abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_223203
heren lult u veder...


08:34 AM schreef PINOK het volgende: Misschien is het voor een aantal niet begrijpelijk, maar in Amsterdam wordt met het woord geile in een uitspraak
baak bedoeld dat het leuk, aardig of b.v. mooi is. Als Amsterdammer heb ik dan ook geen
nkele reden om er iets anders achter te zoeken.


dat neemt niet weg beste PINOK, dat als Koos Alberts in alle onschuld een plaat uit zou brengen met de titel "Willem wat heb je geile kinderen" dat zelfs jij als Amsterdammer er wel begrip voor zou hebben
dat niet-Amsterdammers hier furieus op zouden reageren.

Voor alle duidelijkheid. Ik ben het met Moor eens dat er teveel ophef of dit akkefietje wordt gemaakt. Als
Bart dit al heeft gezegd zal het ongetwijfeld in de msterdamse/Seedorfse context zijn geweest.

PINOK
FOK!member
Van PINOK - 24 November 1999 @ 09:02. (100)

GHaven,

Laten we niet vergeten dat de klemtoon hier een belangrijke rol speelt. Voor de rest ben ik het met je eens.


© 1999-2000 FOK!

Powered by: Ultimate Bulletin Board, V5.38a
Customized by Danny Roodbol
© Madrona Park, Inc., 1998 - 1999.

If the sun is shining after 2 rainy days it's probably monday
pi_223204
ik wordt een beetje moe van die mensen die zeggen ja ik ken die & die heel goed en wat geeft jou het recht om zo iets lelijks daar over te zeggen.....
bla bla bla
Ik weet niet of die mensen het weten maar kijk eens rond op dit forum...
het is zelden flateus wat je leest...
m.a.w.
je pc heeft een KNOP
als je het niet wil lezen adviseer ik je die knop te gebruiken...
je zal er waarschijnlijkeen stuk rustiger door slapen
If the sun is shining after 2 rainy days it's probably monday
  woensdag 24 november 1999 @ 10:31:00 #3
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_223205
Tjonge jonge, wat kun je van een mug een olifant maken. Niet te geloven. Ja, Bart zei over de koters van Willem dat ze geile stemmetjes hadden. Ik denk heus dat hij dat in de seksuele zin des woords bedoelde, en vind dat erg fout van hem. Maar hij zei dat hoogstwaarschijnlijk omdat hij Willem wilde zieken, volledig terecht naar mijn mening. Fout grapje, doe ik ook wel eens. Net zoals ik geen kindertjes verkracht zal Bart dat ook niet doen. Bart trekt zich er tenminste niets van aan dat er camera's staan, hulde daarvoor! Als ze allemaal (en vooral supergluiperd Willem ) zo zouden zijn, hadden we veel interessantere televisie. Bart keep up the good work, die foute opmerking zo nu en dan zei je vergeven.
pi_223206
Ja ik sluit me bij hierbij aan.
De andere bewoners zouden meer strijd aan willem moeten leveren
pi_223207
Bart is inderdaad gewoon Willem aan het zieken en hij doet dat G E W E L D I G!
(al was zijn woordkeus bij die video ongepast)

ieder huisje heeft zijn kruisje...
(willem): zo, zo, zo, zo, zo, zo, zo, zo
(Bart): En IK doe het precies andersom!
*HHHHHHHHHHH*
Die Bart word steeds leuker met zijn dwarsligpraktijken!!

Kapot is leuker
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 november 1999 @ 12:54:00 #6
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_223208
Weer een Amsterdammer, met de opmerking dat het welliswaar enigszins seksuele betekenis heeft maar zo zeer om enige ophef over te maken. Zoiets als je oma (mits Amsterdams) kan zeggen dat je dochter een 'lekker koppie hep'. And trust me, ik ben heus niet bang dat mijn oma iets met m'n dochtertje wilt....
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  woensdag 24 november 1999 @ 15:41:00 #7
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_223209
Deze weer even naar boven, er wordt nl. nog steeds in deel 1 gepost (hoewel al dik over de 50 postings..foei )
pi_223210
Jumparround. Vertel hier eens wat meer over Bart. Als je hem zo goed kent wil ik er wel meer van weten.
  woensdag 24 november 1999 @ 15:55:00 #9
1749 drummergirl
nee, ik speel niet in een band
pi_223211
HOI RODA, MEER INFO VAN JUMPAROUND VIND JE IN HET ANDER BART EN ZIJN NEIGINGEN TOPIC.
ZELF VIND IK DAT DUBBELE OOK EEN BEETJE VERWARREND, MAAR GOED.......
MOCHT JE ZIJN STUKJES DAAR NOG NIET GELEZEN HEBBEN, DAN WEET JE BIJ DEZE WAAR HET TE VINDEN.

BEST GEINIG TROUWENS DAT GEHEIMZINNIGE VAN DIE J.

live life in beats per minute
  woensdag 24 november 1999 @ 15:56:00 #10
1749 drummergirl
nee, ik speel niet in een band
pi_223212
sorry!!! ik stond op 'hoofdletters' zonder dat ik het doorhad.......ik bedoel er niks mee!
live life in beats per minute
pi_223213
Ik vind het gezeur. Als je niet wilt zeggen wie je bent doe er dan ook niet zo geheimzinnig over. Of zeg het of zeg het niet.
pi_223214
Drummergirl. Ik heb dat gelezen, maar ik wil meer. Ik ben onverzadigbaar wat BB betreft, en zeker de inside verhalen lijken mij spannend.
  woensdag 24 november 1999 @ 16:13:00 #13
1749 drummergirl
nee, ik speel niet in een band
pi_223215
misschien moeten we J. gewoon even tarten...
Als we dat gepriegel over een simpele niet verkeerd bedoelde opmerking nou even terzijde schuiven en kijken waar het écht om gaat: Bart is gewoon de enige die nog een beetje zijn eigen persoonlijkheid weet te bewaren binnen dat groepsproces. Dat hij dat af en toe niet geheel tactisch doet, nou ja nobody is perfect. Hij heeft in ieder geval meer ruggegraat dan de rest die zich steeds willoos door Karin en Willen de wet voor laten schrijven (al of niet goed bedoeld).
Dat je je na bijna 70 dagen soms druk maakt om futiele dingen als dat moltonverhaal is waarschijnlijk iets wat iedereen kan overkomen. liever dat dan dat ik mijn eigen wil in zou leveren.
Bart moet gewoon winnen!!!
live life in beats per minute
  woensdag 24 november 1999 @ 16:13:00 #14
1749 drummergirl
nee, ik speel niet in een band
pi_223216
misschien moeten we J. gewoon even tarten...
Als we dat gepriegel over een simpele niet verkeerd bedoelde opmerking nou even terzijde schuiven en kijken waar het écht om gaat: Bart is gewoon de enige die nog een beetje zijn eigen persoonlijkheid weet te bewaren binnen dat groepsproces. Dat hij dat af en toe niet geheel tactisch doet, nou ja nobody is perfect. Hij heeft in ieder geval meer ruggegraat dan de rest die zich steeds willoos door Karin en Willen de wet voor laten schrijven (al of niet goed bedoeld).
Dat je je na bijna 70 dagen soms druk maakt om futiele dingen als dat moltonverhaal is waarschijnlijk iets wat iedereen kan overkomen. liever dat dan dat ik mijn eigen wil in zou leveren.
Bart moet gewoon winnen!!!
live life in beats per minute
  woensdag 24 november 1999 @ 16:14:00 #15
1749 drummergirl
nee, ik speel niet in een band
pi_223217
oeps, 'n dubbele......leer ik het óóit???
live life in beats per minute
pi_223218
quote:
op 11-24-1999 om 09:39 AM schreef bobsel het volgende:
heren lult u veder...


08:34 AM schreef PINOK het volgende: Misschien is het voor een aantal niet begrijpelijk, maar in Amsterdam wordt met het woord geile in een uitspraak
baak bedoeld dat het leuk, aardig of b.v. mooi is. Als Amsterdammer heb ik dan ook geen
nkele reden om er iets anders achter te zoeken.


dat neemt niet weg beste PINOK, dat als Koos Alberts in alle onschuld een plaat uit zou brengen met de titel "Willem wat heb je geile kinderen" dat zelfs jij als Amsterdammer er wel begrip voor zou hebben
dat niet-Amsterdammers hier furieus op zouden reageren.

Voor alle duidelijkheid. Ik ben het met Moor eens dat er teveel ophef of dit akkefietje wordt gemaakt. Als
Bart dit al heeft gezegd zal het ongetwijfeld in de msterdamse/Seedorfse context zijn geweest.

PINOK
FOK!member
Van PINOK - 24 November 1999 @ 09:02. (100)

GHaven,

Laten we niet vergeten dat de klemtoon hier een belangrijke rol speelt. Voor de rest ben ik het met je eens.


© 1999-2000 FOK!

Powered by: Ultimate Bulletin Board, V5.38a
Customized by Danny Roodbol
© Madrona Park, Inc., 1998 - 1999.


Nou wil ik niet lastig doen. maar Bart is geen Amsterdammer en Willem is ook geen Amsterdammer. Wat Bart dus zei is een foute opmerking, en niet bedoeld in de zin van 'mooi, aardig, lief'.

pi_223219
quote:
op 11-24-1999 om 03:58 PM schreef Rogier het volgende:
Ik vind het gezeur. Als je niet wilt zeggen wie je bent doe er dan ook niet zo geheimzinnig over. Of zeg het of zeg het niet.

inderdaad rogier al dat geheizinnige gedoe van:
"ik ken hem beter dan wie ook.."
zorgt alleen voor nog meer drama...

If the sun is shining after 2 rainy days it's probably monday
  donderdag 25 november 1999 @ 12:49:00 #18
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_223220
En met een laatste dramatische worp wierp Jumparound de opvallend witte handoek in de onmetelijke grote ring die Fokforum wordt genoemd, en wat zeggen we dan....

gelukkig, wat doet het er ook toe


doei?

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_223221
Ok, smakeloze opmerking, maar het is wel wat dom om dan vervolgens een topic te openen met de naam 'Bart's neigingen' en dan suggereren dat Bart daar iets liet zien van zijn voorkeur voor kleine meisjes. Lijkt me tamelijke bullshit als je even denkt aan 2 dingen :
1. hij maakte er een raar stemmetje bij, had er dus over nagedacht wat ie zou zeggen, en een pedo gaat echt niet en plein public z'n voorkeur zitten vertellen.
2. bart is smoor op sabine, voorzover ik weet is Sabine ruim 3 jaar ouder dan Bart.

De enige neiging die ik bij Bart zie is de neiging om de zelfbenoemde 'leiders' te stangen. En daar gebruikt ie zo af en toe een goed ongepaste opmerking bij.

Als je nog twijfelde : ik zit ook al in het Bart Rulez kamp, hij is de enige die iets van spirit laat zien.

pi_223222
sorry, er is kennelijk iets misgegaan

[Dit bericht is gewijzigd door HiZ (Datum 25 November 1999).]

  vrijdag 26 november 1999 @ 15:14:00 #21
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_223223
ZUCHT!

Waarom al deze onzin op dit forum? Dit is Serieus en Actueel, onzintopics zoals deze horen in Roddels en Ongein!!

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')