 10-10-2008 11:48:15 ]
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:40:04 #150
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_62282896
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
collum intervieuw


No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_62282919
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 11:40 schreef Elvislives het volgende:

[..]




Ai ai ai.
Don't think twice, it's all right.
pi_62283197
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 11:40 schreef Elvislives het volgende:



gister was ik er duidelijk even niet bij toen ik het tikte.

op vitesse.nl staat trouwens ook een nabeschouwing van Westerhof dat lijkt ook meer op een interview.
Straks spelen ze tegen een duits clubje ,kijken of ze daar wel van kunnen winnen
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 15:51:27 #153
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_62289702
Jongens, ik ga even lezen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_62292162
Vitesse heeft 1-0 gewonnen van die Duitsers
Goal dankzij Pryor.

Pietje moest er in de 2de helft af toen die geblesseerd raakte dankzij de paal
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 19:28:58 #155
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_62295080
Eerste overwinning op een profclub sinds... Zeer lang!

Of is Ahlen geen profclub?
pi_62299286
2e bundelsiga duitsland plaats 4. Soort van Jupilerclubje dus
pi_62392344
nec uit geboycot ofzo?
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:45:25 #158
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_62392482
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:39 schreef Roberto258 het volgende:
nec uit geboycot ofzo?
Ach, onze vrienden uit Arnhem weten ook wel dat het bij voorbaat al een kansloze missie is.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 12:45:32 #159
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_62401472
Hehe, ze krijgen praatjes hoor!
  woensdag 15 oktober 2008 @ 13:30:37 #160
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_62402659
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 12:45 schreef Yozzz het volgende:
Hehe, ze krijgen praatjes hoor!
Ja kijk eens goed naar het spel van NEC dit kalenderjaar en dan naar de resultaten van Vitesse. Dan moet je toch concluderen dat NEC overduidelijk de betere kansen op een overwinning heeft.

Al hoop ik niet dat de spelers met hun hoofd teveel bij de wedstrijd van donderdag tegen Zagreb zitten. Als we gewoon spelen zoals we de rest van dit jaar doen dan winnen we wel van jullie. Klaar uit.
pi_62408542
Ja mochten jullie verliezen dat dan zal vast wel het excuus zijn dan jullie met het hoofd bij de Uefa Cup waren terwijl de derby volgensmij vele malen belangrijker is voor jullie nijmegenaren , of is het dit keer anders ?

Wisgerhof zegt in de VI dat nu dat wij het moeilijk hebben daar ook het gevaar voor ze schuilt omdat ze denken ach dat winnen we wel eventjes.

Westerhof ziet uit naar de derby en wil daar de vieze smaak van het begin van dit seizoen weg te spoelen , eerder heeft ie al gezegd dat hij hoopt op (verwacht ) de omkeer ( mocht het niet lukken dan zal ie het wel op z´n bord krijgen )
  woensdag 15 oktober 2008 @ 17:23:31 #162
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_62409825
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 13:30 schreef J-heronimus het volgende:

[..]

Ja kijk eens goed naar het spel van NEC dit kalenderjaar en dan naar de resultaten van Vitesse. Dan moet je toch concluderen dat NEC overduidelijk de betere kansen op een overwinning heeft.

Al hoop ik niet dat de spelers met hun hoofd teveel bij de wedstrijd van donderdag tegen Zagreb zitten. Als we gewoon spelen zoals we de rest van dit jaar doen dan winnen we wel van jullie. Klaar uit.
Ik heb het vermoeden dat Vitesse EINDELIJK eens positiefs gaat laten zien binnenkort. Qua spelers durf ik te zeggen dat Vitesse niet onderdoet voor Nijmegen. Ik bedoel... Claudemir is naar mijn mening niet minder dan Ntzibikanonkisjaihzika. Misschien dat jullie verdediging beter staat.

Mocht Vitesse ook tegen Nijmegen een matig resultaat halen... Dan gaat het daarna wel weer lopen. Ik heb nog steeds goede hoop!
pi_62409944
Die goede hoop heb ik eigenlijk ook wel een tijdje maar eigenlijk durf ik dat nog niet echt hardop uit te spreken , dat de verdediging daar vele mater beter staat als bij ons ben ik wel van overtuigd ,Sprockel is een zwakke schakel en Velthuizen moet meer zijn mond open doen om met zijn verdedigers te praten.

Zondag iedergeval weer vroeg op en dan zien we wel wat het wordt , hopelijk met een goed gevoel weer terug.
pi_62428692
quote:
Als het aan de fans van Vitesse ligt vertrekt algemeen directeur Paul van der Kraan zo snel mogelijk uit Arnhem. De supporters dienen donderdag een petitie bij het bestuur in, met daarop duizend handtekeningen.

Deze zijn verzameld via een elektronische oproep en tevens rond het competitieduel tegen Willem II. John Klein-Gebbink van stichting De Aftrap legt de situatie uit in De Gelderlander.

"Wij willen de petitie donderdag tijdens de supportersavond aan het bestuur aanbieden. Welke bestuursleden er dan zijn, weet ik niet." De harde kern vindt dat er een nieuwe en frisse clubleiding moet komen.

"Van der Kraan is er voor verantwoordelijk dat de club steeds beleidsmatiger wordt geleid en dat het belang van de supporters niet meer op één staat. Een club is er voor de supporters. Ik zie steeds meer mensen afhaken. De tribunes zijn leeg. Als het zo door gaat, houdt het een keer op. Straks zitten er achtduizend mensen op de tribune, dan kunnen we er mee ophouden."

Klein-Gebbink laat in het regionale dagblad dan ook weten dat de fans via de petitie om bestuurlijke vernieuwing eisen. "Wij missen een visie en uitstraling. Er wordt geen beleid gemaakt. In een stad als Arnhem, met een stadion als Gelredome en zo'n grote achterban, moet je toch kunnen toewerken naar een positie in de topvijf of topzes."
Waarom is het nou nooit eens rustig aan de Rijn?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_62429209
Ik vind het maar dom gezeik. Paultje heeft Vitesse weer gezond gekregen en nu met van Hintum juist een nieuwe visie er neergezet. Maar het duurt even voordat de resultaten komen. Kut paupers.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 11:40:12 #166
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_62429871
Precies, Paul moet blijven. Laat hem maar eens bewijzen of hij ook een club kan opbouwen na de grootste sanering van de Nederlandse voetbalgeschiedenis
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_62433669
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 10:53 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Waarom is het nou nooit eens rustig aan de Rijn?
Omdat dit bij Vitesse hoort. Het is nooit rustig en saai..
pi_62435910
Volgens mij spreken de supporters elkaar tegen over paul, maar we zien denk ik toch wel wat er uit gaat komen. Zondag gaat een mooie wedstrijd worden en hopelijk winst.
pi_62436011
In alinea 4 is het verwijt dat de club steeds beleidsmatiger wordt gerund en in alinea 5 is er opeens geen beleid meer.
pi_62436332
Geweldig, wat een geneuzel inderdaad.

Net trouwens voor 7,50 m'n kaartje voor H'veen uit gekocht. Dat zijn nog eens prijzen.
Don't think twice, it's all right.
pi_62437240
Gesponsord door Vitesse? Dat zijn geen Heerenveenprijzen namelijk.
pi_62437246
Jup, Vitesse geeft 15 euro korting.
Don't think twice, it's all right.
pi_62459503
Dude, VD Kraan weg

We zijn helemaal tot de bodem gegaan, maar Vitesse is nu 'gezond'. Nu pas begint het.
Van Hintum is toch juist voor het nieuwe elan van VItesse, daar gebeurd genoeg mee lijkt me

Het enige wat ontbreekt zijn de punten.

En die supporters moeten niet zeiken, net alsof VItesse een harde kern van 18.000 heeft. De nacompeitie was een ondergrens voor de vaste supporters, maar de jaren erna hebben we nog steeds geen rol van betekenis gespeeld en/of aanspreken dingen beleefd. Dan houdt het een keer op, ik heb zelf ook steeds meer moeite er heen te gaan, maar de 'clubliefde' haalt me op de dag zelf altijd weer over. Heb mss 3 potjes gemist de afgelopen jaren. Een nieuw bestuur zal de resultaten goed doen, whatever

RUST WILLEN WE!
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:00:43 #174
3185 Adelante
To let it go now
pi_62459591
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 16:18 schreef JH87 het volgende:
Jup, Vitesse geeft 15 euro korting.
Kunnen ze niet beter de thuiswedstrijden vordeliger maken, zodat het gelredome nog een beetje volstroomt Zodra het voetballend weer gaat lopen, gaan mensen wel weer 100km rijden voor een uitwedstrijd.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_62460187
Die korting was/is ook bedoeld voor de thuiswedstrijd tegen FC Twente maar blijkbaar pakt ie ook de uitwedstrijd.

Nog nooit via vitesse.nl besteld , krjig je dan je kaarten thuisgestuurd ? of moet je iets uitprinten ?
quote:
Sprockel valt buiten basis Vitesse

Vitesse-trainer Hans Westerhof heeft verdediger Civard Sprockel en aanvaller Julian Jenner gepasseerd voor het duel zondag uit tegen aartsrivaal NEC.
Voor Sprockel speelt de van een enkelblessure teruggekeerde Frank van der Struijk en Santi Kolk vervangt Jenner. Westerhof is nog onduidelijk over wie spits zal spelen. De keuze gaat tussen Ricky van Wolfswinkel en Niklas Tarvajärvi. Vermoedelijke opstelling: Velthuizen; Verhaegh, Van der Struijk, Sansoni, Drost; Kolk, Claudemir, Hofs, Molhoek, Büttner; Van Wolfswinkel.
, hopelijk staat het nu iets beter achterin.

[ Bericht 0% gewijzigd door vitessezuid113 op 17-10-2008 16:12:44 ]
pi_62460620
Sansoni nog voor Kolo Toure.
pi_62479850
Johan Derksen!
quote:
Een NEC-supporter die met zoveel ontzag voor Vitesse praat, die zie je niet zoveel. "Ik vind Vitesse een prachtige club. Met het huidige NEC heb ik niets. Trainers zeggen me niks, het stadion is lelijk en als ik die shirts zie dan heb ik altijd het idee dat het carnaval is. Bij NEC laten ze dat over aan van die marketinglui. Er lopen alleen nog maar snelle managers", weet Derksen.

Bron: Zwart op Geel.
Don't think twice, it's all right.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 16:07:50 #178
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_62485289
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 11:00 schreef JH87 het volgende:
Johan Derksen!
[..]


Johan wat doe je voor de rest winnen we natuurlijk zondag

Nog even een vraag: waarom die kortingsmaatregel om meer supporters te verwerven?
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 16:51:30 #179
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_62486137
Zo even kijken of we jullie nog in de favorietenrol kunnen krijgen:
quote:
Een trainer die een keus moet maken tussen Jenner en Kolk heeft een luxeprobleem.
van Rutger Worm.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_62492324
En dan nog Wisgerhof die zich in de VI indenkt + El Akchaoui die de drukt weg haalt.

En nou dit weer :
quote:
VITESSE BETREURT VALSE BESCHULDIGEN 18-10-2008

Vitesse is zaterdag het gerucht ter ore gekomen dat twee van haar spelers betrapt zouden zijn op vals spelen in Holland Casino Nijmegen. De betreffende spelers, aanvoerder Paul Verhaegh en aanvaller Mads Junker, zouden volgens een verslaggever van De Telegraaf op maandag 22 september tijdens een pokerpartij onder één hoedje hebben gespeeld. De Telegraaf heeft spelers en club laten weten dat zij getipt is door een officieuze bron binnen Holland Casino.

Vitesse heeft hierop zaterdag contact gezocht met een officieel orgaan binnen Holland Casino en daarnaast uitvoerig gesproken met beide spelers.
Woordvoerder Flip Dötsch van Holland Casino Nederland laat in een officiële reactie het volgende weten: "Er is totaal niets gebeurd dat een speelverbod zou rechtvaardigen. Eventuele geruchten over een speelverbod of een schorsing behoren tot de categorie broodje aap. Beide spelers zijn van harte welkom in Holland Casino."

De Telegraaf, die voornemens is zondag een publicatie aan het vermeende voorval te wijden, heeft zich zaterdag bij Verhaegh en Junker gemeld voor een reactie. Club en spelers betreuren de handelswijze van De Telegraaf en hebben op basis van de gesprekken met Holland Casino besloten geen gehoor te geven aan het verzoek om een reactie van De Telegraaf.
Spelers en club zullen zich, afhankelijk van de daadwerkelijke plaatsing, beraden op eventuele juridische stappen richting de krant.

vitesse.nl

Televaag
pi_62495067
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 21:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
En dan nog Wisgerhof die zich in de VI indenkt + El Akchaoui die de drukt weg haalt.

En nou dit weer :
[..]


Televaag
En nu sluit Humberto met het 'nieuwtje af' tegenover Been dat ze dus valsgespeeld hebben met poker in Nijmegen
pi_62495280
Wat een gebral, ongelooflijk. Mooi dat het ook meteen duidelijk wordt ontkracht door Holland Casino.
Don't think twice, it's all right.
pi_62499676
Dit is waar het om ging:
quote:
Vitesse-duo ontbeert pokerface

De Vitesse-spelers Paul Verhaegh (25) en Mads Junker (27) mogen niet meer samen aan een tafel pokeren in de veertien vestigingen van Holland Casino in Nederland. Op 22 september constateerde Holland Casino Enschede dat de twee profvoetballers onder één hoedje speelden bij het populaire kaartspel. Dat is tegen de richtlijnen van het grootste casinobedrijf van Nederland. "Er is inderdaad een incident geweest", bevestigt woordvoerder Flip Dötch van Holland Casino, die op verzoek van Vitesse op het incident reageert. "Na overleg met beide heren is de afspraak gemaakt dat zij in onze casino's niet meer aan dezelfde pokertafel zullen spelen." Junker en Verhaegh wilden beiden geen commentaar geven.

Bron: De Telegraaf 19-10-2008
Hier wordt weer iets anders verklaard door die woordvoerder van Holland Casino, dubieus.
Don't think twice, it's all right.
pi_62500889
Hoppa!!! 0-1
pi_62501017
Die Hofs, prachtig.
Don't think twice, it's all right.
pi_62502840
Nou, ik ben benieuwd hoe lang men nog afwacht tot het nieuwe elan gaat komen

26-10 Vitesse-FC Twente
29-10 Heerenveen-Vitesse
2-11 Vitesse-ADO Den Haag
12-11 Lienden-Vitesse

In principe zijn dat twee nederlagen, en de ommekeer had al paar keer eerder kunnen komen, dus waarom wel tegen Twente of Heerenveen, dé subtoppers van Nederland? ADO thuis hoef ik dan niet te vertellen hoeveel druk daarop komt te staan en wat er daar gaat gebeuren

KNVB-beker maar winnen dan?

* Zucht
  zondag 19 oktober 2008 @ 14:25:32 #187
3185 Adelante
To let it go now
pi_62503000
Voetballend komt het gewoon te kort, het wordt puntjes sprokkelen om uit de degradatiezone te blijven. Zowel Twente als Heerenveen zijn twee maten te groot, dus misschien vanaf november een eerste overwinning
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_62503043
Don't think twice, it's all right.
pi_62503070
Kun je nog zulke leuke acties hebben voor toegangskaarten, maar de supporters zullen alleen maar blijven afhaken, een club als Vitesse mag niet na 4jaar opnieuw degradatievoetbal spelen. < PUNT
pi_62503135
Ik heb er ook gewoon helemaal geen zin meer in. 'Moet' ik straks ook nog drie keer in één week Vitesse gaan zien. Pfft.
Don't think twice, it's all right.
  zondag 19 oktober 2008 @ 14:35:10 #191
3185 Adelante
To let it go now
pi_62503240
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 14:27 schreef DeVinger het volgende:
Kun je nog zulke leuke acties hebben voor toegangskaarten, maar de supporters zullen alleen maar blijven afhaken, een club als Vitesse mag niet na 4jaar opnieuw degradatievoetbal spelen. < PUNT
En toch snap ik het niet, want qua selectie staat er best degelijk spul op het veld (oke de aanval zuigt), dus ze zullen het puur op inzet moeten spelen dit jaar en dan pak je punten tegen tegenstanders uit het rechter rijtje, maar ik zie het Gelredome bij duels tegen tegenstander uit het linkerrijtje niet volstromen.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_62503259
Volgende week zit ik in de Arena en laat ik VItesse links liggen, maargoed dat was omdat het toevallig zo gepland staat. Maar tegen Heerenveen ben ik echt niet aanwezig hoor. Moet dan keihard leren voor tentamens, vroeger maakte je daar nog wel tijd voor. Tegen ADO ben ik er ook niet, week erna tentamens, en mochten ze dan verliezen dan gaat me seizeonskaart de Waal in.
pi_62503325
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 14:35 schreef Adelante het volgende:

[..]

En toch snap ik het niet, want qua selectie staat er best degelijk spul op het veld (oke de aanval zuigt), dus ze zullen het puur op inzet moeten spelen dit jaar en dan pak je punten tegen tegenstanders uit het rechter rijtje, maar ik zie het Gelredome bij duels tegen tegenstander uit het linkerrijtje niet volstromen.
Weetje wat het is? Ik heb geen eens zin meer om na te gaan waar het aan ligt en ik zie VItesse dat zelf ook niet meer binnen afzienbare tijd op orde krijgen. En ik blifj erbij, een club als Vitesse mag niet na 4jaar weer opnieuw degradatievoetbal spelen, dat kun je gewoon niet verkopen aan de fans. Noem me maar een successupporter, maar ik kan dat gewoon niet meer aanzien Al dat gestuntel, al die last-minute escapes van de tegenstanders, Mads Junker , Sansoni Sprockel
pi_62503412
Spelers reageren zich af op arbiter


NIJMEGEN - Na afloop van de 3-1 nederlaag tegen NEC reageerden Vitesse-spelers zich af op scheidsrechter Pieter Vink.

De spelers liepen na het laatste fluitsignaal van Vink scheldend met hem mee de catacomben in. Daarbij werd onder meer 'fuck you' geroepen tegen de arbiter.

Spelers van Vitesse wilden zelfs verhaal halen bij de kleedkamer van de scheidsrechter.

pi_62503430
Vink is zelf ook niet vies van wat scheldkannonades toch
pi_62503431
Ik wilde 't berichtje net gaan posten. Wat een ontzettende prutsers. In plaats van dat je gewoon voetbalt en wint.
Don't think twice, it's all right.
pi_62503480
Echt, die hele kutclub kan me nu gestolen worden. Onderbroeken jatten, valsspelen met poker en dan met je trieste kop een beetje de scheids uit gaan schelden omdat je zelf geen wedstrijd kunt winnen.
Don't think twice, it's all right.
  zondag 19 oktober 2008 @ 14:52:19 #198
3185 Adelante
To let it go now
pi_62503626
Als Sparta wint, staan we onderaan (Volendam tel ik niet eens mee).
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_62503676
Sparta staat ook al voor.
Don't think twice, it's all right.
pi_62503942
Doe gewoon alsof je voor Chelsea bent, dan ben je ineens weer vrolijk
pi_62504285
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 14:46 schreef JH87 het volgende:
Echt, die hele kutclub kan me nu gestolen worden. Onderbroeken jatten, valsspelen met poker en dan met je trieste kop een beetje de scheids uit gaan schelden omdat je zelf geen wedstrijd kunt winnen.
Lijkt er idd op dat we een selectie hebben vol kneusjes met gedragsproblemen.

Het voetbal was vandaag wel redelijk goed... fel, snelle combinaties, mooi doelpunt... maar ja weer verloren en sansoni weer met denkniveau van een erwt die penalty veroorzaakt...
pi_62504336
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 14:20 schreef DeVinger het volgende:
Nou, ik ben benieuwd hoe lang men nog afwacht tot het nieuwe elan gaat komen

26-10 Vitesse-FC Twente
29-10 Heerenveen-Vitesse
2-11 Vitesse-ADO Den Haag
12-11 Lienden-Vitesse

In principe zijn dat twee nederlagen, en de ommekeer had al paar keer eerder kunnen komen, dus waarom wel tegen Twente of Heerenveen, dé subtoppers van Nederland? ADO thuis hoef ik dan niet te vertellen hoeveel druk daarop komt te staan en wat er daar gaat gebeuren

KNVB-beker maar winnen dan?

* Zucht
Als Vitesse verliest van FC Hans Kraaij Junior dan kan je beter de club opheffen.
pi_62504459
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 15:22 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Als Vitesse verliest van FC Hans Kraaij Junior dan kan je beter de club opheffen.
Ga er niet vanuit dat we die zomaar winnen hoor
pi_62504667
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 15:27 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Ga er niet vanuit dat we die zomaar winnen hoor
Dat niet, maar de schaamte om te verliezen van Hans Kraaij Jr is onoverkomelijk.
pi_62504698
Pff, beetje knullig verlies voor Vitesse.
Een puntje was echt niet onterecht geweest. Het was wel een dynamische pot maar echt niet goed, wat mij betreft.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_62504742
Hans Kraaij peuter is een van de zieligste figuren die ik ken ja, dat klopt. Echt zo'n mooiboy zonder hersens.

interview
whahahhahaha
pi_62504784
Als je dat scenario bekijkt moeten we, Vitesse-technisch gezien, wel van FC Lienden verliezen.
Don't think twice, it's all right.
  zondag 19 oktober 2008 @ 17:24:39 #208
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_62507103
Wat een peuter die Nicky Hofs van jullie zeg.
  zondag 19 oktober 2008 @ 17:26:58 #209
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62507142
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 17:24 schreef J-heronimus het volgende:
Wat een peuter die Nicky Hofs van jullie zeg.
Speelde wel een erg goede wedstrijd. Heel Vitesse draaide door hem goed in de eerste helft.

Gelijkspelletje was inderdaad terecht geweest.
  zondag 19 oktober 2008 @ 17:30:40 #210
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_62507216
Hij heeft tenminste wel inzet, dat moet gezegd worden. Dat vervelende gedoe hoort natuurlijk wel een beetje bij de derby, denk dat hij de enige van Vitesse is die wat dat betreft de wedstrijd serieus nam. Natuurlijk heb ik me er ook aan geërgerd, al kan ik er nu goed op terugkijken natuurlijk
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  zondag 19 oktober 2008 @ 17:52:33 #211
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_62507710
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 17:24 schreef J-heronimus het volgende:
Wat een peuter die Nicky Hofs van jullie zeg.
Kan je dat onderbouwen? Ik heb de wedstrijd gezien, en het enige wat ik zag waar mijn mond van open zakte was de enórm rare beuk van El Ak aan Sturing/Molhoek. De keren dat Hofs op de grond lag (als het daar over gaat) waren volgens mij allemaal wel redelijk terecht te noemen.

Achja... Als je in een stadion zit waar 1000-en mensen om je heen roepen dat Nicky Hofs een homo is, is het wel erg lastig om een eigen mening daarover te creeëren. Dat is niet persoonlijk bedoeld natuurlijk, maar zo gaat het nu eenmaal vaak in stadions (wetenschappelijke onderbouwing: Janis, 1972; Groupthink).
pi_62507744
  zondag 19 oktober 2008 @ 17:57:39 #213
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62507826
Overtreding van Sibum op ik meen Hofs was ook donkerrood.
  zondag 19 oktober 2008 @ 17:59:22 #214
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_62507869
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 17:52 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Kan je dat onderbouwen? Ik heb de wedstrijd gezien, en het enige wat ik zag waar mijn mond van open zakte was de enórm rare beuk van El Ak aan Sturing/Molhoek. De keren dat Hofs op de grond lag (als het daar over gaat) waren volgens mij allemaal wel redelijk terecht te noemen.

Achja... Als je in een stadion zit waar 1000-en mensen om je heen roepen dat Nicky Hofs een homo is, is het wel erg lastig om een eigen mening daarover te creeëren. Dat is niet persoonlijk bedoeld natuurlijk, maar zo gaat het nu eenmaal vaak in stadions (wetenschappelijke onderbouwing: Janis, 1972; Groupthink).
Heb jij zijn reactie na de wedstrijd gezien? En zijn aanvaringen met Vink?

En dat Nicky Hofs een homo zou zijn is helemaal niet voorbij gekomen in het stadion. Wel dat hij zijn been moest breken en dat hij zijn vader niet kent.
  zondag 19 oktober 2008 @ 22:48:46 #215
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_62515923
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 17:59 schreef J-heronimus het volgende:

[..]

Heb jij zijn reactie na de wedstrijd gezien? En zijn aanvaringen met Vink?

En dat Nicky Hofs een homo zou zijn is helemaal niet voorbij gekomen in het stadion. Wel dat hij zijn been moest breken en dat hij zijn vader niet kent.

Hahaha

Ik heb zijn reactie inderdaad niet gezien. Het 'incident' waarop Hofs niet het veld in mocht en Hofs daarop reageerde zag ik wel. Niet heel boeiend eerlijk gezegd.
pi_62525263
En weer een briljant artikel uit De Pers:
quote:
FC Hollywood chronisch ziek
De Pers
Door: Stephan Wageman
Gepubliceerd: vandaag 00:28
Update: vandaag 01:14

N.E.C. liet de aartsrivaal zien hoe je als club langzaam vooruit komt.

Arm, arm, Vitesse. Voordat er ook maar één bal is getrapt in de Gelderse derby tegen N.E.C. is er wéér een affaire. Aanvaller Mads Junker en verdediger Paul Verhaegh mogen namelijk in het Holland Casino niet meer aan één tafel pokeren. Er is een incident geweest, meldt een woordvoerder van de casino's. Hoe groot of hoe klein, weet nog niemand. Maar een incident is een incident.

Onderbroekenaffaire

En die zijn er nogal eens bij Vitesse, dat door de buitenwacht al tot FC Hollywood is omgedoopt. Eerder dit seizoen was er bijvoorbeeld een onderbroekenaffaire. Spelers werden ervan verdacht dat ze elkaars ondergoed stiekem stalen en in de achterbak van hun auto's verstopten. De clubleiding liet kofferbakken van de bolides controleren om de slipjes-fetisjist te arresteren. Zo gaat dat namelijk bij professionele voetbalclubs. En dan was er vorige week ook nog een poging van de fans om directeur Paul van der Kraan te laten ontslaan. Hij was volgens de supporters slechts een saneerder en geen opbouwer. Een week zonder Arnhemse affaires is nu als een bank zonder schulden.

Het is allemaal illustratief voor de club die Vitesse is geworden. De Arnhemmers zijn chronisch ziek geworden, en de doktoren die telkens worden aangesteld om een remedie te vinden, maken de patiënt alleen maar zwakker.

Zonde

Ook de spelers zelf hebben niet meer het vertrouwen in een goede afloop. Zo was er deze zomer een voetballer die in de belangstelling stond van Vitesse. Hij belde zijn collega's in Arnhem om te vragen of hij er goed aan zou doen een contract te tekenen. Bij Vitesse moet je op dit moment niet komen voetballen, werd hem verteld. Zonde van je carrière.

De club Vitesse is langzaam opgedeeld in verschillende eilandjes die het grote doel uit het oog zijn verloren. Spelers willen niet meer voor elkaar werken, de directie heeft geen binding met de club en de trainers zitten er vooral voor henzelf. Met als resultaat dat er dit seizoen bij thuiswedstrijden gemiddeld al 5.000 toeschouwers minder komen opdagen.

Marc van Hintum, de nieuwe technisch directeur en oud-speler van Vitesse, probeerde na zijn aanstelling te redden wat er te redden valt om het clubgevoel terug te laten keren, maar verder dan het geel-zwart schilderen van de muren op het trainingscomplex en het ophangen van oude foto's kwam hij vooralsnog niet.

Het succes van aartsrivaal N.E.C., dat in de tweede helft via doelpunten van Arek Radomski, Youssef el-Akchaoui (strafschop) en Saidi Ntibazonkiza een 0-1 achterstand wegwerkte, moet - hoe pijnlijk ook - als voorbeeld gelden voor de Arnhemmers. N.E.C. probeert elk seizoen geduldig omhoog te kruipen. En als het dan een keer tegenzit, zoals vorig seizoen toen trainer Mario Been met zijn ploeg in de degradatiezone verkeerde, straalt de leiding vertrouwen uit naar de werknemers. In de moeilijkste periode uit zijn trainersloopbaan zag Been dat zijn contract juist werd verlengd, om vervolgens nog Europees voetbal te halen.

Leen Looyen, voormalig trainer en technisch directeur bij N.E.C., is tegenwoordig adviseur in Nijmegen. Hij zegt: 'Sport is een afspiegeling van de maatschappij. Daarom zijn de problemen ook hetzelfde. Neem de schaalvergroting op scholen, waardoor de aandacht voor leerlingen minder wordt. Dat heb je bij voetbalclubs ook. Je moet de lijntjes kort houden en iedereen het gevoel geven belangrijk te zijn. Zo creëer je juist saamhorigheid die nodig is om maximaal te presteren. Daarom vind ik dat Mario Been, met zijn kwaliteiten als motivator, voor negentig procent verantwoordelijk is voor het succes bij N.E.C. Hij geeft iedereen bij de club het idee dat onderdeel te zijn van het succes dat we hebben. Alleen op basis van dat gevoel kun je met een groep mensen groeien. Anders is het een onmogelijke missie.'

In Arnhem is het net andersom. Daar vertrouwt geen mens elkaar meer en ben je er zelfs niet zeker van dat je onderbroek er na de training nog hangt.
Ik had altijd wel een hoge pet op van deze krant, maar het begint nu toch wel beschamend te worden.
Don't think twice, it's all right.
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:51:12 #217
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_62527462
Wat een gehuil hier zeg . Ik heb gisteren alleen de eerste helft kunnen zien, maar dat zag er nog wel aardig uit. Het komt, rustig aan, het komt...
pi_62527637
Idealist ben je Webforce, neigend naar utopist zelfs.
pi_62528187
Er is ook nog goed nieuws.
quote:
Edward Sturing vrijgesproken

De aanklager betaald voetbal heeft Vitesse laten weten dat Edward Sturing niet wordt geschorst. De assistent-trainer werd zondag tijdens de eerste helft van NEC v Vitesse door scheidsrechter Pieter Vink achter de hekken gestuurd, omdat hij zich in de ogen van Vink schuldig zou hebben gemaakt aan het maken van een wegwerpgebaar richting de wedstrijdleiding.

De aanklager acht die overtreding niet wettig en overtuigend bewezen en heeft om die reden besloten deze zaak te seponeren.

Vitesse.nl
Don't think twice, it's all right.
  maandag 20 oktober 2008 @ 14:39:00 #220
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_62528645
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 12:14 schreef JH87 het volgende:
En weer een briljant artikel uit De Pers:
[..]

Ik had altijd wel een hoge pet op van deze krant, maar het begint nu toch wel beschamend te worden.
Ik ben het niet eens met de stelling dat de bestuurders elkaar opvolgen en Vitesse alleen maar zwakker maken. Naar mijn 'afstandelijke' mening heeft vd Kraan het juist netjes en rustig aangedaan en Vitesse weer gezond gemaakt. Dat nu de sportieve prestaties achterblijven kan je naar mijn mening hem niet aanrekenen, dat komt vanzelf weer. Alleen is de druk vanuit de supportersschare groot doordat zij terug wensen te gaan naar de tijd dat Vitesse Europa inging en ze daaorm eisen dat hij wegmoet.

Voor de rest vind ik het stuk over NEC , dat ze rustig opgebouwd hebben, wel kloppen

Daarnaast vond ik de beuk van El-Ak tegen ... en Sturing fantastisch om te zien
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_62528765
Wat ik nog het meest frappante vind is dat alle supporters maar lijken te roepen dat Vd Kraan weg moet en dat Vitesse dit jaar nog europa in moet. Of ben ik toch de enige die niet zo denkt?
Don't think twice, it's all right.
pi_62528942
Alle supporters?? Denk dat jij een andere groep kent dan ik.

Geduld is dit jaar het woord. Naast domme fouten ook gewoon pech. Dat moet toch een keer goed vallen voor ons qua voetbal. Qua supportersbeleid zijn er gewoonweg zaken dom gedaan, geen garantie dat dat allemaal onder een andere algemeen directeur beter gaat.
pi_62529054
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 14:50 schreef Positive_Thinking het volgende:
Alle supporters?? Denk dat jij een andere groep kent dan ik.
Ik probeerde de nadruk ook op 'lijken' te leggen, volgens mij is het namelijk meer zo dat de media dit roepen.
Don't think twice, it's all right.
pi_62529264
Dat wij allen gedeprimeerd zijn heeft niets met het bestuur of de selectie te maken. De selectie is volgens mij goed genoeg, he bestuur zeker. Al zie ik Sansoni en Junker graag vervangen worden. Maargoed als Vitesse weer eenmaal gaat voetballen dan hebben we ongetwijfeld weer 'wereldtoppers' in huis, zo werkt het ook wel weer. Natuurlijk komt het allemaal wel weer goed, maar ik wil weer is een spannend seizoen, en niet de spanning van degradatie zeg maar. Als Vitesse meegroeit met de Hertog de adelaar, geef dat beest dan snel groeihormonen.
pi_62534979
Vreemde van dit seizoen is is dat ik nog steeds meer vertrouwen heb dan het degradatieplaats seizoen. Hopen dat mijn gevoel hierbij klopt en we spoedig wat puntjes gaan sprokkelen.
  maandag 20 oktober 2008 @ 19:15:36 #226
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_62535540
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 18:52 schreef Positive_Thinking het volgende:
Vreemde van dit seizoen is is dat ik nog steeds meer vertrouwen heb dan het degradatieplaats seizoen. Hopen dat mijn gevoel hierbij klopt en we spoedig wat puntjes gaan sprokkelen.
Agree with that!

Zonder Sprockel dan wel please
  maandag 20 oktober 2008 @ 20:38:17 #227
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_62538001
Afgelopen vrijdag was de Pers ook al zo'n drama. Nu is het nóg duidelijker dat De Pers een 'leuk projectje' van Nekker Boekhoorn is. Jammer, want ik heb de Pers normaal gesproken altijd érg hoog zitten!
  maandag 20 oktober 2008 @ 20:42:31 #228
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_62538093
Ach, jullie hebben de Gelderlander al
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_62539775
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 12:14 schreef JH87 het volgende:
En weer een briljant artikel uit De Pers:
[..]

Ik had altijd wel een hoge pet op van deze krant, maar het begint nu toch wel beschamend te worden.
Dat ze zo'n gast dit laten publiceren...
That's all folks!
pi_62547551
Met het shirtjetrekken van onze lompe Sansoni in het achterhoofd deze mooie foto:

Don't think twice, it's all right.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:58:42 #231
47580 hoM3r
Our trip.
pi_62555306
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 09:41 schreef JH87 het volgende:
Met het shirtjetrekken van onze lompe Sansoni in het achterhoofd deze mooie foto:

[ afbeelding ]
Jullie hadden een penalty moeten hebben! Vitesse was sowieso beter, ongelooflijk dat ze net zoveel punten hebben als een satéprikker. Aanklagen die KNVB.
pi_62557164
quote:
Jenner uit Vitesse-selectie gezet
De technische leiding van Vitesse heeft besloten Julian Jenner een week geen deel uit te laten maken van de A-selectie. Dit heeft de aanvaller dinsdagochtend te horen gekregen.


Vitesse neemt de maatregel nadat Jenner zich afgelopen maandag op onprofessionele wijze gedroeg. De van AZ gehuurde aanvaller werd in het duel tussen Jong Sparta en Jong Vitesse voortijdig naar de kant gehaald en was het daar duidelijk niet mee eens.

"Het gedrag van Julian na de wissel is onacceptabel", vertelt technisch directeur Marc van Hintum op de officiële site van Vitesse. "Dit is hem in een gesprek ook verteld. Om die reden wordt Julian deze week uit de groep gehouden en werkt hij een individueel programma af. Maandag beginnen we met een schone lei en maakt Julian gewoon weer deel uit van de A-selectie."

Jenner is zich bewust van zijn fout en biedt op het digitale thuis zijn excuses aan voor zijn daad. "Ik accepteer de maatregel van Vitesse. Het spijt mij dat ik op een verkeerde manier uiting heb gegeven aan mijn teleurstelling. Daar heb ik ook mijn excuses voor aangeboden. Nu ik weer fit ben wil ik zo veel mogelijk speelminuten maken. Liefst in het eerste elftal, maar ook in het tweede. Daarom was ik erg teleurgesteld dat ik werd gewisseld. Echter, die teleurstelling had ik voor mezelf moeten houden of op een ander moment met de trainer moeten bespreken."
Blijft ook doorgaan he
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 16:14:13 #233
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_62557319
Het spijt hem
Confidence through competence
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 16:27:17 #234
3185 Adelante
To let it go now
pi_62557683


jaja, die kennen we
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_62558495
quote:
Vitesse krijgt concurrentie van Eagles

Vitesse is niet langer de enige voetbalclub in Nederland waar voor een thuiswedstrijd een roofvogel door het stadion vliegt. Vitesse heeft sinds het begin van het seizoen Afrikaanse vechtarend Hertog, Go Ahead Eagles heeft Harly, een witkop zeearend. Afgelopen weekeinde vloog hij zijn eerste rondje door stadion de Adelaarshorst.
En als de sponsors over de brug komen, gaat Harley dat voor ieder duel in Deventer doen, zegt clubwoordvoerder Richard Thannhauser. "De reacties waren zo enthousiast, ik verwacht dat dat wel goed komt."

Valkenier Gerard van den Brink, het 'baasje' van Hertog, is behoorlijk pissig over Go Aheads actie. Naäpen vindt hij het, maar daarvan is volgens Thannhauser geen sprake. "We liepen al drie jaar rond met dit idee, maar we konden geen goede vogel vinden. We hebben het echt niet afgekeken van Vitesse."
Het enige waar we trots op kunnen zijn wordt ons afgenomen
pi_62558707
Degradeer maar lekker.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_62559104
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 17:04 schreef _Mike_ het volgende:
Degradeer maar lekker.
-doe ff normaal-

[ Bericht 6% gewijzigd door sjimz op 21-10-2008 17:30:08 ]
pi_62559193
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 17:04 schreef _Mike_ het volgende:
Degradeer maar lekker.
Wow wat lief dat je dat persoonlijk hier komt typen...

Jenner *zucht* als hij nou wat goeds had laten zien dit seizoen ok. Maar ik denk dat ze in een bier elftal nog beter tegen een bal kunnen aantrappen dan Jenner op dit moment doet.
pi_62559434
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:58 schreef hoM3r het volgende:

[..]

Jullie hadden een penalty moeten hebben! Vitesse was sowieso beter, ongelooflijk dat ze net zoveel punten hebben als een satéprikker. Aanklagen die KNVB.
Een satéprikker. Die houden we erin.

Wat een prutser trouwens, die Jenner. Had toen-ie naar Vitesse kwam al het idee dat-ie echt een kutmentaliteit heeft.
Don't think twice, it's all right.
pi_62559666
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 17:19 schreef DeVinger het volgende:

[..]

-doe ff normaal-
Pak liever een keer die pubers aan wil je?
pi_62559682
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 17:35 schreef JH87 het volgende:

[..]

Een satéprikker. Die houden we erin.

Wat een prutser trouwens, die Jenner. Had toen-ie naar Vitesse kwam al het idee dat-ie echt een kutmentaliteit heeft.
Ach kutmentaliteit, die jongen is eindelijk fit en wil zich dolgraag bewijzen, Zowel voor Vitesse als hemzelf.

Tis niet verstnadig, maar kan het nog wel begrijpen.
pi_62559847
Tja, ik ben toch niet echt kapot van 'm tot nu toe.
Don't think twice, it's all right.
pi_62560111
Ja van wie wel, alleen de jongens die nog niets hebben bewezen als Buttner en Ricky zijn 'goed'.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 11:57:55 #244
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_62578084
Claudemir, Dorst, Struijk en Hofs vind ik anders ook prima. Verder lijkt Molhoek op nivo te komen en Verhaegh is altijd gewoon voldoende, hoewel dit seizoen iets minder dan vorig jaar.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_62682003
Nou, op naar de volgende nederlaag.
Don't think twice, it's all right.
  zondag 26 oktober 2008 @ 12:24:06 #246
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_62684971
Vandaag helaas niet naar Vitesse-Twente, scriptieverdediging (voorbereiding) gaat toch echt ff voor. Misschien dat ze zonder mij wél winnen
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  zondag 26 oktober 2008 @ 12:32:22 #247
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_62685132
Gaat het wat worden vandaag jongens?
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
  zondag 26 oktober 2008 @ 12:59:42 #248
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_62685707
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 12:32 schreef KingOfPop het volgende:
Gaat het wat worden vandaag jongens?
Als Vitesse net zo speelt als de eerste helft tegen NEC dan kan het nog wel leuk worden voor jullie. Anders acht ik jullie kansloos.
  zondag 26 oktober 2008 @ 13:18:24 #249
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_62686115
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 12:59 schreef J-heronimus het volgende:

[..]

Als Vitesse net zo speelt als de eerste helft tegen NEC dan kan het nog wel leuk worden voor jullie. Anders acht ik jullie kansloos.
En wie is jullie?
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
  zondag 26 oktober 2008 @ 14:00:14 #250
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_62687167
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 13:18 schreef KingOfPop het volgende:

[..]

En wie is jullie?
Oh ik dacht dat je ook voor Vitesse was, sorry voor deze belediging
  zondag 26 oktober 2008 @ 14:03:37 #251
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_62687261
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 14:00 schreef J-heronimus het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat je ook voor Vitesse was, sorry voor deze belediging
Wie is er nog meer voor Vitesse dan?
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
pi_62687553
Ik vind het zo jammer dat Claudemir nu in zo'n defensieve rol acteert, die jongen zou als aanvallende middenvelder op de flank meer van waarde zijn.
That's all folks!
pi_62694604
Hou maar op!
Twente was al 3x niks vandaag als je dan nog alles weg geeft dan is het hopen dat je genoeg punten pakt om zelfs nacompetitie te ontlopen.
pi_62694665
Ik begrijp er niks van met jullie, op papier zijn het toch allemaal aardige subtop spelers.

Misschien Rink en Van Vossen weer eens optrommelen?
- verwijderd door admin -
  zondag 26 oktober 2008 @ 19:05:17 #255
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_62696756
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:57 schreef Positive_Thinking het volgende:
Hou maar op!
Twente was al 3x niks vandaag als je dan nog alles weg geeft dan is het hopen dat je genoeg punten pakt om zelfs nacompetitie te ontlopen.
Kom op, doe je nickname eer aan

Hoewel dat toch geen zin heeft
  zondag 26 oktober 2008 @ 19:42:38 #256
3185 Adelante
To let it go now
pi_62697913
Samenvatting gezien en als er niet snel iets verandert, wordt het nacompetitie dit jaar. En Westerhof is ook een naieve hond, dat ie dit totaal niet aan zag komen en als een klap terug ziet. Hoezo een klap terug? Kun je nog verder vallen dan
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 26 oktober 2008 @ 19:51:02 #257
3185 Adelante
To let it go now
pi_62698184
Ohjah, en Heerenveen op woensdag kan wel eens in de dubbele cijfers lopen, ben ik bang.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_62698470
Ik ga ook voor de dubbele cijfers woensdag. Ben net terug uit Arnhem, pauperwerkzaamheden tussen Assen en Groningen ook. Matige bedoening. Kolk die de eigen achterban uitscheldt, het tokkiepubliek dat harder juicht voor een doelpunt van Ajax dan voor d'r eigen ploeg, beschamende bedoening weer.
Don't think twice, it's all right.
pi_62698936
En ik zat in de Arena, maar doordeweeks Heerenveen dus. No way dat ik er heen ga

Westerhof krijgt de boel ook zeker niet op de rit hoor, je kunt gezien de situatie nu echt niet meer rustig blijven.
Zie hem dat als lieve vader niet meer opknappen, zou niet weten wie dat wel moet doen overigens. Crisiscoach Sturing zie ik ook zeker niet zitten, ik zie eigenlijk überhaupt niet zo veel meer zitten
  zondag 26 oktober 2008 @ 20:15:21 #260
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62698977
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 19:59 schreef JH87 het volgende:
Kolk die de eigen achterban uitscheldt
Waarom en wat zei hij?

Heb vandaag een paar delen van de wedstrijd gezien, maar het is gewoon beschamend hoe Vitesse liep te voetballen.
pi_62699236
Wanneer komt er nou is crisis in de technische staf of het bestuur trouwens? Die stand
  zondag 26 oktober 2008 @ 20:29:02 #262
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_62699375
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 19:59 schreef JH87 het volgende:
Ik ga ook voor de dubbele cijfers woensdag. Ben net terug uit Arnhem, pauperwerkzaamheden tussen Assen en Groningen ook. Matige bedoening. Kolk die de eigen achterban uitscheldt, het tokkiepubliek dat harder juicht voor een doelpunt van Ajax dan voor d'r eigen ploeg, beschamende bedoening weer.
Ach dan ben ik blij dat er nog iemand om onze wedstrijd heeft kunnen lachen
pi_62699437
Juichen is wat anders he
  zondag 26 oktober 2008 @ 20:39:34 #264
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_62699719
Dan ben ik heel blij dat er dankzij ons nog een keer gejuicht wordt in dat gezellige sfeervolle stadion in Arnhem
pi_62699860
Juichen als Ajax een doelpunt scoort tegen NEC

Vitesse is helemaal NIETS!
- AFCA -
pi_62700528
Ik als Twente supporter heb altijd wel sympathie gehad voor Vitesse (heb familie in Arnhem).

Twente speelde bij de 3-0 nederlaag bij Utrecht zelfs een klasse beter dan vandaag tegen Vitesse.
Het was dra-ma-tisch van onze kant vandaag, maar nog slechter van jullie kant.
What the fuck is er aan de hand bij jullie? En pikken de supporters deze manier van spelen nog???
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_62700674
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 20:15 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Waarom en wat zei hij?
Ik kon 'm niet bepaald verstaan vanaf de tribune, maar hij maakte wat gebaren richting publiek dat er meer herrie gemaakt moest worden, waarop iedereen wegwerpgebaren naar 'm maakte en schreeuwde. Kolk liep kwaad weg en riep vanalles, dat zal waarschijnlijk niet zo vriendelijk zijn geweest.
Don't think twice, it's all right.
pi_62700808
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 20:43 schreef EdAtTheBar het volgende:
Juichen als Ajax een doelpunt scoort tegen NEC

Vitesse is helemaal NIETS!
1. Eens
2. Op bepaalde aspecten eens.
Don't think twice, it's all right.
pi_62702861
Vitesse is een voetbalclub in zwaar weer, zou je ook kunnen zeggen bv. Maar neee, das weer te moeilijk.
pi_62703049
Ik heb het gevoel dat die arme Hans Westerhof er weinig aan kan doen, klopt dat?
pi_62703147
Vicieuze cirkel enzo. Spelen wel meer factoren. Ik zie 't maar zo omslaan als Vitesse ineens twee wedstrijden achter elkaar wint, helaas zal dat niet zo snel gebeuren.
Don't think twice, it's all right.
  zondag 26 oktober 2008 @ 22:31:54 #272
3185 Adelante
To let it go now
pi_62704125
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 22:06 schreef JH87 het volgende:
Vicieuze cirkel enzo. Spelen wel meer factoren. Ik zie 't maar zo omslaan als Vitesse ineens twee wedstrijden achter elkaar wint, helaas zal dat niet zo snel gebeuren.
Ik denk dat het dit jaar winnen moet worden op inzet, voetballende kwaliteiten zijn er gewoon te weinig of het komt er door Westerhofs spelsysteem niet uit.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_62707581
De Mos was zo slecht nog niet
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 22:31 schreef Adelante het volgende:

[..]

Ik denk dat het dit jaar winnen moet worden op inzet, voetballende kwaliteiten zijn er gewoon te weinig of het komt er door Westerhofs spelsysteem niet uit.
Ohoh
pi_62710199
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 21:01 schreef Moody het volgende:
Ik als Twente supporter heb altijd wel sympathie gehad voor Vitesse (heb familie in Arnhem).

Twente speelde bij de 3-0 nederlaag bij Utrecht zelfs een klasse beter dan vandaag tegen Vitesse.
Het was dra-ma-tisch van onze kant vandaag, maar nog slechter van jullie kant.
What the fuck is er aan de hand bij jullie? En pikken de supporters deze manier van spelen nog???
Nee dit pikken we niet, maar er zijn al bepaalde dingen aan de gang gezet door groepen. Alleen is daar nog niets van te merken.


En wat een takke herrie kunnen jullie Twente supporters maken zeg
  maandag 27 oktober 2008 @ 16:13:08 #275
184465 Migue
Sensuele man
pi_62721706
Achja, je kan van een club ook niet verwachten dat deze vooruit gaat als er een grote groep schijtsupporters is die huilt om het aftreden van de man die Vitesse van de ondergang heeft gered
Ik denk dat het allemaal wel goed gaat komen binnenkort, dit Vitesse gaat echt geen nacompetitie spelen.
  maandag 27 oktober 2008 @ 16:26:02 #276
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_62722146
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 16:13 schreef Migue het volgende:
Achja, je kan van een club ook niet verwachten dat deze vooruit gaat als er een grote groep schijtsupporters is die huilt om het aftreden van de man die Vitesse van de ondergang heeft gered
Ik denk dat het allemaal wel goed gaat komen binnenkort, dit Vitesse gaat echt geen nacompetitie spelen.
20% maar!
pi_62722284
Oja, Vitesse. Heb me een tijdje niet zo bezig gehouden met de club. En denk dat ik dat nog maar even blijf doen, scheelt heel wat frustratie en irritatie.
  maandag 27 oktober 2008 @ 16:33:47 #278
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62722393
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 16:13 schreef Migue het volgende:
dit Vitesse gaat echt geen nacompetitie spelen.
Roep dat maar niet te hard. Er is dit jaar eigenlijk maar één team dat zo goed als zeker degradeert en dat is Volendam.

De rest doet niet veel van elkaar onder. Al acht ik Vitesse ook wel in staat om in ieder geval boven de Graafschap en Sparta te eindigen.
pi_62722574
Same here.. net terug van een jaartje buitenland en weinig up2date gebleven met het wel en wee, ik weet zelfs niet eens wat de opstelling is...ik ben me nu aan het afvragen wie zich meer moet schamen, ik of die tokkies zoals dat hier genoemd werd.....of de spelers zelf
pi_62722648
En dat met 200 man
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_62726291
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 09:23 schreef Puala het volgende:

En wat een takke herrie kunnen jullie Twente supporters maken zeg
Dat heet positief aanmoedigen. Zouden jullie ook eens moeten proberen
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  maandag 27 oktober 2008 @ 19:06:01 #282
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_62727371
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 18:36 schreef Moody het volgende:

[..]

Dat heet positief aanmoedigen. Zouden jullie ook eens moeten proberen
Zingen als je niet met 3-0 voorstaat is zóóó on-Vitesse's
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  maandag 27 oktober 2008 @ 21:45:56 #283
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_62733273
Jong Vitesse met 2-0 gewonnen van PSV, 2 maal Kaya. Lichtpuntje
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_62733296
netjes
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_62733436
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 19:06 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Zingen als je niet met 3-0 voorstaat is zóóó on-Vitesse's
Ik probeerde de wave ook nog in te zetten, maar van sarcasme hadden ze rechts naast ons in 112 ook nog nooit gehoord.

Mooi van die overwinning trouwens. Kaya is een held.
Don't think twice, it's all right.
pi_62733822
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 21:50 schreef JH87 het volgende:

[..]

Ik probeerde de wave ook nog in te zetten, maar van sarcasme hadden ze rechts naast ons in 112 ook nog nooit gehoord.

Mooi van die overwinning trouwens. Kaya is een held.
Dat was mooi in het jaar dat we nacompetitie speelde, paar gasten voor ons altijd vet fanatiek:

"Jimmy in ORANJE!!!!" (van Fessem)

Nog een paar wedstrijden verliezen en we zijn weer op het niveau:

boeiuhhhhh
  maandag 27 oktober 2008 @ 22:08:49 #287
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_62734227
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 21:59 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Dat was mooi in het jaar dat we nacompetitie speelde, paar gasten voor ons altijd vet fanatiek:

"Jimmy in ORANJE!!!!" (van Fessem)

Nog een paar wedstrijden verliezen en we zijn weer op het niveau:

boeiuhhhhh
Achteraf was dat jaar zo slecht nog niet, kwa vermaak. Toen was het nog té makkelijk om het bier gratis te krijgen op de promenade, door simpelweg op "nee" te drukken, heeft me iedere wedstrijd weer bezig gehouden...
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_62734765
Het was een prachtig seizoen, vooral die nacompetitie. Om de twee dagen weer een wedstrijd met als absoluut hoogtepunt Sparta uit. Ongeevenaarde spanning.
Don't think twice, it's all right.
pi_62734831
Laten we het seizoen dan waardig afsluiten, mijn laatste jaar iig. Ik wil nacompetitie!
pi_62737972
Laatste seizoen zegtie .
pi_62738477
Je mag best in je eentje gaan, maar ik ga met Albert (en Jan als die kan lappen ) ws naar de hoofdstad.

Of verpest ik nu je droom, lekker gay tot ons 80ste naar Vitesse?
(was opzich wel leuk geweest, maar ik ga waar succes is, ben successupporter je weet)
pi_62739423
Voor het volgende topic kan wel dezelfde TT worden gebruikt

Hopelijk hebben we de komende week meer geluk.
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 21:45 schreef Elvislives het volgende:
Jong Vitesse met 32-0 gewonnen van PSV, 2 maal Kaya. Lichtpuntje
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 00:57:30 #293
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62739430
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 00:04 schreef DeVinger het volgende:
Je mag best in je eentje gaan, maar ik ga met Albert (en Jan als die kan lappen ) ws naar de hoofdstad.

Of verpest ik nu je droom, lekker gay tot ons 80ste naar Vitesse?
(was opzich wel leuk geweest, maar ik ga waar succes is, ben successupporter je weet)
Je bent successupporter en je gaat naar ajax? Lijkt me niet echt een goede combinatie.
pi_62739738
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 00:57 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Je bent successupporter en je gaat naar ajax? Lijkt me niet echt een goede combinatie.
Dude, jij bent dom.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 07:35:41 #295
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_62740659
FeBo Janssen is vervangen door Hamburger Hofs lijkt het wel. Hij had gistermiddag in ieder geval veel moeite met een te grote hamburger, lopende door de stad Topsportcultuur, weetje!
pi_62740741
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 23:43 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Laatste seizoen zegtie .
Als deze ellende door blijft gaan is het voor mij wie weet ook wel afgelopen. Zondag ben ik ook vijf uur aan het reizen geweest voor die wedstrijd tegen Twente, op een gegeven moment trekt een mens dat niet meer.
Don't think twice, it's all right.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 08:29:34 #297
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_62741268
De Gelderlander windt er vandaag ook geen doekjes om
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_62741315
Doel je op die column van Gerard Borgman? Die man heeft het altijd beangstigend bij het rechte eind de laatste jaren.
Don't think twice, it's all right.
pi_62742848
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 00:04 schreef DeVinger het volgende:
Je mag best in je eentje gaan, maar ik ga met Albert (en Jan als die kan lappen ) ws naar de hoofdstad.

Of verpest ik nu je droom, lekker gay tot ons 80ste naar Vitesse?
(was opzich wel leuk geweest, maar ik ga waar succes is, ben successupporter je weet)
Dude, blijf dan lekker in je eigen stad. Ajax .

Het kan mij eigenlijk allemaal niet meer schelen wat Vitesse betreft ...
pi_62742875
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 00:04 schreef DeVinger het volgende:
Je mag best in je eentje gaan, maar ik ga met Albert (en Jan als die kan lappen ) ws naar de hoofdstad.

Of verpest ik nu je droom, lekker gay tot ons 80ste naar Vitesse?
(was opzich wel leuk geweest, maar ik ga waar succes is, ben successupporter je weet)
Als successupporter naar Ajax gaan, hier klopt iets niet
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_62742932
Jongens toch. Nooit van sarcasme gehoord? Alsof Vitesse de laatste 6 jaar succes heeft gehad. Lutsers.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')